Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zuaro
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 11-09 16:39
Hallo Tweakers!
(Ik weet niet of dit topic hier goed staat maar het leek me het beste forum er voor!)

Ik ben op zoek naar een Bluetooth Headset voor mijn PC/PS3/IT3G/(Nokia 5800). Ik heb al het 1 en ander op google gezocht maar heb niet heel duidelijk antwoord kunnen vinden (1 zegt van wel ander zegt van niet).
Ik denk dat mijn grootste kansen liggen bij de officieële PS3 Headset maar dees wordt op verschillende sites aangeboden tegen verschillende prijzen. (Bol Circa €50, ePlaza Circa €35)

Zou iemand mij misschien een eigen gebruikerservaring kunnen vertellen? En wat advies geven qua aanschaf.

~Zuaro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SF is in ieder geval niet de juiste plek, maar ik denk dat ze in accessoires en GPS-Navigatie er el ruimte voor hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-08 12:22

Wiethoofd

Broadcast TOM

Zolang de headset A2DP ondersteund zit je eigenlijk wel goed, voor de iPod Touch 3G vraag kan je kijken in: [iPhone & iPod touch] Bluetooth headsets & ervaringen

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zuaro
Bedankt beide voor jullie reactie!

Ik heb even gekeken of de PS3 headset A2DP ondersteund en kwam op de site van wehkamp dit tegen:
"- Biedt ondersteuning voor geluidsinvoer en -uitvoer in hifi en Advanced Audio Distribution Profile (A2DP) voor voicechat van hoge kwaliteit"

Dus ik denk dat de iPod moet lukken, mijn telefoon ondersteund het ook, officiële PS3 headset dus die moet ook kunnen en ik neem aan dat mijn PC hem dan ook aankan want mijn PC ondersteund bluetooth.

Zou iemand mij dan nog naar een goeie (web)winkel kunnen verwijzen waar de officiële PS3 headset te koop is voor een leuke prijs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zuaro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Volgens mij wel, maar als je de afbeelding uit de Pricewatch had vergeleken met die op eplaza had je dat zelf ook wel kunnen zien.

Pagina: 1