Toon posts:

weet niet welke laptop kopen

Pagina: 1
Acties:
  • 467 views

Verwijderd

Topicstarter
beste

ik weet nie welke laptop ik moet pakken mijn keuze is
de Sony Vaio VPC-EB1S1E/BJ of de Samsung R730-JS04BE
de prijs van de sony is iets duurder maar de sony heeft ook de nieuwste proceessor en ddr3 geheugen
maar de samsung heeft een scherm van 17 inch
de laptop zou eigelijk moeten dienen voor internet gebruik films kijken muziek luisteren en als het gaat zou ik ook wolfensteinn ET op de laptop spelen , ik denk da die game nie te zwaar is voor de laptop ?.
Is er veel verschil kwaa grote tussen 17inch en 15inch , (ik heb een 17 inch gehad en vond die best wel groot om mee te nemen.)

daarom vraag ik jullie advies voor mijn keuze

MVG roy

• Mr Alfabet
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16-11 18:48
Wat interpunctie of even een spellingscheck over je TS heen kan geen kwaad, het is hier een serieus forum en geen MSN of wat dan ook. Ook groeten we elkaar niet in de posts. Het algemeen beleid #groeten

Ontopic: Wat is nu precies je vraag? Wil je dat wij een keuze maken voor je? CSL FAQ
Het verschil tussen een 17" en een 15" is precies 2", of jij dat veel vindt kunnen wij niet voor je bepalen, dus ga een keer een kijkje nemen in de Mediamarkt naar hoe groot een 15" precies is. Je game zul je op beide wel kunnen spelen.

[ Voor 19% gewijzigd door Mr Alfabet op 28-03-2010 21:29 ]

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:13

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Verwijderd schreef op zondag 28 maart 2010 @ 19:38:

Is er veel verschil kwaa grote tussen 17inch en 15inch
2 inch. Wat dacht je anders dat die getallen betekenen? :P

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Verwijderd

Aan een i5 heb je niet zoveel als je alleen wat films kijkt en wolfenstein speelt. Je kan ook nog een andere laptop zoeken die wel 15 inch heeft maar niet zo'n dikke processor? Je bent goedkoper uit en in performance zul je niet veel merken.

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21:02

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica