Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
In oktober 2009 heb ik mijn iPhone aangeschaft via www.cd-media.nl, maar hun bereikbaarheid is enorm slecht en ze reageren niet op mijn e-mails meer.

Ik heb voor €699,- via hun een iPhone 3GS 32GB kunnen kopen die ge-unlocked was. Op de verpakking staat bij sommige mensen dat ze verplicht AT&T moeten gebruiken, maar dat staat niet op mijn iPhone-verpakking.

Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/34y8gom.jpg Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/6ezz8g.jpg

Het modelnummer is mc133b en volgens mij komt hij uit Groot-Brittannië, maar voordat ik O2 ga stalken, zie ook mijn andere topic op [iPhone 3GS] Unlock tegen betaling?, wil ik graag eerst zeker weten dat hij Engels is. Ik weet namelijk niet meer waar mijn aanname dat mijn iPhone Engels is, op is gebaseerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanx
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 01-08 20:34
Pff, lastig.

Ik denk dat zelfs als je weet dat hij uit Engeland komt, je niet verder komt. Je zal een abonnement moeten hebben om een unlock te kunnen aanvragen.

Ik heb werkelijk waar geen enkel idee hoe je erachter zou kunnen komen waar de iPhone vandaan komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remi
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:34

Remi

Moo!

Lastig, op mijn O2 Iphone staan meerdere kenmerken waaraan je kan zien dat hij bij O2 vandaan komt (verpakking dan wel). Niet alleen het O2 logo staat er op maar ook in de disclaimer staat O2.
En de O2 simcard die er in zat spreekt natuurlijk ook boekdelen. :P

Maar ik zie totaal geen overeenkomsten qua logo's of serienummers tussen mijn verpakking en die van jouw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
iPhone 3GS 32GB Black MC133B/A Model A1303 Version 3.1 (7C144) Carrier O2 5.0.

Het ziet er wel naar uit dat mijn iPhone 3GS toch echt uit Engeland komt. Al ziet het er niet naar uit dat ik zonder mijn telefoon naar Engeland te nemen, deze legaal kan unlocken via O2.

Het wordt dus gewoon wachten op You-Know-What aka. That-What-Must-Not-Be-Named aka. unlock via blackra1n-achtige oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Verwijderd schreef op maandag 29 maart 2010 @ 01:18:
iPhone 3GS 32GB Black MC133B/A Model A1303 Version 3.1 (7C144) Carrier O2 5.0.

Het ziet er wel naar uit dat mijn iPhone 3GS toch echt uit Engeland komt. Al ziet het er niet naar uit dat ik zonder mijn telefoon naar Engeland te nemen, deze legaal kan unlocken via O2.

Het wordt dus gewoon wachten op You-Know-What aka. That-What-Must-Not-Be-Named aka. unlock via blackra1n-achtige oplossing.
Ken je niemand in het VK die even een £20 O2-PAYGO simkaartje voor je kan kopen en activeren (dwz, alles ermee doen zodat je er in het buitenland mee zou kunnen bellen), en daarna naar jou opsturen zodat je de unlock kunt aanvragen?

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Oh! Dat is natuurlijk een idee, ik hoef niet zelf te bellen. Dat opent nieuwe mogelijkheden! :*) Ik ga er zeker mee aan de slag!

Correctie: volgens mij gaat het om het imei-nummer, dat ook belangrijk is! Ik dacht al, waarom dacht niemand daar aan in het andere topic.

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2010 01:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Als de IMEI alleen 'bekend' moet zijn in het netwerk volstaat een voor buitenlands gebruik geactiveerde O2-SIM. Die prop je dan hier in je telefoon, die registreert zich bij een netwerk (gaat eerst lopen zoeken naar O2, maar die gaat 'ie niet vinden) en daarna is de IMEI bekend bij O2 omdat die registratie geforward is vanaf 't lokale netwerk.

Als je de IMEI moet registreren bij aanschaf van de O2-SIM omdat 't om een iPhone gaat of iets dergelijks moet je een andere truuk bedenken, inderdaad.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNFiNiTY-
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08-07 13:28

iNFiNiTY-

pro

De huiskamer is een paar deuren verderop

[ Voor 81% gewijzigd door Daedalus op 31-03-2010 22:20 ]

Pagina: 1