• Fismeister
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21-01-2025
Hoi allemaal,

Ik heb sinds kort een probleem met mijn Samsung DCB-H360R. Na een tijdje tv kijken beginnen zich rijtjes met blokjes te vormen die op artifacts lijken. Deze trekken vanzelf weer weg. Ze komen daarna weer terug in een iets zwaardere vorm, het hele beeld is geblokt maar dit trekt later ook weer weg. Maar op een gegeven moment blijft het beeld stilstaan en verkleurd een hele scherm. (zie youtube links onderaan) Het geluid loopt nog wel door met enige haperingen. Het beeld bij sd-uitzendingen is nog deels zichtbaar door de haperingen heen maar het beeld van hd-uitzendingen is niet meer zichtbaar (zie filmpje) Als ik ga zappen komt de blauwe balk die programmainformatie geeft wel scherp in beeld. Het zijn dus puur de uitzendingen die het niet doen. Na het resetten van het kastje was alles weer goed tot vanavond. Nu kan ik resetten wat ik wil, het beeld blijft weg. Ik heb hem de afgelopen week 4x gereset. Ik heb digitale tv van ziggo. Op mijn andere tv heb ik wel gewoon beeld zonder haperingen. Heeft iemand hetzelfde probleem of een oplossing?

http://www.youtube.com/watch?v=i-0Gr0pQ55c

[ Voor 25% gewijzigd door Fismeister op 28-03-2010 00:53 ]

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Ik heb precies hetzelfde probleem! Zie: Plotselinge storing, zonder decoder probleem niet aanwezig. Toeval of? Heb jij inmiddels een oplossing gevonden? :)