5720G start vaak niet op

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNAxtreme
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16-09 23:55
Hallo,

Heb een acer 5720G.

Core2duo
ati hd2300
160gb
2gb ram ddr2.

heb hem nu een half jaartje. de laptop heeft het altijd prima gedaan. maar ineens doet de laptop heel moeilijk met opstarten. ik moet 100keer op de aanknop drukken en in al die keren gaat hij vast wel een keer aan. Dan doet hij het verder ook prima en kan er dan gewoon op gamen oid. maar vind het nu wel wat vervelend worden. ook vergeet hij heel vaak de tijd. (soms niet) ik weet dat dat de cmos batterij is. heeft dit misschien een verband met elkaar? iemand miscchien ook wel is zo'n probleem gehad ?

Bvd,

Robin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 02-10 11:33
ik zou zeggen vervang de cmos batterij en je weet het ;) Als je de aanknop indrukt, gebeurd er dan wel wat? lampjes die gaan branden ofzo? of echt helemaal niets? Als er helemaal niets gebeurd zou je denken dat de knop gewoon niet goed is...

Desktop | Server | Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNAxtreme
btw vergeten te vertellen.. heb op ebay een andere aanknop besteld.. zo'n printplaatje, die op het mobo gedaan, dat was het ook niet. Cmos batterij zie ik nergen zitten. maar een laptop moet toch ook zonder cmos batterij aangaan.
wat heb ik gedaan:
Batterij verwijderd
hdd verwijderd,
geheugen vervangen
aanknop vervangen
dvd rw verwijderd

als je op de knop drukt gebeurt er niks. geen ledjes die gaan branden niks.

als je je vinger op het printplaatje drukt, gaat er een ledje branden, de kans dat hij dan aan gaat is groter. ( bij allebei de printplaatjes)

daarom vroeg ik me af of er iemand was met een gelijkwaardig probleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ram0n
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-07 13:05

Ram0n

Bierbrouwende nerd

Jep, zie dit topic: Acer Aspire 7520 start niet op

Ik heb er nu dus ook last van, met een 7520G. Eén op de tientallen keren werkt het... Moederbord is bij mij dus vervangen door Acer, maar op de dag dat ik hem terugkreeg begon het weer. Je bent dus niet de enige...

[edit]
Het is wel iets anders, bij mij gaat de lamp wel branden.

[ Voor 10% gewijzigd door Ram0n op 28-03-2010 17:06 ]

Eigenaar/brouwer Milky Road Brewery

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNAxtreme
tsja een nieuw mobo kopen heb ik ook niet zoveel zin in. lekker prijzig allemaal