voeding sterk genoeg?

Pagina: 1
Acties:
  • 220 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruut88
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22:43
ik heb thuis nog een kastje staan met een 350 watt voeding en wil hier voor zo min mogelijk geld wat leuks van maken. Nu was mijn vraag zou de voeding de volgende setup trekken?

#ProductPrijsSubtotaal
1AMD Athlon II X3 425€ 61,50€ 61,50
1Kingston ValueRAM KVR1333D3N9/2G€ 47,-€ 47,-
1MSI 760GM-E51€ 55,54€ 55,54
1Sapphire HD 4550 512MB DDR3 PCI-E HDMI€ 36,90€ 36,90
1Western Digital Caviar SE16 WD5000AAKS€ 42,-€ 42,-
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 242,94

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:49

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Zonder enige informatie over die voeding behalve het feit dat deze "350W" is durf ik daar geen uitspraak over te doen. Grote kans dat het prima zal werken, daar niet van, maar als het een B-merk is dan wil ik je niet aanraden om daar je nieuwe componenten aan te gaan hangen. Dat kan een maand goed gaan en poef, of 2 jaar en dan poef...

Zelf niet al te lang geleden een bijna identiek systeem gemaakt, met als videokaart een HD4850, en dat wordt gevoed door een Corsair CX 400W voeding, loopt als een zonnetje.
Een A-merk 350W moet dit systeem dus zeker kunnen voorzien van voldoende sap, maar wat voor voeding heb je dus precies?

Verder is deze vraag veel beter op zijn plek in Welke voeding heb ik nodig? Deel 24.
Vraag even in een TR Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/images/icons/icon_hand.gif (linksboven) of iemand je topic mogelijk wil mergen met dat topic. :)

[ Voor 3% gewijzigd door Ultraman op 27-03-2010 12:33 ]

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Het is op GoT de bedoeling dat je zelf op zoek gaat voor je een topic opent. In dit geval hebben we een prima topic voor dit soort vragen die je gevonden had als je daadwerkelijk gezocht had:

Welke voeding heb ik nodig? Deel 24

Aangezien we het wiel niet steeds opnieuw willen uitvinden gaat dit topic dicht. Sowieso verwachten we waar dan ook op GoT ook dat je in een post waar je een vraag stelt ook aangeeft waar je zelf allemaal gezocht hebt, op welke zoektermen, wat je toen vond (links!) en wat dan exact onduidelijk is. Ik zou je aanraden dat in een vervolgvraag wel te vermelden :o

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.