Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand hoe het kan dat als ik een video wil afspelen op mijn Lg Intouch via youtube ik de melding krijg: 'Deze video kan niet worden afgespeeld!', deze melding krijg ik bij elke video. Kan het zijn dat ik iets anders moet gaan instellen of ligt het ergens anders aan?Ik hoop dat iemand kan helpen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft vermoedelijk te maken met de Youtube applicatie. Je toestel draait vermoedelijk op Android 1.5. Het zal voor jou net zo als voor de HTC-Hero gebruikers wachten worden op een FW-update. Zie ook dit topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FLOiAM
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16-05 00:07
Ik heb hetzelfde op de nexus one merk ik net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20:45
Verwijderd schreef op zaterdag 27 maart 2010 @ 05:48:
Je toestel draait vermoedelijk op Android 1.5. Het zal voor jou net zo als voor de HTC-Hero gebruikers wachten worden op een FW-update. Zie ook dit topic
Welnee, dat heeft er weinig mee te maken, doet het hier ook niet op mijn Android, en draai zeer zeker geen 1.5. YouTube ligt er gewoon even uit. Een momentje geduld en alles zal heus wel weer werken.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brad Pitt schreef op zaterdag 27 maart 2010 @ 09:09:
[...]

Welnee, dat heeft er weinig mee te maken, doet het hier ook niet op mijn Android, en draai zeer zeker geen 1.5. YouTube ligt er gewoon even uit. Een momentje geduld en alles zal heus wel weer werken.
Inderdaad, je draait zeker geen 1.5

Maar het is dus echt gewoon een hik in de youtube applicatie. Dat speelt al sinds december 2009

Youtube app doet het trouwens perfect op mijn Hero met android 2.1

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2010 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Verwijderd schreef op zaterdag 27 maart 2010 @ 10:54:
Maar het is dus echt gewoon een hik in de youtube applicatie. Dat speelt al sinds december 2009
Nu doet YouTube het weer prima, en bij degene hierboven met de Nexus waarschijnlijk "dus" ook. YouTube (de app of de site of whatever) lag er daarnet dus gewoon even uit. Dat het nu wellicht alsnog niet werkt op Android 1.5 zou kunnen, daarnet deed YouTube het niet op waarschijnlijk elke Android, daar ging het mij om.

[Edit] Ja nu weer wel ja, hier ook, maar net dus niet.

[ Voor 5% gewijzigd door Brad Pitt op 27-03-2010 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brad Pitt schreef op zaterdag 27 maart 2010 @ 11:12:
[...]

Nu doet YouTube het weer prima, en bij degene hierboven met de Nexus waarschijnlijk "dus" ook. YouTube (de app of de site of whatever) lag er daarnet dus gewoon even uit. Dat het nu wellicht alsnog niet werkt op Android 1.5 zou kunnen, daarnet deed YouTube het niet op waarschijnlijk elke Android, daar ging het mij om.

[Edit] Ja nu weer wel ja, hier ook, maar net dus niet.
Dat doet niets af aan mijn opmerking die ik hier plaatste. Nogmaals, sinds december 2009 is de youtube app in combinatie met android 1.5 niet / of slecht werkend. Daar ging en gaat het nog steeds over. En jouw opmerking: "Welnee, dat heeft er weinig mee te maken"..! in deze post is dus niet correct.

Alles uiteraard wel onder het voorbehoud dat de TS zijn toestel op android 1.5 draait.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2010 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Je gaat er automatisch van uit dat de OP een Android 1.5 toestel heeft. Echter op elke Android versie lag YouTube er net uit.

Maar whatever man, je hebt helemaal gelijk hoor. Het lag 100% zeker aan de Android 1.5 applicatie, en dat het ook niet werkte op een Nexus en een Magic met custom Rom was gewoon pure toeval.

[Edit] Op deze manier blijven editten is nogal zinloos, ik kap dan ook met antwoorden nu.

[ Voor 15% gewijzigd door Brad Pitt op 27-03-2010 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brad Pitt schreef op zaterdag 27 maart 2010 @ 11:34:
Je gaat er automatisch van uit dat de OP een Android 1.5 toestel heeft. Echter op elke Android versie lag YouTube er net uit.

Maar whatever man, je hebt helemaal gelijk hoor. Het lag 100% zeker aan de Android 1.5 applicatie, en dat het ook niet werkte op een Nexus en een Magic met custom Rom was gewoon pure toeval.

[Edit] Op deze manier blijven editten is nogal zinloos, ik kap dan ook met antwoorden nu.
Lees mijn eerste reply even. Daar schrijf ik "vermoedelijk"!. Het niet werken van de Youtube app in combinatie met android v1.5 is een bekend probleem. Dat is wat ik aangegeven heb. Terwijl jij meteen gaat roepen dat dat er niets mee te maken heeft. Vandaar mijn reactie op jou. Verder zal het mij de broek niet doen bollen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mmmm...Ik heb deze telefoon nu een maand en heb het al van het begin af aan..Heb het opgezocht en hij draait inderdaad op de 1.5 versie!Dus het enige wat ik kan doen is afwachten en kijken of er een nieuwe versie beschikbaar komt? (Kan me eigenlijk niet voorstellen dat iedereen die de Lg intouch gw620 heeft, niks op youtube kan afspelen)...Heb het net nog geprobeert en doet t nog niet!
P.S: Geen ruzie maken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApexAlpha
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 13:08
Ik dacht dat dit ermee te maken heeft dat sommige video's gewoon geen mobiele versie hebben / ondersteunen, of heb ik dat helemaal uit de lucht gegrepen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dat zou opzicht wel kunnen...Maar bij mij geldt het voor elke video op youtube, en dat zou gewoon niet kunnen kloppen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zelf switch ik nog wel eens tussen diverse roms. Als ik een 2.1 based rom heb dan werkt de youtube-applicatie feillos. Bij een 1.5 based rom dan werkt het dus 99 van de 100 keer niet. Als het dan op die 1.5 based rom wel een keertje werkt, dan nog in een lage resolutie. Switch ik dan naar de hoge resolutie, dan is het feest weer over.

Kortom, het probleem zit echt in het feit dat de youtube applicatie in combinatie met android 1.5 niet meer werkt. Dat probleem is bekend en alleen een update zal dat probleem definitief gaan oplossen. Tot zo n update er is zou je het moeten doen met de mobile versie van de youtube site. [als die het wel doet?, die gebruik ik dus nooit]

En ik ben niet boos hoor... ;)
Pagina: 1