Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomasie
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 26-06-2024
hallo,
ik kan het mijn htc hero geen youtube filmpjes meer bekijken.
niet in de brouwser en niet in de app.
kan iemand mij helpen :?

EDIT1: het heeft zich zelf opgelost kan opeens weer youtube kijken. probleem lag denk ik toch bij hi :)
EDIT2: hij doet het heel soms nu wel. misschien ligt het aan of ik 3G heb of niet. hopelijk wordt dit snel opgelost met de update.

[ Voor 49% gewijzigd door thomasie op 09-03-2010 16:46 . Reden: opgelost ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12:29
Welkom op Tweakers! Helaas is dit geen vraagbank en verwachten we ook wat eigen initiatief en een duidelijker verhaal. Zoals:

1. Wat is je foutmelding?
2. Welke provider gebruik je?
3. Google het probleem eens! (ofwel: toon eigen initiatief, wat heb je zelf al geprobeerd om het probleem op te lossen)

Tip van de dag: het is een bekend probleem bij o.a. Vodafone en KPN icm de HTC Hero en Youtube.

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Wat hij zegt ^

Graag je topicstart wat aanvullen want hier kunnen we niets mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thomasie schreef op zondag 24 januari 2010 @ 10:48:
hallo,
ik kan het mijn htc hero geen youtube filmpjes meer bekijken.
niet in de brouwser en niet in de app.
kan iemand mij helpen :?
De YouTube app geeft inderdaad sinds halverwege december problemen (Google maar). Ik kan met mijn Hero via de browser (Steel) wel YouTube video bekijken. Kies dan voor de Flash player en niet voor de YouTube app bij de vraag met welke app je de video af wil spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomasie
sorry,
1) hij zegt dat die de video niet kan afspelen.
2) ik gebruik hi
3) ja ik heb gegoogled :P

edit 1
ik heb niks in de instellingen aan gepast dus daar kan het (waarschijnlijk) niet aan liggen.

ik kan anders wel de log publiceren. :P

[ Voor 42% gewijzigd door thomasie op 25-01-2010 18:34 . Reden: meer info ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12:52

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Instelling misschien verkeerd? Daar al naar gekeken?

Oftewel, vertel meer....

[ Voor 21% gewijzigd door Ginz op 25-01-2010 15:58 ]

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IWriteCode
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-09 13:34

IWriteCode

Less = more

Hier hetzelfde... althans... wel via de browser... niet via de youtube applicatie... voorbeeldjes zie ik wel... maar als er filmpjes afgespeeld worden zegt ie 'cannot play video' oid...

Less = more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Tim-
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 14:05

-Tim-

Niet geraakt is altijd mis.

Zelfde probleem hiero, misschien iets te maken met TubeDroid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online

netblade

Sunrise

Hier met de G2 van T-Mobile geen problemen, kan heel af en toe een onbekend filmpje niet kijken, maar meestal ligt dat aan de dekking en de drukte op het netwerk.
Hebben jullie allemaal KPN? Misschien ligt het daar wel aan, gezien kpn aardig goed bezig is met het dichttimmeren van hun netwerk, van de berichten die ik om me heen hoor.

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met mijn Hero ook geen enkel probleem. Is het bij alle filmpjes dat het misloopt? Ga je via http://m.youtube.com/ ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12:12
Kan het niet zo zijn dat je te weinig geheugen hebt? Op mijn milestone heb ik het namelijk ook al een keer gehad. Toen bleek dat er te weinig werkgeheugen over was en deed youtube niets. Na een reboot was het over

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomasie
ik heb nu wifi thuis en daar doet hij het wel.
ga maar eens met hi bellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bonzz.netninja
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:46

bonzz.netninja

Niente baffi

Bij mij heeft ie dat ook soms. Een volledige reboot werkt dan voor mij

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.dedigitaletuin.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15:53

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

In HTC Hero [part six] wordt er ook al aardig over gepraat (ook veel mensen met Hi/KPN geloof ik).

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomasie
ik heb hi gebelt.
ze zeggen dat het aan htc ligt dus htc gemaild.
die zeggen dat het aan hi ligt :(
ze geven elkaar dus weer allemaal de schult.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 16:03
Ik heb precies hetzelfde probleem met hi

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rvanlaak
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10:39
Heel vreemd, hier heb ik soortgelijk gedrag als hierboven, namelijk:

Provider: Hi
Telefoon: HTC Hero (laatste officiele rom)

In de browser worden Youtube filmpjes via de Flash player wel afgespeeld, in de Youtube applicatie krijg ik een error.

Overigens werkt de workaround die gepost is op http://staghacks.com/?p=347&cpage=1 bij mij niet. Het idee zou zijn om snel het "Meer info" venster te openen totdat de video gaat afspelen. Ik krijg de error bijna meteen wanneer ik een video probeer af te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nss
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-08 07:07

Nss

The Dude Abides

Heb hetzelfde probleem. Heel soms werkt het wel (minder dan 10%). Provider is Telfort (KPN netwerk). Lijkt dus inderdaad geblokkeerd te worden.

Zoals hierboven genoemd werkt het via de flash player wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• treewhisperer
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 01-06 16:31
Precies hetzelfde probleem, een hi abbo met een htc hero, dit is toch gek het is ten slotte een google phone en nu kan ik een van de google diensten niet gebruiken. Is er al een fix/workaround bekend... Zowel hi als htc adverteren toch met (videos kijken op je mobiel blablabla)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoals het er nu naar uitziet is het in 2.1 (Villian 3.0) opgelost. Ik heb een stuk of zes filmpjes bekeken via het netwerkt van hi en alle zes speelden ze gewoon af. Met hoge kwaliteit had hij wel heel veel moeite, maar dat kan ook komen omdat ik geen 3G heb hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een Hi abonn + HTC Hero, en bij mij kan er helemaal geen enkele video afgespeeld worden... Niet via de youtube app, niet via de browser, niet via wi-fi. Kan niet eens een uitzendinggemist bekijken.. Krijg steeds de melding "video kan niet worden afgespeeld" Het lukt me ook niet om adobe flash te downloaden want dat wordt blijkbaar niet ondersteund. :? Heb al gebeld met Hi maar die zeggen dat het aan de telefoon ligt, dus heb ik HTC maar gemailt. Ben benieuwd... Zal wel van het kastje naar de muur worden gestuurd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel komisch... Hier de reactie van HTC over het feit dat ik nergens filmpjes kan afspelen (youtube, uitzending gemist.nl, yahoomovies etc...)

Wij krijgen meerdere klachten binnen en ook via WIFi lijkt het niet te werken. Het lijkt dat het probleem bij YouTube ligt en er een probleem is met hun server. Het is neit een fout in het toestel en lijkt ook niet bij de netwerk aanbieder te liggen. Het lijkt echt bij de server van YouTube Mobile te zitten. Hier heeft HTC geen controle over.

dan met betrekking tot het bekijken van Uitzending gemist. Adobe is bezig met een nieuwe versie van Flash, tot deze uitkomt en die gedownload kan worden zal het kijken van film gelimiteerd zijn.

8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dat ook met Hi. "Sorry this video cant be played", ofzoiets. Echt 9/10 keer, YouTube dus echt nog nooit gebruikt sinds ik mijn Hero heb... Echt waardeloos. Dit ook geen patroon is. Heb het opgegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pauldegroot
  • Registratie: April 2006
  • Niet online

pauldegroot

silent sounds

Het is inderdaad opgelost met de 2.1 update die later deze maand officieel gaat komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomasie
@pauldegroot
maak dat maar April

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey
Mijn Hero weigert Youtube ook gewoon....via de app en de browser (m.youtube.com ofzo)
Provider is Hi.
Mijn mob speelt via de app 9/10 filmpjes (zonder beweging erin) niet af en filmpjes met bewegende beelden gewoon helemaal niet. Bij de browser --> youtube --> dan sluit hij youtube af en kan hij het niet meer openen. Dus ik heb nog praktisch geen gebruik van youtube gemaakt....wat zonde is van mijn geld :(
Heeft iemand goede tip ofzo?
Greetz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-08 09:57
Ik werk in de KPN winkel en ik heb het donker bruine vermoeden dat je met kpn/hi (zelfde netwerk) het met het normale internet abonnement gewoon niet fatsoenlijk youtube kan afspelen. Collega van mij heeft ook de hero met de normale internet bundel, en die heeft ook hetzelfde probleem. Andere collega heeft eerst een normale internet bundel gehad, had toen dat probleem ook, is nu over naar de extra snelle variant en kan nu wel gewoon youtube afspelen.

Bovendien krijg ik een hele hoop klanten met verschillende toestellen (zowel android als niet android) die moeite hebben met het afspelen van youtube filmpjes via het kpn netwerk.

Heb daar toevallig vandaag ook een klacht aangemaakt voor een klant, maar vrees dat ik het antwoord daarop niet ga horen...
Pagina: 1