Een tijdje geleden raadde iemand mij aan om de Sony TA-FE530R versterker te kopen in combinatie met de Sony SS-MF415 boxen. Nu lees ik net dat bij de Aldi volgende week luidspreker-boxen in de aanbieding zijn. Zouden deze de Sony boxen kunnen vervangen? Ze kosten 159,- per twee, terwijl de Sony boxen 400,- per twee kosten. Die Aldi-boxen zullen dus minder goed zijn, maar is het verschil echt heel goed te horen denken jullie? Ze hebben ongeveer dezelfde specs als de Sony boxen.
Uit de Aldi-folder:
-gemaakt van hoogwaardig hout met afneembaar metalen front
-max. muziekbelasting: 200 Watt
-vermogen: 120 Watt
-frequentiebereik: 25-22.500 Herz
-4-8 Ohm
-2 bas-, 1 midden- en 1 hoge-tonen speaker(s)
-afm.: ca. 22.5x74.20 cm. (BxHxD)
-kleur: zwart
-incl. aansluitkabels
-per 2 159,-
Ik hoop niet dat alle audiofielen hier mij vanaf nu principieel gaan negeren omdat ik met Aldi boxen kom aanzetten... Maar voor 240 gulden wil ik wel een klein beetje kwaliteit inleveren. Vraag me niet naar het merk van die Aldi-boxen, dat staat er namelijk niet bij......
Uit de Aldi-folder:
-gemaakt van hoogwaardig hout met afneembaar metalen front
-max. muziekbelasting: 200 Watt
-vermogen: 120 Watt
-frequentiebereik: 25-22.500 Herz
-4-8 Ohm
-2 bas-, 1 midden- en 1 hoge-tonen speaker(s)
-afm.: ca. 22.5x74.20 cm. (BxHxD)
-kleur: zwart
-incl. aansluitkabels
-per 2 159,-
Ik hoop niet dat alle audiofielen hier mij vanaf nu principieel gaan negeren omdat ik met Aldi boxen kom aanzetten... Maar voor 240 gulden wil ik wel een klein beetje kwaliteit inleveren. Vraag me niet naar het merk van die Aldi-boxen, dat staat er namelijk niet bij......