Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb daar ingelogd,en bij afrekenen is het inclusief btw.
ook heb ik hem gemaild,en keurig antwoord gekregen.
je kunt zijn telefoonnr, vinden bin de algemene voorwaarden.
hij zit in Gorichum,
afhalen is wel een goeie optie trouwens (boter bij de vis)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeromebl
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 23-12-2020
Ja en dat afhalen lukt dus niet want het is gewoon een dropshipper die rechstreeks in verweggistan besteld en bij jou laat bezorgen. Als hij ze heeft staan ga ik er vanmiddag ook een halen maar weinig kans daar op. Alle risicos daarbij zijn dus voor jou, grijze import!

[ Voor 11% gewijzigd door jeromebl op 14-05-2010 09:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Morgen komt men mijn UE55C7700 leveren en als een schilderij aan de muur hangen :D Can't wait!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zit er bij de 8700 een ophang bevestiging ,voor aan de muur bij ?

ik heb namelijk al de vogels 8405 besteld.

wie weet hier meer over ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeromebl
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 23-12-2020
Nee, daar is de Samsung Wall Mount voor te koop!
Verwijderd schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 09:58:
zit er bij de 8700 een ophang bevestiging ,voor aan de muur bij ?

ik heb namelijk al de vogels 8405 besteld.

wie weet hier meer over ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:56

xon

jeromebl schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 10:00:
[...]
VESA past ook hoor..alleen is de wall mound mooier omdat ie nog dichter tegen de muur hangt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golfgti5
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01-08 08:42
Verwijderd schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 08:49:
hij zit in Gorichum,
Ik ga hem ook eens mailen, kijken wat zijn reaktie is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

golfgti5 schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 10:36:
[...]

Ik ga hem ook eens mailen, kijken wat zijn reaktie is....
ben benieuwd wat jouw reactie is.
ik twijfel of t safe is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]
weet je toevallig het typenr. voor de 55 inch 8700 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik wil de samsung c8700 55 aanschaffen nu wilde ik eigenlijk een humax hd 5050 pvr kopen.

Echter zit op de c8700 al pvr op. Kun je nu dan uit de voeten met alleen een ziggo cam+ module en werkt die op de c8700.

En nu komt het heb je dan gewoon digitaal beeld of hd? (misschien een domme vraag)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 06-09 20:38
Verwijderd schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 11:27:
ik wil de samsung c8700 55 aanschaffen nu wilde ik eigenlijk een humax hd 5050 pvr kopen.

Echter zit op de c8700 al pvr op. Kun je nu dan uit de voeten met alleen een ziggo cam+ module en werkt die op de c8700.

En nu komt het heb je dan gewoon digitaal beeld of hd? (misschien een domme vraag)
Afhankelijk van je abonnement, echter de c8700 heeft een HD-coder ingebouwd, dus HD kan worden weergegeven. Qua PVR functionaliteit de c8700 heeft helaas 1 tuner dus opnemen via de benodigde cam-module is zeker mogelijk en werkt uitstekend, dit blijft beperkt helaas tot 1 zender, dus er is geen mogelijkheid om bv. rtl4 te kijken en rtl5 op te nemen. je moet het meer zien als een mogelijkheid om via de PVR live-tv te pauzeren, of programma's op te nemen als je niet achter de TV zit.

Naar mijn weten is de c9000 van Samsung de enige TV met 2 tuners, hier zou het dus in theorie wel mogelijk zijn. :)

[ Voor 6% gewijzigd door BlowFish op 14-05-2010 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 08:49:
hij zit in Gorichum,
Ik heb (nog) geen reactie gehad op de mail. dus voor mij no deal tot nu toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golfgti5
Verwijderd schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 14:39:
[...]

Ik heb (nog) geen reactie gehad op de mail. dus voor mij no deal tot nu toe.
Ik heb ook (nog) geen reaktie gehad op de mail .

Ik zag wel dat Plasma discounter de 46C8700 reeds op voorraad hebben, helaas tegen de adviesprijs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben ook op zoek naar de 46C8700 maar tot nu toe geen normale winkel gevonden die hem op vooraad heeft.

Bij Correct in rotterdam geweest maar helaas, verwachting was daar 11-6-2010, nog een maand mmmmmm.
geen goed vooruitzicht dus.
golfgti5 schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 16:56:
[...]

Ik heb ook (nog) geen reaktie gehad op de mail .

Ik zag wel dat Plasma discounter de 46C8700 reeds op voorraad hebben, helaas tegen de adviesprijs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Igor4
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 14-08 20:52
BlowFish schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 11:55:
[...]

Afhankelijk van je abonnement, echter de c8700 heeft een HD-coder ingebouwd, dus HD kan worden weergegeven. Qua PVR functionaliteit de c8700 heeft helaas 1 tuner dus opnemen via de benodigde cam-module is zeker mogelijk en werkt uitstekend, dit blijft beperkt helaas tot 1 zender, dus er is geen mogelijkheid om bv. rtl4 te kijken en rtl5 op te nemen. je moet het meer zien als een mogelijkheid om via de PVR live-tv te pauzeren, of programma's op te nemen als je niet achter de TV zit.

Naar mijn weten is de c9000 van Samsung de enige TV met 2 tuners, hier zou het dus in theorie wel mogelijk zijn. :)
Is dit eigenlijk wel zo'n groot nadeel? tegenwoordig kun je via rtl gemist en uitzendinggemist alles toch terugkijken. Bovendien kan dit volgens mij ook via de internet@tv interface

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Igor4
Verwijderd schreef op donderdag 13 mei 2010 @ 21:44:
MPESALES ? Die site waar totaal geen contact info mogelijk is, LOL jij meent toch niet echt dat daar vandaag de dag nog iemand in gelooft? wel 2575,00 euro over maken maar je weet niet aan wie? waar? enz.. enz..

Succes met kopen bij MPESALES hahahahahaha
http://www.youtube.com/wa...0OW4dLwMU&feature=related

[ Voor 45% gewijzigd door Igor4 op 14-05-2010 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Igor4
keepitfrosty schreef op donderdag 13 mei 2010 @ 10:58:
[...]

Kijkafstand moet je je niet zo druk om maken. Is toch ook meer persoonlijk. Mijn tv zou ook te groot zijn voor mijn kijkafstand, maar ik zie het hele probleem niet en vind het wel prettig juist.
nja, kan het niet vermoeiend zijn voor de ogen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BlowFish schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 11:55:
[...]

Een vraag werkt de pvr functie alleen met een externe harddisk via de ubs aansluiting of zou dit ook met een netwerkschijf kunnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

snap hem niet :? :? :?

lol brrr pfsputter de sputter

verklaar je nader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Igor4
Verwijderd schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 17:35:
snap hem niet :? :? :?

lol brrr pfsputter de sputter

verklaar je nader

[...]
nvm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Igor4
Verwijderd schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 17:30:
[...]

Een vraag werkt de pvr functie alleen met een externe harddisk via de ubs aansluiting of zou dit ook met een netwerkschijf kunnen?
weet ik niet, maar ik weet wel dat de tv je harddisk in een speciaal formaat moet formatteren. Hierdoor zijn de opnames enkel op je eigen tv te kijken (ivm copyrights e.d.)

Door dit formatteren ben je ook al je files op die disk kwijt, en ik weet niet zeker of er wel gewone windows/mac files naast de speciale videofiles op je hdd kunnen staan. oftewel, ook al kan het, het is waarschijnlijk niet ideaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Igor4 schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 19:15:
[...]

weet ik niet, maar ik weet wel dat de tv je harddisk in een speciaal formaat moet formatteren. Hierdoor zijn de opnames enkel op je eigen tv te kijken (ivm copyrights e.d.)

Door dit formatteren ben je ook al je files op die disk kwijt, en ik weet niet zeker of er wel gewone windows/mac files naast de speciale videofiles op je hdd kunnen staan. oftewel, ook al kan het, het is waarschijnlijk niet ideaal.
THX dus maar een dunne harddisk aanschaffen die we achter de tv kun stoppen,moet nog ff wachten op mijn 46C8700 komt pas eind deze maand binnen.
Had een Philips 9704 maar die was niet om aan te zien onder een kleine hoek,gelukkig nog via marktplaats kunnen verkopen en zit dus nu ff zonder LCD.
Zie in ieder geval tot nu toe nog niet zoveel problemen met dit toestel,voordeel is dat we nu ook nog de cashback aktie van 200 eurie hebben.
Kan ik mijn verlies op de Philips mee compenseren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]
is er voor de 55 inch ook een ophangsysteem van samsung

en onder welk nr.? ik lees namelijk dat de wall mount tot 37" gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Igor4 schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 19:15:
[...]

Waar staat dat? Denk eerder dat de MPG headers wat aangepast zijn waardoor je de MPG niet kunt uitlezen. Dit was ook het geval bij de samsung digitale decoder met harddisk. De schijf is gewoon uit te lezen maar de MPG informatie was niet standaard zeg maar. Maar formatteren op een speciaal formaat?? Heb je de bron met de informatie ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 20:38:
[...]

is er voor de 55 inch ook een ophangsysteem van samsung

en onder welk nr.? ik lees namelijk dat de wall mount tot 37" gaat.
WMN1000B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zo de kogel is door de kerk, haal vanmiddag mijn 46C8700 op :*) :*) :*)
en daarna lekker genieten, maar zonder een bril. B-) want die komt later met de cash back actie wel binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, mijn UE55C7700 hangt er sinds vanmiddag, mooi plat tegen de muur als een schilderij met de samsung wallmount!

Prachtig design, blij dat ik de c7700 heb genomen voor het zwarte design...

Avatar in bluray afgespeeld, wauw, wat mooi!! Niet normaal :D

Fifa op PS3 vond ik lekkerder lopen op mijn 42inch plasma...

Gewoon voetbal kijken valt voorlopig ook wat tegen, lijkt wat blokkeriger/minder scherp...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF
  • Registratie: November 2005
  • Nu online

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Hmmm
Waarom vind je het minder qua gaming?

Vergeet niet dat je FullHD op 46" "scherper" is dan op een 55".

Ikzelf ga daarom niet hoger dan 42"met FullHD. De kijkafstand is 1.5 meter bij mij.

Ook heeft je LED waarshcijnlijk meer LAGG.

Kun je hier wat meer over vertellen?

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voetbal kijken in HD is wel heerlijk mensen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er iemand met een tip/adres/site waar ik de 40c8700 en de 55c8700 binnen een week of 2 kan krijgen voor een redelijke prijs....?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 23:11:
Is er iemand met een tip/adres/site waar ik de 40c8700 en de 55c8700 binnen een week of 2 kan krijgen voor een redelijke prijs....?
foka? correct.nl?

Heb even een foto genomen van de UE55C7700, lijkt op foto altijd wel kleiner ;)

Afbeeldingslocatie: http://www.zoekertjesweb.be/varia/tv.jpg

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2010 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Igor4
keepitfrosty schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 21:16:
[...]

Waar staat dat? Denk eerder dat de MPG headers wat aangepast zijn waardoor je de MPG niet kunt uitlezen. Dit was ook het geval bij de samsung digitale decoder met harddisk. De schijf is gewoon uit te lezen maar de MPG informatie was niet standaard zeg maar. Maar formatteren op een speciaal formaat?? Heb je de bron met de informatie ook?
hmz, had het laatst ergens gelezen. zal het ff voor je opzoeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Igor4
Verwijderd schreef op zondag 16 mei 2010 @ 10:33:
[...]

foka? correct.nl?

[...]
ziet er vet uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Igor4
Verwijderd schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 14:08:
zo de kogel is door de kerk, haal vanmiddag mijn 46C8700 op :*) :*) :*)
en daarna lekker genieten, maar zonder een bril. B-) want die komt later met de cash back actie wel binnen.
ok, nice! laat even weten hoe hij bevalt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 17:41:
Zo, mijn UE55C7700 hangt er sinds vanmiddag, mooi plat tegen de muur als een schilderij met de samsung wallmount!

Prachtig design, blij dat ik de c7700 heb genomen voor het zwarte design...

Avatar in bluray afgespeeld, wauw, wat mooi!! Niet normaal :D

Fifa op PS3 vond ik lekkerder lopen op mijn 42inch plasma...

Gewoon voetbal kijken valt voorlopig ook wat tegen, lijkt wat blokkeriger/minder scherp...
Had je geen last van schokkend beeld in sommige scenes bij avatar? Ben namelijk erg benieuwd naar de 24p ervaringen met beide schermen de c7700 en c8700. Ik las namelijk van een vorige poster hier dat die wat last had van schokken in het beeld bij hd content.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Igor4
@frosty

kan het nog niet helemaal vinden maar in de manual v/d 8700 stond wel dit:

To use the recording or Timeshift Mode function, the connected USB device must be available for recording. Device format is recommended to use USB HDD.
✎ During the Device formatting, do not disconnect the device while formatting is in progress. If you format the device, all files will be deleted.
✎ Before formatting your device to the tv, please back up your files to prevent them from damage or loss of data. SAMSUNG is not responsible for any data file damage or data loss.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Igor4
zal nog ff verder zoeken.volgen mij stond eerder in dit topic nog wat meer info over het formatteren en de bestandsformaten etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Igor4
frosty, je had het eerder over kijkafstand en dat het met persoonlijke voorkeur te maken heeft. Ik ben zelf opzoek naar een fijne tv, en twijfel ontzetten tussen 32 en 37 inch. Zijn er zaken om rekening mee te houden? (in de winkel lijkt 32 inch heel klein, maar thuis zal dat wel weer anders zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

keepitfrosty schreef op zondag 16 mei 2010 @ 12:36:
[...]

Had je geen last van schokkend beeld in sommige scenes bij avatar? Ben namelijk erg benieuwd naar de 24p ervaringen met beide schermen de c7700 en c8700. Ik las namelijk van een vorige poster hier dat die wat last had van schokken in het beeld bij hd content.
Heb gisteravond 3 serie afleveringen gekeken in HD vanaf mijn mediaplayer met aparte harddisk, inderdaad, het schokt soms... :(

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2010 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diego27
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09-06 22:14
Ik zit nog met één vraag want ik ga zeker of de 46c8700 of de 55c8700 kopen.

Ik heb de vogel beugel 6345 Link op dit moment aan de muur hangen.
Nou kan deze een gewicht aan tot 45 kg. Dat weegt deze tv bij lange na niet, maar er staat wel dat deze beugel maar een max van 50 inch tv aankan. Hoe kan ik zeker weten dat ik deze beugel kan blijven gebruiken, of dat ik een nieuwe beugel van bv Samsung moet kopen?

De 46 inch gaat sowieso lukken, maar is de afstand van de 55 inch (schroeven) groter dan die bij de 46 inch of is dat hetzelfde en zijn deze dan dichtbij genoeg voor het max wat deze beugel kan hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Igor4 schreef op zondag 16 mei 2010 @ 12:45:
frosty, je had het eerder over kijkafstand en dat het met persoonlijke voorkeur te maken heeft. Ik ben zelf opzoek naar een fijne tv, en twijfel ontzetten tussen 32 en 37 inch. Zijn er zaken om rekening mee te houden? (in de winkel lijkt 32 inch heel klein, maar thuis zal dat wel weer anders zijn)
Hmm, ik weet dat voor mijn woonkamer 42 inch wat ik nu heb de juiste afmeting zou moeten zijn volgens alle cijfertjes. Kijkafstand en dergelijke. Maar je went er snel aan. In het begin dacht ik ook van jemig wat is dat ding groot. Maar wordt al snel normaal en als je het scherm aan de muur hangt wordt het gelijk al weer een stuk kleiner. Wil toch wat groter genieten van films en ook al zou 55 inch te groot zijn voor de kijkafstand. Het blijft een persoonlijke keuze. Ik zou gewoon voor wat groter gaan (37 inch), waarvan je in de winkel misschien denkt van dat is denk ik wat te groot. Dit valt allemaal reuze mee wanneer je het thuis hebt staan (na een paar week wennen )en al helemaal wanneer het aan de muur hangt. Makkelijkst is natuurlijk gewoon een stuk karton snijden op de grote van het scherm dat je wilt hebben en die ophangen / plaatsen op de plek waar het scherm komt. Weet je ongeveer wat je kan verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 16 mei 2010 @ 12:50:
[...]

Heb gisteravond 3 serie afleveringen gekeken in HD vanaf mijn mediaplayer met aparte harddisk, inderdaad, het schokt soms... :(
Damn, dat is wel zonde. Heb je het ook getest met AMP (auto motion plus) uit? Het schokken zou er dan niet moeten zijn. Alleen ben ik benieuwd wat dit met het beeld doet verder? Ik lees namelijk wat tegenstrijdige berichten op het AVS forum. De ene gebruiker blijft het schokken op een manier houden ook zonder AMP. De ander geeft aan zonder AMP soepel HD content af te spelen. Zou dit graag zeker willen weten, want als het schokken niet is op te lossen en 24p content niet af te spelen is op de manier zoals het moet dan is dat voor mij echt een dealbreaker op een dure tv als de 55c8700. Dan heeft samsung wel een redelijke boeboe gemaakt als op een tv van 3000 eu geen 24p content weergegeven kan worden zonder schokken. Want zeg nou zelf wie schaft zichzelf een tv van 3000 eu aan om beetje SD digitale tv content af te spelen en DVD-tjes?? HD content moet het gewoon goed doen, simpel zat.

Ben benieuwd of je dit ook nog tegenkomt zonder de AMP optie.

[ Voor 7% gewijzigd door keepitfrosty op 16-05-2010 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 16 mei 2010 @ 10:33:
[...]

foka? correct.nl?

[afbeelding]
Ziet er zeker nice uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elninja
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18-08 08:44
Verwijderd schreef op zondag 16 mei 2010 @ 12:50:
[...]

Probeer het eens via Allshare?.. met DLNA.

Ik heb trouwens USB play getest op de C7700 en de C8700. Beide smooth, zonder enige schok en met meerdere full hd MKV's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
elninja schreef op zondag 16 mei 2010 @ 17:07:
[...]

Probeer het eens via Allshare?.. met DLNA.

Ik heb trouwens USB play getest op de C7700 en de C8700. Beide smooth, zonder enige schok en met meerdere full hd MKV's.
Ok dat is goed nieuws. 24p optie ook getest, als deze op de USB play zit (ik neem aan dat dit een soort van mediaplayer is)? En was dit met AMP aan of uit op de tv? Ook de films helemaal uitgekeken of alleen stukjes? Want de tv's gaan bij sommige scenes de fout in namelijk niet bij alle.

[ Voor 19% gewijzigd door keepitfrosty op 16-05-2010 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elninja
keepitfrosty schreef op zondag 16 mei 2010 @ 17:10:
[...]

Ok dat is goed nieuws. 24p optie ook getest, als deze op de USB play zit (ik neem aan dat dit een soort van mediaplayer is)? En was dit met AMP aan of uit op de tv? Ook de films helemaal uitgekeken of alleen stukjes? Want de tv's gaan bij sommige scenes de fout in namelijk niet bij alle.
Mijn bronmateriaal was allemaal 24 fps spul. MKV 1080p en 720p. In een woord: vloeiend.

Ik ben zelf zeer benieuwd of het via DLNA (Allshare) ook allemaal werkt en vloeiend loopt (ik kan dit namelijk niet in de winkel testen :))

[ Voor 47% gewijzigd door elninja op 16-05-2010 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb gister de 46C8700 neergezet en wat CD HDTV gekeken, nou dat is een enorm verschil met wat ik had.
Maar dat zal geen een verwonderen.

Mede Avater gekeken via ps3. In het begin waren er wat schokken maar daarna liep die vloeiend. Ik moet wel zeggen dat ik toen nog wel met mijn hoofd in de wolken zat.

Wat mij savonds opviel is wanneer de kamer volkomen donker is (geen lamp aan en buiten is het donker) dat je wel een heel klein beetje van licht straling ziet vanuit de hoekjes van het scherm dit bij een volledig zwart scherm, bij andere kleuren is dit niet waar tenemen en overdag of met licht aan helemaal niet en tijdens een film etc valt dit ook niet echt op dit door de snelle wissellende beelden, want zwart is echt zwart dat kan ik je verzekeren. Je moet er echt op gaan letten om het waar te nemen.

verder zie je soms dat een rechte lijn iets trilt, maar dat is niet over het hele scherm het geval. was met een beeld van een kamer met mensen dat de deurpost achter in het beeld iets trillde.

Wat je verder ervaart dat er in het 2d matriaal soms diepte wordt waargenomen, Hierin was ik niet de enige want de mede mensen die bij mij waren ervaarde het ook.

Ik moet hierbij melden deze kleine review met default waardes van de TV is gedaan en fijn tunen echt kan helpen om het te verbeteren, zie maar naar de echte pro. reviews.

Ik moet zeggen dat de default waardes echt goed zijn, maar fijn tunen gaan we doen als ik weet wat er allemaal mogelijk is. want dat is veel, heel veel en tot nu toe ben ik zeer te vreden over deze TV. Vind het beeld kwaliteit vele malen beter dan de B versies van samsung van 2009.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elninja
Deze TV's zijn geoptimaliseerd qua smooth playback voor 24hz (24p) video materiaal. Tegenwoordig is bijna al het HD video materiaal 24hz.

Stel je PS3 staat op 60hz beeld te sturen naar je TV en je speelt 24p materiaal af. Dan doet de PS3 2:3 pulldown om van 24->60 hz te maken. Dit geeft nooit een vloeiend beeld en je TV probeert dit altijd wel glad te strijken, maar helaas werkt dit nooit perfect.

Mijn advies als je niet de interne media player van deze serie TV's gebruik, maar een PS3 of popcorn oid. Stel je output in op 1080p 24p. Dan moet het helemaal goed komen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
elninja schreef op zondag 16 mei 2010 @ 18:32:
Deze TV's zijn geoptimaliseerd qua smooth playback voor 24hz (24p) video materiaal. Tegenwoordig is bijna al het HD video materiaal 24hz.

Stel je PS3 staat op 60hz beeld te sturen naar je TV en je speelt 24p materiaal af. Dan doet de PS3 2:3 pulldown om van 24->60 hz te maken. Dit geeft nooit een vloeiend beeld en je TV probeert dit altijd wel glad te strijken, maar helaas werkt dit nooit perfect.

Mijn advies als je niet de interne media player van deze serie TV's gebruik, maar een PS3 of popcorn oid. Stel je output in op 1080p 24p. Dan moet het helemaal goed komen!
Klopt inderdaad, maar dat schijnt dus bij de c7700 en c8700 niet altijd goed te gaan het verwerken van het 24p materiaal. Vandaar dat je soms hickups ziet. Bijvoorbeeld bij lange camera pans. Dat de meeste tv's 24p ondersteunen wil nog niet zeggen dat ze het allemaal automatisch goed doen. Anders zouden ze ook geen 24p content testen op een dergelijke televisie bij de review websites. Hopelijk is dit met een firmware te verhelpen of met AMP uit. Want bij dergelijk materiaal is de bron al zo goed dat AMP eigenlijk niet hoeft natuurlijk en maakt het beeld vaak alleen maar te "smooth" het zogenaamde soap opera effect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elninja
Ik heb idd alleen redelijk vluchtig kunnen testen in bij de MM. Wel meerdere speciaal uitgezochte en meegebrachte films getest. Zoals uitzoomen in het begin van Star Trek First Contact, nog wat long pans en killa sample (Earth docu). Ik heb, behalve bij het starten van de films, geen schokje kunnen ontdekken. Ook had ik Avatar bij me, ook hier geen schokje. Uiteraard heb ik alleen korte stukken gekeken.

Let wel dat ik dit met een USB stick via Media Play van de TV zelf heb getest. Ik heb niks gedaan met een externe video bron. Dit schijnt dan ook nog via het netwerk (DLNA) te kunnen. Dit heb ik helaas niet kunnen testen, maar ik hoop dat dit dezelfde performance geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
elninja schreef op zondag 16 mei 2010 @ 18:50:
Ik heb idd alleen redelijk vluchtig kunnen testen in bij de MM. Wel meerdere speciaal uitgezochte en meegebrachte films getest. Zoals uitzoomen in het begin van Star Trek First Contact, nog wat long pans en killa sample (Earth docu). Ik heb, behalve bij het starten van de films, geen schokje kunnen ontdekken. Ook had ik Avatar bij me, ook hier geen schokje. Uiteraard heb ik alleen korte stukken gekeken.

Let wel dat ik dit met een USB stick via Media Play van de TV zelf heb getest. Ik heb niks gedaan met een externe video bron. Dit schijnt dan ook nog via het netwerk (DLNA) te kunnen. Dit heb ik helaas niet kunnen testen, maar ik hoop dat dit dezelfde performance geeft.
Ok top. Dat is in ieder geval al goed nieuws dat je meerdere HD content hebt kunnen testen en deze schok vrij waren. De planet earth sample met de vogels is meer om het afspelen van hoge bitrate content te testen. Maar natuurlijk goed om te horen dat dit ook vloeiend gaat met de interne afspeler. Dat de long pans goed gaan is in ieder geval een plus. Als dit in de MM was kan ik er bijna vanuit gaan dat AMP aan staat gezien ze de demo settings vaak gebruiken. Ik vraag me dan af waarom de amerikaanse gebruikers dan zoveel problemen hiermee hebben en de laatste firmware? Volgens mij zit er namelijk geen verschil in de US versie en de Europese versie voor zover ik heb gelezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit was mijn ervaring ook bij PS3 en avatar op de 8700 bij opstart even schokjes daarna vloeiend.
elninja schreef op zondag 16 mei 2010 @ 18:50:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m_ark
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11-09 07:58
Heeft iemand al duidelijkheid over de cash-back aktie als ik de tv uit belgie haal? Op kieskeurig.be staat ook een winkel die de ue46c8700 aanbied voor 2099 euro, en de 55 inch voor 2880 euro (zonder cash-back). Is een ritje van anderhalf uur wel waard...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elninja
Verwijderd schreef op zondag 16 mei 2010 @ 19:50:
Dit was mijn ervaring ook bij PS3 en avatar op de 8700 bij opstart even schokjes daarna vloeiend.

[...]
Ja, ik kan mij zo voorstellen dat de engine (AMP?) eerst een aantal sequentiele frames nodig heeft om de interpolatie toe te passen. Dus ik vermoed dat hij daarom in het begin "stottert".

Overigens kijk ik liever naar overdreven smooth playback dan naar rauwe 24p playback :)

[ Voor 10% gewijzigd door elninja op 16-05-2010 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elninja
Toch even een vraag aan iemand die al zo'n TV heeft aangeschaft.

Zou iemand de DLNA (Allshare) kunnen testen met een 1080p MKV ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je een link voor mij waar ik een demo weg haal dan probeer ik dat wel.
Ik weet dat het problematisch is met containers etc etc, daarom gebruik ik de ps3 ook niet meer voor media center.
Want heb zo geen materiaal bij de hand
elninja schreef op zondag 16 mei 2010 @ 20:37:
Toch even een vraag aan iemand die al zo'n TV heeft aangeschaft.

Zou iemand de DLNA (Allshare) kunnen testen met een 1080p MKV ?
heb al wat demos gevonden

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2010 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elninja
Verwijderd schreef op zondag 16 mei 2010 @ 21:09:
Heb je een link voor mij waar ik een demo weg haal dan probeer ik dat wel.
Ik weet dat het problematisch is met containers etc etc, daarom gebruik ik de ps3 ook niet meer voor media center.
Want heb zo geen materiaal bij de hand

[...]

heb al wat demos gevonden
Ik heb gewoon standaard 1080p en 720p MKV's van usenet geplukt :)

Ik heb zelf ook een PS3 gehad en ook via streaming DLNA (Twonky / PS3 media server) streaming gedaan. Dit werkte destijds met deze twee DLNA servers goed. Overigens heeft Samsung zelf ook een DLNA server applicatie. Deze staat bij de Home Theatre systems op de site ter download geloof ik.

edit: link http://org.downloadcenter...100420183708109/setup.exe

Waar je iig op moet letten is dat er geen transcoding plaats vindt.

[ Voor 38% gewijzigd door elninja op 16-05-2010 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

elninja schreef op zondag 16 mei 2010 @ 21:30:
[...]

heb een gedraaid de file was van een demo van earth movie met vogels "Bird_20_MBit_ABR___-1.5_MBit_.mkv 52.33 MB "

dit draaide oke geen hikken of stotteren dit wel met een USB stickje en niet via HD-USB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
elninja schreef op zondag 16 mei 2010 @ 20:36:
[...]

Ja, ik kan mij zo voorstellen dat de engine (AMP?) eerst een aantal sequentiele frames nodig heeft om de interpolatie toe te passen. Dus ik vermoed dat hij daarom in het begin "stottert".

Overigens kijk ik liever naar overdreven smooth playback dan naar rauwe 24p playback :)
Huh? Hoe bedoel je rauwe 24p playback? 24p is dezelfde standaard als in de bios en ook de manier waarop de regisseur de scene heeft bedoeld. Maar ok je kan natuurlijk nog smoother prettig vinden :) . Ik wil het graag zo dicht mogelijk bij het origineel hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elninja
Verwijderd schreef op zondag 16 mei 2010 @ 21:34:
[...]

heb een gedraaid de file was van een demo van earth movie met vogels "Bird_20_MBit_ABR___-1.5_MBit_.mkv 52.33 MB "

dit draaide oke geen hikken of stotteren dit wel met een USB stickje en niet via HD-USB.
Dit was ook mijn constatering. USB Play werkt brilliant goed :) Ik had zelfs een birds sample van 50mbs. Vlekkeloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elninja
keepitfrosty schreef op zondag 16 mei 2010 @ 21:36:
[...]

Huh? Hoe bedoel je rauwe 24p playback? 24p is dezelfde standaard als in de bios en ook de manier waarop de regisseur de scene heeft bedoeld. Maar ok je kan natuurlijk nog smoother prettig vinden :) . Ik wil het graag zo dicht mogelijk bij het origineel hebben.
24 fps zonder interpolatie. Want movie plus en dat soort engines maken van 24fps er 100 door er frames tussen te zetten. Rauwe 24p = zonder toeters en bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Het is ook niet zozeer het hikken of stotteren wat door hoge bitrate scenes soms komt wanneer een mediaplayer hier moeite mee heeft door bijvoorbeeld te lage processor capiciteit. Gaat om het correct weergeven van 24p HD content waarbij soms hickups komen of artifacts / trillingen. Dit kan ook met lage bitrate content gebeuren als het maar 24p is. Maar voor zover ik dus begrijp van de mensen hier met de c8700 in huis is dit bij hun niet het geval. Gelukkig maar :) Maakt voor mij de keuze nog wel lastig tussen de lx9500 of de c8700 dus ik wacht nog rustig tot LG met zijn local dimming high end led tv komt en dan beslissen. Heb toch liever local dimming, maar de c8700 is wel erg sweet wat dat betreft en wat goedkoper dan de lx9500 > 50 inch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

een andere file geprobeerd zelfde stukje maar dan van 42Mb ABR.

Bird_42_MBit_ABR_(+-1.5 MBit).mkv

Wekte ook perfect haarscherp een geen een hikje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elninja
Verwijderd schreef op zondag 16 mei 2010 @ 21:48:
[...]

een andere file geprobeerd zelfde stukje maar dan van 42Mb ABR.

Bird_42_MBit_ABR_(+-1.5 MBit).mkv

Wekte ook perfect haarscherp een geen een hikje.
Was dit vanaf een PC via het netwerk of nog steeds van een USB Stick?

42mbit. De specs zeggen dat het max 30mbit mag zijn. Dus dit is een goed teken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net nog HD voetbal gekeken op men UE55C7700, waanzinnig mooi!! Mooier heb ik het nog nergens gezien... leek wel of ik mee in het stadion zat!

Bij zwarte beelden zie ik soms 2 grote lichte vlekken links van het beeld, stoor me er wat aan, maar dat is ook omdat ik er op let.

Beeld gaat niet in schokken op ps3 en digitale tv, op hd mediaplayer (tvix met externe harde schijf) wel, maar zal daar eens testen met AMP uit...

AMP = Led Motion Plus? Die stond al uitgeschakeld...

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2010 22:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gewoon vanaf de USB.

Ik moet nog even nakijken of ik ook media vanaf mijn nas kan streamen of zo.
elninja schreef op zondag 16 mei 2010 @ 21:50:
[...]

Was dit vanaf een PC via het netwerk of nog steeds van een USB Stick?

42mbit. De specs zeggen dat het max 30mbit mag zijn. Dus dit is een goed teken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golfgti5
Heeft iemand nu al een aardige korting ergens kunnen krijgen op de C8700??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In de hoeken van het scherm zeker.
Dat zag ik ook wanneer ik de kamer helemaal donker had.

Maar ik moet nog aan het fijn tunen doe het nu gewoon nog zonder manual:)

Heb een site gevonden met de instellingen van een reviewer voor de 8700. dit zou je evt kunnen proberen.
TV via sat op de 8700 werkt ook, alleen moet ik nog verder er in duiken voor de CD HD kanalen.

kijk nu CD via mijn setopbox topfield 7710HDPVR en HDMI
Verwijderd schreef op zondag 16 mei 2010 @ 21:58:
Net nog HD voetbal gekeken op men UE55C7700, waanzinnig mooi!! Mooier heb ik het nog nergens gezien... leek wel of ik mee in het stadion zat!

Bij zwarte beelden zie ik soms 2 grote lichte vlekken links van het beeld, stoor me er wat aan, maar dat is ook omdat ik er op let.

Beeld gaat niet in schokken op ps3 en digitale tv, op hd mediaplayer (tvix met externe harde schijf) wel, maar zal daar eens testen met AMP uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan je wel een hint geven.

Als je echt geintresseert bent kan je korting krijgen.

Ik heb ook korting gehad maar ga het niet aan de hoge boom hangen waar en wanneer en hoeveel (gewoon de standaard korting). Maar is een zeer grote zaak die door heel ned zit.
golfgti5 schreef op zondag 16 mei 2010 @ 22:20:
Heeft iemand nu al een aardige korting ergens kunnen krijgen op de C8700??

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2010 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn mediaplayer stond nog ingesteld op 720p, heb deze nu op 1080p gezet en de hapering zijn al wat minder, maar nog niet 100% weg... nog iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je de media op de externe HD staan.
Kan het de connectie van Harddrive misschien zijn. is die wel snel genoeg.

Heb het ook gehad met mijn EVA8000 van netgear met externe HD via USB, begon die te bufferen.
Verwijderd schreef op zondag 16 mei 2010 @ 22:57:
Mijn mediaplayer stond nog ingesteld op 720p, heb deze nu op 1080p gezet en de hapering zijn al wat minder, maar nog niet 100% weg... nog iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hier zal ik eens mee aan de slag, Ik had al gelezen over een app van samsung.

Maar bedankt, ik zal zien wat het wordt.
elninja schreef op zondag 16 mei 2010 @ 21:30:
[...]

Ik heb zelf ook een PS3 gehad en ook via streaming DLNA (Twonky / PS3 media server) streaming gedaan. Dit werkte destijds met deze twee DLNA servers goed. Overigens heeft Samsung zelf ook een DLNA server applicatie. Deze staat bij de Home Theatre systems op de site ter download geloof ik.

edit: link http://org.downloadcenter...100420183708109/setup.exe

Waar je iig op moet letten is dat er geen transcoding plaats vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 16 mei 2010 @ 22:24:

Ik heb ook korting gehad maar ga het niet aan de hoge boom hangen waar en wanneer en hoeveel (gewoon de standaard korting). Maar is een zeer grote zaak die door heel ned zit.

[...]
Nou graag een hintje, wil er namelijk 2 kopen..... ;0)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb echt een shit probleem met de ue55C8700. Heb hem nu een week.
Als ik vaak zap naar bepaalde zenders dan krijg ik blokkerig beeld. Ik gebruik hem met de cam module.
Ik heb echt alles geprobeerd. Het ligt niet aan het signaal (geeft goed signaal aan in het menu en ned 1 doet het goed).
- Alle kabels coax etc vervangen. Direct op de tv aangesloten. werkt goed.
Als ik digitaal naar 1 zender blijf kijken (maakt niet uit welke zender, ze doen het allemaal) dan kan ik zo lang kijken als ik wil. MAAR... zodra ik ga zappen loop ik kans op blokkerig beeld en moet ik de tv opnieuw opstrarten.
Cam module ook al opnieuw geinstalleerd(succesvol) mag ook niet helpen.

Bij een andere samsung tv doet mijn cam module het wel. Dus het ligt ook niet aan de module.

Komt het omdat de tv te nieuw is? Heeft iemand anders dit probleem ook?
Samsung gebeld zegt dat ik moet wachten tot ze officieel geaccepteerd zijn door ziggo. Ik moet dus een maand lang pech hebben en niet te veel zappen want dan loop ik risico dat ik de tv weer opnieuw aan en uit moet doen vanwege blokkerig beeld :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 16 mei 2010 @ 23:19:
Heb je de media op de externe HD staan.
Kan het de connectie van Harddrive misschien zijn. is die wel snel genoeg.

Heb het ook gehad met mijn EVA8000 van netgear met externe HD via USB, begon die te bufferen.

[...]
Hmm, wat kan ik daar aan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet met CD via sat dat er altijd problemen zijn met de cam in combo met apperaat.
De 8700 is gewoon een nieuw apperaat, kan je niet vergelijken met andere samsung TV.

Ik zou zeggen wacht of probeer verschillende cams uit en niet de orginele die je bij de kabel krijgt.

Het is echt een groot verschil, ik heb het ervaren met mijn topfield 7710hdpvr. sommige cams werken bij mij prima terwijl bij anderen niet. dit geld ook weer als je de cam in een 7700HDPVR van topfield steekt kan die werken of niet.

het is gewoon proberen van verschillende cams of wachten tot de kabel je tv goedkeurd.

Dit is altijd het punt als je een early adapter bent:) maar daarvoor ben je ook een tweaker toch.
Verwijderd schreef op maandag 17 mei 2010 @ 00:01:
Als ik vaak zap naar bepaalde zenders dan krijg ik blokkerig beeld. Ik gebruik hem met de cam module.
Ik heb echt alles geprobeerd. Het ligt niet aan het signaal (geeft goed signaal aan in het menu en ned 1 doet het goed).
Als ik digitaal naar 1 zender blijf kijken (maakt niet uit welke zender, ze doen het allemaal) dan kan ik zo lang kijken als ik wil. MAAR... zodra ik ga zappen loop ik kans op blokkerig beeld en moet ik de tv opnieuw opstrarten.

Bij een andere samsung tv doet mijn cam module het wel. Dus het ligt ook niet aan de module.

Samsung gebeld zegt dat ik moet wachten tot ze officieel geaccepteerd zijn door ziggo. Ik moet dus een maand lang pech hebben en niet te veel zappen want dan loop ik risico dat ik de tv weer opnieuw aan en uit moet doen vanwege blokkerig beeld :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 16 mei 2010 @ 21:58:

AMP = Auto Motion Plus

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 17 mei 2010 @ 00:32:
[...]

Zou het niet mogen zijn, mediaplayer met harddisk is vaak een 5400RPM schijf. Is ruim voldoende voor het weergeven van 720p of 1080p. Zelfde als een USB connectie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoi ik heb de 55c7700 ek ik heb het zelfde probleem. :(
ik zit er aan te denken om er een versterker tussen te zetten.
hoop dan dat het beter is O-)
Verwijderd schreef op maandag 17 mei 2010 @ 00:01:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golfgti5
Verwijderd schreef op zondag 16 mei 2010 @ 22:24:

[...]
Thanks!
en waar praten we dan over, 10% ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Berry 37 een versterker helpt niet (heb ik al geprobeerd) het ligt namelijk niet aan het signaal.

@janhaag bedankt voor je reactie. Wat bedoel je met cd via sat? Ik kreeg overigens geen cam module bij de kabel..? Heb deze zelf online gekocht.

Dus een andere CI+ cam module proberen stel je voor? (of wachten)
Ja ik vind het zo vreemd dat het alleen met zappen (soms) fout gaat en het beeld verstoord. Het zou dus kunnen dat dit bij een andere cam module niet gebeurd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzy
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-08-2024
Het lijkt nu overigens wel of elke deelnemer de actie in de folders zet, had een krantje van It's, Saturn (eerder al) en BCC ontvangen. Was afgelopen zaterdag bij de Mediamarkt en daar zij de verkoper: "ze zijn niet aan te slepen, vrijdag al 6 verkocht" ( de C7700 that is) Significant detail: de oplaadbare brillen zitten meer in de lader dan dat ze gebruikt worden. "Soms zijn ze al na een half uur leeg" Eerder hadden we het hier ook over en ik dacht dat het wel mee zou vallen.. Toch maar voor de oplaadbare gaan dus, en ergens een USB verstoppen om altijd makkelijk te kunnen opladen.

Iemand al ervaring met die Shop in België: http://www.electromania.be ??

fuzzy logic, niets is waar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

keepitfrosty schreef op maandag 17 mei 2010 @ 06:33:
[...]

Zou het niet mogen zijn, mediaplayer met harddisk is vaak een 5400RPM schijf. Is ruim voldoende voor het weergeven van 720p of 1080p. Zelfde als een USB connectie.
Ja maar toch, ik ga eens proberen de interne harde schijf van de mediaplayer te gebruiken..

Maar het schokken is al wel veel minder hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elninja
Verwijderd schreef op maandag 17 mei 2010 @ 08:26:
@ Berry 37 een versterker helpt niet (heb ik al geprobeerd) het ligt namelijk niet aan het signaal.

@janhaag bedankt voor je reactie. Wat bedoel je met cd via sat? Ik kreeg overigens geen cam module bij de kabel..? Heb deze zelf online gekocht.

Ja ik vind het zo vreemd dat het alleen met zappen (soms) fout gaat en het beeld verstoord. Het zou dus kunnen dat dit bij een andere cam module niet gebeurd?
Welke CAM heb je gebruikt. Ik las in een review dat de SMIT het al wel goed doet, maar de Neotion nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb inderdaad de neotion. Maar voor de rest werkt hij wel goed. Volgens mij heb ik die review ook gelezen, maar daar wordt dit probleem niet in vermeld.
Het is dus bijna zeker dat ik toch beter hem om kan ruilen voor de smit module?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een usb stick gebruiken en even testen of dat goed werkt.
Kan ook aan je hd media center liggen dat die het niet kan verwerken.
Verwijderd schreef op maandag 17 mei 2010 @ 00:32:
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CD=canal digitaal aanbieder van TV via SAT=sataliet.
Verwijderd schreef op maandag 17 mei 2010 @ 08:26:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elninja
Verwijderd schreef op maandag 17 mei 2010 @ 11:15:
Ik heb inderdaad de neotion. Maar voor de rest werkt hij wel goed. Volgens mij heb ik die review ook gelezen, maar daar wordt dit probleem niet in vermeld.
Het is dus bijna zeker dat ik toch beter hem om kan ruilen voor de smit module?
Dat weet ik niet. Ik heb zojuist de 55C8700 besteld en er komt dus ook een SMIT CAM bij. Zodra ik het heb kunnen testen laat ik het even weten. Dit zal denk ik nog wel een weekje kunnen duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok inderdaad let me know :) Je zult het dus niet direct merken. Pas al je heel veel zapt. Gebeurd vooral vaak bij rtl 4 en film 1+1 maar ook willekeurig.
Dus veel zappen en ik hoor het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m_ark
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11-09 07:58
Verwijderd schreef op zondag 16 mei 2010 @ 23:58:
[...]

Nou graag een hintje, wil er namelijk 2 kopen..... ;0)
Ik denk dat het bij een "markt" is waar je "media" kan kopen... Of heb ik 't mis?

Mag ik vragen wat de standaard korting dan is?

Wil nml een 46c8700 gaan halen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golfgti5
m_ark schreef op maandag 17 mei 2010 @ 12:44:
[...]

Ik denk dat het bij een "markt" is waar je "media" kan kopen... Of heb ik 't mis?

Mag ik vragen wat de standaard korting dan is?

Wil nml een 46c8700 gaan halen...
Bel voor de gein eens met Ben van Dijk, kijken wat hun vragen voor de 46C8700...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildcheese
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23-07 19:16
Iemand enig idee waarom de 7 en de 8 serie zoveel meer energie verbruiken? Een 40" van de 6 serie verbruikt 89 watt terwijl de 8 serie richting 130 watt gaat. Het gaat me hier om het idee...een tv met LED achtergrond verlichting zou toch minder energie moeten gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
wildcheese schreef op maandag 17 mei 2010 @ 13:54:
Iemand enig idee waarom de 7 en de 8 serie zoveel meer energie verbruiken? Een 40" van de 6 serie verbruikt 89 watt terwijl de 8 serie richting 130 watt gaat. Het gaat me hier om het idee...een tv met LED achtergrond verlichting zou toch minder energie moeten gebruiken.
Meer features misschien die weer meer stroom gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golfgti5
Ik heb er totaal geen verstand van, maar als ik een Samsung C8700 binnen hebt, wat heb ik dan voor apparaatje nodig om bijvoorbeeld films of foto's op een makkelijke manier te streamen naar de tv ?
Ik zag in het Makro krantje ook een wifi USB van Samsung staan, heb je perse een Samsung nodig of mag dat ook van een ander merk zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

golfgti5 schreef op maandag 17 mei 2010 @ 15:25:
Ik heb er totaal geen verstand van, maar als ik een Samsung C8700 binnen hebt, wat heb ik dan voor apparaatje nodig om bijvoorbeeld films of foto's op een makkelijke manier te streamen naar de tv ?
Ik zag in het Makro krantje ook een wifi USB van Samsung staan, heb je perse een Samsung nodig of mag dat ook van een ander merk zijn?
volgens mij kan je elke wifi stokje er in steken.
Ik meende dat gezien te hebben bij correct in rotterdam dat ze een ander merk wifi stik gebruikte.

Zelf ga ik voor de ethernet kabel. vele malen betrouwbaarder en meer bandbreedte maar dat moet ik nog nakijken hoe dat gaat werken met de app. van samsung.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golfgti5
Verwijderd schreef op maandag 17 mei 2010 @ 15:35:
[...]

volgens mij kan je elke wifi stokje er in steken.
Ik meende dat gezien te hebben bij correct in rotterdam dat ze een ander merk wifi stik gebruikte.

Zelf ga ik voor de ethernet kabel. vele malen betrouwbaarder en meer bandbreedte maar dat moet ik nog nakijken hoe dat gaat werken met de app. van samsung.
Ok thanks, voor mij wat lastiger om er met een UTP kabel te komen, word dus zo'n dongle.
Wat voor apparaat heb ik nodig om het gebeuren op de tv te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zegel
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-08 21:56
Is er al iemand die de C serie werkend heeft met gebruikmaking van de satelliet tuner?

Ik heb het eea werkend, en zie veel (HD) zenders ( Fantastiche beeld overigens :P ); maar om één of andere reden pakt hij bij het scannen van kanalen niets boven frequentie 11856 op de Astra 23,5 positie. Ik ontvang wel Ned 1,2 en RTL4 HD; maar alle andere zenders niet?

Wil iemand die eea wel werkend heeft svp de instellingen geven? Ik kan ook geen mogelijkheden eea handmatig in te geven, staat ook niet in de handleiding. Weet iemand een truk?

Ik heb prima beeld op de andere kanalen, de Cam werkt ook goed. Ik heb een signaalsterkte van 65%

Acties:
  • 0 Henk 'm!
golfgti5 schreef op maandag 17 mei 2010 @ 15:45:
[...]

Ok thanks, voor mij wat lastiger om er met een UTP kabel te komen, word dus zo'n dongle.
Kan natuurlijk ook de ethernet via het stroom adapters halen. Wel huissituatie afhankelijk voor de snelheden, maar wanneer het goed werkt nog steeds beter dan via wifi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF
  • Registratie: November 2005
  • Nu online

SalimRMAF

SpaceX - 4K

zegel schreef op maandag 17 mei 2010 @ 16:20:
Is er al iemand die de C serie werkend heeft met gebruikmaking van de satelliet tuner?

Ik heb het eea werkend, en zie veel (HD) zenders ( Fantastiche beeld overigens :P ); maar om één of andere reden pakt hij bij het scannen van kanalen niets boven frequentie 11856 op de Astra 23,5 positie. Ik ontvang wel Ned 1,2 en RTL4 HD; maar alle andere zenders niet?

Wil iemand die eea wel werkend heeft svp de instellingen geven? Ik kan ook geen mogelijkheden eea handmatig in te geven, staat ook niet in de handleiding. Weet iemand een truk?

Ik heb prima beeld op de andere kanalen, de Cam werkt ook goed. Ik heb een signaalsterkte van 65%
Momenteel heb ik een Topfield 7700HSCI met een AstonCam Dual voor CanalDigitaal.

Helaas zit er maar 1 CAM slot in de DVB-S TV's. :( Hoe halen ze het in hun hoofd...

Ik wil namelijk ook een Ziggo-Cam gebruiken. Ontvang je wel andere zenders, zoals BBC-HD en Luxe TV HD etc?

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik bedoelde met app (applicatie).

hier de link die een mede tweaker aan mij gaf in dit forum.

directe link lukte me niet te plakken dus dan maar de link naar het bericht van mede tweaker:

http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/34009631
golfgti5 schreef op maandag 17 mei 2010 @ 15:45:
[...]

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2010 19:38 ]

Pagina: 1 ... 6 ... 45 Laatste