Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Waarschijnlijk zal het wel ergens op deze site staan maar ik krijg het niet duidelijk naar voren.
Ik zoek een apparaat waarmee ik:
- TV kan opnemen
- Radio kan luisteren (dus met tuner versterker)
- Op internet kan (en alles doen wat vanaf een pc ook kan)
- extra USB poorten heeft (voor externe harde schijf)
- mijn AVI's, Mpeg's etc me kan afspelen
- Er leuk uitziet (omdat deze niet achter een deur staat ivm bereik afstandsbediening)
- Geen standaard pc is (want ik wil een toestel in de breedte, niet in de lengte)
- Eventueel draadloos kan praten met mijn laptop

Dit alles wil ik aansluiten op mijn TV, Philips Ambilight 42PF9966 (Plasma) en 6 * 100 Watt JVC Boxen (niet gevoed door 220V) wil aansluiten.

Ik zou het erg op prijs stellen als er een guru tussenzit hier die mij een duidelijke pasklare oplossing kan bieden! Of......wil ik nu te veel?:-)

Groet,

Mannie
(Mannie1968@hotmail.com)

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:31
Waarschijnlijk zal het wel ergens op deze site staan maar ik krijg het niet duidelijk naar voren.
Ik zoek een apparaat waarmee ik:
- TV kan opnemen
- Radio kan luisteren (dus met tuner versterker)
- Op internet kan (en alles doen wat vanaf een pc ook kan)
- extra USB poorten heeft (voor externe harde schijf)
- mijn AVI's, Mpeg's etc me kan afspelen
- Er leuk uitziet (omdat deze niet achter een deur staat ivm bereik afstandsbediening)
- Geen standaard pc is (want ik wil een toestel in de breedte, niet in de lengte)
- Eventueel draadloos kan praten met mijn laptop
Een pc in een htpc kast dus :) Had je deze al gelezen?

Verwijderd

Topicstarter
WoW, wat een snelle reactie, ik ga het eens even op m'n gemakkie lezen, thanx...

Oke...ppffff......ik heb het gelezen. Nog 2 vragen:
- Ze hebben het over aansluiten op je audio-apparatuur?! Heb ik nog een extra apparaat nodig behalve TV en boxen?
- Ik heb het gelezen en ben tot de conclusie gekomen dat ik een F***** leek ben, waar zou ik voor het samenstellen (en input, kennis etc.) van zo'n apparaat terecht kunnen?

[ Voor 204% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2010 22:33 ]

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:31
Voor het geluid heb je mogelijk nog een reciever nodig. Voor tips en hulp bij het samenstellen van een htpc vind je op het forum een speciaal verzameltopic.

[ Voor 42% gewijzigd door Nielson op 24-03-2010 22:46 ]

Verwijderd

Topicstarter
Oke, dank voor je hulp....