Hallo,
Waarschijnlijk zal het wel ergens op deze site staan maar ik krijg het niet duidelijk naar voren.
Ik zoek een apparaat waarmee ik:
- TV kan opnemen
- Radio kan luisteren (dus met tuner versterker)
- Op internet kan (en alles doen wat vanaf een pc ook kan)
- extra USB poorten heeft (voor externe harde schijf)
- mijn AVI's, Mpeg's etc me kan afspelen
- Er leuk uitziet (omdat deze niet achter een deur staat ivm bereik afstandsbediening)
- Geen standaard pc is (want ik wil een toestel in de breedte, niet in de lengte)
- Eventueel draadloos kan praten met mijn laptop
Dit alles wil ik aansluiten op mijn TV, Philips Ambilight 42PF9966 (Plasma) en 6 * 100 Watt JVC Boxen (niet gevoed door 220V) wil aansluiten.
Ik zou het erg op prijs stellen als er een guru tussenzit hier die mij een duidelijke pasklare oplossing kan bieden! Of......wil ik nu te veel?:-)
Groet,
Mannie
(Mannie1968@hotmail.com)
Waarschijnlijk zal het wel ergens op deze site staan maar ik krijg het niet duidelijk naar voren.
Ik zoek een apparaat waarmee ik:
- TV kan opnemen
- Radio kan luisteren (dus met tuner versterker)
- Op internet kan (en alles doen wat vanaf een pc ook kan)
- extra USB poorten heeft (voor externe harde schijf)
- mijn AVI's, Mpeg's etc me kan afspelen
- Er leuk uitziet (omdat deze niet achter een deur staat ivm bereik afstandsbediening)
- Geen standaard pc is (want ik wil een toestel in de breedte, niet in de lengte)
- Eventueel draadloos kan praten met mijn laptop
Dit alles wil ik aansluiten op mijn TV, Philips Ambilight 42PF9966 (Plasma) en 6 * 100 Watt JVC Boxen (niet gevoed door 220V) wil aansluiten.
Ik zou het erg op prijs stellen als er een guru tussenzit hier die mij een duidelijke pasklare oplossing kan bieden! Of......wil ik nu te veel?:-)
Groet,
Mannie
(Mannie1968@hotmail.com)