Verwijderd

Topicstarter
Samsung komt met een nieuwe serie LCD TV's: de C9000 serie, C8000 en de C7000. Met een zeer bijzondere afstandsbediening.

Wat vinden jullie ervan?

En heeft iemand deze store al bezocht?

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2010 17:02 ]

• ThaStealth
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14:33
DAMN wat een geile tv, ik zou mijn B8000 er zo te koop voor zetten,
Ik vraag me alleen af hoelang de accu/batterijen van de afstandbediening meegaat met zo'n scherm erop. Heb je dadelijk zo'n mooie tv, kun je nog steeds neit kijken omdat de afstandbediening continue leeg is.

Ik vind het design wederom prachtig, dat geborstelde aluminium, echt weer wonderschoon!

Mess with the best, die like the rest

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-02 08:10

FeaR

In GoT we trust

Als TopicStart is dit wel erg karig. Dus mocht dit topic een overlevingskans verdienen dan graag de TS wat aanpassen met meer informatie en afbeeldingen. Alleen een linkje is niet voldoende.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• Igor4
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-02 22:34
Als de topicstarter dat niet wil, wil ik evt die rol wel op mij nemen

Verder, de c9000 is inderdaad prachtig! Praktisch nut van de tv stream mogelijkheden op de remote zie ik persoonlijk niet, maar het grote touchscreen is wel heel handig!

Jammer genoeg zijn de prijzen extreem: $4999 voor de 46 inch en $6999 voor de 55 inch.. In euro's misschien iets minder maar dan nog

• Igor4
Zie net op correct.nl dat ze er voor €3199 en €3999 op staan, verschilt wel heel erg met de dollarprijzen.
Weliswaar is het natuurlijk niet zeker of dit echt de prijs is en blijft.

Verwijderd

Topicstarter
Igor4 schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 21:27:
Als de topicstarter dat niet wil, wil ik evt die rol wel op mij nemen

Verder, de c9000 is inderdaad prachtig! Praktisch nut van de tv stream mogelijkheden op de remote zie ik persoonlijk niet, maar het grote touchscreen is wel heel handig!

Jammer genoeg zijn de prijzen extreem: $4999 voor de 46 inch en $6999 voor de 55 inch.. In euro's misschien iets minder maar dan nog
De topicstarter zou het wel willen, maar kreeg het nog niet echt voor elkaar! 8)7

Dus als je dit van me over wil nemen erg graag. _/-\o_
Ik mis hier duidelijk de ervaring nog in.
Denk wel dat deze topic een overleving kans verdient, want ik ben denk niet de enige die met smart uitkijkt naar de meningen over deze tv.

Ikzelf ben erg benieuwd naar de nieuwe komst van de Samsung C9000, Sony HX900 en de Philips 46PFL9705.

Voor de laatste 2 zijn er speciale 2010 serie topics geopend, maar voor de Samsung helaas nog niet.
Vandaar deze poging.

• Igor4
Ok, no problem, heb een topic aangemaakt, maar kan vanwege de tijd de OP nu niet afmaken gebeurt vanmiddag

• Igor4

• marketeer
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13-02 19:28
En heeft iemand deze store al bezocht?
Jazeker! Leuke winkel beetje klein maar ga zeker de 3D tv's checken met voetbal helemaal top!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-02 08:10

FeaR

In GoT we trust

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.