.
[ Voor 99% gewijzigd door Engineer op 13-10-2018 23:19 ]
[ Voor 99% gewijzigd door Engineer op 13-10-2018 23:19 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
[ Voor 114% gewijzigd door Engineer op 13-10-2018 23:19 ]
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
[ Voor 99% gewijzigd door Engineer op 13-10-2018 17:29 ]
Meen je dit nu echt?Dirk schreef op woensdag 24 maart 2010 @ 01:02:
Kun je ook concrete voorbeelden geven? Want wat je nu opstart is een volledig hypothetische discussie, en die valt eenvoudig te sluiten met 'Meningmodden is verboden'. Want dat is een gegeven.
Dus geef een paar voorbeelden, bij voorkeur bij verschillende artikelen, zodat we iets concreets hebben om over te praten.
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
Verwijderd
Ja ik meen het. Tot nog toe zie ik enkel onderbuikgevoelens, niets concreets. Met voorbeelden kun je aantonen dat er echt iets aan de hand is. En zelfs dan, een paar voorbeelden zijn eenvoudig te vinden, omdat mismodden nooit volledig te voorkomen is. Pas als ik substantiële aantallen posts op de verkeerde score zie staan is er echt een probleem. En dergelijke aantallen zie ik niet.CodeCaster schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 21:43:
[...]
Meen je dit nu echt?
Bij ieder artikel dat over een merk of product gaat heeft het geen zin meer om de reacties te lezen, omdat fipo's, trolls, flamebaits, offtopics, net als pro- en contra-meningen allemaal ergens tussen 0 en +2 worden gezet. Dankzij het papegaaimodden, ook al kan dat officieel niet meer, blijft een reactie negen van de tien keer op de eerste stem staan. Zéker bij zulke berichten.
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Verwijderd
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq