de Xeon 3Ghz is snel genoeg.beuker19 schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 00:27:
[...]
ik denk als je processor te langzaam is
minimale systeem eisen vragen om een Core2Duo
Het is alleen geen P3.... de P3 xeon gaat maar tot 1Ghz en is single core.
de Xeon 3Ghz is snel genoeg.beuker19 schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 00:27:
[...]
ik denk als je processor te langzaam is
minimale systeem eisen vragen om een Core2Duo
[ Voor 71% gewijzigd door yzx op 24-05-2011 07:26 ]
Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III
Z-machine OriginID: JaccoW
Daar is een goede trick voor!yeehaw schreef op maandag 23 mei 2011 @ 17:24:
Over diespoiler:Nekkers, ik doe de quest waarbij je die elf moet redden door in de grot te gaan kijken waar de guards zijn gebleven, maar ik wordt genadeloos afgemaakt. Iemand tips om deze beesten dood te krijgen?
Nothing to see here!
"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."
Het is gelukt, terugrennen was de ideale manier. Toen werd het een stuk makkelijker.kooka schreef op maandag 23 mei 2011 @ 21:52:
@ yeehaw:
Zorgen dat je niet omsingeld wordt, een paar tegelijk met je mee lokken en natuurlijk je magie, potions en bommen gebruiken. Is het al gelukt?
Verwijderd
Had een beetje hetzelfde probleem, heb deze queen zeker een keer of 10 moeten proberen, ben eerst in meditatie gegaan om 3 potions te slikken, -30% damage'inc potion, +1hp regen in combat potion en de + sword'damage potion. Dan ben ik ook nog effe langs gegaan bij zo een totem om nog is de heath'regen buff, en dan vooral de 2de spel gebruikt van van boven de beginnen, naam vergeten, om patchen op de grond te leggen om de spin te stunnen, lukt niet altijd dus opletten, als ze beweegt erna, nog is proberen tot ze echt still staan, dan kan je 3-4 zware hakken met je silversword doen, )rechter muisknop) en dan weer alles opnieuw, tot ze dood is.Weakling schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 09:23:
Levellen de monsters met je mee of worden ze eenvoudiger als Geralt door levelt? Ben nu op level 8 en kan relatief eenvoudig het normale spul rondom Flotsam aan, maar zodra ik de Endraga Queen spin voor me neus krijg is het in een paar klappen met me gebeurd. Kan hakken en doen wat ik wil, maar veel meer dan een procent krijg ik niet van d'r healthbar af (met het Silver Sword). Of ik ben gewoon slecht in knokken met Geralt, dat kan ook.
Vast zetten met Yren en dan met silver sword van achter in hakken doet wonderen! Ze blockt namelijk niet van achteren en je doet ook 200% damage.Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 09:58:
[...]
Had een beetje hetzelfde probleem, heb deze queen zeker een keer of 10 moeten proberen, ben eerst in meditatie gegaan om 3 potions te slikken, -30% damage'inc potion, +1hp regen in combat potion en de + sword'damage potion. Dan ben ik ook nog effe langs gegaan bij zo een totem om nog is de heath'regen buff, en dan vooral de 2de spel gebruikt van van boven de beginnen, naam vergeten, om patchen op de grond te leggen om de spin te stunnen, lukt niet altijd dus opletten, als ze beweegt erna, nog is proberen tot ze echt still staan, dan kan je 3-4 zware hakken met je silversword doen, )rechter muisknop) en dan weer alles opnieuw, tot ze dood is.
succes
Had trouwens ook last met die grot omdat het de eerste quest is die ik beginnen doen ben, ben dan ook maar lame gaan teruglopen iedere keer één dood was omdat ze je toch niet aanvallen daar. Ik denk niet dat de vijanden meelevelen dus als iets niet lukt, eerst effe wat andere questjes doen?!
Nothing to see here!
Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.
Verwijderd
Gepassioneerd Landschapsfotograaf
Ik speel dan ook op hardadros schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 10:30:
het verbaast me hier echt hoeveel moeite sommige mensen hier hebben met dingen. Ik twijfel of ik nou zo goed ben, of gewoon te hoog lvl ben voor het gebied waardoor ik alles met gemak aan stukken ram. Ik ben nu diep in act 2, en heb echt zowat nog nooit moeite gehad met bepaalde monsters. Ook in Flotsam, bij bv die Nekkers of Endregas had ik 0 moeite. Zelfs al komen er een stuk of 6 tegelijk op me af, ik hak ze allemaal aan stukken in iets van 3 a 4 (normale) klappen. Ik probeer wel zoveel mogelijk sidequests te doen, waar ik dus ook steeds mee level. Ook probeer ik steeds veel tijd te spenderen aan het craften van goed armor/wapens. Verder gebruik ik echt bijna nooit traps
Overigens speel ik op Normal, maar denk dat ik hem maar eens een graadje hoger ga zetten
Nothing to see here!
Verwijderd
Dus je weet ook niet welke settings ik nog zou moeten aanpassen ofzo, om deze 'stutter' weg te krijgen.RocketKoen schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 01:06:
[...]
de Xeon 3Ghz is snel genoeg.
Het is alleen geen P3.... de P3 xeon gaat maar tot 1Ghz en is single core.
Volgens mij heeft het geen gevolgenLouw Post schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 10:51:
Ik heb hier eerder een beetje zitten lezen dat mensen zeiden dat het op normal soms toch best wel moeilijk is, dus ik ben begonnen op easy mode. En het bleek ook wat uitdagend te zijn idd, totdat ik het vechten wat onder controle kreeg toen ging ik er best makkelijk doorheen.
Tevens ben ik nu in het eerste dorpje nadat je met de boot meegegaan bent en ben ik elk huisje ingegaan om spulletjes te stelen, iemand een idee of dit nog enige bijwerkingen heeft? In The Witcher 1 meen ik dat je dan 'evil' werd oid.
(Ik heb hem nu gewoon gedownload, zit nu nog te wachten op mijn pre-order van Zavvi.)
Nothing to see here!
Verwijderd
Aard casten zoveel mogelijk en achter hem proberen te komen, nam 100 pogingen in beslag maar op een gegeven moment geluk.MueR schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 10:34:
De enige waar ik momenteel een beetje moeite mee heb is die Letho. Die rotzak blijft steeds zn shield casten, waardoor het best lastig is om hem rapjes dood te krijgen. Hij incasseert toch al niet veel damage per hit, dat maakt een langdurig gevecht best vervelend.
Nice, misschien dat mijne van Zavvi dan ook vandaag binnenkomt
Dat gaan ze fixen in een patchDakoina schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 11:44:
Wat een geweldig game, heb toch maar een nieuwe grafische kaart besteld't is een MSI GTX560 ti dinges geworden. Prijs/kwaliteit zag dat voor m'n portemonnee er het beste uit (nee, ik start geen discussie ati vs nvidia
ik ben een regelmatig "badaboomer", daarmee). M'n oude 9800 was maar eens aan vervanging toe vond ik.
Juist spijtig dat ik hoogstens een uurtje per dag kan spelenhet enigste dat mij gewoon stoort, is het oprapen van die loot.
Nothing to see here!
Volgens:Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 10:51:
Dus je weet ook niet welke settings ik nog zou moeten aanpassen ofzo, om deze 'stutter' weg te krijgen.
Heb overgens wel gehoord dat er ATI problemen waren bij de witcher, hopelijk is het dat en is het opgelost met een patch..
greetz
As for ATI users:
1) Install latest drivers ATI Hotfix.
2) DIsable anisothropic filter, antialiasing and adaptive antialiasing and Catalyst A.I.; this can be done in the CCC panel.
3) Try running the game in windowed mode.
4) For dual cards linked into crossfire, turn off one of the cards or use the Dirt 2 profile.
AMD/ATI plans to release hotfix drivers dedicated to The Witcher 2. They will resolve problems with game's efficiency for crossfire users. This information will appear on:
http://support.amd.com/us/Pages/Catalyst-Hotfixes.aspx
"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."
Dat zal best, maar ik heb er een hekel aan als ik een spel stukken 100x opnieuw moet spelen omdat het me niet lukt. Dus ik heb inderdaad gewoon op easy gespeeld.Het gaat juist om een goede combinatie van ranged magic, traps, en er hard op in beuken. Op normal of easy red je het met simpelweg melee'en misschien nog wel, maar als je op hard of insane gaat spelen moet je echt slim omgaan met de vele ability combo's die mogelijk zijn.
[ Voor 8% gewijzigd door adros op 24-05-2011 12:40 ]
Verwijderd
Waar heb je die patch gehaald?adros schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 12:33:
trouwens ik heb dus nu patch 1.1 geinstalleerd, maar kan ik dan nogsteeds de GoG exe gebruiken? of is er een andere exe voor 1.1? Zoja, waar te downloaden? Ik gebruikte eerst de SKIDROW versie (toen ik het spel nog niet binnen had), en nu ik de originele versie gebruik merk ik dat sommige dingen echt langer duren. Bv als ik op ESC druk om ff naar het menu te gaan, moet ik gewoon een aantal seconden wachten, terwijl dat gewoon instant hoorde te gaan...
edit: en zit er trouwens een DLC code bij de game? Ik kan het zo snel niet vinden
deed hij automatisch nadat ik het spel had geinstalleerd. Ging hij online checken en de patch installen
Maar bedoel je echt patch 1.1 of de zero day patch?adros schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 14:14:
[...]
deed hij automatisch nadat ik het spel had geinstalleerd. Ging hij online checken en de patch installen
nu je het zeg, weet eigenlijk niet. Ging ervanuit dat het 1.1 was, maar wat jij zegt (zero day patch) zou ook goed kunnenNeverwinterx schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 14:17:
[...]
Maar bedoel je echt patch 1.1 of de zero day patch?
Ik denk dat je de zero-day patch hebt, ik kan op de site namelijk niets vinden over een patch 1.1. Kan je ergens een versienummer van de exe checken ofzo?adros schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 12:33:
trouwens ik heb dus nu patch 1.1 geinstalleerd, maar kan ik dan nogsteeds de GoG exe gebruiken? of is er een andere exe voor 1.1? Zoja, waar te downloaden? Ik gebruikte eerst de SKIDROW versie (toen ik het spel nog niet binnen had), en nu ik de originele versie gebruik merk ik dat sommige dingen echt langer duren. Bv als ik op ESC druk om ff naar het menu te gaan, moet ik gewoon een aantal seconden wachten, terwijl dat gewoon instant hoorde te gaan...
Zie FAQ op de Witcher site. Je moet de game registreren, dan krijg je een downloadcode.edit: en zit er trouwens een DLC code bij de game? Ik kan het zo snel niet vinden
downloadcode?gwystyl schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 14:50:
[...]
Ik denk dat je de zero-day patch hebt, ik kan op de site namelijk niets vinden over een patch 1.1. Kan je ergens een versienummer van de exe checken ofzo?
[...]
Zie FAQ op de Witcher site. Je moet de game registreren, dan krijg je een downloadcode.
Sarcasm is my superpower! What's yours?
Verwijderd
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 24-05-2011 16:54 ]
Can You run it kijkt naar je hardware, natuurlijk is jij zo up full HD gaat spelen vergeet dat je op medium gaat spelenVerwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 16:53:
Maar even een vraagje.
Ik heb even de witcher 2 gekocht zodat ik iets te doen heb in het ziekenhuis.
Volgens Can You Run It. Staat die helemaal in het Groen FAST.
Heb hem geinstaleerd. nu staat er bij aanbevolen instellingen. Low Specs![]()
Dat snap ik niet zo.
hier zijn mij specs.
Intel® Core™ i5-480M processor, Authentieke Windows® 7 Home Premium, 39,6 cm. (15,6") breedbeeld TFT (LED backlight), 4 GB intern geheugen, 750 GB harde schijf, NVIDIA® GeForce GTX460M videokaart met 1,5 GB GDDR5 videogeheugen
Ik heb in mijn pc een hdmi en een vga aansluiting. Speel dit spel nu via vga maar maakt het voor het grafische gedeelte uit of ik dit nu via vga doe of via hdmi? Lijkt mij van niet maar heb er echt de ballen verstand van.yzx schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 16:55:
[...]
Can You run it kijkt naar je hardware, natuurlijk is jij zo up full HD gaat spelen vergeet dat je op medium gaat spelen
ik had een preorder bij thehut, daar misschien niet? kreeg je die code dan per mail ofzoStinger_ schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 15:23:
Pre-orders kregen een extra DLC code voor ingame items.
HDMI heeft gewoon geluid over je kabel dan, VGA heeft dat niet voor de rest is het hetzelfde hoorTwammo schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 17:09:
[...]
Ik heb in mijn pc een hdmi en een vga aansluiting. Speel dit spel nu via vga maar maakt het voor het grafische gedeelte uit of ik dit nu via vga doe of via hdmi? Lijkt mij van niet maar heb er echt de ballen verstand van.
Ik heb een mail gehad van the hut, misschien in je spam terecht gekomen? Overigens heb ik de game vandaag ook binnen gehad, nu alleen nog een keer tijd hebben om daadwerkelijk te gamenadros schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 17:10:
[...]
ik had een preorder bij thehut, daar misschien niet? kreeg je die code dan per mail ofzo?
Niet helemaal waar. HDMI is meen ik wel een digitaal signaal in tegenstelling tot VGA. Bij hogere resoluties treed daardoor bij VGA eerder storing op.yzx schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 17:13:
[...]
HDMI heeft gewoon geluid over je kabel dan, VGA heeft dat niet voor de rest is het hetzelfde hoor
HDMI kan niet boven 1920x1080 waarbij VGA/DVI dat wel kan. Ik heb weinig op hoge resoluties met VGA gewerkt dus zou het niet wetenAapenootjes schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 17:22:
[...]
Niet helemaal waar. HDMI is meen ik wel een digitaal signaal in tegenstelling tot VGA. Bij hogere resoluties treed daardoor bij VGA eerder storing op.
nope, geen mailGurneyhck schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 17:15:
[...]
Ik heb een mail gehad van the hut, misschien in je spam terecht gekomen? Overigens heb ik de game vandaag ook binnen gehad, nu alleen nog een keer tijd hebben om daadwerkelijk te gamen
[ Voor 5% gewijzigd door Xenius op 24-05-2011 17:50 ]
Hier issie er nog niet. 15 mei besteld, en hij staat sinds 17 mei op 'despatched'. Kan niet lang meer duren denk ik.Xenius schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 17:45:
@adros: onderwerp van de mail is "Here's your Witcher 2 DLC code"
Heb vandaag ook de premium edition van thehut ontvangen.
Ik heb geen aparte mail van TheHut gekregen met de DLC code. Ik wacht nog een paar dagen tot ik hem binnen heb en dan ga ik er maar eens achteraan mailen.Net klaar met installeren, instellingen werden op High gezet, nog een beetje aangepast, hoop dat het goed draait.
Van thehut had ik ook een DLC code gekregen via mail maar deze werkt niet.. las op de site van the witcher dat ze bezig zijn met de servers, dus zal daar wel mee te maken hebben.
Bij mij staan ze in <Mijn Documenten>\The Witcher\saves, en die werden gewoon gepakt. Ik kon een savegame uitzoeken van welke ik de items wilde importeren. Ik weet niet of het uitmaakt of je een Steam versie hebt of niet.Ik wil graag mijn saves van deel 1 importeren maar deze worden niet herkend. Van deel 1 had ik een steam versie en deel 2 is dus geen steam versie. De saves staan in Documents\The Witcher\saves, moeten ze misschien in een andere map staan om ze te kunnen importeren?
[ Voor 19% gewijzigd door MueR op 24-05-2011 18:45 ]
Zal idd niet lang meer duren, bij mij duurde het 10 dagen (op een zaterdag verzonden).Hier issie er nog niet. 15 mei besteld, en hij staat sinds 17 mei op 'despatched'. Kan niet lang meer duren denk ik.
2 dagen na de verzendbevestiging kreeg ik de code, dus je zou 'm nu eigenlijk al wel moeten hebben.Ik heb geen aparte mail van TheHut gekregen met de DLC code. Ik wacht nog een paar dagen tot ik hem binnen heb en dan ga ik er maar eens achteraan mailen.
Zelfde map als bij mij dus, vreemd dat het niet werkt.Bij mij staan ze in <Mijn Documenten>\The Witcher\saves, en die werden gewoon gepakt. Ik kon een savegame uitzoeken van welke ik de items wilde importeren. Ik weet niet of het uitmaakt of je een Steam versie hebt of niet.
Heb deel 1 helemaal uitgespeeld en vaak gesaved dus dat zou geen probleem moeten zijn.Importeren werkte prima met mijn Steam versies van TW1 en 2. Het schijnt wel dat je een savegame redelijk ver in TW1 moet hebben omdat ie anders niet wil.
Heb net even gekeken welke saves ik allemaal heb, de laatste is bij de Order of the Flaming Rose, maar deze werkt dus nietJe moet saven in de courtyard van het hoofdkwartier van de Order of the Flaming Rose, nadat je de Grandmaster hebt verslagen (wat ik dus nog even snel gedaan heb voordat ik begon)
Verwijderd
CatalystCreator Andrew D
Update - we will have Brink and Witcher 2 hotfix driver released this week. (hoping in the next couple of days). Stay tuned
3 hours ago
Verwijderd
Verwijderd
Ik ook! wow wat zijn die wraits sterk, zelfs op easy..Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 22:37:
ik zit vast![]()
spoiler:zit in chapter 2, bezig met de missie Siege of Vergen. ik heb Roche bij me en ik moet door een ravijn naar 1 of andere geheime tunnel. nu heb ik de hele map al 3x afgelopen, maar hoe ik dat ravijn gedeelte ook navigeer, ik kom maar niet waar ik moet zijn. alle routes lijken geblokkeerd. kan iemand me een beetje op weg helpen?
Peace is a lie, There is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, my chains are broken. The force shall free me
| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
Verwijderd
huh? Veel recepten kan ik niet maken die ik heb gekocht, snap d'r niets van...Zerosum schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 10:19:
Ik zit nog in Chapter 1 maar heb nu, na de Endregas en Nekkers verslagen te hebben, mijn Red Meteorite Silver sword kunnen regelen bij de smid. Ik kwam 1 red meteorite tekort, maar daar had hij ook een schema voor. Man, dat zwaard deelt 50 damage uit, ik sla alle monsters met 2-3 klappen dood. Die had ik eerder moeten hebben :-) Nu zit ik me alleen af te vragen, ik speel op normal, of het nu niet te makkelijk geworden is met dit zwaard en of je die eigenlijk later pas had moeten kunnen kopen. Bij een andere quest in chapter 1 kreeg ik uiteindelijk ook een silver sword, maar die heeft maar max 15 damage. Net als mijn steel sword overigens. In ieder geval kan ik hopelijk ook die drowners aan, dat lukt me echt niet goed tot nu toe :-)
Ik heb het spel sinds gisteren en ik speel Ultra, dat ziet er inderdaad echt geweldig uit! Ben nog bezig met Prologue, in de tussentijd zeer enthousiast geworden eigenlijk!Jeroenneman schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 10:20:
Vind het wel geweldig dat ze deze engine ook prima hebben gemaakt voor iets oudere kaarten. Met mijn GTX 260 verwachtte ik eigenlijk al dat ik medium settings moest gaan kiezen en sommige dingen geheel uit moest gaan zetten, maar druk ik op auto detect, krijg ik opeens alles op high/very high!
Hulde aan CDProjekt! Op deze settings heeft een stukje tentzeil al meer detail dan hele auto's of wapens in andere games! (Hoe zou het eruit zien op ultra settings...*kwijl*)
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Handleiding niet gelezen?Verwijderd schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 10:53:
huh? Veel recepten kan ik niet maken die ik heb gekocht, snap d'r niets van...
Verwijderd
Zover kom ik ook nog wel, maar er zijn recipes die ik koop (bijvoorbeeld voor een armor) en die ik daarna niet in de lijst van de smit zie komen...Stinger_ schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 12:28:
[...]
Handleiding niet gelezen?
Potions kun je zelf maken in "meditation" state.
Items craften kun je niet zelf. Daarvoor moet je naar bv een smit, daarmee 'interacten' en dan <Crafting> selecteren. Hij gaat/kan dan voor je craften, aan de hand van de diagrams die je hebt.
Kijk, dat is alweer een compleet andere situatie dan; "kan ik niet maken"Verwijderd schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 12:40:
[...]
Zover kom ik ook nog wel, maar er zijn recipes die ik koop (bijvoorbeeld voor een armor) en die ik daarna niet in de lijst van de smit zie komen...
[ Voor 14% gewijzigd door gwystyl op 25-05-2011 13:05 ]
Hmm, dat zwaardje ben ik nog niet tegengekomen, maar al wel de nekker en endregas gedaan. Nou ja, komt wellicht nog.Zerosum schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 10:19:
Ik zit nog in Chapter 1 maar heb nu, na de Endregas en Nekkers verslagen te hebben, mijn Red Meteorite Silver sword kunnen regelen bij de smid.
Ik verkoop ze weer en heb nog niet gemerkt dat ik de info kwijt raakte. Mijn nekker en endrega entries staan er nog steeds in ondanks dat ik de boeken niet meer heb.gwystyl schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 13:05:
Hoe zit dit bij TW2? Ik heb nu verschillende boeken gekocht en gelezen, maar de stukken tekst zijn veel korter en er verschijnt geen 'new journal entry about .....'. Ik weet dus niet of ik die boeken kan verkopen zonder de informatie kwijt te raken?
[ Voor 19% gewijzigd door Plekuz op 25-05-2011 13:12 ]
[ Voor 13% gewijzigd door Bullus op 25-05-2011 13:23 ]
|2600k|Asus 290|
In het non-human district, tegenover de smid. Als het goed is, is hij ook wel te zien op de kaart als verkoper. Hij zit linksonderin de map van Flotsamkooka schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 14:19:
Waar zit die Einar Gausel's store eigenlijk in Flotsam?
|2600k|Asus 290|
Verwijderd
Thx for sharing trouwensBullus schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 19:56:
Voor ati cfx usersAMD Catalyst 11.5a Hotfix (8.85.6 RC5 - May 25)
Release notes:
- Enables AMD CrossFire™ scaling for Brink
- Enables AMD CrossFire scaling for The Witcher 2
- Improves performance for Dirt 3
Welke issue is der dan met single GPU?Verwijderd schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 20:42:
Fixt dit alleen ati issues als je xfire hebt, of ook overall..
According to him: http://twitter.com/#!/CatalystCreato...39155391188992
it should improve single & cfx
[ Voor 27% gewijzigd door yzx op 25-05-2011 20:54 ]
Verwijderd
Mijn 4870 trekt het alleen op low >.> terwijl hij bij choose best settings high aangeeft. (voor verdere pc speccs refereer naar mijn post hierboven).yzx schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 20:53:
[...]
Welke issue is der dan met single GPU?
Maar een quottje van dat forum
[...]
Iseci
Was de 4870 geen dual GPU kaart? Betekent dat die ook in CFX staan maar gewoon op 1kaart hoorVerwijderd schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 20:56:
[...]
Mijn 4870 trekt het alleen op low >.> terwijl hij bij choose best settings high aangeeft. (voor verdere pc speccs refereer naar mijn post hierboven).
Ik ontken overgens niet dat mischien mijn kaart gewoon zijn horse power verliest, maar ik vind het wel raar... Crysis 2 @ ultra - no lag ... The witcher 2: Low >.> .. Dus ik hoopte dat na de hotfix mischien ik naar medium zou kunnen gaan ofzo..
Ik ga nu rebooten, na het installeren van de hotfix.
Verwijderd
4870 is inderdaad een dual kaart.yzx schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 21:10:
[...]
Was de 4870 geen dual GPU kaart? Betekent dat die ook in CFX staan maar gewoon op 1kaart hoor
|2600k|Asus 290|
[ Voor 14% gewijzigd door 2020Media op 25-05-2011 22:51 ]
May Lyssa aid you
Als je TW2 niet meer zo mooi vindt, moet je TW1 maar eens even opstarten. Dat is geen lelijke game, maar het verschil is ineens enorm als je net uit deel 2 komt.ZypherNL schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 22:49:
Ik heb zelf een (overlockte) GT240 speel op medium met AA aan en haal rond Flotsam zo'n ~35-40 fps af en toe zakt het iets in.
Zet ik AA uit dan krijg ik er zo'n 10 fps bij maar dan heeft het spel geen zin meer want dan ziet het er voor mij niet meer goed uit.
Z-machine OriginID: JaccoW
| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
Verwijderd
Het Superior Kaedwin Sword, zeker (of iets met een soortgelijke naam)? Ik kreeg daar na het craften een gewoon Superior Sword voor terug, dat qua specs véél beroerder is.tntkiller schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 21:09:
bah rot bug.....ik craft een beter zwaard in act 2.. maar zit niet in mijn inventory....ik zoeken zoeken
waar vind ik hem...in de inventory van de crafter en te koop voor 700+ geld WTF![]()
![]()
![]()
(hopen dat die patch snel komt(als het goed is vandaag)
Verwijderd
Met veel dingen ben ik het met je eens, maar het blijft toch wel gewoon een gaaf spel.Verwijderd schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 14:22:
heb m nu uitgespeeld, maar ik weet het niet hoor ... vond TW1 denk ik toch een stuk beter. grafisch gezien is TW2 de mooiste game die ik ooit gezien heb, maar zonder nu als een zeikerd over te willen komen, hierbij toch wat minpuntjes (imho uiteraard):verder een vette game, begrijp me niet verkeerd. maar ik had hogere verwachtingen.
- weinig karakterontwikkeling. vrijwel alle characters in TW2 zijn niet echt interessant. weinig tot geen ontwikkeling. gesprekken zijn vrij zakelijk, kon me moeilijk inleven in de karakters dit keer. in TW1 was dit een stuk beter uitgewerkt had ik het idee.
- lokaties. ik mis echte steden zoals Vizima in TW1. de omgevingen in TW2 zijn moeras achtige dorpjes, of afgebrokkelde kastelen. het loopt allemaal in elkaar over. waar is de echte stadse stijl met markten, inns, veel rondlopende npc's etc. ik had bij TW2 altijd het gevoel in van die middle-of-nowhere gebieden rond te lopen. jammer.
- het kopen van wapens en armor. als ik een nieuw zwaard wil kopen in de shop dialog dan kan ik een zwaard uit de shop niet vergelijken met mijn eigen zwaard als ik dat ge-equipped heb. dus ik moet vantevoren m'n zwaard (of armor, of whatever) unequippen, dan de shop dialog openen, en pas dan kan ik goed vergelijken. zeer onhandig, CD Projekt!
- potions kun je alleen nog maar drinken tijdens meditatie. vind ik echt onzin, ik wil tijdens het vechten ook potions kunnen chuggen. nu weet je vantevoren eigenlijk niet wanneer je een potion moet drinken totdat je al in het gevecht zit, en dan is het te laat.
- wisselen tussen menu schermen. in TW1 kun je bijv. vanuit de mapview (M) direct naar de Journal view (J) en weer naar Inventory (i) etc. in TW2 werkt dit niet meer. je moet eerst de map view sluiten, en dan pas kun je op J drukken voor de journal. wederom niet echt gebruikersvriendelijk.
- inventory management. vind ik ook een stuk slechter. wat heb je aan Junk items? niks. en nog erger, er is geen Junk sectie in de inventory, dus je moet eerst All Items openen en dan scrollen scrollen scrollen om de junk er tussenuit te selecteren.
- skill tree. ok, dit is persoonlijk, maar ik vond alleen de swordfighting skill tree waardevol en die had ik binnen no time gemaxed. die overige trees boeiden me totaal niet, ze hadden wat mij betreft veel meer skill trees kunnen toevoegen.
Ben nog niet zo heel ver (denk ik) maar ook voor een groot deel mee eens.Louw Post schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 14:28:
Met veel dingen ben ik het met je eens, maar het blijft toch wel gewoon een gaaf spel.
[ Voor 20% gewijzigd door SytseHartvelt op 26-05-2011 16:14 . Reden: Screenshot ]
PSN: McMillan0984
Zijn nog wat problemen met de server ofzo, blijkbaar.Clavat schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 16:15:
Komt vandaag niet de Patch waar de framerate fix en de uitbreiding Troll Double uit?
Bron: http://en.thewitcher.com/community/The good news is that the patch is ready. The bad news is that we have encountered some problems with the server infrastructure, making downloading DLCs impossible. We want to apologize to our fans for not meeting our target of delivering the patch last night. We will update you when we know more.
[ Voor 36% gewijzigd door Dakoina op 26-05-2011 16:25 ]
Dus waarschijnlijk dat die vandaag dus wel nog kan komen,Dakoina schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 16:24:
[...]
Zijn nog wat problemen met de server ofzo, blijkbaar.
[...]
Bron: http://en.thewitcher.com/community/
PSN: McMillan0984
Hij pakt er zelfs 6 als hij kan hoorBullus schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 22:07:
4870X2 is wel een dualgpu kaart, 4870 niet.
Misschien is je cpu wel de bottleneck? Het spel gebruikt wel 4cores wat ik gezien heb met taakbeheer.
[ Voor 42% gewijzigd door XXlerator op 27-05-2011 21:03 . Reden: update ]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq