Verwijderen vanV&A advertentie

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WOrange
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-10 22:10
Er is vandaag al twee keer een V&A advertentie van me verwijderd (http://tweakers.net/aanbod/verwijderd/223278 en http://tweakers.net/aanbod/verwijderd/222829), dit i.v.m. de vraagprijs van respectievelijk €0,01 en €1,-.
De vragen die ik heb zijn:
1. Waarom wordt hij direct verwijderd? Kan er niet een waarschuwing gestuurd worden zodat ik de prijs aan kan passen? Ik heb zo een aantal reacties van geïntereseerden gemist en kan hem nu helemaal opnieuw plaatsen.
2. Wat moet de vraagprijs dan zijn? Dit zijn écht mijn minimum prijzen, in de eerste advertentie staan zelfs artikelen die ik gratis weg doe.

Ik heb de admin microkid al gemaild, alleen geeft hij geen reactie, vandaar ook mijn vraag in dit forum.

[ Voor 12% gewijzigd door Microkid op 21-03-2010 11:34 ]

Oriëntatie warmtepomp woning 1980

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 08-10 01:52

Wiethoofd

Broadcast TOM

Admins hebben ook een leven buiten GoT, dat weet je? Die zitten niet hun mail te F5'en.

Er is zelfs een vinkje bij de prijs: 'gratis', zet daar je vinkje en je bent klaar.

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WOrange
Wiethoofd schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 21:24:
Admins hebben ook een leven buiten GoT, dat weet je? Die zitten niet hun mail te F5'en.

Er is zelfs een vinkje bij de prijs: 'gratis', zet daar je vinkje en je bent klaar.
Dat begrijp ik, maar de eerste advertentie was 9.08u verwijderd, daarna heb ik gemaild en op 20.32u is de andere advertentie verwijderd. Als je een mailtje verstuurd lijkt het me dat je ook wel je e-mail ophaalt.

Dat klopt, alleen zijn niet alle producten gratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

w_beens schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 21:26:
Als je een mailtje verstuurd lijkt het me dat je ook wel je e-mail ophaalt.
Is een redelijk geautomatiseerd mailtje bij verwijdering.
Dat klopt, alleen zijn niet alle producten gratis.
Zet dan de hoogste prijs er in, of een vinkje bij 'gratis' en dan bij de rest van de producten gewoon zetten wat het op zou moeten brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WOrange
Wiethoofd schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 21:27:
[...]

Is een redelijk geautomatiseerd mailtje bij verwijdering.

[...]

Zet dan de hoogste prijs er in, of een vinkje bij 'gratis' en dan bij de rest van de producten gewoon zetten wat het op zou moeten brengen.
De hoogste prijs weet ik niet, op de meeste producten kan gewoon geboden worden.
En gratis lijkt me niet zo'n goed idee, want dat is nog minder dan €0,01 en €1,- dus zal daar dan ongetwijfeld weer een reactie op krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

w_beens schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 21:34:
De hoogste prijs weet ik niet, op de meeste producten kan gewoon geboden worden.
zie het dikgedrukte stuk, maak dan per artikel een veiling aan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:59

SmartDoDo

Woeptiedoe

w_beens schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 21:21:
Ik heb de admin microkid al gemaild, alleen geeft hij geen reactie, vandaar ook mijn vraag in dit forum.
Geduld, geduld :)

En naar PW, dit hoort niet in LA.

[ Voor 5% gewijzigd door Microkid op 21-03-2010 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:43

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

w_beens heeft een mailtje van me ontvangen :)

En waarom we niet eerst waarschuwen: Tweakers.net heeft 300.000 gebruikers en dagelijks worden vele advertenties geplaatst. Niet elke gebruiker is continu online. Als we een waarschuwing sturen bestaat de reele kans dat er geen snelle reactie komt en dat de foute advertentie uren, zo niet dagen online blijft staan. Om dat te voorkomen ondernemen we altijd direct actie zodat V&A geschoond blijft van advertenties die niet aan de voorwaarden voldoen.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WOrange
SmartDoDo schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 21:43:
[...]
Geduld, geduld :)

En naar PW, dit hoort niet in LA.
Ik heb inmiddels reactie :)
Het frustreert mij een beetje dat ik de advertentie weer opnieuw moet aanmaken. De reactie begrijp ik in zekere zin wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09-10 00:15

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Microkid schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 21:53:
w_beens heeft een mailtje van me ontvangen :)

En waarom we niet eerst waarschuwen: Tweakers.net heeft 300.000 gebruikers en dagelijks worden vele advertenties geplaatst. Niet elke gebruiker is continu online. Als we een waarschuwing sturen bestaat de reele kans dat er geen snelle reactie komt en dat de foute advertentie uren, zo niet dagen online blijft staan. Om dat te voorkomen ondernemen we altijd direct actie zodat V&A geschoond blijft van advertenties die niet aan de voorwaarden voldoen.
Is het dan niet mogelijk om de advertentie te verbergen zodat hij na aanpassing zo weer online kan en eventuele reacties niet verloren gaan?

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WOrange
Dirk schreef op zondag 21 maart 2010 @ 01:36:
[...]

Is het dan niet mogelijk om de advertentie te verbergen zodat hij na aanpassing zo weer online kan en eventuele reacties niet verloren gaan?
Dat lijkt me een geweldige optie.
Ik had al een aantal reacties waarom m'n advertentie niet meer online stond.

Pagina: 1