game vraagje

Pagina: 1
Acties:
  • 548 views

• grassmover13
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-07-2023
moet ik voor een amd quad core 630 met ati 5750 gaan of voor een amd phenom 945 met 9500gt? Ik heb namelijk nog niet zo veel ervaring met gamecomputers :S

Betere videokaart of betere processor

deze:
http://www.dragoncomputer...com_virtuemart/Itemid,26/

of deze

[ Voor 67% gewijzigd door grassmover13 op 20-03-2010 21:28 ]

• matel
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14-12 18:21
Liever een snelle grafische kaart dan een snelle processor. Die 9500GT is wel erg traag trouwens als je serieus iets wil beginnen met gamen.

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Hallo grassmover13, welkom op GoT!

Ik zou uitgaan van je portemonnee. Ook is het afhankelijk welke game(s) je wilt spelen...

reviews: Tweakers.net Best Buy Guide: editie maart 2010

Kan je helpen, voor de rest is het vooral eigen uitzoek werk, dit omdat wij jouw voorkeuren niet weten of kennen.

• grassmover13
CptChaos schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 21:10:
Hallo grassmover13, welkom op GoT!

Ik zou uitgaan van je portemonnee. Ook is het afhankelijk welke game(s) je wilt spelen...

reviews: Tweakers.net Best Buy Guide: editie maart 2010
Ze zijn alletwee even duur. ik zoek een game pc voor crysis en gta iv ;)

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:42

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Kun je niet het beste van deze 2 combineren? :+

De Phenom en de Ati?

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• grassmover13
Touchdomex schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 21:18:
Kun je niet het beste van deze 2 combineren? :+

De Phenom en de Ati?
ik zou het wel willen maar mijn budget laat het niet toe :| de kast mag maximaal 500 euro kosten

[ Voor 6% gewijzigd door grassmover13 op 20-03-2010 21:21 ]

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

grassmover13 schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 21:21:
[...]

ik zou het wel willen maar mijn budget laat het niet toe :| de kast mag maximaal 500 euro kosten
Is dit met alles erin of niet? Want volgens mij is dat nog net samen te stellen? Maar wel echt net en alleen in de juiste winkels :+

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• grassmover13
Touchdomex schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 21:38:
[...]

Is dit met alles erin of niet? Want volgens mij is dat nog net samen te stellen? Maar wel echt net en alleen in de juiste winkels :+
ik heb al 2 links in het begin gezet ;)

• Yousif
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 00:22
grassmover13 schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 21:43:
[...]

ik heb al 2 links in het begin gezet ;)
Touchdomex bedoelt dat je zelf de onderdelen koopt en samenstelt.
De cpu en grafische kaart bij elkaar krijg je voor zo'n 250, dan heb je nog 250 over voor de rest.
Dat moet wel lukken denk ik, mits jij een pc in elkaar wilt zetten.

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
9500GT is helemaal niets voor de nieuwere games. Gaat GTA 4 en Crysis nooit lekker laten lopen. Spaar dan gewoon nog even door want anders kan je over 2 maanden weet iets anders kopen en dat is veel duurder.

Of nog beter, koop een 2e hands kast. Veel meer PC voor minder geld. Met een laag budget kan je veel beter 2e hands iets kopen dan nieuw. Nieuw is alleen beter met een middel of hoog budget. Voor 500 euro koop je hier op tweakers V&A makkelijk een PC kast die alle spellen goed kan spelen.

De volgende PC bijvoorbeeld.

V&A aangeboden: TK: Game PC Incl Monitor, Muis en Keyboard

Allemaal A-merk onderdelen en trekt de nieuwere spellen nog prima. Dit is maar een voorbeeld zijn vast nog een hoop andere dingen te vinden die misschien beter zijn.

Of deze: V&A aangeboden: Desktop Pc QX6700
Of deze: V&A aangeboden: Zeer snelle en stille computer!
Of deze: V&A aangeboden: Budget Game Pc

Allemaal prima PC's voor weinig geld. Die specs ga nieuw nooit redden.

[ Voor 87% gewijzigd door PilatuS op 20-03-2010 21:55 ]

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Yousif schreef op zaterdag 20 maart 2010 @ 21:47:
[...]

Touchdomex bedoelt dat je zelf de onderdelen koopt en samenstelt.
De cpu en grafische kaart bij elkaar krijg je voor zo'n 250, dan heb je nog 250 over voor de rest.
Dat moet wel lukken denk ik, mits jij een pc in elkaar wilt zetten.
Anders kun je misschien kijken of je iemand in je buurt kent die het kan. Opzich kun je zelfs als je wilt een deel van de onderdelen 2e hands halen. Het enige wat ik zelf nooit zal halen is een Mobo en een HD. Voor de rest is alles prima te doen en gaan onderdelen lang mee :)

Ik heb zelf een kast binnengehaald 2ehands voor een euro of 25. Complete Coolermaster Stacker STC-101. Werkt perfect :) Zo kun je heel veel dingen 2e hands goedkoop krijgen.

[ Voor 12% gewijzigd door Touchdomex op 20-03-2010 21:54 ]

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Volgens mij zijn hier inderdaad genoeg mensen die hun 57xx voor een lage prijs kwijt willen omdat ze al een nieuwe hebben.

Als je toch tussen die 2 moet kiezen zou ik voor de 5750 gaan, die kan Crysis wel op mooie settings draaien, ik denk dat hij het wel zou moeten doen met alles op very high behalve shadows, shaders en misschien water details/volumetric op high details en 0xAA(hiermee bedoel ik ook echt op 1920x1080), dat ziet er nog steeds flitsend uit.

• grassmover13
Het gaat om deze twee computers; beeldscherm en toetsenbord en muis heb ik al gekocht ;)

ik had al 2 computers gevonden maar ik was er nog niet helemaal uit welke ik zou kiezen.
ik zat te twijfelen tussen deze:

of deze

even voor de duidelijkheid: ik heb al de tweakers shopwatch gedaan en daar kwam deze winkel heel goed uit ;)

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21:02

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica