Hallo Allemaal,
ik wil graag een thuisbioscoop kopen voor mijn vader.
Doel:
1x per week een filmpje kijken.
Heel af en toe is gamen
wat voetbal wedstrijden
Inmiddels is het scherm al gekocht, maar nu moet er nog een beamer gekocht worden.
In eerste instantie was het de bedoeling om de Optoma HD20 aan te schaffen. Goede specs en vooral een goede prijs voor een FULL HD beamer. Echter, de afstand die de lens aan kan is zeer teleurstellend. op een scherm van 220CM breed kan hij maar maximaal 4 meter van het scherm geplaatst worden (uitgerekend via de optoma tool)
Het probleem is dat de kamer ruim 5 meter diep is en het niet wenselijk is dat de beamer midden op het plafond komt te hangen.
Nu ben ik gaan zoeken naar alternatieven qua beamers bij de andere merken; Panasonic, BenQ, etc,
Volgens mij zijn dit de enige alternatieven:
Epson TW 3500
Sanyo Z700
Heeft iemand misschien een alternatief die ik over het hoofd heb gezien?
mis ik nog iets?
gr. Jerry
ik wil graag een thuisbioscoop kopen voor mijn vader.
Doel:
1x per week een filmpje kijken.
Heel af en toe is gamen
wat voetbal wedstrijden
Inmiddels is het scherm al gekocht, maar nu moet er nog een beamer gekocht worden.
In eerste instantie was het de bedoeling om de Optoma HD20 aan te schaffen. Goede specs en vooral een goede prijs voor een FULL HD beamer. Echter, de afstand die de lens aan kan is zeer teleurstellend. op een scherm van 220CM breed kan hij maar maximaal 4 meter van het scherm geplaatst worden (uitgerekend via de optoma tool)
Het probleem is dat de kamer ruim 5 meter diep is en het niet wenselijk is dat de beamer midden op het plafond komt te hangen.
Nu ben ik gaan zoeken naar alternatieven qua beamers bij de andere merken; Panasonic, BenQ, etc,
Volgens mij zijn dit de enige alternatieven:
Epson TW 3500
Sanyo Z700
Heeft iemand misschien een alternatief die ik over het hoofd heb gezien?
mis ik nog iets?
gr. Jerry
[ Voor 11% gewijzigd door JerNL op 19-03-2010 11:01 ]
nothing :)