Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redinox
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08-09 16:56
Hydra schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 21:50:
Toch gekocht, nu al spijt van...

"Network problems"

Tok op zeg :( :( :(
Gloeiende gloeiende, net geinstalleerd via Steam en gelijk dezelfde error. Had ik tijdens de Beta geen last van.

D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paterpor
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11:47
Er zijn wat problemen met de patch. Ik ben een beetje blijven proberen en kon spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphyn
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 03-09 15:27

Seraphyn

Jabberwocky!

Inmiddels kan je weer spelen, tenminste mijn huisgenoot kon net gewoon beginnen.

Howdy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Verwijderd schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 22:16:
[...]

Zou ik met deze specs kunnen spelen als ik al die dingen uitzet denk je?

[afbeelding]
Hierboven een pic van een html van mijn pc gemaakt door Belarc Advisor, ik hoop dat jullie daaruit kunnen zien of het kan :)
Op mijn doos staat als minmum GPU HD2400 dus ergens vrees ik voor de X600. De doos vermeldt dat het geteste kaarten zijn en sluit niet uit dat oudere meuk het kan, maar toch...... Je 1 GiB geheugen maakt het trouwens tot een potentiele diashow.

Ik heb 'm trouwens onder OSX (10.6.3) aan de praat op de iMac (Radeon 4850, i5) en het spel draait als een zonnetje op 2560 bij 1440. Niet dat alle textures op max kunnen wegens slechts 512 MiB videogeheugen, maar dat maakt niet uit. Voor mijn gevoel ongeveer even soepel als onder bootcamp/Win7 dus wat dat betreft ben ik tevreden. NU nog eens tijd vinden voor dit spel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Delerium schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 23:06:
[...]

Op mijn doos staat als minmum GPU HD2400 dus ergens vrees ik voor de X600. De doos vermeldt dat het geteste kaarten zijn en sluit niet uit dat oudere meuk het kan, maar toch...... Je 1 GiB geheugen maakt het trouwens tot een potentiele diashow.
Ai... Wachten tot ik ooit het geld heb voor een nieuwe rig dus :s
Weet een van jullie misschien een goed spel dat op deze serie lijkt die ik plat kan spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZandBak
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09-06-2023
Anno 1404??? (lijkt er niet op maar iets anders kan ik niet bedenken)

1337

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ZandBak schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 23:54:
Anno 1404??? (lijkt er niet op maar iets anders kan ik niet bedenken)
Deze is zover ik weet ook te veel voor mijn apparaatje :)
1701 en daaronder staan overigens wel hier in de kast :D (Wat een verschrikkelijke ondersteuning zeg, nederlanders hebben geen patch meer gekregen na de eerste 2. Multiplayer (LEGAAL) is onmogelijk, ook tussen nederlandse spellen. Hele slechte ervaring, geef mij maar 1602 :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Verwijderd schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 22:16:
[...]

Zou ik met deze specs kunnen spelen als ik al die dingen uitzet denk je?

[afbeelding]
Hierboven een pic van een html van mijn pc gemaakt door Belarc Advisor, ik hoop dat jullie daaruit kunnen zien of het kan :)
Volgens mij is het met deze setup te spelen op minimale instellingen. Je hebt *no offense uiteraard* erg weinig geheugen. Dus persoonlijk betwijfel ik of het gaat draaien. Maar je kunt de demo proberen voordat je op de aanschaf overgaat. Op die manier kun je kijken of het goed werkt.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Seraphyn schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 22:43:
Inmiddels kan je weer spelen, tenminste mijn huisgenoot kon net gewoon beginnen.
Ja, kon na een aflevering Spartacus ook weer spelen, maar vond het wel komisch dat ik nadat ik bij mezelf dacht "ach, goed spel en hoe erg kan die DRM zijn?" meteen met m'n neus op de feiten gedrukt werd :) Daarna nog wel ff kunnen spelen, ben aan de missies begonnen. Het is wel weer helemaal lekker Settlers en de art-style is echt super.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Hydra schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 10:20:
[...]

Ja, kon na een aflevering Spartacus ook weer spelen, maar vond het wel komisch dat ik nadat ik bij mezelf dacht "ach, goed spel en hoe erg kan die DRM zijn?" meteen met m'n neus op de feiten gedrukt werd :) Daarna nog wel ff kunnen spelen, ben aan de missies begonnen. Het is wel weer helemaal lekker Settlers en de art-style is echt super.
Wel pech dat jouw vermoedens precies uitkomen op dat moment haha :P

Hoe bevalt het verder? ;-) Leuk spel is het he?

Ik heb gister Campaign missie 3 uitgespeeld, m'n vorige fout ging ik natuurlijk niet herhalen. Dus had nu 6 pikemen en 17 musketeers gemaakt. Die towers lagen zo plat haha.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-09 08:26
Is dit een beetje als anno 1401? Vind dat hele economische wel leuk, voedsel, hout, mijnen etc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArmouredSPony
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-09 10:34

ArmouredSPony

ArmouredSpacePony

Ik hoor de laatste tijd van veel mensen dat ze wel aan de geadviseerde system specs voldoen maar dat ze Settlers 7 helemaal niet soepel konden spelen. Daarom vraag ik mij af of ik dat wel kan want ik wil het spel binnenkort ook aanschaffen. Dus mijn vraag is: Kan ik met deze specs Settlers 7 goed draaien?
-Sapphire HD 4550 512MB DDR3 PCI-E HDMI
-Kingston dual channel DDR3 2gig geheugen
-MSI 770-G45 AM3, 770, ATX, DDR3, 3x PCI, 2x PCI-e, PCI-e
-AMD Sempron. (Beide cores aan.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
drumstickNL schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 12:57:
Ik hoor de laatste tijd van veel mensen dat ze wel aan de geadviseerde system specs voldoen maar dat ze Settlers 7 helemaal niet soepel konden spelen. Daarom vraag ik mij af of ik dat wel kan want ik wil het spel binnenkort ook aanschaffen. Dus mijn vraag is: Kan ik met deze specs Settlers 7 goed draaien?
-Sapphire HD 4550 512MB DDR3 PCI-E HDMI
-Kingston dual channel DDR3 2gig geheugen
-MSI 770-G45 AM3, 770, ATX, DDR3, 3x PCI, 2x PCI-e, PCI-e
-AMD Sempron. (Beide cores aan.)
De mensen die het niet konden spelen speelde onder Macintosh, de rest kon geloof ik normaal spelen met de minimum eisen.

Ik weet niet waar je een 4550 mee kunt vergelijken, en AMD Sempron zegt ook niet heel veel, de Mega/Gigahertzen zijn daarin wel belangrijk.

Ik denk persoonlijk dat je het gewoon kunt spelen. Je zou de demo kunnen proberen voor een check. Dat kost niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArmouredSPony

ArmouredSPony

ArmouredSpacePony

Sempron kan maximaal tot 3,7 Ghz maar ik zal de demo even proberen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net besteld, morgen in huis.. Geweldige timing, aangezien ik morgen begin met m'n nieuwe job.. :/

Zie dat hij niet goed loopt op Mac, hopelijk gaat dat meevallen / wordt het snel gefixt. Wordt even uitproberen morgen, anders gewoon installeren op m'n Bootcamp. Gelukkig geef ik niet zo veel om graphics, maar meer om gameplay, anders zou m'n 9400M niet voldoen gok ik. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb overwogen om het spel toch op Windows 7 via bootcamp te instaleren. Omdat je de demo niet kan saven.

Geinstaleerd krijg ik een error code 2.
Toen even op de dvd gekeken als er nog leuke dinge opstaan die misschien helpen. Kwam ik er achter dat de ubi gamelauncher niet wou instaleren.
Heb even googeld kwam ik op het idee om de launcer 1e op de familie pc te instaleren en dan het mapje te plakken in mijn eigen laptop. Ik kreeg geen foutmelding meer maar kreeg te zien dat mijn launcher word bijgewerkt als hij klaar is sluit hij netjes af en begint het proces opnieuw en opnieuw en opnieuw en opnieuw etc..

Was ik maar bij de console games gebleven. :(

Edit gefixd: Heb de ubi launcher installer van de demo gebruiktt.
En nu kan ik geen verbinding maken.
hollee! 7(8)7

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2010 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Is er misschien al iets bekend of een oplossing voor het MulitGPU probleem? Ik heb een HD5970, maar moet AI (Crossfire) uitzetten als ik dit spel ga spelen. Dus halve snelheid, maar geen knipperende bomen meer ;)

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JiBo
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10:40
Fijn.... Vandaag 2e dag achter elkaar als je wilt gaan spelen "Netwerk problemen" :( Echt te niet leuk dit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwillemsen
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17:51
JiBo schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 18:28:
Fijn.... Vandaag 2e dag achter elkaar als je wilt gaan spelen "Netwerk problemen" :( Echt te niet leuk dit!
Hier hetzelfde probleem, wat een onzin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThE_En4CeR
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-06 11:10
Inderdaad, same here. Ongelooflijk: ik heb sinds een jaar besloten om voor spellen te betalen en heb meer problemen dan ooit...

Ubisoft maakt het wel heel erg bont met zijn downtime... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JiBo
Voordat ik over ga om alles over deze anti piraat methode kapot te schelden,

Weet iemand wat je hier aan kan doen?
Is er een telefoon nummer wat je kunt bellen?
Is er een status pagina? enz
HELP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scoopbles
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09:22
Pff, hier ook netwerkproblemen... lekker dan, 50 euro betalen en dan niet kunnen gamen! |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JiBo
Heb maar een ticket aangemaakt. Maar het voelt vooral zo machteloos. Ik wil gewoon spelen klaar! Maar dreigen zullen ze niet van onder de indruk zijn.... Echt gemeen dat dit zomaar mag/kan.

8)7 In iedergeval geen piracy .... :P niemand kan het spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JiBo schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 18:54:
Voordat ik over ga om alles over deze anti piraat methode kapot te schelden,

Weet iemand wat je hier aan kan doen?
Is er een telefoon nummer wat je kunt bellen?
Is er een status pagina? enz
HELP!
Ik kan geen telefoon nummer vinden, ik krijg een page not found error wanneer ik de internationale support page wil bekijken. 8)7
Why is Ubisoft forcing their loyal customers to sign up for a Ubisoft account when they don't want to give their private data and only play single player games?

We hope that customers will feel as we do, that signing up for an account will offer them exceptional gameplay and services that are not available otherwise.
_O-

http://support.uk.ubi.com/online-services-platform/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JiBo
ah gevonden:

Ubisoft heeft een aantal manieren om je te voorzien van informatie over hulp en technische ondersteuning.
Eén van deze manieren is via onze Engelstalige website: support.ubi.com.
Op deze website is een grote database beschikbaar van vragen en antwoorden.

Je kunt ook telefonisch contact opnemen met de Nederlandstalige technische ondersteuning. Als je contact met ons opneemt, wees dan zo specifiek mogelijk over het probleem.

Telefoonnummer: 0909-ubisoft (0909-8247638) (80 ecpm.)
Openingstijden: maandag tot en met vrijdag van 12:00 tot 20:00 uur

Edit: ja er is een probleem bla bla bla je kent het probleem, dus als ff iedereen gaat bellen ;-)

[ Voor 8% gewijzigd door JiBo op 31-03-2010 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 15:50
Snap niet wat jullie voor netwerk hebben thuis? Dial up 56kbit die het alleen doet als je telefoon uit is? Ik kan dit spel elk moment, altijd spelen. En ik speel niet weinig. Heb het afgelopen week zon 20 uur gespeeld. 0 foutmeldingen! Ook met Assassins creed 2 geen enkel probleem gehad met DRM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catmandos
  • Laatst online: 14:59
Awsom schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 20:50:
Snap niet wat jullie voor netwerk hebben thuis? Dial up 56kbit die het alleen doet als je telefoon uit is? Ik kan dit spel elk moment, altijd spelen. En ik speel niet weinig. Heb het afgelopen week zon 20 uur gespeeld. 0 foutmeldingen! Ook met Assassins creed 2 geen enkel probleem gehad met DRM.
kan je nu spelen dan

ik kan nu zelf niet spelen grrr
en ik wou me game van vanochtend afmaken en ik werd er gewoon uit gemikt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ligt de server er gewoon weer uit... Krijgt nu ook iedereen een gratis spel? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_scruffy
  • Laatst online: 26-04-2015
@ guidoh: ja laat die downtime maar ffkes aanhouden dan! heb nou toch ff geen tijd om te spelen. En dan wel lekker een gratis game opeisen :9

Ik moet zeggen dat ik echt niets geen problemen heb gehad nog met de DRM.
T is alleen wel erg lastig voor degenen die dat wel hebben en het houdt ook net ff wat te lang aan.
En dat terwijl er een bèta is geweest.. :X

Edit: Net even ingelogd om te proberen of ik er weer in zou komen zonder problemen, maar helaas.
Zou bij WoW moeten gebeuren dit he 8)7 de halve wereld op zijn kop, een derde wereldoorlog, en Obama en Medvedev die de productie van kernwapens weer aan zouden zwengelen :+

Nou maar hopen dat dit om een update gaat ofzo.

[ Voor 30% gewijzigd door mr_scruffy op 31-03-2010 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
marijn181188 schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 21:12:
[...]

kan je nu spelen dan

ik kan nu zelf niet spelen grrr
en ik wou me game van vanochtend afmaken en ik werd er gewoon uit gemikt
Kan nu gewoon spelen :P Weet niet hoe het paar uur geleden was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mr_scruffy schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 22:59:
@ guidoh: ja laat die downtime maar ffkes aanhouden dan! heb nou toch ff geen tijd om te spelen. En dan wel lekker een gratis game opeisen :9

Ik moet zeggen dat ik echt niets geen problemen heb gehad nog met de DRM.
T is alleen wel erg lastig voor degenen die dat wel hebben en het houdt ook net ff wat te lang aan.
En dat terwijl er een bèta is geweest.. :X

Edit: Net even ingelogd om te proberen of ik er weer in zou komen zonder problemen, maar helaas.
Zou bij WoW moeten gebeuren dit he 8)7 de halve wereld op zijn kop, een derde wereldoorlog, en Obama en Medvedev die de productie van kernwapens weer aan zouden zwengelen :+

Nou maar hopen dat dit om een update gaat ofzo.
Whehe, laat maar tot morgen een uurtje of 5-6 duren, tegen die tijd heb ik hem geïnstalleerd en ben ik klaar om te spelen.. :+ Maar het is wel heel slecht, was laatst ook al een keer toch.. Koop je een keer een spel, kan je hem niet spelen omdat je heb legaal hebt. 8)7

Als dit bij WoW gebeurd stijgen de zelfmoordcijfers gigantisch, krijg je Parijs-achtige taferelen, derde wereld oorlog.. Oh, en verliezen heel veel Chinezen hun "werk". :+

edit: laat toch maar niet tot 5-6 uur duren, anders kunnen jullie niet spelen.. :+
Verwijderd schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 16:53:
Net besteld, morgen in huis.. Geweldige timing, aangezien ik morgen begin met m'n nieuwe job.. :/
Toch niet, eerste werkdag wéér verplaatst, dinsdag beginnen. :+ De servers moeten up zijn morgen! :D

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2010 00:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Awsom schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 20:50:
Doe normaal man, het ligt echt niet aan de connecties als tegelijkertijd een heleboel mensen niet kunnen spelen. Die authenticatieservers zijn gewoon brak. Het is gewoon te zot voor woorden dat je een SP spel niet kunt spelen wanneer je dat wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ophidian
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18:50
JiBo schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 19:09:
ah gevonden:

Ubisoft heeft een aantal manieren om je te voorzien van informatie over hulp en technische ondersteuning.
Eén van deze manieren is via onze Engelstalige website: support.ubi.com.
Op deze website is een grote database beschikbaar van vragen en antwoorden.

Je kunt ook telefonisch contact opnemen met de Nederlandstalige technische ondersteuning. Als je contact met ons opneemt, wees dan zo specifiek mogelijk over het probleem.

Telefoonnummer: 0909-ubisoft (0909-8247638) (80 ecpm.)
Openingstijden: maandag tot en met vrijdag van 12:00 tot 20:00 uur

Edit: ja er is een probleem bla bla bla je kent het probleem, dus als ff iedereen gaat bellen ;-)
Wtf, 80 cent per minuut. Belachelijk! :X

ZO SE - 5,76kWp - Shade: Low - PVoutput | NOZW APS QS1 - 3,84kWp - Shade: High - PVoutput | Volvo XC40 Pure Electric Ultimate | Volvo EX30 Plus SMSR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JiBo
Ja en als je belt kunnen ze alleen zeggen, ja is bekend, kunnen niet doen behalve uw klacht doorgeven aan Montreal...

Maar goed laten we het eens over te The Settlers zelf hebben,

Wat is een goeie efficiënte manier om je storehouses op te zetten?
Want wat als je bijvoorbeeld maar op 1 plaats planken maakt, hoe kan je er voor zorgen dat het geen eeuwigheid duurt voordat ze bij hun bestemming zijn als ja planken zeg maar rechtsonder in de map gemaakt worden maar je ze linksboven nodig hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zag die storehouses meer als de vlaggetjes van de oude Settlers, bijvoorbeeld een storehouse neerzetten naast die stonequarry dichtbij je kasteel in het demoveld. Zo deed degene in de tutorialvideo het, kost wel meer populatie maar dan heb je ook wat. Ik zou dus in elke sector een storehouse neerzetten, plus op de grenzen en in de buurt bij de resource's en productie ketens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Ik heb gisteren kunnen spelen van 20.30 - 02.00, geen enkele storingen. Gewoon lekker kunnen spelen dus.

Zit nu bij Campaign missie 7. Ik vond 6 ineens wel lastig zeg :D je moet echt hard progress maken om de CPU voor te blijven :D Erg vermakelijk! En! En! Wat zijn Cavaliers sterk!!!
Hydra schreef op donderdag 01 april 2010 @ 09:38:
[...]

Doe normaal man, het ligt echt niet aan de connecties als tegelijkertijd een heleboel mensen niet kunnen spelen. Die authenticatieservers zijn gewoon brak. Het is gewoon te zot voor woorden dat je een SP spel niet kunt spelen wanneer je dat wil.
Ik zou het spel terugbrengen als je er zoveel last van hebt.

[ Voor 42% gewijzigd door Dakreal op 01-04-2010 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destor
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20-07-2023
Verwijderd schreef op donderdag 01 april 2010 @ 10:22:
Ik zag die storehouses meer als de vlaggetjes van de oude Settlers, bijvoorbeeld een storehouse neerzetten naast die stonequarry dichtbij je kasteel in het demoveld. Zo deed degene in de tutorialvideo het, kost wel meer populatie maar dan heb je ook wat. Ik zou dus in elke sector een storehouse neerzetten, plus op de grenzen en in de buurt bij de resource's en productie ketens.
Zo doe ik dat nu ook ongeveer, in elk gebied een soort centrale storehouse bij de splitsingen, en bij elke productielocatie.

Een manier om materialen aan de andere kant van de kaart te krijgen is om de laatste stap van het productieproces te doen op de plek waar het resultaat daarvan nodig is. Dus b.v. een sawmill bouwen in de buitenste regio's, zodat daar hout naartoe wordt gebracht. Een andere methode heb ik nog niet ontdekt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenDJ
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:54
Ik heb in de demo nog steeds af en toe last van het feit dat pigfarms niet willen werken. Met de opzet van 1 farm met 1 grain barn, 1 mill en 1 pig farm gaat het inderdaad vaker goed maar ook soms fout. Ook al staat er een storehouse pal naast/tegenover, ze krijgen gewoon geen graan. Zelfde geldt voor schapen farms. Ook mills op 'on demand' of 'idle' zetten helpt niet. Er worden tonnen graan voorlangs gedragen maar die gaan dan altijd ergens anders heen. Als ik er een grain farm van maak werkt die wel. Ik kan het oplossen door gewoon de werkende pigfarms en butchers gewoon fancy food te geven dus ik heb geen tekorten aan fancy food, maar ik vind het toch wel vreemd.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
RubenDJ schreef op donderdag 01 april 2010 @ 12:13:
Ik heb in de demo nog steeds af en toe last van het feit dat pigfarms niet willen werken. Met de opzet van 1 farm met 1 grain barn, 1 mill en 1 pig farm gaat het inderdaad vaker goed maar ook soms fout. Ook al staat er een storehouse pal naast/tegenover, ze krijgen gewoon geen graan. Zelfde geldt voor schapen farms. Ook mills op 'on demand' of 'idle' zetten helpt niet. Er worden tonnen graan voorlangs gedragen maar die gaan dan altijd ergens anders heen. Als ik er een grain farm van maak werkt die wel. Ik kan het oplossen door gewoon de werkende pigfarms en butchers gewoon fancy food te geven dus ik heb geen tekorten aan fancy food, maar ik vind het toch wel vreemd.
Graan wordt ook niet direct van de graanschuur naar je productiegebouwen gebracht he,

Alles gaat eerst naar een storehouse, en vervolgens wordt de graan naar de dichtbijzijnste storehouse gebracht waar het graan nodig is.

Heb je al geprobeerd je storehouses te upgraden? Op een gegeven moment hebben ze het namelijk echt druk als je verder komt zeg maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie dat ik een "Speciale versie met gratis extra's" heb, is dat standaard of is het écht een speciale versie? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Verwijderd schreef op donderdag 01 april 2010 @ 12:47:
Ik zie dat ik een "Speciale versie met gratis extra's" heb, is dat standaard of is het écht een speciale versie? :+
Gewoon de standaard versie waar een briefje in zit met een code voor 3 items :P ( was eerst een pre-order actie) maar toen ik hem haalde bij de BS zat ie er ook gewoon in. Is waarschijnlijk gewoon de eerste oplage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-09 14:19

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Ophidian schreef op donderdag 01 april 2010 @ 09:42:
[...]

Wtf, 80 cent per minuut. Belachelijk! :X
http://www.uw-adres.nl/kv...ubisoft-b-v-de-meern.html
Adres: Rijnzathe 7 a4
Pc / Plaats: 3454PV DE MEERN
Telefoon: 030-6629110
Rubriek(en): Ontwikkelen, produceren en uitgeven van standaardsoftware
Daarbij is het verplicht ook het lokale nummer van een 0900 vrij te geven, kan deze voor ubisoft zelf niet vinden. Mogelijk is het dit 030-nummer.

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SpoTs schreef op donderdag 01 april 2010 @ 12:50:
[...]

Gewoon de standaard versie waar een briefje in zit met een code voor 3 items :P ( was eerst een pre-order actie) maar toen ik hem haalde bij de BS zat ie er ook gewoon in. Is waarschijnlijk gewoon de eerste oplage.
Ah oké, dacht ik al.. :) Is toch wel leuker als je een spel gekocht hebt ipv gedownload.. :Y Even OS X updaten naar 10.6.3 en dan eens kijken hoe hij draait, ben benieuwd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• florisjan
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 31-07 03:06
ReCreator schreef op woensdag 31 maart 2010 @ 17:30:
Is er misschien al iets bekend of een oplossing voor het MulitGPU probleem? Ik heb een HD5970, maar moet AI (Crossfire) uitzetten als ik dit spel ga spelen. Dus halve snelheid, maar geen knipperende bomen meer ;)
Ik heb geen antwoord op je vraag, maar heb al wel contact gehad met de helpdesk over een crash in level 10. Nu hebben ze mij verteld dat ik het spel opnieuw moet installeren met het 2e scherm losgekoppeld. Ze proberen het er dus op te gooien dat een probleem zoals dat van jou mijn crash heeft veroorzaakt.Ik heb echter maar 1 gpu. Ze kunnen mij een hoop wijsmaken maar niet dat het spel doordat er een 2e scherm is aangesloten ineens crasht en van een heel level geen enkele savegame meer kan laden. Deze problemen zouden zich dan al veel eerder in het spel hebben geopenbaard. Ik hoop dat ze mijn klacht serieus behandelen, maar weet eigenlijk al dat het waarschijnlijk tegen gaat vallen.

Ik heb gedaan zoals ze zeiden, en vanzelfsprekend werken de savegames nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenDJ
SpoTs schreef op donderdag 01 april 2010 @ 12:30:
Graan wordt ook niet direct van de graanschuur naar je productiegebouwen gebracht he,

Alles gaat eerst naar een storehouse, en vervolgens wordt de graan naar de dichtbijzijnste storehouse gebracht waar het graan nodig is.

Heb je al geprobeerd je storehouses te upgraden? Op een gegeven moment hebben ze het namelijk echt druk als je verder komt zeg maar.
Dat weet ik inderdaad, vandaar ook mijn melding dat het niet uitmaakt of ik er een storehouse vlak naast zet. Upgraden doe ik natuurlijk ook zo snel mogelijk.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diversity
  • Laatst online: 29-08 21:27
Voor de liefhebbers , Settlers 7
29 euro inc. verzendkosten bij http://www.gameoffer.nl/ is een dagaanbieding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Diversity schreef op donderdag 01 april 2010 @ 13:12:
Ah, da's mooie aanbieding... Volgende keer misschien verder kijken dan Bol.com, gister besteld voor 50 euro daar. :+ Maar wel nu al in huis. :Y

Is bij iedereen (op MAC) de .app in het Frans? :+

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2010 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxyn
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09-09 18:04
Diversity schreef op donderdag 01 april 2010 @ 13:12:
bedankt als ik thuis kom bestel ik hem ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Eventjes over Gameoffer, in de voorwaardes staat dat de levertijd een indicatie is en dat ze proberen te leveren tussen de 5-10 werkdagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diversity
  • Laatst online: 29-08 21:27
Dat is niet helemaal waar , ik heb gisteren AC2 besteld ook met die gameoffer en hij is nu al verzonden. Ligt er denk ik net aan of ze op voorraad zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Diversity schreef op donderdag 01 april 2010 @ 15:28:
Dat is niet helemaal waar , ik heb gisteren AC2 besteld ook met die gameoffer en hij is nu al verzonden. Ligt er denk ik net aan of ze op voorraad zijn.
Dan klopt het dus wel, want de levertijd is een indicatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tof spel, alleen jammer dat de Mac versie een matige port is.. :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Verwijderd schreef op donderdag 01 april 2010 @ 15:31:
Tof spel, alleen jammer dat de Mac versie een matige port is.. :N
Niets houdt je toch tegen om een Windows pctje aan te schaffen? :) Natuurlijk niet alleen voor dit spel, maar goed. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SpoTs schreef op donderdag 01 april 2010 @ 15:41:
[...]

Niets houdt je toch tegen om een Windows pctje aan te schaffen? :) Natuurlijk niet alleen voor dit spel, maar goed. :)
Windows pc'tje aanschaffen? Nooit! :D Maar nu moet ik rebooten naar Windows om te kunnen gamen, had gehoopt dat het op Mac ook goed mogelijk was nu, omdat ze aangeven dat hij ook voor Mac is, maar helaas... Er staat zelfs "Back to Windows" in het spel... :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Verwijderd schreef op donderdag 01 april 2010 @ 15:43:
[...]

Windows pc'tje aanschaffen? Nooit! :D Maar nu moet ik rebooten naar Windows om te kunnen gamen, had gehoopt dat het op Mac ook goed mogelijk was nu, omdat ze aangeven dat hij ook voor Mac is, maar helaas... Er staat zelfs "Back to Windows" in het spel... :9
Mja als jij raar wil doen met mac moet je ook niet zeuren he ;-)

En als er Back to windows staat is het wel een hele brakke port.. lol!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
Net missie 4 afgerond. En is het zo dat
spoiler:
Bors=oude koning
?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sijmen
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16-05 00:07
Settlers 7 voor Mac is een Cider port, in principe een soort Windows-emulatie. Cider ports zijn naar mijn ervaring zelden van goede kwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah, kijk eens aan wat meer informatie. Jammer dat het van zo'n slechte kwaliteit is, nu maar even Windows opgestart. Op Mac is het misschien leuk als je een half uurtje niks te doen hebt, voor een serieuzere "game sessie" wordt rebooten naar Windows noodzakelijk. Had ik het goed begrepen dat de savedgames online opgeslagen worden, waardoor je dus op Mac met het zelfde spel verder kan? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zodiac
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 29-08 10:59
Iemand enig idee of Settlers 7 retail sleuteltjes aan Steam kunnen worden toegevoegd, zoals hier beschreven?

(Geen idee of die lijst regelmatig wordt geupdate, maar vanwege die leuke Game Offer actie...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar is de optie Upscaling goed voor, wat een lelijk blurry beeld zeg... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArmouredSPony

ArmouredSPony

ArmouredSpacePony

Wat zijn de drie extra's eigenlijk precies? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
drumstickNL schreef op donderdag 01 april 2010 @ 18:25:
Wat zijn de drie extra's eigenlijk precies? :P
1 ornament
2 kasteelobjecten

Erg nuttig dus }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesley1980
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 04-09 16:20
Voor de twijfelaars :)
Ik zie net dat de game voor 19.99 te koop is bij de wehkamp

http://www.wehkamp.nl/gam...ngdom/C13_J01_G85_184478/

gelijk maar ff besteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Laatst online: 11-09 21:48
Hier ook besteld! Demo beviel me wel :) En zijn maar weinig RTS die me echt bevallen (Age of Empires 1,2,3, Empire Earth 1, Anno 1602) -- meer klassiekers dus.

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wesley1980 schreef op donderdag 01 april 2010 @ 20:27:

gelijk maar ff besteld
Waaaah!!! En ik dacht dat het nog maanden ging duren, nu al halve prijs! :9

Kijk, dat is een ander verhaal, bedankt voor de link! :)

Edit: Besteld! :P

Ik zie dat er ook nog extraatjes bij die versie zitten, mooi meegenomen. :Y

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2010 22:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Laatst online: 19-08 19:19
wesley1980 schreef op donderdag 01 april 2010 @ 20:27:

gelijk maar ff besteld
Wat een rampensite :(
Als ik na 4keer proberen eindelijk door de account errors kom, ben ik bij betaalwijze staat er geen iDeal bij? Is hij nog ergens anders voor 20e te koop?
De demo beviel me namelijk erg goed.

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rynji schreef op donderdag 01 april 2010 @ 22:54:
[...]

Als ik na 4keer proberen eindelijk door de account errors kom, ben ik bij betaalwijze staat er geen iDeal bij? Is hij nog ergens anders voor 20e te koop?
Ik heb eigenlijk nooit problemen gehad met Wehkamp, ik kan gewoon met Ideal betalen. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rynji schreef op donderdag 01 april 2010 @ 22:54:
[...]

er staat "(Je kunt alleen betalen met iDEAL of acceptgiro.)".. Moet dus wel lukken met iDeal.. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
Nou, ben nog op tijd dus, straks is ie daar uitverkocht ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ZpAz schreef op donderdag 01 april 2010 @ 23:02:
Nou, ben nog op tijd dus, straks is ie daar uitverkocht ;)
Mooi.. Gefeliciteerd (niet met het spel..)! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
Kijk zo gaat het bij mij:
Allemaal losse kleine vensters waar een nieuwe pagina in opent, en geen iDeal.
Afbeeldingslocatie: http://i41.tinypic.com/149bakh.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, da's een goei.. Maar Acceptgiro is ook ok toch.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Anders een vaste account aanmaken, ik weet het ook niet. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb besteld, meer dan een uur geleden maar nog steeds geen bevestiging?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
Verwijderd schreef op donderdag 01 april 2010 @ 23:04:
[...]

Mooi.. Gefeliciteerd (niet met het spel..)! :D
Dankje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Hmmz, hijs nu alweer 42,50 balen zeg. Had nog wel een 2e keysetje gewilt voor Lannen :)

@ Awsom, daar lijkt het zeker op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarschijnlijk dus een foutje bij Wehkamp, nog maar de vraag of we hem krijgen dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Verwijderd schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 09:41:
Waarschijnlijk dus een foutje bij Wehkamp, nog maar de vraag of we hem krijgen dan
Lol naja als jullie hem hebben kunne bestellen voor 19,95 moeten ze daar wel het spel voor leveren. Aangezien je gewoon het betalingstraject bent doorgelopen hehe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja in theorie inderdaad wel, heb alleen nog steeds geen bevestiging gehad dus ik vrees het ergste

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenDJ
Ik heb gisteren (of eigenlijk vandaag) ook bij wehkamp besteld voor € 19,95 om 1:19. Via i-deal betaald en 1:35 kreeg ik de bevestiging. Hopelijk gaat het gewoon door idd.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Gister ook weer bezig geweest met de campaign, gelukkig kon ik gewoon spelen. Hebben jullie ook dat het spel opeens veel 'moeilijker' wordt in dat eerste level (6 ofzo) dat je met victory points werkt? Tot twee keer toe lopen falen en niet kunnen voorkomen dat 'ie op victory points won :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
RubenDJ schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 10:11:
Ik heb gisteren (of eigenlijk vandaag) ook bij wehkamp besteld voor € 19,95 om 1:19. Via i-deal betaald en 1:35 kreeg ik de bevestiging. Hopelijk gaat het gewoon door idd.
Zou het wel chill vinden voor jullie, 19,95 is echt GEEN geld voor deze game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Hydra schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 10:16:
Gister ook weer bezig geweest met de campaign, gelukkig kon ik gewoon spelen. Hebben jullie ook dat het spel opeens veel 'moeilijker' wordt in dat eerste level (6 ofzo) dat je met victory points werkt? Tot twee keer toe lopen falen en niet kunnen voorkomen dat 'ie op victory points won :(
Dit viel mij ook op, gewoon ontzettend snel naar rechts schuiven met je leger. Die cavaliers zijn ERG sterk en je kunt er 3 area's mee overnemen. Waardoor je helemaal rechts zit. en toegang hebt tot steen, als je nog een stukje omhoog gaat kun je nog een coalmine veroveren.

Let wel op dat je asap een fortification neerzet. Ik was het laatste stukje namelijk snel weer kwijt omdat hij met een leger van 3x mijn legertje aan kwam zette ^^

Als je een tekort aan goud/militairen hebt, kun je ook via em.."Priest's" de boel overnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18:55
volgens mij is het een foutje geweest, er staat nu 42.50...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
Nieuwe patch:
Version 1.2

• Fixed various stability issues

Version 1.1

Improvements

• Facebook and Twitter features implemented
• Increased multiplayer stability
• Fixed various balancing issues
• Fixes localization issues

Bug Fixes

• Fixed various problems with the savegame option
• Fixed problems with online profile storage
• Fixed crashes related to street upgrade
• Fixed crashes in map forge
• Fixed a lot of minor bugs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17:24
Gaat snel met die patches :D ben nog steeds aan het wachten op mijn preorder op cdwow.nl, begint irritant te worden.

[ Voor 7% gewijzigd door rudyman85 op 02-04-2010 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
SpoTs schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 10:21:
Dit viel mij ook op, gewoon ontzettend snel naar rechts schuiven met je leger. Die cavaliers zijn ERG sterk en je kunt er 3 area's mee overnemen. Waardoor je helemaal rechts zit. en toegang hebt tot steen, als je nog een stukje omhoog gaat kun je nog een coalmine veroveren.

Let wel op dat je asap een fortification neerzet. Ik was het laatste stukje namelijk snel weer kwijt omdat hij met een leger van 3x mijn legertje aan kwam zette ^^

Als je een tekort aan goud/militairen hebt, kun je ook via em.."Priest's" de boel overnemen.
Ja, ik had een beetje een mix van trade, tech en military. Ben te laat overgeschakeld op full military geloof ik. Dat asap overnemen van die zones heb ik geprobeerd maar hij was me net te snel af met die coalmine. Hij had dus 1 zone meer dan ik, en groeide in prestige en army sneller dan ik deed. Van 't weekend maar 'es opnieuw proberen en asap naar cavalry groeien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Rudyyy schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 10:37:
Gaat snel met die patches :D ben nog steeds aan het wachten op mijn preorder op cdwow.nl, begint irritant te worden.
En dat is dus de reden waarom ik nooit meer pre-order :P Over het algemeen hebben de lokale gameboeren hem al voor de release liggen.

Idd, hoop patches, maar dat is goed. Dat betekend dat de game goeie aandacht heeft, en dat er goed gelet wordt op de feedback van de klanten.

Trouwens, het is het wachten zeker waard! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
Ik kreeg inderdaad ook direct de bevestiging na betaling met iDeal van Wehkamp, hoop dat ie door gaat, neem aan van wel.
SpoTs schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 10:43:
[...]

En dat is dus de reden waarom ik nooit meer pre-order :P Over het algemeen hebben de lokale gameboeren hem al voor de release liggen.
Nou zeg dat wel, heb ooit COD4 gepre-ordered @ CD-Wow, kon ongeveer 2 maand wachten nadat het spel uit was voordat ik hem had, terwijl ik hem al ruime tijd voor de launch had gepre-ordered... nooit weer dus, daar in ieder geval. |:(

[ Voor 37% gewijzigd door ZpAz op 02-04-2010 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
Mmm, ik dacht even lekker te gaan spelen. Loopt ie vast bij het begin van missie 6, na alle filmpjes zie ik heel kort mijn kasteel, en dan gaat ie weer naar het laadscherm. (Zonder verder te gaan..) Iemand enig idee wat te doen? Of iemand die mij een save kan bezorgen van het begin van lvl 6 ?

Voor de mensen die een keer een mp potje willen spelen kunnen me toevoegen bij contactpersonen onder 'awsom4life'

[ Voor 16% gewijzigd door Bobmeister op 02-04-2010 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Awsom schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 10:47:
Mmm, ik dacht even lekker te gaan spelen. Loopt ie vast bij het begin van missie 6, na alle filmpjes zie ik heel kort mijn kasteel, en dan gaat ie weer naar het laadscherm. (Zonder verder te gaan..) Iemand enig idee wat te doen? Of iemand die mij een save kan bezorgen van het begin van lvl 6 ?
Soms duren de laadtijden wat lang, en dan lijkt het of het spel vastloopt. Gewoon geduld hebben en dan gaat ie netjes verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
SpoTs schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 10:50:
[...]

Soms duren de laadtijden wat lang, en dan lijkt het of het spel vastloopt. Gewoon geduld hebben en dan gaat ie netjes verder.
Nog een vreemd iets. Als ik dus nog dat laadscherm zie, en ik op 'P' klik (pauze), dan zie ik mijn kasteel wel. Maar kan ik dus niks doen..

Paar oude saves proberen te laden; dit probleem heb ik nu bij alle saves.. Als ik met WASD beweeg, zie ik wel mijn settlement erachter, maar kan niet bouwen oid ( slecht zicht). Alleen als ik op P klik zie ik het goed..

[ Voor 22% gewijzigd door Bobmeister op 02-04-2010 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
SpoTs schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 10:43:
Idd, hoop patches, maar dat is goed. Dat betekend dat de game goeie aandacht heeft, en dat er goed gelet wordt op de feedback van de klanten.
Toen ik gisteravond het spel afsloot kreeg ik in m'n browser een enquete over S7 voor m'n kiezen. Maar ff flink losgegaan over de DRM :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Hydra schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 11:27:
[...]

Toen ik gisteravond het spel afsloot kreeg ik in m'n browser een enquete over S7 voor m'n kiezen. Maar ff flink losgegaan over de DRM :P
haha ja die kreeg ik ook ;-) netjes even ingevuld, heb het spel een 9 gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had gisteren wel een bevestiging gehad, dus ik hoop dat ik hem nog krijg voor die prijs. Inderdaad een mooie prijs voor een spel met zo'n DRM, ik blijf het toch jammer vinden voor Blue Byte, het is echt een topbedrijf met een rot uitgever. Maar gelukkig hebben ze niet EA als uitgever, want dan is er een grote kans dat ze eindigen als Westwood en Maxis, of zelfs Bullfrog. Ik mis Bullfrog. ;(

Trouwens, jammer dat ze met die patch niet map 10 hebben gemaakt, daar zijn mensen al hun saves kwijt geraakt. BB adviseert om niet te saven op die map, ik las dat er ook een mogelijkheid is om lokaal te saven, dan kan je ze tenminste nog backuppen voor het geval dat. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Verwijderd schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 12:17:
Ik had gisteren wel een bevestiging gehad, dus ik hoop dat ik hem nog krijg voor die prijs. Inderdaad een mooie prijs voor een spel met zo'n DRM, ik blijf het toch jammer vinden voor Blue Byte, het is echt een topbedrijf met een rot uitgever. Maar gelukkig hebben ze niet EA als uitgever, want dan is er een grote kans dat ze eindigen als Westwood en Maxis, of zelfs Bullfrog. Ik mis Bullfrog. ;(

Trouwens, jammer dat ze met die patch niet map 10 hebben gemaakt, daar zijn mensen al hun saves kwijt geraakt. BB adviseert om niet te saven op die map, ik las dat er ook een mogelijkheid is om lokaal te saven, dan kan je ze tenminste nog backuppen voor het geval dat. :)
Je savegames worden volgens mij ook lokaal weggeschreven in je "My Documents\Settlers 7\

Daar kun je eventueel een backup maken. Die savegames worden namelijk gesynced.

ff rekening mee houden dat ik een backup maak hehe. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vehpol
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 04-09 22:02

vehpol

Go Go Gadget!

Ik twijfelde om Settlers aan te schaffen. Vroeger me er erg mee vermaakt, maar vond de laatsten toch minder. Dus ik was blij verheugd om te lezen dat deze beter werd ontvangen. Voor de Wehkamp prijs had ik hem ook zeker al in huis gehad. (al is de laagste prijs, 30 euro, in de PW ook wel te doen). Maar voor de zekerheid even op Amazon.co.uk gekeken: 27pond, dus dat schiet ook niet op.

Alle comments daar gaan vooral over de DRM, daarom krijgt Settlers maar 1.5 ster gemiddeld. Vooral onderstaande vond ik wel een mooie quote.
I wrestled with it unsuccessfully for two days - time I'd have much rather spent poking myself in the eye. It would have been a lot less painful
Ik denk dat ik nog maar even wacht met de aanschaf ;)

Ceci n'est pas une signature!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
vehpol schreef op vrijdag 02 april 2010 @ 13:50:
Ik twijfelde om Settlers aan te schaffen. Vroeger me er erg mee vermaakt, maar vond de laatsten toch minder. Dus ik was blij verheugd om te lezen dat deze beter werd ontvangen. Voor de Wehkamp prijs had ik hem ook zeker al in huis gehad. (al is de laagste prijs, 30 euro, in de PW ook wel te doen). Maar voor de zekerheid even op Amazon.co.uk gekeken: 27pond, dus dat schiet ook niet op.

Alle comments daar gaan vooral over de DRM, daarom krijgt Settlers maar 1.5 ster gemiddeld. Vooral onderstaande vond ik wel een mooie quote.

[...]

Ik denk dat ik nog maar even wacht met de aanschaf ;)
Sorry hoor, maar een groot gedeelte hier ondervind bijna tot geen problemen met het online gedeelte. Zelfs Hydra kan nu lekker spelen.

1.5 ster puur dat je met het internet verbonden moet zijn vind ik wel erg kiddie. dit spel is een toppertje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vehpol
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 04-09 22:02

vehpol

Go Go Gadget!

Dat had ik ook wel door, via http://www.metacritic.com...toakingdom?q=settlers%207 een gemiddelde van 8.4 kan natuurlijk ook niet slecht zijn. En zoals op elke vergelijkingssite, de mensen waarbij iets kapot gaat of niet werkt zoals gehoopt gaan als eerste klagen.

Ceci n'est pas une signature!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
Een maat van me heeft hem besteld voor mij en hem (2stuks) op Wehkamp, 42euro incl. bevestiging voor 2 stuks :D

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Let op:
Discussie over DRM mag in Game piraterij: De harde cijfers.