Hallo,
Misschien ken je me nog van gister.. Dat ik zelf een pc in elkaar heb gezet, en daar de problemen van e.d
Nu ben ik daar goed geholpen en heb ik Windows 7 succesvol geïnstalleerd.. Alleen nu heb ik een volgend probleem..
Bij elk spel die ik probeer te installeren krijg ik een CRC error. Nu weet ik niet waar dit aan ligt.
Heb redelijk wat research gedaan, en zie veel dingen van, Het bestand is corrupt e.d, maar dit is NIET het probleem.
Ook zal het niet aan windows 7 liggen. Het blijft elke keer een CRC error..
Nu het volgende:
- Harddisk is geïnstalleerd op de Sata6 poort ( dom foutje ) geeft dit misschien problemen of maakt dit niet uit?
- De stroomkabel van de Harddisk is samen aangesloten met een stroomkabel van de neon lampjes ( als ik het goed herinner ) Kan dit problemen veroorzaken en dus de fout?
- Heb nog niks speciaals ingesteld aan de harddisk, ook niet in de bios.. Moet dit
Om te weten:
- Ik heb een Samsung HD642JJ 640GB
- Ik heb niks ingesteld in de bios e.d.. Hij is wel gewoon gevonden
- Ik heb maar 1 harddisk
- Harddisk stroom is aangesloten met samen met een andere stroomkabel ( via vertakkingen ) geloof ik
Verder:
MB: Asus Maximus II Formula P45
Intel: Intel® Core™ 2 Duo E8400
Specs harddisk:
Serie
SpinPoint F1
Bouwvorm
3,5 inch
Capaciteit
640 GB
Interface (intern)
Serial ATA/300
Stroomaansluiting
SATA power (15-polig)
Snelheid
7200 rpm
Toegangstijd
8,9 ms (lezen)
Cache
16 MB
Misschien ken je me nog van gister.. Dat ik zelf een pc in elkaar heb gezet, en daar de problemen van e.d
Nu ben ik daar goed geholpen en heb ik Windows 7 succesvol geïnstalleerd.. Alleen nu heb ik een volgend probleem..
Bij elk spel die ik probeer te installeren krijg ik een CRC error. Nu weet ik niet waar dit aan ligt.
Heb redelijk wat research gedaan, en zie veel dingen van, Het bestand is corrupt e.d, maar dit is NIET het probleem.
Ook zal het niet aan windows 7 liggen. Het blijft elke keer een CRC error..
Nu het volgende:
- Harddisk is geïnstalleerd op de Sata6 poort ( dom foutje ) geeft dit misschien problemen of maakt dit niet uit?
- De stroomkabel van de Harddisk is samen aangesloten met een stroomkabel van de neon lampjes ( als ik het goed herinner ) Kan dit problemen veroorzaken en dus de fout?
- Heb nog niks speciaals ingesteld aan de harddisk, ook niet in de bios.. Moet dit
Om te weten:
- Ik heb een Samsung HD642JJ 640GB
- Ik heb niks ingesteld in de bios e.d.. Hij is wel gewoon gevonden
- Ik heb maar 1 harddisk
- Harddisk stroom is aangesloten met samen met een andere stroomkabel ( via vertakkingen ) geloof ik
Verder:
MB: Asus Maximus II Formula P45
Intel: Intel® Core™ 2 Duo E8400
Specs harddisk:
Serie
SpinPoint F1
Bouwvorm
3,5 inch
Capaciteit
640 GB
Interface (intern)
Serial ATA/300