Stelling: ADSL van Planet zuigt

Pagina: 1
Acties:

• dôh
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-08 13:46
Zie topicnaam.....al meerdere malen hoor ik mensen klagen over Planet, dat het vaak down is, dat je uren moet wachten voordat je bij Start.mxstream.nl bent etc. Op mijn werk verkopen wij ook MXStream van Planet, maar daar is de verbinding wel redelijk. Nou wil ik eens weten wat jullie van Planet vinden in tegenstelling tot bijv. XS4All?
Tnx. :)

B.T.W. ik woon in amstelveen (jaaa we hebben hier ook KCMA kabel, daar begin ik maar niet over ;))

• DrNizeGuy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:56
planeet doet t bij mij wel erug goed hoor... Alleen iderdaad, start.mxstream.nl duurt soms wel een beetje lang. 4 de rest heb ik nie te klagen. *D

Verwijderd

Ik heb nu sinds 1 december ADSL via Planet.
Geen klagen.. prima verbinding!!

Verwijderd

Op donderdag 08 maart 2001 16:08 schreef Bl@de het volgende:
Zie topicnaam.....al meerdere malen hoor ik mensen klagen over Planet, dat het vaak down is, dat je uren moet wachten voordat je bij Start.mxstream.nl bent etc. Op mijn werk verkopen wij ook MXStream van Planet, maar daar is de verbinding wel redelijk. Nou wil ik eens weten wat jullie van Planet vinden in tegenstelling tot bijv. XS4All?
Tnx. :)

B.T.W. ik woon in amstelveen (jaaa we hebben hier ook KCMA kabel, daar begin ik maar niet over ;))
Start.mxstream.nl is de inbelverbinding van KPN en NIET van Planet....
Pas als je bij start.Mxstream je gegevens heb ingevoerd Krijg je verbinding via planet en die is echie wel goed.

• Yepaap
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 04-09-2025
Heb dus ook Planet sinds December. In het begin prima verbinding, daarna een stuk minder (ja/feb), nu gaat het wel weer ok. Wat vaak probleem is opvragen van start.mxstream.nl en het inloggen bij planet. Duurt soms erg lang, waardoor mijn opstarttool (mxbeekje of ADSl inlogtool van xs4all niet willen werken). Laatste week geen problemen meer gezien, en als je eenmaal bent ingelogd prima verbinding.

• Fault
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-08 15:56
Ik heb helemaal geen problemen met planet en vind het een goede provider. Hiervoor casema, dus dan vind je al snel iets beter :P

Maarre, hebben jullie ip headercompressie wel uitgezet? Toen ik dat uitzette ging het inloggen met mxbeekje perfect!

• micebec
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:28
Ik heb sinds december adsl van Planet en ik heb echt niets te klagen.

Alleen dat van de inloggen bij mxstream.nl is het wel een probleem. Soms moet ik meerdere keren een explorerpagina openen of paginas vernieuwen om de opstartscherm voor planet internet te krijgen.

Maar snelheid en stabiliteit is uitmuntent. Ik heb hier echt geen klachten over.

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:40

JvS

Ik heb hem zelf ook

hier meld zich nog een tevreden gebruiker, al vind deze het wel irritant dat-ie de server (zonder monitor) handmatig moet inloggen (Kutzooi:()

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Verwijderd

Ben zelf uiterst tevreden met Planet, maar dat was ik misschien ook wel met XS4ALL geweest.
Van januari tot en met juni/juli vorig jaar kwam het bekende probleem van de timeouts en disconnects aan het ligt. Gedurende de maand augustus werd dit verholpen. Sindsdien geen enkel probleem meer meegemaakt :)

Uptime: 14 days, 04h 25m 16s 8-)
Pagina: 1