ADSL bij planet en netspeed login

Pagina: 1
Acties:

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:25
Het werkt niet meer!!! :(
Toen het er pas opstond werkte het prima maar sinds er sygate en black ice opstaat werkt het niet meer. Weet iemand hier een oplossing voor (nieuw beter proggie of wat er mis is), want ik word schijtziek van het heen en weer sjouwen van mijn monitor naar die server :( , eerst kon je em gewoon aanzetten en 2 keer op enter rammen..

Strava

Verwijderd

Lekker duidelijk.

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:25
oke, dan nu de (hopelijk) duidelijke versie :).

We hebben Mxstream, met planet internet. Om die te delen hebben we een server met daarop het auto-inlog programma'tje gebruikt: Net.speed loging, beta 2.5, deze logte automatisch in bij mxstream en planet.

Sinds er "iets" op die server erbij gezet is (blackice firewall???) gaat dat programma nog wel bij Mxstream inloggen, maar als het dan moet inloggen dan wil het met IE naar www.planet.nl gaan, wat niet kan. Want we zitten dan niet op internet..

Het deed het dus gewoon wel en Blackice uitzetten heeft ook geen zin (meer)...

Strava

• jurjen13
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-07 14:36
Hee,

Ik heb ook mxstream en bij ons gaf hij inderdaad dezelfde fout... maar bij ons kwam het door Winproxy, als dat aanstond tijdens inloggen dan logte de pc wel in bij mxstream maar niet bij planet... We moesten eerst winproxy uitzetten (start automatisch op) dan inloggen en dan winproxy weer opstarten...drama!
Nu hebben we internet delen van win98se ingesteld, en nooit meer problemen...
Trouwens, misschien moet je bij BlackIce even een aantal IP-adressen die je pc gebruikt als "trusted" instellen...helpt ook een hoop.

Suc6

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:40

JvS

Ik heb hem zelf ook

Dat blackice legt zowieso het hele www verkeer lam. connecten gaat voor geen meter (zes jaar op een website wachten: nog 12items remaining enzo), maar als je dan met bijvoorbeeld napster iets doet gaat het weer lekker op 50Kb/sec.

Dingen als ICQ downloaden via www gaat (als je d'r in godsnaam EINDELIJK bent) dus ook gewoon met 50Kb/sec

Het verbinden gaat gewoon ranzig traag door blackice volgens mij

ps, ik woon daar dus ook :).

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp