Hoi mede Tweakers,
Ik zal wel ongelovelijk op mijn kop krijgen, maar ik heb nu eenmaal te weinig tijd.
Ik wil het liefst morgen een videocamera kopen van het merk Sony.
Ik wil namelijk meedoen aan een filmwedstrijd en hiervoor heb ik een Sonycamera nodig. Ja, is heel naar!!!
Helaas zijn er geen mensen in mijn omgeving die een Sony videocamera hebben.
Nu is het zo dat ik vaker een VC wil gaan gebruiken, omdat ik een beginner ben, wil ik dan
ook een beginner VC hebben. Ik zal de meeste huis en tuin filmpjes maken, en als het eenmaall goed gaat en ik meer wil film, zal ik later in de toekomst een betere VC kopen. Zal vaker buiten filmen dan binnen.
Omdat ik thuis geen internet heb, en mijn internet alleen op mijn werk heel eventjes kan opzoeken.
kan ik me niet diep erin gaan verdiepen! Aangezien ik nu ook weg moet van mijn werkplek. kan ik niet de juiste camera uitzoeken..
Ik ben dus op zoek naar een bais Sony camera ( mini -DV) met als budget maximaal 300 euro.
Ik heb net zoeven gekeken, maar het ziet er naar uit dat 300 euro erg aan de lage kant is.
Ajb beste lieve Tweakers... Welke Sony camera is geschikt voor mij?
Ik woon in den haag en heb geen auto tot mijn beschikking
Is 2e hands aanschaffen een optie?
Als 300 euro echt te weinig is, dan ben ik bereid het bedrag aan te passen..
Ik dank u allen hartelijk!!!!!
gr
Noud
tot in Canes
Ik zal wel ongelovelijk op mijn kop krijgen, maar ik heb nu eenmaal te weinig tijd.
Ik wil het liefst morgen een videocamera kopen van het merk Sony.
Ik wil namelijk meedoen aan een filmwedstrijd en hiervoor heb ik een Sonycamera nodig. Ja, is heel naar!!!
Helaas zijn er geen mensen in mijn omgeving die een Sony videocamera hebben.
Nu is het zo dat ik vaker een VC wil gaan gebruiken, omdat ik een beginner ben, wil ik dan
ook een beginner VC hebben. Ik zal de meeste huis en tuin filmpjes maken, en als het eenmaall goed gaat en ik meer wil film, zal ik later in de toekomst een betere VC kopen. Zal vaker buiten filmen dan binnen.
Omdat ik thuis geen internet heb, en mijn internet alleen op mijn werk heel eventjes kan opzoeken.
kan ik me niet diep erin gaan verdiepen! Aangezien ik nu ook weg moet van mijn werkplek. kan ik niet de juiste camera uitzoeken..
Ik ben dus op zoek naar een bais Sony camera ( mini -DV) met als budget maximaal 300 euro.
Ik heb net zoeven gekeken, maar het ziet er naar uit dat 300 euro erg aan de lage kant is.
Ajb beste lieve Tweakers... Welke Sony camera is geschikt voor mij?
Ik woon in den haag en heb geen auto tot mijn beschikking
Is 2e hands aanschaffen een optie?
Als 300 euro echt te weinig is, dan ben ik bereid het bedrag aan te passen..
Ik dank u allen hartelijk!!!!!
gr
Noud
tot in Canes