Toon posts:

B&W MM-1 computer speaker

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben van plan speakers te kopen voor mijn iMac. Tijdens het surfen naar verschillende sites viel mijn oog op de MM-1 speaker set van B&W. Omdat het toch nog veel kost zoek ik een paar goede reviews.
Zitten hier mensen die ze al eens aan het werk gehoord hebben, of al positieve of negatieve dingen erover gehoord hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

google?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Google is het eerste wat je doet. Dus daar ben ik al geweest en niets gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vistajevski
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21-09 21:47
Op de site van de Britse Apple-store staan een aantal user-revies van de MM-1. En in het Apple-subforum van tweakers loopt een topic over speakers waarin ook de mm-1 genoemd wordt. Negatieve reacties heb ik nog niet gelezen; ze schijnen hun geld wel waard te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

misschien kan jij beter googlen dan mij... zou je zo vriendelijk willen zijn om een paar goede in depth reviews naar boven te halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-09 19:28
Goede review's zijn er nog niet echt omdat de speakers net uit zijn. Maar wellicht dat je hier wat aan hebt:

http://www.stylecowboys.nl/Computer/799

http://store.apple.com/fi...s-&-Wilkins-MM-1-Speakers

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• man-o-script
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:25
En check dit topic: Speakerset die matched bij je iMac, staan meerdere ervaringen in...

//

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:01

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Verwijderd schreef op zondag 14 maart 2010 @ 11:04:
Google is het eerste wat je doet. Dus daar ben ik al geweest en niets gevonden.
Graag voortaan even in je topicstart melden waar je gezocht hebt, op welke zoektermen, wat je toen vond (links!) en wat dan exact niet duidelijk werd daaruit.

Dat bespaart dit soort reacties, en zorgt dat je alleen relevante opmerkingen krijgt :o

We kunnen alleen met je meedenken als je ons de info geeft om dat te doen...

Sowieso is Overige Hardware geen dumpbak, als je even de moeite neemt om wat verder te scrollen in de forumlist vind je Audio & HiFi. Gek genoeg horen vragen over speakers daar.

Move OH -> AH

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Om misschien alsnog wat waarde aan het topic te geven een mini-review van mij.

Ze zien er leuk uit, dat is zeker. Ze zijn erg compact en hebben een soort van touch-bediening voor het volume en de stand-by. Ze klinken groter dan dat ze er uit zien en ik denk dat het voor bij de pc leuk is. Het is echter geen volwassen HiFi, maar dat is ook niet de doelstelling van het setje. Wil je een stereo setje met aardige prestaties en een leuk design dat is dit interessant. Kosten, 500 euro uit mijn hoofd....

Alternatief in dezelfde categorie;
Focal XS. 2.1 setje. Zelfde prijs, ook gaaf design, ook voor bij de pc/Mac. Enig nadeel, heb ze zelf nog nooit gehoord :| dus ik ga uit van de bouwkwaliteiten van de Dome en Sib serie van Focal ter vergelijking.

Wil je net een stapje beter kun je beter voor een setje B&W 686/5's gaan met een klein versterkertje of voor een Zeppelin (wel de grote, de mini is niet echt vergelijkbaar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hepi
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 02-10-2010
Hoi,
in het duitse AUDIO 5/2010 staat een lovende recensie!
Is wel een tamelijk onafhankelijk blad. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 09 mei 2010 @ 14:47:
Om misschien alsnog wat waarde aan het topic te geven een mini-review van mij.

Ze zien er leuk uit, dat is zeker. Ze zijn erg compact en hebben een soort van touch-bediening voor het volume en de stand-by. Ze klinken groter dan dat ze er uit zien en ik denk dat het voor bij de pc leuk is. Het is echter geen volwassen HiFi, maar dat is ook niet de doelstelling van het setje. Wil je een stereo setje met aardige prestaties en een leuk design dat is dit interessant. Kosten, 500 euro uit mijn hoofd....

Alternatief in dezelfde categorie;
Focal XS. 2.1 setje. Zelfde prijs, ook gaaf design, ook voor bij de pc/Mac. Enig nadeel, heb ze zelf nog nooit gehoord :| dus ik ga uit van de bouwkwaliteiten van de Dome en Sib serie van Focal ter vergelijking.

Wil je net een stapje beter kun je beter voor een setje B&W 686/5's gaan met een klein versterkertje of voor een Zeppelin (wel de grote, de mini is niet echt vergelijkbaar)
Waarvoor de MM-1 gemaakt is, doet hij het zeer goed. Ik vind hem een stuk mooier en beter dan de Focal set.
De monitor speakers die jij noemt hebben totaal andere doeleinden en zijn dus niet te vergelijken.
Ook de Zeppelin speakers zijn totaal niet aan te raden om specifiek als computerspeakers te gebruiken.
Pagina: 1