Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo ,

Ik heb wat probleempjes met Win7. Ik had eerst XP en heb me toen een externe schijf gekocht. Ik heb die toen geformateerd voor een of andere reden. Maar nu met Win7 als ik iets van mijn Films wil verwijderen zegt die toegang verwijderd . (Toevoegen gaat maar wijzigen niet) . Bij andere mappen op de HDD gaat het allemaal , echter alleen bij films niet . Daar zit ik ook nog het meeste . Het is nogal frustrerend.

(Foutmelding)
Geen toegang tot map.

U bent niet gemachtigd om deze bewerking uit te voeren .
U dient door S-1-5-21-606747145-1220945662-1801674531-1003
gemachtigd te worden om wijzingen aan deze map te kunnen aanbrengen.

Bij andere mappen staat mijn Admin account er wel bij behalve bij deze . En ik zou het graag willen oplossen .

Alvast bedankt iedereen . (Ik hou dit topic iedere dag bij dus mijn antwoorden komen zo snel mogelijk ;) )
Info vragen ik post het wel.

Groeten Joey
(Fr34k_nl)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klinkt als een rechten probleempje ;) Log eens in op je Admin account op je PC, en wijzig dan even bij alle mappen de rechten zodat je eigen user wel dingen kan veranderen.

Het probleem klinkt me heel erg bekend in de oren omdat ik het zelf ook heb gehad ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brazza
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-08 07:15

Brazza

Byte me!

Zoek en gij zult vinden [Windows 7] Probleem toegankelijkheid externe HD ;)
Hier staan wel vele commando's in die alle rechten issues zou moeten oplossen. Succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
takeown /F g: /R heb ik geprobeerd .. Maar uhmm .. is dat dan voor iedere map accepteren of is dat voor alles? want ben al een tijdje aan het ''j'' aan ut indrukke .. maar blijf terug komen .
Wel alvast bedankt Brazza

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okki5
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 11-09 12:30
Als het goed is kan je gewoon via eigenschappen jouw account alle rechten geven over die map. Volgens mij gewoon rechtermuisknop->eigenschappen->beveiliging->bewerken.
Ook kan je daar de rechten van die SID die jij noemt afnemen.

Mocht dat niet werken:

Kijk nog eens naar die link van Brazza
Even die thread doorzoeken naar een post van mij over subinacl, dan vind je een link naar de microsoft site waar je een programma kan downloaden wat rechten kan revoken.
Eventueel dat script even draaien als SYSTEM, staat ook in die thread.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb eens een van Brazza's opmerkingen van die link gebruik (en die van Okki5 ook )
en heb momenteel geen last ervan . (Via Takeown commando gedaan en dan alle rechten verwijderd .)

Danke allemaal .

(@Admin hoe kan ik de post verwijderen? Want kan verwijderd worden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Verwijderd schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 16:33:

(@Admin hoe kan ik de post verwijderen? Want kan verwijderd worden)
Niet :) waarom wil je dat dan? En dat mag je ook per DM of mail antwoorden hoor ;)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Oh , want d8 zo , er is al een topic over dus dan kan het weg eah :P maar toch gelukkig niet weg gedaan , want het probleem is er nu weer met een bestand dat er al opstond voordat ik mun pc herinstallede , dus eve opnieuw alles uitvoere :P
Pagina: 1