Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[feat] PW 'X gebruikers hebben dit product' doorlinken

Pagina: 1
Acties:
  • 120 views

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 21-11 10:19

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Topicstarter
Devvio's,

Het betreft het productscherm in de PW. Meer specifiek het gedeelte aan de rechterkant dat ik groen heb omcirkeld.
Afbeeldingslocatie: http://i42.tinypic.com/59ya83.jpg

De koppeling naar het aantal wenslijsten / inventarissen is dus al gelegd op deze pagina. Zou het geen mooie feat zijn om daar een link aan toe te voegen naar de 4 inventarissen en 32 wenslijsten waar dit product in zit?
Uiteraard alleen toegankelijk indien de gebruiker de lijst ook openbaar heeft gemaakt. Op deze manier kan je bijvoorbeeld inspiratie opdoen bij tweakers die het product ook hebben/willen voor andere producten. In dit geval zou je bijvoorbeeld kunnen zien hoe de rest van het systeem eruit ziet waar die 4 tweakers hun i7 890X in hebben gestopt.

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 21-11 23:12

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 21-11 10:19

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Topicstarter
:'(
search fail...

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 21-11 23:12

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Ik heb geen search gebruikt :P

Ik wist gewoon dat dit recent al eens voorbij was gekomen, dus ik ben even de topics bij langs gelopen. Ik zou ook niet weten met welke zoekwoorden ik dit eenvoudig had kunnen terugvinden. :+

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

dubbeltje dus :Y)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Dit topic is gesloten.