https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
Meerdere systemen hebben, bij harde schijven/ssd's, eventueel kasten of geheugensets of zelfs schermen kan je prima die bij twee systemen hetzelfde hebbenCodeCaster schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 20:36:
Maar ik kan me eigenlijk geen situatie indenken waarbij je een item in meerdere inventarissen wil plaatsen?
Een item in meerdere inventarissen is heel goed mogelijk zoals mijn voorganger ook al aangeeft. De link om een product in een inventaris te plaatsen weglaten indien je 'm al in een inventaris hebt staan werkt een geldige use-case dus tegen.
Dan zou je nog kunnen beargumenteren om de link "ik heb er nog één!" te noemen ofzo, wat dan wel weer een extra query zal gaan kosten...
Dan zou je nog kunnen beargumenteren om de link "ik heb er nog één!" te noemen ofzo, wat dan wel weer een extra query zal gaan kosten...
Ik denk dat we daar in de toekomst vast wel meer mee gaan doenVerder staat er dan onder die regel "x gebruiker(s) wil(len) dit product, ik wil 'm ook!", maar is het dan niet handig om weer te geven wíe dat product ook willen hebben?
Intentionally left blank
Die query wordt toch al gedaan ivm het blokje er pal ondercrisp schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 23:33: