Werkt dit systeem bij elkaar?

Pagina: 1
Acties:
  • 221 views

• etnerdnl
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 04-12 14:50
Hee!

Ik heb even hulp nodig :P
Ik wil een computer kopen en ik heb al RAM, een hardeschijf en een kast, en dan heb ik er deze dingen bij gezocht:
Intel core 2 quad q9400 @2.67 ghz
Asus Nvidia GTX 260
Asus p5q SE2
Cooler master 620 watt

Ik vraag me af of dit systeem werkt bij elkaar !
evt suggesties voor systeem van tot 600 euro zonder hardeschijf, RAM en kast :)

Alvast bedankt! O-)

[ Voor 3% gewijzigd door etnerdnl op 12-03-2010 19:02 ]

PCtje :) -> http://tweakers.net/gallery/349972#tab:inventaris

• Djmaddox
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15-09 14:32

Djmaddox

Stock speed? wat is dat?

Dit systeem kan gewoon goed samenwerken hoor. Ik zou als ik jou was wel een iets mindere voeding nemen, want met 520 watt heb je ook wel genoeg voor dit systeem.
Kan je ons vertellen hoeveel HDD's eraan moeten?

• Moortn
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21-08 16:07

Moortn

Hallo

Ja het werkt bij elkaar, maar als je dat zelf niet weet is het verstandiger om een complete pc te kopen. Ik weet niet of je het 2e hands gaat kopen, want nieuw zijn er betere dingen voor hetzelfde geld.

Jeej wat moet hier nou staan. Flickr

• Herr Flicker
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22-12 10:49
Duidelijk dat je vertelt wat voor geheugen het is, DDR1, 2 of 3 ?
Een beetje research wordt hier verwacht van je.

• __1337__
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-12 13:43
Als je RAM, DDR2 geheugen is die voldoet aan de QVL van het Asus bord, zie ik geen probleem :).

• etnerdnl
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 04-12 14:50
1 tje maar hoor en ik heb nog een vraagje !

is die gtx260 beter dan 2x9600gt(sli dus)

oh en het is ddr2 ram ;)

[ Voor 13% gewijzigd door etnerdnl op 12-03-2010 19:15 ]

PCtje :) -> http://tweakers.net/gallery/349972#tab:inventaris

• bwerg
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online

bwerg

Internettrol

Over tips voor een samen te stellen systeem kan je in deze topics terecht, zo is socket AM2+ met een AM3-CPU misschien wel interessant voor je (qua prijs vergelijkbaar als je het nieuw wilt kopen). En ga je de GTX260 nieuw kopen, voor de prijs die in de PW staat (~160 euro)? Dan zijn er waarschijnlijk ook betere opties. De BBG's zijn wel een goede leidraad en in de [BBG aanschaf]-topics kun je eventueel nog om meer advies vragen (omdat er per dag X "wat moet ik kopen"-topics langs komen wel handig om het daar een beetje centraal te houden :))

En ja, ik vermoed dat een GTX260 wel marginaal sneller is dan 2xGT9600 maar dan zal het niet heel veel schelen, daarvoor zul je even benchmarks moeten googelen.

[ Voor 11% gewijzigd door bwerg op 12-03-2010 19:23 ]

Heeft geen speciale krachten en is daar erg boos over.

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21:02

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica