Van het weekend kreeg ik een bluescreen op mijn PC (Windows XP). Sindsdien wou Windows niet meer voorbij het XP loading screen komen. Vervolgens heb ik met de windows XP CD de installatie herstellen gedaan.
Nu geeft de PC echter geen beeld meer, en geen bios piepjes of niks. (ongeveer hetzelfde als hierboven beschreven.
Ik heb er een andere voeding aangehangen, andere videokaart, ander ram. allemaal geen effect.
Gister gaf hij even beeld (met een andere voeding, en nadat ik een los speakertje erop aangesloten had) maar daar houdt hij nu ook weer mee op.
Ik heb echt geen flauw idee waaraan het ligt.
De specs van mijn PC zijn:
Asus A8N32-SLI Deluxe
AMD Athlon64 X2 4200+
2 GB DDR400 RAM (gewoon standaard kingston dacht ik.)
2* XFX 7800GT in SLI (zit er nu maar 1 in het mobo)
OCZ StealthXStream 500W voeding
En dan nog een kast, en HDD's enzo, maar het moederbord ligt nu los, zonder dat alles eraan/erbij.
Ik heb hier al een vergelijkbaar topic gevonden, maar alle tips daaruit wel geprobeerd zonder effect.
Het lijkt mij zo gek dat het moederbord dood zou kunnen zijn, als hij nog wel tussendoor een keer beeld gaf.
Mijn voeding heb ik de afgelopen jaren wel al een aantal keer vervangen, maar deze zou toch niet weer stuk zijn? (wel altijd nette merken voedingen gehad, Antec, Coolermaster, Tagan, etc.)
Ow, en het LEDje op mijn mobo brand wel, dus iets van stroom heeft hij wel.
Ook gaan alle fans gewoon draaien.
Nu geeft de PC echter geen beeld meer, en geen bios piepjes of niks. (ongeveer hetzelfde als hierboven beschreven.
Ik heb er een andere voeding aangehangen, andere videokaart, ander ram. allemaal geen effect.
Gister gaf hij even beeld (met een andere voeding, en nadat ik een los speakertje erop aangesloten had) maar daar houdt hij nu ook weer mee op.
Ik heb echt geen flauw idee waaraan het ligt.
De specs van mijn PC zijn:
Asus A8N32-SLI Deluxe
AMD Athlon64 X2 4200+
2 GB DDR400 RAM (gewoon standaard kingston dacht ik.)
2* XFX 7800GT in SLI (zit er nu maar 1 in het mobo)
OCZ StealthXStream 500W voeding
En dan nog een kast, en HDD's enzo, maar het moederbord ligt nu los, zonder dat alles eraan/erbij.
Ik heb hier al een vergelijkbaar topic gevonden, maar alle tips daaruit wel geprobeerd zonder effect.
Het lijkt mij zo gek dat het moederbord dood zou kunnen zijn, als hij nog wel tussendoor een keer beeld gaf.
Mijn voeding heb ik de afgelopen jaren wel al een aantal keer vervangen, maar deze zou toch niet weer stuk zijn? (wel altijd nette merken voedingen gehad, Antec, Coolermaster, Tagan, etc.)
Ow, en het LEDje op mijn mobo brand wel, dus iets van stroom heeft hij wel.
Ook gaan alle fans gewoon draaien.
[ Voor 3% gewijzigd door TheTMC op 11-03-2010 12:19 ]