Ik heb het al eens eerder bedacht, dat je op deze manier zowel een hoge positie op de pagina kunt krijgen als genoeg tijd om een inhoudelijke goede reactie te posten. Ik heb het alleen (uit fatsoen) nooit gedaan. En als ik al iets inhoudelijks toevoeg aan een reactie, dan staat het tussen edit-tags.
Alleen andere mensen die langskomen 'weten' dit niet, en modden die weer omhoog -> ruzie met de metamodbot.
Precies! Daarom is er eigenlijk geen standaard beleid voor dit soort reacties. Je kunt er namelijk helemaal niets mee; er blijven altijd mensen (die dit forum niet bezoeken) die niet snappen waarom de reactie zo laag staat en zij modden hem dan weer omhoog. Over het algemeen zal het ook niet opvallen en zijn er nauwelijks 'bewijzen' voor; daarom is het ook maar goed dat we nu een screenshot tot onze beschikking hebben.:)
Ik zie het ook zo dat een Adje uitspraak moet doen, maar over het algemeen denk ik dat dit probleem niet makkelijk oplosbaar is.
Tnet gaat met z'n tijd mee, Je kunt de eerste 5 minuten je reactie redigeren ZONDER dat die tekst erbij komt te staan.....
Daar geloof ik dus niets van dat deze persoon binnen vijf minuten zijn reactie heeft aangepast. Bovendien (dit is een leuke)
stond die tekst er bij de eerste wijziging wél! Dat is op het screenshot te zien. Ik heb een beetje zitten experimenteren met (hele) oude reacties van mijzelf en het blijkt dat die tekst in sommige gevallen gewoon niet verschijnt. Meer info daarover heb ik in het maar
LA-forum geplaatst. Als Femme het belangrijk genoeg vindt en hij heeft tijd, moet hij het maar eens nakijken.
edit:
[quote]
Als Femme het belangrijk genoeg vindt...
[/quote]
Voor de geïnteresseerden: dat vindt ie dus niet...
(Best wel raar trouwens om je eigen reactie in dezelfde reactie te quoten)
Never stop seeking what seems unobtainable...