Garantiebepaling na Vervangen Geheugen in NetBooks?

Pagina: 1
Acties:

• JunkieXP
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 23-01 14:00

JunkieXP

Missing the BB10 Flow =)!

Topicstarter
Recentelijk is mijn NetBook "overleden" (ledje bij de aanknop licht op accu heel even op, waarna hij uitgaat, verder geen enkele reactie).

Nu heb ik voordat de laptop overleed, de zegel verbroken waar op stond "Warranty Void, blabla". Ik heb destijds echter toch die zegel verbroken, aangezien ik op internet verschillende mail correspondenties en fora heb zien gaan over garantie, bij de introductie van de Asus EEE PC's.

Uiteindelijk was hierin de conclusie (bevestigd door Asus) dat het mogelijk moest zijn om je RAM en HardDisk zelf te vervangen.

Nu ben ik op internet op zoek geweest naar officiële bronnen, om deze uitspraak te bekrachtigen, voor het geval ze bij RMA afdeling moeilijk gaan doen, maar heb ik helaas geen stukken van eender welke fabrikant kunnen vinden.

Heeft iemand wellicht een officiële verklaring van een Manufacturer (bij voorkeur MSI), die ik kan overleggen bij het aanspraak maken op RMA.

Bij voorbaat dank.

Desktop: Wacom Intuos Pro | Logitech Z2300
Gadgets: iPhone 13 Mini
Earcandy: Sony WH1000XM3 & Beats Pro

Het Algemene Screen-Protector Topic

• Erwinvz1
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-01 15:12
Klinkt beetje als het Acer One (ook die kleintjes) probleem die niet meer kan booten.
Bleek de bios te zijn die je zelf kan flashen via een usb stick.

• JunkieXP

JunkieXP

Topicstarter
Maar hoezo zou de BIOS dan juist na het openen van de Behuizing de Geest geven, heeft zeker 5 maanden gedraaid zonder problemen.

• mad-dog
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18:56
Asus of Dynafix(afhankelijk hoe je de RMA regelt) doen totaal niet moeilijk over een verbroken sticker. Ik heb voor mezelf een 1000H opgestuurd en op m'n werk ook al regelmatig laptops verstuurd met verbroken sticker. Gaf totaal geen problemen.

Wel zou ik aanraden om je originele geheugen terug te plaatsen voor het geval Asus besluit om de laptop te crediteren(doen ze vrij snel), waardoor je je geheugen kwijt bent :)

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19:48
Als er nu nog stukjes zitten van de sticker kun je hem er beter helemaal afhalen :P

Dan merken ze het misschien niet eens, als je hem laat zitten zien ze zo'n doormidden gescheurde sticker :P

• JunkieXP

JunkieXP

Topicstarter
Het gaat dus om een MSI Wind, maar aangezien het bij de EEE van Asus zo'n ophef had gegeven, dacht ik dat er wellicht een "officieel stuk" beschikbaar zou zijn over dit specifieke gevoelige vraag stuk.

Ga zowieso de stikker verwijderen idd, want zo ziet het er ook niet uit =P.

Pagina: 1