Desktop: Wacom Intuos Pro | Logitech Z2300
Gadgets: iPhone 13 Mini
Earcandy: Sony WH1000XM3 & Beats Pro
Het Algemene Screen-Protector Topic
Klinkt beetje als het Acer One (ook die kleintjes) probleem die niet meer kan booten.
Bleek de bios te zijn die je zelf kan flashen via een usb stick.
Bleek de bios te zijn die je zelf kan flashen via een usb stick.
Maar hoezo zou de BIOS dan juist na het openen van de Behuizing de Geest geven, heeft zeker 5 maanden gedraaid zonder problemen.
Asus of Dynafix(afhankelijk hoe je de RMA regelt) doen totaal niet moeilijk over een verbroken sticker. Ik heb voor mezelf een 1000H opgestuurd en op m'n werk ook al regelmatig laptops verstuurd met verbroken sticker. Gaf totaal geen problemen.
Wel zou ik aanraden om je originele geheugen terug te plaatsen voor het geval Asus besluit om de laptop te crediteren(doen ze vrij snel), waardoor je je geheugen kwijt bent
Wel zou ik aanraden om je originele geheugen terug te plaatsen voor het geval Asus besluit om de laptop te crediteren(doen ze vrij snel), waardoor je je geheugen kwijt bent
Als er nu nog stukjes zitten van de sticker kun je hem er beter helemaal afhalen 
Dan merken ze het misschien niet eens, als je hem laat zitten zien ze zo'n doormidden gescheurde sticker
Dan merken ze het misschien niet eens, als je hem laat zitten zien ze zo'n doormidden gescheurde sticker
Het gaat dus om een MSI Wind, maar aangezien het bij de EEE van Asus zo'n ophef had gegeven, dacht ik dat er wellicht een "officieel stuk" beschikbaar zou zijn over dit specifieke gevoelige vraag stuk.
Ga zowieso de stikker verwijderen idd, want zo ziet het er ook niet uit =P.
Ga zowieso de stikker verwijderen idd, want zo ziet het er ook niet uit =P.
Pagina: 1