PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r
Bel: 020 674 4869
Kunnen ze vast vertellen wat de levertijd is
Kunnen ze vast vertellen wat de levertijd is
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Er is een topic over de levertijden van dell volgens mij zag ik daar iets voorbij komen over de Studio 15 i7
Dell levertijden
Dell levertijden
Alcohol, the cause and solution to all of life's problems
Ok,
Het is gewoon een standaard pakket, alleen dat ik de 3 jaar garantie erbij neem.
Zijn die dan ook sneller klaar dan als je er 1 samenstelt? Of doet dell alleen maar op bestelling?
Het is gewoon een standaard pakket, alleen dat ik de 3 jaar garantie erbij neem.
Zijn die dan ook sneller klaar dan als je er 1 samenstelt? Of doet dell alleen maar op bestelling?
PSN/Steam: FlyLighter Origin: FlyLight3r Uplay: FlyLight3r
Verwijderd
Als je contant betaald ( lees ideal ,crediet kaart ,e.d ,) kan je via fast track kopen ,dan heb je binnen 48 uur ,je laptop.
Als je niet via fast track koop ,maar wel contant betaald heb je binnen 2 werkdagen bericht ,als je betaling binnen is.
Als je via financiering koop bellen ze in 3 werkdagen of je bent goedgekeurd ,daarna heb je de laptop ,als die configuratie beschikbaar is ,meestal binnen 1 week in huis. Dat is mijn ervaring met dell.
Maar er is al een topic met dell studio 15 ,beter had je daar gevraagd dan zelf een topic te openen .
Als je niet via fast track koop ,maar wel contant betaald heb je binnen 2 werkdagen bericht ,als je betaling binnen is.
Als je via financiering koop bellen ze in 3 werkdagen of je bent goedgekeurd ,daarna heb je de laptop ,als die configuratie beschikbaar is ,meestal binnen 1 week in huis. Dat is mijn ervaring met dell.
Maar er is al een topic met dell studio 15 ,beter had je daar gevraagd dan zelf een topic te openen .
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2010 19:33 ]