Toon posts:

medion computer

Pagina: 1
Acties:
  • 289 views

Verwijderd

Topicstarter
eeyy
Vooraf wil ik eerst ff zeggen dat ik een enorme noob ben qua computer hardware:P

Ik heb paar weken geleden een medion computer gekocht .
Ik wil er een andere video kaart in zetten ( er zit nu een geïntrigeerde in waar je niks mee kan )

Nou is mijn vraag wat is een goede video kaart ??

budget rond de € 100

greetz

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20:03

D4NG3R

kiwi

:)

Aantal dingetjes die we moeten weten
Wat voor voeding zit er in (hoeveel Watt, welk merk)
Wat voor moederbord zit er in.
Welk CPU heb je?

Mijn glazen bol staat namelijk in de was! }:O

Anders zoiets: pricewatch: MSI R5750-PM2D1G
Alhoewel ik niet denk dat de voeding die standaard in je PC zat een videokaart gaat trekken... meestal zijn dit echt minimale voedingen.

[ Voor 54% gewijzigd door D4NG3R op 07-03-2010 19:42 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• flamingworm
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14-12-2025
het beste wat je kunt doen is gewoon naar de pricewatch gaan en prijs instellen tussen weet ik veel, 80 tot 120 euro en dan kies je een kaart uit de ATI 5000 reeks, die ondersteunen al directx 11, zo ben je het best voorbereid op de toekomst.

bijvoorbeeld deze: pricewatch: Asus EAH5670/DI/1GD5

werd trouwens uitgebreid door tweakers gereviewed; reviews: HD 5670: budget-gamekaart of veredelde htpc-kaart?

[ Voor 4% gewijzigd door flamingworm op 07-03-2010 19:46 . Reden: typo ]

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 20-02 09:25
flamingworm schreef op zondag 07 maart 2010 @ 19:45:
het beste wat je kunt doen is gewoon naar de pricewatch gaan en prijs instellen tussen weet ik veel, 80 tot 120 euro en dan kies je een kaart uit de ATI 5000 reeks, die ondersteunen al directx 11, zo ben je het best voorbereid op de toekomst.
Ik denk dat je voor een dergelijk budget beter een HD4xxx serie kaart kan nemen, voor €100,- heb je al een HD4850 en daar kan je een flink potje mee gamen. Dan heb je absoluut meer bang voor je buck dan wanneer je een HD5xxx kaart haalt zoals een HD5670 ;) Okay, geen DX11 ondersteuning, maar absoluut wel betere prestaties overall.

• nedernakker
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16-11-2024
MicGlou schreef op maandag 08 maart 2010 @ 05:17:
[...]

Ik denk dat je voor een dergelijk budget beter een HD4xxx serie kaart kan nemen, voor €100,- heb je al een HD4850 en daar kan je een flink potje mee gamen. Dan heb je absoluut meer bang voor je buck dan wanneer je een HD5xxx kaart haalt zoals een HD5670 ;) Okay, geen DX11 ondersteuning, maar absoluut wel betere prestaties overall.
eerst maar eens horen wat voor voeding er in zit, misschien is de 5670 wel de enige optie door gebrek an power voor een 4850

Ryzen 7 5700G // 3060 Ti // 32 GB 1600 MHz // 1 TB NVMe // 2 TB SATA // 2x 2560x1440 @75 hz

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Neem **LET OP** Welke videokaart moet ik kopen? eens door. Dan weet je waar je zoal naar moet kijken.

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20-02 12:51

M2M

medicijnman

Terw_Dan schreef op maandag 08 maart 2010 @ 08:22:
Neem **LET OP** Welke videokaart moet ik kopen? eens door. Dan weet je waar je zoal naar moet kijken.
en als toevoeging daarvan, schiet wat foto's van je moederbord en voeding. Dan kunnen wij zien welke kaart je pc nog kan trekken, of de kaart gaat passen en of je voeding het allemaal nog trekt.

-_-

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 19:40

Edmin

Crew Council

get on my horse!

eeyy,

Welkom op GoT. Helaas is dit niet de juiste manier om je vraag beantwoord te krijgen. Je geeft te weinig informatie en hebt niets vooraf onderzocht. Als je niets van grafische kaarten weet, dan is je beste remedie om er ovr te gaan lezen. Dat kan dan weer heel goed hier op dit forum. Lees in ieder geval deze draadjes nog eens door:
Het algemeen beleid
**LET OP** Welke videokaart moet ik kopen?

Dan gaat je volgende topic hopelijk niet zo snel op slot.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.