Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoi mensen,

Ik heb een vraagje over het contractverlengen bij T-Mobile. Toen ik dit vorig jaar deed kreeg ik een mooie korting, ipv 90 Euro voor de telefoon moest ik maar 10 Euro bijbetalen bij een 1-jarige verlenging. Dit vernieuwingsvoordeel was dan ook duidelijk te zien. Nu kan ik echter nergens op de site een duidelijk voordeel zien dat je als abo hebt deze keer. De prijzen zijn hetzelfde als ik inlog en contract vernieuw en wanneer ik dit niet doe. Enkel de aanbiedingen die je meteen voor je neus krijgt als je contract vernieuwen doet zijn de moeite waard, maar dit betreft 2 telefoons die ik niet wil en de I-phone die ik ook niet wil. Indien ik die niet kies, maar voor telefoon kiezen ga dan is er geen verschil met wanneer ik niet inlog. Op de activatiekosten van 10 Euro na natuurlijk. Is dit de nieuwe klantenservice van T-mobile? Iemand recente ervaring met het verlengen via de site, sinds de site vernieuwd is? Indien het voordeel als abo er toch niet meer is dan kan ik beter bij een andere provider een mooie actie zoeken of via de bekende onafhankelijke websites een mooie actie zoeken. Alle meningen zijn welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Over enkele dagen verloopt ook mijn huidige abonnement bij T-Mobile. Ik mag hetzelfde abonnement houden, maar dan moet ik wel 46% meer betalen. 8)7 Een jaar geleden heb ik nog wel een fatsoenlijk aanbod gekregen, maar na drie jaar bij T-Mobile te zijn krijg ik dezelfde prijzen te zien als een nieuwe klant.

[ Voor 35% gewijzigd door rgras op 07-03-2010 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWSnl
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-06 15:18
Ik heb net ook een contract verlenging gedaan, HTC HD2 en ik weet niet of die speciaal in de aanbieding was, maar ik krijg pas bij 1 van de laatste stappen van het afrekenen ineens te zien dat ik 50% korting kreeg op het toestel (zou 120 euro oid moeten bijbetalen, maar dit werd 60 euro oid).

Maar geen idee dus of deze op de aanbiedingspagina stond :)

There are only 10 types of people in the world: those who understand binary and those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psy
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 15-09 12:48

psy

Toen ik mijn contract wilde verlengen kreeg ik nauwelijks korting via de site,. maar wel via een lokale T-mobile shop. Daar zou ik het proberen omdat ze volgens mij daar veel gerichter een aanbod kunnen doen. Dit speelde wel een tijdje terug (14 mnd geleden).

8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieXP
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-08 21:10

JunkieXP

Missing the BB10 Flow =)!

@Psy: mag ik vragen of het hier over een 1 jarig, of 2 jarig abonnement gaat? Zelf ben ik al 7 jaar of misschien wel 8 jaar bij Ben (later dus T-Mobile) en ik krijg nog steeds geen ENKELE voorkeursbehandeling.

Nowadays willen TelCom providers klanten werven en geen klanten vast houden.

De kortingen die ze in winkels vaak aanbieden zijn namelijk in combinatie met een 2 jarig abonnement, dan kunnen ze namelijk ineens wel een soort van kortingen geven, maar dit is ook vaak weer op mobieltjes die er niet direct toe doen. De "zakelijke" smartphones, zijn vaak pas interessant bij grote abo's (2 jarig uiteraard).

Ik zal het je nog sterker vertellen, vroeger was het bij T-Mobile zo, dat wanneer je een contractverlening deed via GSMWeb je "meer" voor het toestel moest afrekenen, dan wanneer je een nieuw abonnement afsloot. Dit is overigens vandaag de dag nog steeds zo bij Vodafone.

Erg jammer allemaal.

P.S. Ik mag inmiddels ook verlengen, en heb een "aparte" BlackBerry bundel bij mijn abonnement. Bij contractverlening krijg ik nog niet 1 BlackBerry te zien, moet je nagaan hoe slecht (in mijn beleving) dat automatische aanbod systeem functioneerd

Desktop: Wacom Intuos Pro | Logitech Z2300
Gadgets: iPhone 13 Mini
Earcandy: Sony WH1000XM3 & Beats Pro

Het Algemene Screen-Protector Topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psy
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 15-09 12:48

psy

Ik zat sinds 2006 bij Orange, en heb ik nov 2008 mijn abo verlengd met 2-jarig Flex 25. Toen kreeg ik meteen gratis een Xperia mee die toen net uit was (eerste serie). Geen enkel nieuw andere online aanbieding kon me dit geven, was allemaal minstens 10 e/maand duurder voor 2 jaar.

8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja het lijkt of je een aantal aanbiedingen hebt en het daar maar mee moet doen. @ JawsNL ik heb alle stappen gedaan en de volgende stap is daadwerkelijk bestellen en dat wil ik natuurlijk (nog) niet, geen korting te zien bij bijv een Hero/G2. Tenzij je bedoelt dat ik alle gegevens al moet invullen, zoals paspoort enz. zover ben ik nog niet geweest. Zou het wel slecht vinden als je dan pas de korting te zien krijgt. In de winkel is leuk en aardig, maar dan betaal je automatisch al meer per maand.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2010 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hallahan
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 11-09-2023

Hallahan

Bad Rooster

Je kunt altijd telefonisch vernieuwen: Je krijgt een 'flexibeler persoon' te spreken in plaats van een 'rigide' computer. Met een computer kun je simpelweg niet onderhandelen, met een verkoper (die waarschijnlijk een bonus krijgt bij elke verkoop) wel!

Cock flavored soup mix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19:59

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Mijn ervaring is dat je ff moet bellen met ze; recentelijk zijn de nieuwe abonnementen ingegaan en al vanaf dag 1 was het raak dat het online-systeem andere prijzen weergaf voor de GSM's dan wanneer je iemand aan de telefoon had.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Pagina: 1