Beste Tweakers,
Vandaag heb ik een OCZ Vertex Limited Edition 100GB gekocht omdat ik gelezen heb dat een ssd je systeem een stuk sneller maakt en omdat het tijd was mezelf een keer te verwennen
Ssd besteld, ontvangen, ingebouwd, windows 7 erop en inderdaad het is retesnel !
De snelhden volgens OCZ zijn :
HDD leessnelheid 270MB/s
HDD schrijfsnelheid 235MB/s
Als ik CrystalDiskMark laat draaien en AS SSD Benchmark zijn dit de resultaten

en

In reviews las ik dat het een van de snelste ssd's moet zijn in zijn prijssegment, sneller nog dan de postville's.
In dat licht vind ik de resultaten wat tegenvallen
Is er iets niet in de haak of kan dit zo ?
Ik heb verder een pc die ongeveer een jaartje oud is, i7 920, 6 gig DDR3, Asus P6Tse, HD4650, Vertex LE en een Spinpoint van 1000gig.
Vandaag heb ik een OCZ Vertex Limited Edition 100GB gekocht omdat ik gelezen heb dat een ssd je systeem een stuk sneller maakt en omdat het tijd was mezelf een keer te verwennen
Ssd besteld, ontvangen, ingebouwd, windows 7 erop en inderdaad het is retesnel !
De snelhden volgens OCZ zijn :
HDD leessnelheid 270MB/s
HDD schrijfsnelheid 235MB/s
Als ik CrystalDiskMark laat draaien en AS SSD Benchmark zijn dit de resultaten

en

In reviews las ik dat het een van de snelste ssd's moet zijn in zijn prijssegment, sneller nog dan de postville's.
In dat licht vind ik de resultaten wat tegenvallen
Is er iets niet in de haak of kan dit zo ?
Ik heb verder een pc die ongeveer een jaartje oud is, i7 920, 6 gig DDR3, Asus P6Tse, HD4650, Vertex LE en een Spinpoint van 1000gig.