Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Gebeurt het ook als je zelf via sql code rechstreeks in de mysql tabel insert? (dus ligt het aan php of aan mysql?)
Jij bedoeld dit topic waarschijnlijk, titel is haast identiek:Cartman! schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 22:13:
Rare error maar toch herinner ik me een topic waar dit eerder in voorgekomen is hier op GoT, met die puntjes kom je er alleen ook niet echt ver mee.
[PHP] Na _POST text afgebroken door ...cut...
Helaas staat er geen oplossing in zo te zien.
Is het één specifieke tabel of is ook dat random ?
Heb er nog nooit van gehoord of last van gehad.
Wellicht kun je eens een repair table uitvoeren, al is dat een wilde gok.
100% zeker, ik heb namelijk nog een andere website waar het ook op voorkomt, het enige dat ze delen is de server, geen code.Verwijderd schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 18:54:
Hoe zeker ben je ervan dat de tekst '...cut...' nergens in de code voorkomt?
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Natuurlijk al gedaan, bij het posten gaat het goed. Pas na het opslaan is het zichtbaar in zowel de database, als in het formulier (na opnieuw laden).Noork schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 19:06:
Ik zou eens gaan debuggen. Echo in de code eens wat de huidige post values zijn, etc.
[ Voor 12% gewijzigd door CodeCaster op 07-03-2010 17:58 ]
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
Dat is het probleem, het is volledig willekeurig, het gaat dus meestal via PHP gewoon goed, direct in de database tot nu toe altijd. Het vreemde is dat je nergens anders iets over dit probleem kunt vinden. Ik zit nu zelf te denken aan een firewall of antivirus iets en er werken meerdere mensen mee, de een heeft er wel last van, de ander niet, ikzelf trouwens ook niet, dat maakt het debuggen ook zo lastig.BazzPsychoNut schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 20:12:
Dit is echt een rare error...
Gebeurt het ook als je zelf via sql code rechstreeks in de mysql tabel insert? (dus ligt het aan php of aan mysql?)
Het is 1 specifieke tabel, waarin dit veld via serialize in een ´text´ veld wordt opgeslagen. Ik dacht zelf dat misschien de maximale lengte was bereikt, maar soms komt dit na 20 of 30 tekens al voor en het is willekeurig. Dat andere topic is inderdaad exact hetzelfde probleem, misschien kan ik hem eens vragen of hij inmiddels een oplossing heeft.Psychokiller schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 23:38:
[...]
Jij bedoeld dit topic waarschijnlijk, titel is haast identiek:
[PHP] Na _POST text afgebroken door ...cut...
Helaas staat er geen oplossing in zo te zien.
Is het één specifieke tabel of is ook dat random ?
Heb er nog nooit van gehoord of last van gehad.
Wellicht kun je eens een repair table uitvoeren, al is dat een wilde gok.
Ik verwacht niets, maar ik hoop dat jullie mee kunnen denken en misschien aan overige zaken kunnen denken die ik over het hoofd zie..... Het staat ook in de database, na het posten, maar wordt niet als zodanig `geinsert`. Het kan aan een vreemd teken liggen, maar dat zou je het moeten kunnen reproduceren, sowieso ken ik geen programma of iets dat ´...cut...´ gebruikt en in de code staat het dus echt niet.CodeCaster schreef op zondag 07 maart 2010 @ 17:57:
Maar wat verwacht je van ons dan?Wij kunnen niet in je code of je database kijken. Staat het "...cut..." ook in je database? Zoek in alle php-bestanden op de tekst, en probeer er gewoon achter te komen wanneer het gebeurt
[ Voor 54% gewijzigd door Creepy op 07-03-2010 19:04 ]
Verwijderd
We are shaping the future
Wij hebben versie 3.5.0 en hebben verschillen vergeleken tussen meerdere servers, op de anderen staat geen Zend Platform, toen zijn we naar de error handlers gaan kijken en zo zijn we tot deze (voorlopige) conclusie gekomen. Laten we zeggen dat we voor 99% zeker zijn. We hebben alle mogelijke notices netjes afgevangen om het te voorkomen en dan komt het inderdaad niet meer voor.Alex) schreef op maandag 12 april 2010 @ 21:26:
Hoe ben je daar nou achtergekomen? En wat heb je gedaan om het te verhelpen? En over welke versie van het Zend Platform gaat het?
Het blijft een vreemd probleem en als we meer te weten komen, dan meld ik me hier weer.