Intro
Ik wil een nieuwe videokaart omdat mijn trouwe 8800GTX gelukkig net voor het einde van de 36 maanden garantie overleden is, ik wacht nog op de uitslag van de RMA, maar ben zeker niet te beroerd om wat bij te betalen toch houd ik graag de prijs prestatie in de gaten en ik wil maximaal €350 uitgeven dat is inclusief het geld wat ik terug krijg van mijn RMA.
Allereerst mijn specs
Processor: Intel Q6600 @ 2.8 Ghz
Overleden Video Card: nVidia 8800GTX
Tussenoplossing: ATI 2800HD PRO
Video Bus: PCIe v1.0 x16 (2.5 Gb/s) @ x16 (2.5 Gb/s)
Motherboard Model: XFX MB-N680-ILT9
Motherboard Chipset: NVIDIA nForce 680i LT SLI
Total Memory Size: 6 GBytes
Wat ik er op wil gaan doen
Merk maakt mij niet zo heel veel uit, ik heb wel voorkeuren maar ik laat me leiden door advies, ervaring en prijs.
Zelf zat ik te denken aan een ATI kaart omdat die qua prijs/prestatie het goed doen.
Koppel ook producten aan dit topic!
Ik wil een nieuwe videokaart omdat mijn trouwe 8800GTX gelukkig net voor het einde van de 36 maanden garantie overleden is, ik wacht nog op de uitslag van de RMA, maar ben zeker niet te beroerd om wat bij te betalen toch houd ik graag de prijs prestatie in de gaten en ik wil maximaal €350 uitgeven dat is inclusief het geld wat ik terug krijg van mijn RMA.
Allereerst mijn specs
Processor: Intel Q6600 @ 2.8 Ghz
Overleden Video Card: nVidia 8800GTX
Tussenoplossing: ATI 2800HD PRO
Video Bus: PCIe v1.0 x16 (2.5 Gb/s) @ x16 (2.5 Gb/s)
Motherboard Model: XFX MB-N680-ILT9
Motherboard Chipset: NVIDIA nForce 680i LT SLI
Total Memory Size: 6 GBytes
Wat ik er op wil gaan doen
- Battlefield Bad Company 2
- Andere Shooters (DX11 in de gaten houden)
Merk maakt mij niet zo heel veel uit, ik heb wel voorkeuren maar ik laat me leiden door advies, ervaring en prijs.
Zelf zat ik te denken aan een ATI kaart omdat die qua prijs/prestatie het goed doen.
- 5770
- 5850
- 5870
Koppel ook producten aan dit topic!