Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik ben me nu al een tijdje aan het oriënteren op het vlak van mobiele telefoons. Zelf ben ik toe aan een nieuwe met een abonnement. Ik ben op zoek naar een abonnement van rond de 100 belminuten/sms inclusief internet.

Mijn telefoon zal ik vooral gebruiken voor zo af en toe bellen, wat meer sms'en en uiteraard het internet en email. Snel internet is dus een vereiste. Verder houd ik er wel van je eigen telefoon te kunnen customizen en dat je er een beetje mee kan spelen. De volgende telefoons heb ik in overweging genomen:

*Motorola Milestone > Toch maar niet, nog niet leverbaar in Nederland. Verder is het toch "maar" een motorola
*BB Storm2 > Mooi ding, maar ga waarschijnlijk over de maximale kosten van ong. 27,50 per maand heen
*BB Bold2 > Mooi ding, maar niet echt smartphone (Wil er nog wel een beetje mee kunnen spelen)

Wat zijn nou nog meer telefoons die ik zou kunnen kiezen? Het mag best een touch zijn of iets met Qwerty, maar liever niet een Qwerty-slide. Vraag me niet waarom. :P Het moet in ieder geval een overzichtelijk menu hebben en een redelijk scherm.

Bedankt!

• JackPoint
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 04-11 20:29
In de pricewatch zit een handige zoek functie voor abonnementen. Hierbij de link naar voor 100 minuten en 100 smsjes: http://tweakers.net/price...W93dErhdo1HP-hOXCn6Ydq_QI
Je kunt zelf nog meer eigenschappen opgeven om specifieker te zoeken.

GoT topic over BB Storm: Blackberry Storm (9500) topic - deel 2
GoT topic over BB Bold: Blackberry Bold (9000) topic - deel 1

Verwijderd

Topicstarter
Domme vraag misschien, maar ligt de legend ondertussen al in de Nederlandse winkels?

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
Verwijderd schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 10:57:

*Motorola Milestone > Toch maar niet, nog niet leverbaar in Nederland. Verder is het toch "maar" een motorola
Motorola is wel een merk, dat al mobiele communicatie-apparatuur produceerde, toen andere merken nog rubber laarzen of wasmachines maakten, of zelfs nog helemaal niet bestonden.

• syntesia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 18-11 11:50
helemaal niks mis met motorola ze hebben gewoon een slechte periode achter de rug. en zijn nu weer echt in opmars om weer mee te doen met de top.
milestone is echt een mooi apparaat en android word me de dag beter dus dat zou een prima keus zijn.
en met een BB moet je nog een duurder abonnement wat niet zo handig is voor jouwn geval omdat je niet te veel wilt uitgeven en toch nog een mooi toestel wilt.