Ik kan het je niet met zekerheid zeggen (niet geprobeerd), maar de "fixed" versie zou juist dat probleem moeten verhelpen.Valleyman schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 20:18:
[...]
ik dacht juist dat je die NIET moest hebben omdat die verschillende wachtwoorden wijzigt, maar correct me if I'm wrong.
Als je na installatie een Engelse interface hebt dan heb je de WWE-versie geïnstalleerd.Verwijderd schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 20:37:
hai ik heb een klein vraagje
normaal downloade ik een rom NLD en dan was hij nederlands
nu download ik
Duttys Leo Sense 2.5 Multi-Lang V2.3 |WWE|FRA|GER|ITA|NLD|PTG|NOR|SVE|SPA|DAN|ChangeLog
alleen kan ik maar 1 bestand vinden en dat is multi lanuage
als ik die instaleer is hij standaart engels hoe krijg ik hem nou nederland, of moet ik een ander rom downloaden ?
Je zult "Duttys Leo Multi-Lang V2.3 NLD" nodig hebben en je toestel opnieuw moeten flashen.
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
dank je wel voor de reacties maar die ffixed blackstone moet je dus juist niet hebben4tune schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 20:56:
[...]
Ik kan het je niet met zekerheid zeggen (niet geprobeerd), maar de "fixed" versie zou juist dat probleem moeten verhelpen.
zal toch nog maar eens zoeken. thx
he,
ik gebruik nu al ff bsb tweaks om aan te geven welke apps moeten draaien(als je telefoon dwars houd).
maar nu draait opeens te veel.
dan draaien ook apps die g-sensor gebruiken.
dus dan moet je schudden en dan flahsed hij heel de tijd.
ze staan niet in de lijst in bsb tweaks
ik gebruik nu al ff bsb tweaks om aan te geven welke apps moeten draaien(als je telefoon dwars houd).
Htc...rijmt op media HTC Leo Apps.mdbde schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 19:17:
zucht.. sorry voor deze vraag
heeft iemand een link naar een goede versie van swype? ik heb al uren zitten zoeken, maar alle links waren dood die ik tegen kwam.
hier op hd2 tweakers forum ben ik al wel een werkende tegen gekomen maar die kan ik niet meer vinden. heb de .cab ook niet meer helaas.
als iemand zaken goed kan vinden ben ik het wel maar nu zit ik zelf vast haha
Verwijderd
Hoi allemaal,
ik heb een vraag over het programma spb radio. Ik wil radio 1 luisteren maar deze zender werkt niet en handmatig toevoegen lukt ook niet.
Wie gebruikt dit programma ook en kan mij helpen.
Alvast bedankt
ik heb een vraag over het programma spb radio. Ik wil radio 1 luisteren maar deze zender werkt niet en handmatig toevoegen lukt ook niet.
Alvast bedankt
Iemand hier een idee of er iets SuperPi-achtig voor smartphones bestaat?
Ik zou wel wat benches willen doen tussen verschillende smartphones met WM6.5, maar kan buiten de typische tests zoals opstarttijden van de browser niet veel vinden.
Ik zou wel wat benches willen doen tussen verschillende smartphones met WM6.5, maar kan buiten de typische tests zoals opstarttijden van de browser niet veel vinden.
Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.
SPB Benchmark zou je eens naar kunnen kijken.
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
Zo, net wat spulletjes bij neTimes.com besteld.
Uiteindelijk iets minder hoeven betalen
de site houd een minder gunstige wisselkoers voor de € naar de HKD dan paypal nu gebruikt
scheelt 74 cent:D
Verder heb ik wat registertweak van XDA gedaan, oa de 24 bit kleurdiepte
En... ik heb de cookie (oid) home screen mod gedaan, samen met een taskmanager welke altijd rechts boven in zit. En om me connectiviteit makkelijker te maken ook de Connections cab geinstalleerd. (wifi, bluetooth, trillen, vliegtuigmodus, 3G schakelaars als snelkoppeling)
1x Universal 145cm Long Cable Car Charger - microUSB | €5.54EUR |
1x Enhanced Car Mount Holder For HTC HD2 T8585 (HTC Leo) | €4.54EUR |
1x Resin Soft Jelly Case For HTC HD2 T8585 (HTC Leo) | €2.82EUR |
* Color - Black |
Uiteindelijk iets minder hoeven betalen
Verder heb ik wat registertweak van XDA gedaan, oa de 24 bit kleurdiepte
En... ik heb de cookie (oid) home screen mod gedaan, samen met een taskmanager welke altijd rechts boven in zit. En om me connectiviteit makkelijker te maken ook de Connections cab geinstalleerd. (wifi, bluetooth, trillen, vliegtuigmodus, 3G schakelaars als snelkoppeling)
Scientia Potentia Est
Xbox-Live GamerTag: H3llStorm666
19x Q.Cell G5 325wp op APsystems QS1
Zou je mij misschien kunnen vertellen welk programmatje je hier voor gebruikt?Verder heb ik wat registertweak van XDA gedaan, oa de 24 bit kleurdiepte
Of ook gewoon Brandswitch??
Ik heb precies het zelfde probleem. Het gaat juist om programmatjes(apps) die al 90graden gedraaid zijn van zich zelf zoals, Flight comander en G-shotgun.erik23 schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 21:33:
he,
Iemand een oplossing hier voor
(opnieuw installe + softreset heeft geen effect)
Heet iets van Connections voor de ENG en Connextions voor de Fransesk0o schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 23:31:
[...]
Zou je mij misschien kunnen vertellen welk programmatje je hier voor gebruikt?
Of ook gewoon Brandswitch??
Scientia Potentia Est
Verwijderd
Bij mij werkt het samen perfekt met "Touch X Taskmanager on top right". Te vinden bij XDA.OkeOkeOke schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 11:40:
[...]
Denk dat hij toch een andere Taskmanager heeft geinstalleerd.
Of een Rom waar hij ingebakken zit.
Ik heb Legend of Kyrandia aan de gang gekregen onder Scumm. Ik heb van Abandonia (oid) de game gedownload zonder speech, sfx en film. Daarna alle bestanden uit de cd image in de map van de gestripte versie toegevoegd. Het gaat hier om de *.vqa en *.tlk bestanden.4tune schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 18:28:
[...]
Deze dan ook nog even bekijken.
http://bochs.sourceforge.net/
De pest is nu dat de game weer 500 MB groot is. Compressie zit er niet in denk ik...
Ik krijg mijn telefoon pas begin volgende week en ik zoek nu dus een vrijwilliger om dit te testen...
Ik zou op deze manier graag een community willen starten om op deze manier alle oude Point en Clicks terug te halen naar de HTC. Een apart topic aanmaken? Of laat tweakers dat niet toe omdat er toch nog de kans bestaat tot het schenden van licenties? Anders maar op blogspot oid....
Verwijderd
batterij gebruik is toch mede afhankelijk van je verbinding / bereik. Als hij steeds palen moet zoeken vreet dat batterijen, onafhankelijk van welke apps je ook draait.
Gebruik het programma ook en kan vele zenders ontvangen maar de Hilversumse Radio 1;2;3 worden niet gestreamed. Zou ook wel eens willen weten waar dit aan ligt.Verwijderd schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 21:35:
Hoi allemaal,
Alvast bedankt
Verwijderd
Radio 2 en 3 werken wel goed bij mij en heb die gewoon via spb zoekfunctie toegevoegd. Radio 1 niet heb al diverse url geprobeerdFunZip schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 08:31:
[...]
Gebruik het programma ook en kan vele zenders ontvangen maar de Hilversumse Radio 1;2;3 worden niet gestreamed. Zou ook wel eens willen weten waar dit aan ligt.
SPB Radio.. kijk zoiets zocht ik dus! Staat er al weer op..
ThnX......ken ik, maar er zijn meer manieren om Radio 1 (het nieuws dus) te beluiteren op de HD2.Verwijderd schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 11:47:
http://www.omroep.nl/live/radio1-breed.asx gebruik ik op mijn PC, heb je daar wat aan?
Ik doe het via: http://www.op.fm/
Vandaag iets raars: HD2 om 06.30 van de lader afgehaald.
Geen draaiende apps, afgelopen tijd ook geen apps geinstalleerd of verwijderd
Kom zojuist om 14:30 terug op de zaak, HD2 uit en niet aan te krijgen met de aan/uit knop.
Accu eruit / erin, waarna hij weer wel ging opstarten.
Zag dat ik een onbekende gemiste oproep had, welke ook ineens weer verdwenen was.
Ook de batterij was in 7 uur tijd met 50% verminderd, terwijl er echt geen enkele app draaide.
(ik haal normaal gesproken zeker 36/40 uur standby)
Weet iemand wat dit kan zijn? of heeft iemand iets soortgelijks meegemaakt?
Geen draaiende apps, afgelopen tijd ook geen apps geinstalleerd of verwijderd
Kom zojuist om 14:30 terug op de zaak, HD2 uit en niet aan te krijgen met de aan/uit knop.
Accu eruit / erin, waarna hij weer wel ging opstarten.
Zag dat ik een onbekende gemiste oproep had, welke ook ineens weer verdwenen was.
Ook de batterij was in 7 uur tijd met 50% verminderd, terwijl er echt geen enkele app draaide.
(ik haal normaal gesproken zeker 36/40 uur standby)
edit:
Ik draai de officiele HTC 1.66 NLD ROM
[ Voor 4% gewijzigd door Smirnoff op 11-03-2010 15:23 ]
Verwijderd
heb je g-shotgun aan de praat op de hd2? bij mij reageert het scherm niet om het te laden.sk0o schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 00:03:
[...]
Ik heb precies het zelfde probleem. Het gaat juist om programmatjes(apps) die al 90graden gedraaid zijn van zich zelf zoals, Flight comander en G-shotgun.
Iemand een oplossing hier voor
(opnieuw installe + softreset heeft geen effect)
Wat dat betreft vind ik de HD2 niet stabiel draaien.Smirnoff schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 15:22:
edit:
Gister was het scherm zwart, ik druk op de rechter knop om hem te unlocken, blijft het scherm zwart!
Nog een aantal keer drukken en op de 'back-knop' en in eens deed hij het weer. Al 2x gehad.
Ook al 3 vastlopers gahad waarna een soft-reset nodig was.
Dit is de eerste keer dat ik een Windows Mobile toestel heb. Daarvoor altijd Nokia met Symbian.
Draaide een stuk stabieler. Maar op één of andere manier accepteer ik het allemaal van WM.
Heeft ook voor een groot deel met de HD2 te maken, gewoon een fijn hanteerbaar toestel!
Maar volgens mij hebben alle platformen zo hun problemen. Ook iPhone is niet onschuldig hierin.
Ik draai op de Vodafone branded 1.44 ROM
[ Voor 24% gewijzigd door lithje op 11-03-2010 15:47 ]
Ligt ook een beetje aan de rom die je erop hebt draaien. De nieuwste Laurentius rom is heel erg stabiel en heb ik eigenlijk nog Nihil vastlopers mee gehad!
Wat wel een beetje jammer is, nadat er veel applicaties op geinstalleerd zijn vertraagd de boel nogal flink!
Ik draai op dit moment op de nieuwste energy rom, ook een vrij stabiele rom. Wel een aantal bugs uiteraard maar ook een fijne rom.
Conclusie ik heb er opzicht al flink wat uitgeprobeerd maar die van Laurentius is toch wel echt 1 van de stabielere roms! Try it out zou ik zeggen!
Wat wel een beetje jammer is, nadat er veel applicaties op geinstalleerd zijn vertraagd de boel nogal flink!
Ik draai op dit moment op de nieuwste energy rom, ook een vrij stabiele rom. Wel een aantal bugs uiteraard maar ook een fijne rom.
Conclusie ik heb er opzicht al flink wat uitgeprobeerd maar die van Laurentius is toch wel echt 1 van de stabielere roms! Try it out zou ik zeggen!
Razer 18 * 32GB * i9 13950HX 5,5 GHz * 4TB ssd * RTX 4090
Voor de liefhebbers...
doe maar niet...;)
Ik hou hier alles bij wat ik zelf voor elkaar heb gekregen. Zou leuk zijn als ik wat volgers krijg...
doe maar niet...;)
Ik hou hier alles bij wat ik zelf voor elkaar heb gekregen. Zou leuk zijn als ik wat volgers krijg...
[ Voor 12% gewijzigd door BastiaanN op 11-03-2010 19:50 ]
ja bij mij "deed" hij het gewoon. Totdat ik tom tom toe ging voegen aan rotation in BsBtweaksVerwijderd schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 15:29:
[...]
heb je g-shotgun aan de praat op de hd2? bij mij reageert het scherm niet om het te laden.
Heb zelf nog niks kunnen vinden over, na het toevoegen van apps in BsB rotation, Teveel dingen gaan draaien. (apps, programmatjes die je niet hebt toegevoegd.)
[ Voor 21% gewijzigd door sk0o op 11-03-2010 16:00 ]
Ik zal me er eens aan gaan wagenDark Master schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 15:52:
Hoor ook net dat ik een sms zou moeten krijgen, maar nee dus.
Dat is dan toch wel erg storend, het lijkt wel of hij alles na het uitvallen kwijt is.
Hou er wel rekening mee dat je eerst een Hardspl flash moet uitvoeren voor de custom roms? Hierbij vervalt je garantie natuurlijk, dus voordat je er mee bezig gaat lees je even in op het XDA forum dan moet het helemaal goed komen.Smirnoff schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 15:59:
[...]
Ik zal me er eens aan gaan wagen
Hoor ook net dat ik een sms zou moeten krijgen, maar nee dus.
Dat is dan toch wel erg storend, het lijkt wel of hij alles na het uitvallen kwijt is.
[ Voor 6% gewijzigd door Dark Master op 11-03-2010 16:06 ]
[ROM WWE 09/3/10] CleanEx 1.17 + UltraLite 1.19 + Mini 1.00 [WM6.5][2.10][2.5.2012]
Is ook een zeer aardige Rom, met alle onnodige meuk eraf gesloopt.
De Rom is rete snel, ook na heel veel progjes te hebben geinstaleerd.
Het is te hopen, dat Laurentius ook zoiets wil gaan maken,maar zit er niet in in geloof ik...
Het is te hopen, dat Laurentius ook zoiets wil gaan maken,maar zit er niet in in geloof ik...
Ik heb zojuist ook een HD2 aangeschaft (om als telefoon naast mn Bold 9700 te hebben) en ga er vanavond maar eens de <<Artemis HD2>> v5.5 [WWE|GER|FRA|ITA|ELL|SPA|PTG|NLD|NOR|SVE] WM6.5.5+Leo 2.10 rom opzetten.
Bron: *knip*.
Het grote scherm is echt een verademing!
Bron: *knip*.
Het grote scherm is echt een verademing!
[ Voor 10% gewijzigd door BastiaanN op 11-03-2010 19:47 ]
Ik denk zelf ook ga overstappen naar de CleanEx ROM, die van Laurentius heb ik nu draaien maar wil mijn ROM niet flashen omdat die lelijke icons er nu in zitten, v/d rest geen klagen over de L26 roms, maar ik ga zeker de CleanEx v/d week proberen!Windkracht13 schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 16:33:
[ROM WWE 09/3/10] CleanEx 1.17 + UltraLite 1.19 + Mini 1.00 [WM6.5][2.10][2.5.2012]
Het is te hopen, dat Laurentius ook zoiets wil gaan maken,maar zit er in in geloof ik...
Je hebt helemaal gelijk, ik had ook de nieuwe versie erop maar direct eraf gegooid door de lelijke iconen.Cablekevin schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 17:57:
[...]
Ik denk zelf ook ga overstappen naar de CleanEx ROM, die van Laurentius heb ik nu draaien maar wil mijn ROM niet flashen omdat die lelijke icons er nu in zitten, v/d rest geen klagen over de L26 roms, maar ik ga zeker de CleanEx v/d week proberen!
Nu weet ik wel hoe je dit kunt veranderen dus misschien ga ik het weer is proberen om deze versie erop te zetten.
Op het moment heb ik L26 v. 1.2 draaien en dat werkt bij mij nog steeds helemaal top. Veel programma's geïnstalleerd maar nog steeds snel. Dus ik ben een tevreden man, mijn batterij gaat ook bijna 2 dagen mee met regelmatig gebruik.
2 Dagen? - Wat doe je zoal, want als ik op het station sta, waarbij alleen twitter om de 5 minuten rommel op haalt is mijn batterij al op 95% (30 minuten na verwijderen van lader)maximus1 schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 18:46:
[...]
Je hebt helemaal gelijk, ik had ook de nieuwe versie erop maar direct eraf gegooid door de lelijke iconen.
Nu weet ik wel hoe je dit kunt veranderen dus misschien ga ik het weer is proberen om deze versie erop te zetten.
Op het moment heb ik L26 v. 1.2 draaien en dat werkt bij mij nog steeds helemaal top. Veel programma's geïnstalleerd maar nog steeds snel. Dus ik ben een tevreden man, mijn batterij gaat ook bijna 2 dagen mee met regelmatig gebruik.
I know, tnx!Dark Master schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 16:05:
[...]
Hou er wel rekening mee dat je eerst een Hardspl flash moet uitvoeren voor de custom roms? Hierbij vervalt je garantie natuurlijk, dus voordat je er mee bezig gaat lees je even in op het XDA forum dan moet het helemaal goed komen.
Tot nu toe gewoon te lui geweest
Maar ik wil eigenlijk een custum rom die het dichtst bij de normale zit,
niet teveel rommel. En ook grafisch hoeft het niet teveel anders te zijn.
Toch de telefoon maar weer geflashed wederom met een andere "Energy rom" werkt echt uitstekend!
Ik had nogal wat problemen met de 23541 build, gelukkig is dat met de 21892 build compleet anders.
Ik raad jullie echt even aan om te kijken naar de Energy rom, te vinden onder XDA uiteraard.
Lekker stabiel met een mooie look. Denk wel aan de 2.08 radio voordat je besluit om te flashen.
Ik had nogal wat problemen met de 23541 build, gelukkig is dat met de 21892 build compleet anders.
Ik raad jullie echt even aan om te kijken naar de Energy rom, te vinden onder XDA uiteraard.
Lekker stabiel met een mooie look. Denk wel aan de 2.08 radio voordat je besluit om te flashen.
Ik heb automatische mail ophaal aanstaanCablekevin schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 18:48:
[...]
2 Dagen? - Wat doe je zoal, want als ik op het station sta, waarbij alleen twitter om de 5 minuten rommel op haalt is mijn batterij al op 95% (30 minuten na verwijderen van lader)
SMS aantal keer per dag
Check in totaal ong. 1 uur internetsites zoals tweakers en nu.nl
Luister zo'n 1,5 uur muziek per dag
Speel spelletjes, zoals UNO en Snowboarding
HDWobble doe ik nu ook
en een aantal keer bellen.
Gisterochtend van oplader, nu 9 procent dus kan ie vanaaf weer in de oplader
Hmmm, heb een nieuw probleem. Sinds vandaag heb ik een wifi router in huis. Heb deze ingesteld en probeerde dan verbinding te maken via mijn hd2 maar dit lukte niet. Via de laptop kan ik dan weer wel verbinding maken.
Overigens heb ik de router nog laten staan op onbeveiligd maar ook dan wou hij geen verbinding maken. Zelfs niet als ik zelf bij de instellingen van wm instel.
Overigens heb ik de router nog laten staan op onbeveiligd maar ook dan wou hij geen verbinding maken. Zelfs niet als ik zelf bij de instellingen van wm instel.
*weg*
[ Voor 98% gewijzigd door RoD op 11-03-2010 23:12 ]
vanpeltje
*weg*
[ Voor 95% gewijzigd door RoD op 11-03-2010 23:13 ]
Die link zou ik maar weghalen, mag nl niet...
zometeen dus maar ff een taskmanager installen. Ik begrijp alleen nooit waarom je wel mag praten over een specifieke rom maar geen link mag geven
Heeft niks met illegaal te maken, want iedereen heeft een hd2 met wm 6,5 dus als jij daar een andere wm6,5 op zet is dat niet illegaal.
Lees de FAQ dan even, dan weet je waarom.Guru1000 schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 21:10:
zometeen dus maar ff een taskmanager installen. Ik begrijp alleen nooit waarom je wel mag praten over een specifieke rom maar geen link mag gevenHeeft niks met illegaal te maken, want iedereen heeft een hd2 met wm 6,5 dus als jij daar een andere wm6,5 op zet is dat niet illegaal.
Ik vind, na veel testen, ook de ROMs van Miri voor mij het beste (ik denk wel dat het erg persoonlijk is). Deze zijn superstabiel, zitten zelden fouten in, en ook altijd volledig up to date. Nu weer met de nieuwste 23545 ROM en loopt als een zonnetje. Ik ben er ERG tevreden mee. Icm Cookie's Home Tab vind ik het echt top werken hiermee
Maar zijn natuurlijk wel 2 compleet verschillende builds, de eerste is de WM6.5.x versie, de laatst recente, de 21892 is meer de oude look en feel, volgens mij. Daar zijn wel verschillende meningen over; wat je fijner/mooier vindt, heb ik al duidelijk gemeld. Ik vind de 23545 (de meest recente versie van de door jou genoemde 23541 build) mooier en prettiger, met de grote windows-knoppen onderin. Maar, ook dit weer, is erg persoonlijk natuurlijkDark Master schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 19:28:
Toch de telefoon maar weer geflashed wederom met een andere "Energy rom" werkt echt uitstekend!
Ik installeer toch alleen het broodnodige in het begin als ik het ding net nieuw heb en daarna niks meer.

-verkeerd topic-
[ Voor 87% gewijzigd door Pinobigbird op 11-03-2010 21:28 ]
Dazzz een hele volwassen tekst,hahhahha
Uiteraard zijn het verschillende builds, wel zijn ze beide WM6.5.x? Ze zijn ook van dezelfde datum 26 februari.mattrob schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 21:17:
[...]
Maar zijn natuurlijk wel 2 compleet verschillende builds, de eerste is de WM6.5.x versie, de laatst recente, de 21892 is meer de oude look en feel, volgens mij. Daar zijn wel verschillende meningen over; wat je fijner/mooier vindt, heb ik al duidelijk gemeld. Ik vind de 23545 (de meest recente versie van de door jou genoemde 23541 build) mooier en prettiger, met de grote windows-knoppen onderin. Maar, ook dit weer, is erg persoonlijk natuurlijk
Kwa visueel zie ik bijna geen verschil, afgezien van de startknop.
Ik vind het vooral belangrijk dat een rom stabiel is, natuurlijk mag hij er ook aardig uitzien, ik hou ook erg van experimenteren dus ik ga van rom naar rom eigenlijk.
Over de eyecandy, heeft iemand ooit eens SPB mobile shell geprobeerd? Dit zit er namelijk wel heel erg goed uit! http://www.youtube.com/watch?v=7bjcRW7-ig4
Als ik dan op XDA kijk vind ik er weinig van terug eigenlijk. Wel een topic die compleet gericht is op Shell mobile maar ik kan er geen eind aan vast knopen.
Ik flash ook 1 x een custom rom hoor... Telefoon is echt merkbaar langzamer geworden, smsen werkt duidelijk niet meer zoals eerst.. als ik hem van t lock scherm afhaal moet ik eerst een paar seconden wachten tot ik mn today screen zie, en vervolgens looptie gewoon kneiter hard 4 x achter elkaar vast!
Na het flashen de telefoon wel een hard reset gegeven? Dit wil meestal wel helpen aangezien je er dan zeker van kan zijn dat alle oude rommel van je telefoon af is.
Werkt dit ook niet kun je altijd even de stappen hieronder volgen.
Anders even opnieuw flashen naar Stock rom via SD card.
-Nieuwe Hardspl flash.
-Nieuwe custom rom flash.
-Hard reset na de 1ste boot.
Gewoon nieuwsgierigheid? Bij welke rom had je dit probleem?
Werkt dit ook niet kun je altijd even de stappen hieronder volgen.
Anders even opnieuw flashen naar Stock rom via SD card.
-Nieuwe Hardspl flash.
-Nieuwe custom rom flash.
-Hard reset na de 1ste boot.
Gewoon nieuwsgierigheid? Bij welke rom had je dit probleem?
[ Voor 8% gewijzigd door Dark Master op 11-03-2010 22:45 ]
Misschien een overbodige vraag, maar heb je na het flashen een hard-reset gedaan? Dat wordt namelijk nogal eens vergeten.Badie schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 22:41:
Ik flash ook 1 x een custom rom hoor... Telefoon is echt merkbaar langzamer geworden, smsen werkt duidelijk niet meer zoals eerst.. als ik hem van t lock scherm afhaal moet ik eerst een paar seconden wachten tot ik mn today screen zie, en vervolgens looptie gewoon kneiter hard 4 x achter elkaar vast!
Edit: spuit elf

Ik kan op m'n HD2 nog steeds niet zo snel typen als op m'n pc
[ Voor 7% gewijzigd door Rossi op 11-03-2010 23:10 ]
Duttys_LEO_Sense_2.5_5.2.23544.5.5.0_2.10_HG_Ultimate_Radio_2.08.50.8.2_V1.1_WWE staat er nu op.
Ik heb inderdaad een hardereset gedaan, heb netjes alle stappen van het XDA forum gevolgt!
Ik heb inderdaad een hardereset gedaan, heb netjes alle stappen van het XDA forum gevolgt!
Ik ben altijd al eens van plan dat te proberen. Er zijn zo te lezen maar weinig mensen die SPB MobileShell hebben geprobeerd en deze vervolgens afzeiken. Kijk ook eens naar deze Addon. Ziet er strak uitDark Master schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 22:35:
[...]
Over de eyecandy, heeft iemand ooit eens SPB mobile shell geprobeerd? Dit zit er namelijk wel heel erg goed uit! http://www.youtube.com/watch?v=7bjcRW7-ig4
Als ik dan op XDA kijk vind ik er weinig van terug eigenlijk. Wel een topic die compleet gericht is op Shell mobile maar ik kan er geen eind aan vast knopen.
Probeer het nog een keertje overnieuw, waarschijnlijk last van een bad flash...
Dit ook gedaan voordat je ging flashen? [REF] Task 29 (format) without drivers, without mtty
Te vinden, HD2 ROM Development topic.
Dit ook gedaan voordat je ging flashen? [REF] Task 29 (format) without drivers, without mtty
Te vinden, HD2 ROM Development topic.
Verwijderd
Zeker mooi.4tune schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 23:45:
[...]
Ik ben altijd al eens van plan dat te proberen. Er zijn zo te lezen maar weinig mensen die SPB MobileShell hebben geprobeerd en deze vervolgens afzeiken.
Als Co0kie`s home tab er niet geweest zou zijn, zou ik misschien enthousiaster zijn....
Dit is echt geil mensen....
http://www.mobilecowboys.nl/nieuws/11142
http://www.vmware.com/products/mobile/
http://www.mobilecowboys.nl/nieuws/11142
http://www.vmware.com/products/mobile/
[ Voor 24% gewijzigd door Kenny_026 op 12-03-2010 07:58 ]
Dat is dus 24 uur = 1 dagmaximus1 schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 19:38:
[...]
Ik heb automatische mail ophaal aanstaan
SMS aantal keer per dag
HDWobble doe ik nu ook
edit: whoops ik zat naar mn eigen tijd te kijken

[ Voor 14% gewijzigd door harmageddon op 12-03-2010 12:34 ]
Aap!
Wat is dat nou weer, HDWoble?
Laat maar, compleet nutteloos
Laat maar, compleet nutteloos
[ Voor 38% gewijzigd door Windkracht13 op 12-03-2010 09:45 ]
Google is your friend.Windkracht13 schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 09:19:
Wat is dat nou weer, HDWoble?
klik
Anderhalf etmaal, 36 uur, twee dagen en de tussenliggende nacht... je weet best wat er bedoeld wordt
SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"
Idd, ik neem aan dat ik dat best 2 dagen mag noemen?SnoeiKoei schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 09:32:
[...]
Anderhalf etmaal, 36 uur, twee dagen en de tussenliggende nacht... je weet best wat er bedoeld wordt
Van mij welmaximus1 schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 10:43:
[...]
Idd, ik neem aan dat ik dat best 2 dagen mag noemen?
SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"
Nieuwe energyrom is uit! Ben hem op dit moment aan het testen, ik heb gisteren ook sbp shell mobile 3.5 geprobeerd.
Het ziet er leuk uit maar ik hou het wel bij HTC sense, veel overzichtelijker en makkelijker in bediening. Alhoewel credits voor hoe lekker smooth en mooi sbp mobile wel niet werkt op de HD2.
Voor de liefhebbers ik heb hem geprobeerd met de nieuwste Artemis rom, die mij trouwens erg tegenviel.
Het ziet er leuk uit maar ik hou het wel bij HTC sense, veel overzichtelijker en makkelijker in bediening. Alhoewel credits voor hoe lekker smooth en mooi sbp mobile wel niet werkt op de HD2.
Voor de liefhebbers ik heb hem geprobeerd met de nieuwste Artemis rom, die mij trouwens erg tegenviel.
Wat viel jou precies tegen, ik wilde deze rom namelijk ook gaan proberenDark Master schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 11:22:
Iedereen zegt, stabiel snel mooi, maar het is een zeer basic rom eigenlijk?
Ook snel stabiel etc vind ik hem echt niet. Als ik al mijn smsjes moet inladen duurt dit een eeuwigheid!
Terwijl bij de Laurentius rom of Energy rom dit niet het geval is.
Verder vind ik de skinning gewoon te standaard te grote menu buttons, de start knop onderin is ook gewoon plain lelijk etc. Het heeft gewoon niet mijn voorkeur.
Dit zegt natuurlijk niet dat je hem niet uit moet proberen, wat ik niet fijn vind kan de ander heel fijn vinden natuurlijk!
Ook snel stabiel etc vind ik hem echt niet. Als ik al mijn smsjes moet inladen duurt dit een eeuwigheid!
Verder vind ik de skinning gewoon te standaard te grote menu buttons, de start knop onderin is ook gewoon plain lelijk etc. Het heeft gewoon niet mijn voorkeur.
Dit zegt natuurlijk niet dat je hem niet uit moet proberen, wat ik niet fijn vind kan de ander heel fijn vinden natuurlijk!
Is het zo dat je gewoon kunt switchen tussen Sense en SBP Shell?Dark Master schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 11:22:
...ik heb gisteren ook sbp shell mobile 3.5 geprobeerd.
Dus bij de instellingen van het 'Vandaag' scherm gewoon Sense uitvinken en SPB aanvinken?
Of denk ik nu weer te makkelijk..
Ik had met de Artemis rom een knop onderin voor het switchen van sense en SBP. Alhoewel dit werkte niet 100% aangezien als hij weer op de sense UI zat nog wel bepaalde achtergronden van SBP meenam.lithje schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 12:37:
[...]
Is het zo dat je gewoon kunt switchen tussen Sense en SBP Shell?
Dus bij de instellingen van het 'Vandaag' scherm gewoon Sense uitvinken en SPB aanvinken?
Of denk ik nu weer te makkelijk..
Ik denk dat SBP heel leuk is, maar je er veel tijd in moet steken om het perfect te krijgen, de themes worden niet bijgeleverd zoals ze in een video staan zeg maar.
Pff ik zou bijna denken dat mijn batterij kapot is, als ik dat doe haal ik nog niets eens het einde van de dag.maximus1 schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 19:38:
[...]
SMS aantal keer per dag
HDWobble doe ik nu ook
Mijn vriendin heeft er erg veel last van dat ze tijdens het bellen, of het gebeld worden, de toetsen van het scherm begint in te drukken terwijl ze de telefoon tegen haar oor aan houdt. De sensor reageert wel, maar blijkbaar niet altijd even goed. Zijn er meer mensen met dit probleem; en die eventueel een oplossing hiervoor weten?
Intentionally left blank.
Dat had je van te voren kunnen weten, want hij geeft aan dat dat de "filosofie" van z'n rom is. Zo 'kaal' en snel mogelijk, customizen mag je zelf doenDark Master schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 12:34:
Iedereen zegt, stabiel snel mooi, maar het is een zeer basic rom eigenlijk?
En ik zoek juist een rom die zo snel mogelijk is, ik haat het om te moeten wachten op mn telefoon. Dus als er nog aanraders zijn
Ik heb een tijdje geleden mijn tri lfunctie bij tekstinvoer uitgezet. Nu wil ik deze weer inschakelen, maar kom er niet achter waar deze functie verstopt zit.
Waar kan ik trillen bij invoer van tekst inschakelen?
True true, maar snel? Mischien komt het ook wel omdat ik te erg ben gewend aan andere roms.
Nou, ik denk dat er bij hem een beetje 'geluk' om de hoek komt kijken..Novadecasa schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 12:48:
[...]
Pff ik zou bijna denken dat mijn batterij kapot is, als ik dat doe haal ik nog niets eens het einde van de dag..
Als ik dat lijstje hierboven zie, dan haal ik de avond ook niet.
Wat ik de hele dag doe:
- Hotmail staat de hele dag open
- Twitter om het half uur updaten
- het weer update automatisch
- 5 sms'jes
- 5x internetpagina
- met FTP bestanden zenden naar home-server (+/- 5Mb)
- beetje rondklikken/spelen
Dan staat hij bij mij op minder dan 10% als het tegen 23:00 is. Om 07:00 gaat de HD2 aan.
Bij gebruik van navigatie haal ik de avond niet. Zelfs met bluetooth voor carkit moet ik uitkijken.
Ik draai een Vodafone branded 1.44 ROM. Nu schijnt de accuduur drastisch te verbeteren met een nieuwe Radio, maar wat hierboven beschreven wordt is wel erg enthousiast.
Vraag me af of er meer mensen zijn met die ROM die dat halen.
[ Voor 14% gewijzigd door lithje op 12-03-2010 13:14 ]
Ik denk dat het aan je vriendin ligt.. Heb thuis hetzelfde probleem!aKra schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 13:03:
Mijn vriendin heeft er erg veel last van dat ze tijdens het bellen, of het gebeld worden, de toetsen van het scherm begint in te drukken terwijl ze de telefoon tegen haar oor aan houdt. De sensor reageert wel, maar blijkbaar niet altijd even goed. Zijn er meer mensen met dit probleem; en die eventueel een oplossing hiervoor weten?
Ik heb nooit problemen met bellen, maar mocht mijn vriendin toevallig met mijn HD2 bellen, dan gaat er altijd vanalles mis!
ik zal als ik thuis ben even mijn radioversie plaatsen misschien maakt dat wel zon verschil al is het volgens mij gewoon een standaard versie
Welke andere?Dark Master schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 13:08:
True true, maar snel? Mischien komt het ook wel omdat ik te erg ben gewend aan andere roms.
Ik draai nu op Energy de nieuwste, maar ook Laurentius heb ik goede ervaringen mee wat betreft stabiel en snelheid.
hier een videotje http://www.youtube.com/watch?v=JK-vwCsFwvE (door mij) van qemu
dan heb je echte windows op je telefoon.
heb t' gedaan met win95.
werkt met muis in tegenstelling tot bochs
dan heb je echte windows op je telefoon.
heb t' gedaan met win95.
werkt met muis in tegenstelling tot bochs
Heb jij 's nachts de telefoon aan of uit staan? of misch op offline?maximus1 schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 19:38:
[...]
SMS aantal keer per dag
HDWobble doe ik nu ook
Scientia Potentia Est
Dan staat ie gewoon aan, maar internet staat dan wel uit.HellStorm666 schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 15:52:
[...]
Heb jij 's nachts de telefoon aan of uit staan? of misch op offline?
Instellingen - Aanpassen - TrillingsfeedbackHeyJIJdaar schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 13:07:
Ik heb een tijdje geleden mijn tri lfunctie bij tekstinvoer uitgezet. Nu wil ik deze weer inschakelen, maar kom er niet achter waar deze functie verstopt zit.
Zo heb ik het ook, alleen G-alarm snoept 's nachts al 15 % van m'n batterij op!maximus1 schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 16:44:
[...]
Dan staat ie gewoon aan, maar internet staat dan wel uit.
Vanmorgen bij het opstaan 85%, nu op de 53%
-paar keer kort gebeld, paar smsjes, beetje internetten en Nu.nl app.
-mail om het half uur, weer om de 3 uur, de rest handmatig.
Ik las ergens dat iemand Twitter om de 5 min ophaalt, dan vind ik het echt niet gek dat je batterij snel leeg is
Het Weer updaten vind ik niet zo belangrijk, Twitter vind ik ook niet belangrijk genoeg om vaak te zien, mailtjes om de 30 min vind ik meer dan genoeg.
Zonder G-alarm gaat mijn HD2 ook 2 dagen mee (36 uur dus).
1.48 ROM met 2.06 radio
Wie gebruikt z'n telefoon regelmatig als modem aan de laptop? Ik irriteer me mateloos aan verbindingen die ineens stoppen. Dan moet ik de dataverbinding op de telefoon uit en aanzetten. Dan werkt het weer. Maar een verbinding van 2 uur achter elkaar online met de laptop is mij nog niet gelukt.
Met de oude HTC Diamond werkte het perfect.
Met de oude HTC Diamond werkte het perfect.
-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
dan heb je een erg goede accu... ik red met ong. het zelfde verbruik ong 24h
Scientia Potentia Est
leuke site trouwens voor gratis 480x800 achtergronden: http://www.mobinations.co...ion=480x800&anim=2&page=7
Moet je wel registreren, maar is gratis.
Moet je wel registreren, maar is gratis.
Scientia Potentia Est
Verwijderd
Beste mensen,
Ik heb 2-3 maanden geleden een HTC HD2 gekregen met een abbonoment,
Maar er is 1 probleem, zo af en toe kan ik geen berichten ontvangen of versturen.
Ben ermee terug naar de winkel gegaan, en legde dit allemaal uit, ze zeiden tegen mij dat ik hem moest resseten door middel van me SIM kaart eruit te halen en er weer in doen.
Had dat gedaan maar dat probleem blijft zich voordoen, eerlijk gezegd wordt ik schijtziek van het resseten telkens maar weer...
Hetzelfde probleem met het internet erop, doet het ook zo af en toe niet, als ik hem resset doet die het weer wel.
Mijn HTC is naar mijn weten nog helemaal standaard, niks gedownload van hulp dingen
Heeft iemand anders mischien een oplossing om dit "voorgoed" te laten werken?
En dan stapsgewijs uitleggen wat ik moet doen om het goed te krijgen
Heb 2 uurtjes geleden me opslag gewist, hij doet het nu nog wel goed maar vanavond of morgen doet die het weer niet...
Voor de rest is de HTC HD2 een prima mobiel
Ik heb 2-3 maanden geleden een HTC HD2 gekregen met een abbonoment,
Maar er is 1 probleem, zo af en toe kan ik geen berichten ontvangen of versturen.
Ben ermee terug naar de winkel gegaan, en legde dit allemaal uit, ze zeiden tegen mij dat ik hem moest resseten door middel van me SIM kaart eruit te halen en er weer in doen.
Had dat gedaan maar dat probleem blijft zich voordoen, eerlijk gezegd wordt ik schijtziek van het resseten telkens maar weer...
Hetzelfde probleem met het internet erop, doet het ook zo af en toe niet, als ik hem resset doet die het weer wel.
Mijn HTC is naar mijn weten nog helemaal standaard, niks gedownload van hulp dingen
En dan stapsgewijs uitleggen wat ik moet doen om het goed te krijgen
Heb 2 uurtjes geleden me opslag gewist, hij doet het nu nog wel goed maar vanavond of morgen doet die het weer niet...
Voor de rest is de HTC HD2 een prima mobiel
NeeVerwijderd schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 18:08:
SMS probleem: download de SMS hotfix of de nieuwste ROM van de htc.com site, maar dit is alsnog geen garantie, bij sommigen is het de oplossing, bij anderen niet.
Internet: daar heeft iedereen last van en is nog geen oplossing voor, behalve dat je de gegegevensverbinding uit en weer aan kan zetten in je Comm Manager, dan hoef je niet heel je telefoon uit te doen.
PS: deze antwoorden had je ook gevonden als je wat zoekwerk had gedaan, want dit zijn de standaard problemen van de HD2. Dus iets meer onderzoek doen voordat je wat post svp.
PS2: je vertelt er niet bij welke ROM versie je hebt en welke updates je hebt geinstalleerd
PS3: SIM eruit halen en erin doen heeft totaal geen effect.
[ Voor 23% gewijzigd door CRXed op 12-03-2010 18:14 . Reden: typo ]
Heb zelfde ROM, ik heb wel het idee dat ik iets meer kan doen voordat de batterij leeg is, maar als ik veel doe haal ik zeker de dag niet nee, maar dan moet ik wel in totaal een paar uur besteden aan surfen en muziek luisterenlithje schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 13:11:
[...]
Nou, ik denk dat er bij hem een beetje 'geluk' om de hoek komt kijken..
Als ik dat lijstje hierboven zie, dan haal ik de avond ook niet.
Wat ik de hele dag doe:
- Hotmail staat de hele dag open
- Twitter om het half uur updaten
- het weer update automatisch
- 5 sms'jes
- 5x internetpagina
- met FTP bestanden zenden naar home-server (+/- 5Mb)
- beetje rondklikken/spelen
Dan staat hij bij mij op minder dan 10% als het tegen 23:00 is. Om 07:00 gaat de HD2 aan.
Bij gebruik van navigatie haal ik de avond niet. Zelfs met bluetooth voor carkit moet ik uitkijken.
Ik draai een Vodafone branded 1.44 ROM. Nu schijnt de accuduur drastisch te verbeteren met een nieuwe Radio, maar wat hierboven beschreven wordt is wel erg enthousiast.
Vraag me af of er meer mensen zijn met die ROM die dat halen.
Verwijderd
Ik heb gemerkt dat mijn scherm gewoon aan blijft als het buiten donker is, tijdens het bellen. Is dat bij haar, en bij de rest ook zo?aKra schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 13:03:
Hey allemaal! Ik heb vandaag mijn hd2 mogen ontvangen. Ik volg jullie al een tijdje en nu is het moment aangebroken dat ik maar eens aan meldt;)
welkom
Gelijk flashen en van alles uitproberen, het is toch weekend ^^
Gelijk flashen en van alles uitproberen, het is toch weekend ^^
Basic vraag, maar kan het niet vinden
Hoe verlaag je het volume tijdens het bellen. Het geluid van de beller is mij iets te luid in het oor.

Hoe verlaag je het volume tijdens het bellen. Het geluid van de beller is mij iets te luid in het oor.
Ik zou doen wat het meest logisch lijkt, de volumeknoppen aan de zijkant gebruiken
Verwijderd
zoals ik al eerder heb aangegeven heb ik hier ook last van. ik was bang dat het door mijn screenprotector kwam. ik heb hiervoor een andere protector gehad. (heb nu een brando ultra clear) en bij die had ik er totaal geen last van. meestal heb ik het pas door bij ophangen dat het windows menu ervoor staat. hebben jullie ook een screen protector in gebruik (degene die hier last van hebben dan) en welke? bij de ene protector zijn de sensoren uitgesneden en bij sommige niet.Verwijderd schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 18:26:
[...]
Ik heb gemerkt dat mijn scherm gewoon aan blijft als het buiten donker is, tijdens het bellen. Is dat bij haar, en bij de rest ook zo?
wat betreft de battery heb ik helemaal niets te klagen. vandaag een uurtje of 2 op het internet gesurft, ong. 20 telefoon gesprekken gehad en 10 smsjes verstuurd. draai de stock 1.66 rom en vanochtend om half 7 van de lader en staat nu op 75% heb ook g-alarm draaien.
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2010 19:45 ]
Het gebeurt 's avonds, 's middags en 's ochtends bij haar, dus compleet geen logica achter te vangen.Verwijderd schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 18:26:
[...]
Ik heb gemerkt dat mijn scherm gewoon aan blijft als het buiten donker is, tijdens het bellen. Is dat bij haar, en bij de rest ook zo?
Intentionally left blank.
Verwijderd
Ik maak geen gebruik van screen protectors e.d., dus daar ligt het niet aan. Overdag kan de HD2 wel onderscheid maken tussen licht en donker (als het tegen je oor aangedrukt is), maar in de avond ziet ie dus net zo weinig als wij mensen. Weinig aan te doen vrees ik. Als ik zie dat het licht aan blijft, hou ik hem gewoon wat verder van mijn wang af, volume is toch luid genoegVerwijderd schreef op vrijdag 12 maart 2010 @ 19:35:
[...]
zoals ik al eerder heb aangegeven heb ik hier ook last van. ik was bang dat het door mijn screenprotector kwam. ik heb hiervoor een andere protector gehad. (heb nu een brando ultra clear) en bij die had ik er totaal geen last van. meestal heb ik het pas door bij ophangen dat het windows menu ervoor staat. hebben jullie ook een screen protector in gebruik (degene die hier last van hebben dan) en welke? bij de ene protector zijn de sensoren uitgesneden en bij sommige niet.
wat betreft de battery heb ik helemaal niets te klagen. vandaag een uurtje of 2 op het internet gesurft, ong. 20 telefoon gesprekken gehad en 10 smsjes verstuurd. draai de stock 1.66 rom en vanochtend om half 7 van de lader en staat nu op 75% heb ook g-alarm draaien.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Zoals in Het algemeen beleid te lezen staat is het:
• verboden om warez aan te bieden of er naar te vragen
• spam te plaatsen
• verboden om inks naar custom ROM's plaatsen.
Zoals in Het algemeen beleid te lezen staat is het:
• verboden om warez aan te bieden of er naar te vragen
• spam te plaatsen
• verboden om inks naar custom ROM's plaatsen.