Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clonedonkey
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12:16
Heb windows 7. Geen idee of hij drivers ging downloaden is al tijdje geleden maar volgens mij niet, was zo gebeurt namelijk. Kreeg wel een venster op de hd2 maar die heb ik toen dus afgesloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dust2Dust
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 13-09 10:18
clonedonkey schreef op maandag 08 maart 2010 @ 21:44:
Heb windows 7. Geen idee of hij drivers ging downloaden is al tijdje geleden maar volgens mij niet, was zo gebeurt namelijk. Kreeg wel een venster op de hd2 maar die heb ik toen dus afgesloten.
Sorry ik quote de verkeerde post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdohmen
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 16:31
Dust2Dust schreef op maandag 08 maart 2010 @ 21:42:

*knip*

Kun je iets meer vertellen over je windows versie op je PC?

En toen je je HD2 aansloot zag je toen een pop-up rechts onder in je beeldscherm (PC) met een vermelding over het downloaden van drivers?

Probeer iig een andere usb aansluiting en bij voorkeur niet over een (al dan niet gepowerde) USB Hub
Ik draai Windows 7 en die drivers installeerde hij bij mij ook.

En je met gaan naar setting-->Other( miscellaneous settings)-->USB to PC
En de rest wijst zich vanzelf

Edit: Typo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkeOkeOke
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 14-09 23:22
clonedonkey schreef op maandag 08 maart 2010 @ 21:32:
[...]

Optie 2 is het inderdaad. Alleen waar kan ik dit vinden ? Heb ooit de 1e keer dat ik de hd2 op mijn aansloot gekozen voor de sync mode en gezegd dat hij het nooit meer moest vragen en kan het nu niet meer vinden. Ook de handleiding helpt me niet echt helaas
Instellingen > overig >usb aan pc> en kiezen maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:12

Zeror

Ik Henk 'm!

Ik heb een vraag mbt het instellen van een gmail account op de hd2. Ik heb die wizard gevolgd bij de eerste keer opstarten van de telefoon, maar sindsdien heeft de hd2 nog geen enkel mailtje van gmail binnengehaald. Wat doe ik fout? :S

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4tune
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 01-09 21:10
Rakkerzero schreef op maandag 08 maart 2010 @ 22:04:
Ik heb een vraag mbt het instellen van een gmail account op de hd2. Ik heb die wizard gevolgd bij de eerste keer opstarten van de telefoon, maar sindsdien heeft de hd2 nog geen enkel mailtje van gmail binnengehaald. Wat doe ik fout? :S
Sinds 26 feb kreeg ik ook geen gmail meer binnen. Oplossing: username moet je volledige e-mail adres zijn, niet alleen het gedeelte voor @. Daarna werkte alles weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

4tune schreef op maandag 08 maart 2010 @ 22:07:
[...]

Sinds 26 feb kreeg ik ook geen gmail meer binnen. Oplossing: username moet je volledige e-mail adres zijn, niet alleen het gedeelte voor @. Daarna werkte alles weer.
Mijn volledige emailadres staat gewoon ingevuld, dus daar ligt het niet aan.
inkomend mail staat op imap.google.com (imap4) en uitgaand op smtp.gmail.com.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4tune
Rakkerzero schreef op maandag 08 maart 2010 @ 22:11:
[...]

Probeer voor inkomende mail eens m.google.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

4tune schreef op maandag 08 maart 2010 @ 22:21:
[...]

Probeer voor inkomende mail eens m.google.com
Doet ie niet.

Ik heb ook even dit geprobeerd;
https://mail.google.com/s...wer.py?hl=nl&answer=78886
Maar een hoop stappen zie ik niet een staan (stap 5, 13/14etc..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ietsje
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19-07-2023
ietsje schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 13:28:
Dank jullie voor alle feedback in Topic HD2 deel 8 over de Mobile TV van T-mobile, dit zal ik meenemen naar de T-mobile shop. Iemand moet me daar toch kunnen helpen, maar zowel de techische dienst als de shop willen bijvoorbeeld niet eens naar de instellingen kijken en roepen "De HD2 wordt gewoon niet ondersteund voor TV". (terwijl ik er hier al vier heb gezien die het werkend hebben) Ik zal terugmelden hoe dit afloopt.

aanvulling: Hier is iemand die ook gebeld heeft met T-mobile en gehoord heeft dat Mobile TV *niet* wordt ondersteund op de HD2 http://www.htcforum.nl/fo...t=4173&p=45477#p45477
Terugmelding naar aanleiding van een email van T-mobile:
Het is opgelost! Het was toch inderdaad echt een probleem bij T-mobile, zoals ik al dacht. De telefoon *is* bekend bij ze dus dat was het niet... maar zie hier voor de reactie van T-mobile:
http://www.htcforum.nl/fo...133&t=4173&p=45477#p45477
(laatste reactie van "iet")

maargoed, wie weet help ik anderen hier weer mee. Ik kreeg in ieder geval pas de goede hulp nádat ik de "bewijzen" van tweakers.net (andere gebruikers met een HD2) liet zien :) Tot die tijd bleven ze me maar van alle kanten zeggen dat "De HD2" niet wordt ondersteund voor mobiele TV van T-mobile. Dus thx allen hier !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maximus1
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06-01 12:46
Thnx ietsje :)

Ik heb al 3 weken mijn HD2 maar pas over 3 weken stap ik over van normaal naar Plus.
Dus ben benieuwd of de tv het bij mij meteen zal doen :)

Zo niet, dan weetk nu watk moet doen om ervoor te zorgen dat hij het wel gaat doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ietsje
Stephan224 schreef op maandag 08 maart 2010 @ 12:45:
Hoe bevalt het typen op de HTC HD2? Is het on screen toetsenboard een beetje goed te bedienen of is het net zoals bij de "oude" HTC Diamond lastig omdat alles zo klein is?

Ik twijfel tussen een Nokia N900 en een HTC HD2. Echter wat me ontzettend tegenhoudt om een HD2 te nemen is de bediening van het toestel.
Het is inderdaad domweg even wennen dat vingertypen. (Ik had ook de Diamond en was erg vaardig met het pennetje). Zoek Swype (hier of op xda-developers) en download het (let op: Niet op je geheugenkaart maar in het hoofdgeheugen zetten!). Eerste tijd een hoop woorden zelf typen omdat het alleen maar Engels kent, maar na verloop van tijd swype je jezelf helemaal gek. Fantastisch snel! Voor de rest is het waanzinnig fantastisch zo'n groot scherm. Ik gebruik hem als wekkerradio (met FM), alarm, E-reader, ik kijk films, ziggo live internettelevisie terwijl ik in bad lig, en sinds T-mobile me eindelijk hiermee geholpen heeft, ook onderweg mobiele TV. Het surfen en inzoomen gaat heerlijk vlot. En de HTC sense is ook een verademing na Touch-Flo. Behalve de accu die natuurlijk snel leeg is als je veel speelt met het ding, echt een aanrader, zéker als je al de Diamond gewend was. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-10-2022
Dust2Dust schreef op maandag 08 maart 2010 @ 19:02:
[...]

Ik heb deze besteld bij deze ebayer. Had hem binnen 4 dagen in huis en toen ik hem bestelde was de shipment gratis.

Past perfect en alle openingen en sensoren zijn goed te bereiken/vrij.

In veel kleuren beschikbaar. alleen de zwarte is niet transparant, alle andere kleuren wel (dan zie je de tekst achter op je HD2)
sjiiiiett.. ik heb mijne hier besteld op 23 feb en ik wacht er nog steeds op :@

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4tune
Rakkerzero schreef op maandag 08 maart 2010 @ 22:27:
[...]

Doet ie niet.

Ik heb ook even dit geprobeerd;
https://mail.google.com/s...wer.py?hl=nl&answer=78886
Maar een hoop stappen zie ik niet een staan (stap 5, 13/14etc..)
Raar.

Uhm, wis je volledige account en probeer daarna vanuit activesync op je HD2 'serverbron toevoegen' (als je een NLD rom hebt). Bij mij gaat dat altijd goed.

Als dat het niet is heeft het misschien iets met eventuele proxy van je provider te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razkal
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-12-2024
Guru1000 schreef op maandag 08 maart 2010 @ 21:08:
Een hele goede avond allen :W

Ik heb sinds 2 weken ook een HD2 en bevalt mij tot nu toe redelijk goed. HTC is van ver gekomen als ik hem vergelijk met mijn Qtek S100 die ik enkele jaren geleden had.

Ik zit nu alleen met een probleempje. Ik heb Windows Mobile Apparaatcentrum gedownload en geinstalleerd, maar als ik de telefoon aansluit zegt de telefoon wel: "activesync, opslag of modem" waarna ik activesync kies. Maar toch blijft WMA zeggen geen telefoon verbonden. Hebben jullie een idee hoe dit kan?

Heb de zoekfunctie al gebruikt, maar kan niks vinden. :S

Alvast bedankt voor jullie hulp.
Staat het vinkje uit onder active sync bij instellingen - overige - usb naar pc ? Zo niet, vink hem uit eens uit en probeer het nog eens. Heb het namelijk ook gehad dat ie niet wilde verbinden omdat dat vinkje bij snellere datasynchronisatie er nog stond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Windkracht13
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 04-10-2024

Windkracht13

Hoezzz íe nou?

maximus1 schreef op maandag 08 maart 2010 @ 23:09:

Ik heb al 3 weken mijn HD2 maar pas over 3 weken stap ik over van normaal naar Plus.

Zo niet, dan weetk nu watk moet doen om ervoor te zorgen dat hij het wel gaat doen ;)
Hahahaha, ik heb een excutive abb. bij m'n HD2, daar doet de tv ook niet op...
Gaat ook eens pielen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ietsje
maximus1 schreef op maandag 08 maart 2010 @ 23:09:

Geen dank:)
laat maar weten hier over 3 weken ok? :) ik ben wel benieuwd. Ik dènk namelijk dat het hem erin zit dat ik éérst de Web n Walk plus had (met een ander toestel, daar ook de TV op), en daarná pas de HD2. De moeite waard om te blijven aandringen dus, en geen genoegen te nemen met "ondersteunen wij bij T-mobile niet"!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ Le Funk
  • Niet online

JJ Le Funk

:twk

ik zit met het volgende probleem: van gmail gebruik ik de agenda feature zeer intensief maar voor email juist alleen maar hotmail. Is het mogelijk om de HTC mixed te configureren voor deze beide diensten?
Of valt de agenda van HTC niet te syncen met google.com/calendar?
Ik vind het lastig een goede how to te vinden op internet voor configureren van zowel hotmail als gmail op de HD2...

d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14:05
MrJayMan schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 01:31:
ik zit met het volgende probleem: van gmail gebruik ik de agenda feature zeer intensief maar voor email juist alleen maar hotmail. Is het mogelijk om de HTC mixed te configureren voor deze beide diensten?
Ik vind het lastig een goede how to te vinden op internet voor configureren van zowel hotmail als gmail op de HD2...
Je kan ook even zoeken met google, dan had je hier terecht gekomen.
http://www.google.com/mobile/sync/

System | Racing is in my Blood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leeuwtje1
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11-08 22:43
MrJayMan schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 01:31:
Je kan activesync instellen op gmail, en dan alleen de calendar syncen. Je tikt het vakje email dan weg. Je kan dan met de windows live app, je hotmail syncen.

server is m.google.com, gebruikersnaam je volledige emailadres, wachtwoord spreekt voor zich, en domein (niet nodig) google, ssl aan. Daarna kan je kiezen wat je wil syncen: email, contacten, calender, taken. Taken moet je standaard uitzetten, daar is geen ondersteuning voor, je krijgt foutmeldingen.

Ben afgelopen week met mijn hotmail overgestapt naar gmail, en dat bevalt veel beter. Ook het syncen van contacten en calendar werkt fantastisch. Je kan je hotmail ontvangen in gmail via pop3.

Alleen jammer dat de takenlijst van gmail nog niet gesynced kan worden, hoop dat ze daar snel een update voor geven bij google.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• creatif
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 04-02-2023
vanpeltje schreef op maandag 08 maart 2010 @ 23:23:
[...]

sjiiiiett.. ik heb mijne hier besteld op 23 feb en ik wacht er nog steeds op :@
Waarom bestel je niet op netimes.com?
Scheelt niet zo veel qua prijs, maar ik had het vrij snel in huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien is dit een stomme vraag, maar heb na het gebruik van de search button niks kunnen vinden.
Is er een mogelijkheid om week nummers in de agenda zichtbaar te maken.
Dit gebruik ik namelijk enorm vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cablekevin
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 31-08 10:39

Cablekevin

CCCP Baby!

creatif schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 09:35:
[...]

Net een matte anti-glare en een mirror screenprotector besteld daar, iemand ervaringen mee (vooral die mirror dan)? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micheldenhaag
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 01-07 17:38
kort vraagje: als ik mails open met een bestand erbij van bijvoorbeeld 5 Mb dan lukt downloaden niet. Er verschijnt de boodschap 'het bestand is te groot'.

Ik kan nergens een instelling vinden om de toegestane bestandsgrootte aan te passen. Zie ik iets over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ Le Funk
  • Niet online

JJ Le Funk

leeuwtje1 schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 08:37:
[...]
Je kan activesync instellen op gmail, en dan alleen de calendar syncen. Je tikt het vakje email dan weg. Je kan dan met de windows live app, je hotmail syncen.
[...]
thanks leeuwtje voor de tip!
Ik probeer nu activesync opnieuw in te stellen maar de optie voor het instellen van de verbinding kan ik nergens vinden? Waarschijnlijk omdat ik de wizard al eens eerder voltooid heb. Als ik google op dit probleem word ik verwezen door microsoft naar de desktopversie van activesync. Daar heb ik niets aan.
Weet iemand hoe je een bestaande activesync verbinding kan wijzigen? De meest logische plek lijkt mij Instellingen -> Gegevensdiensten -> ActiveSync. Maar daar kan ik alleen de te synchroniseren items aan/uit zetten en niet de verbinding instellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novadecasa
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-03 14:33
Het instellen van een weergave waarbij weeknummers wel zichtbaar zijn in de agenda
is naar mijn wete niet mogelijk. Helaas, erg onhandig zo.
micheldenhaag schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 11:08:
kort vraagje: als ik mails open met een bestand erbij van bijvoorbeeld 5 Mb dan lukt downloaden niet. Er verschijnt de boodschap 'het bestand is te groot'.

Ik kan nergens een instelling vinden om de toegestane bestandsgrootte aan te passen. Zie ik iets over het hoofd?
Gebruik even de zoekfunctie.
Die zal je vertellen dat je bij instellingen van je email account de download grootte kan instellen per bericht.

[ Voor 11% gewijzigd door Novadecasa op 09-03-2010 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rakkerzero schreef op maandag 08 maart 2010 @ 22:11:
[...]

Ik had hetzelfde probleem. Maar je moet imap.gmail.com ipv imap.google.com (imap4) als inkomende mailserver invoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leeuwtje1
MrJayMan schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 11:38:
[...]

thanks leeuwtje voor de tip!
Ik probeer nu activesync opnieuw in te stellen maar de optie voor het instellen van de verbinding kan ik nergens vinden? Waarschijnlijk omdat ik de wizard al eens eerder voltooid heb. Als ik google op dit probleem word ik verwezen door microsoft naar de desktopversie van activesync. Daar heb ik niets aan.
Weet iemand hoe je een bestaande activesync verbinding kan wijzigen? De meest logische plek lijkt mij Instellingen -> Gegevensdiensten -> ActiveSync. Maar daar kan ik alleen de te synchroniseren items aan/uit zetten en niet de verbinding instellen...
Je moet gewoon even beter kijken ;)

activsync: Menu-->server configureren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D467
  • Laatst online: 30-03 13:50

D467

[M]

Iemand flash al werkend gekregen met opera?

Zit overal te zoeken waar ik 3.1 kan downloaden, blijkbaar moet ik deze vragenlijst invullen en kan ik hem downloaden? Btw is het geen trail version?
https://www.adobe.com/cfu...ent=mmform&name=flashlite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D467

D467

[M]

What the.....

Ik installeer net swype 3.9, ik moest daarna een soft reset doen.
Nu pakt hij het opstart wachtwoord niet meer? Oftewel ik kan niet meer in mijn telefoon komen, iemand een tip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-09 13:54

Convoy

g44p

D467 schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 15:31:
What the.....

Nu pakt hij het opstart wachtwoord niet meer? Oftewel ik kan niet meer in mijn telefoon komen, iemand een tip?
waar heb je swype 3.9 geinstalleerd? intern of sd kaartje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D467

D467

[M]

freekweb schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 15:40:
[...]

waar heb je swype 3.9 geinstalleerd? intern of sd kaartje?
Gewoon intern...
Heb het gedownload via xda dus dat zal wel goed zitten.
Swype net heel even werkend gezien nadat ik 10 keer ofso het wachtwoord fout typte, moest ik even een code overschrijven.

Wat nu, voor een verbinding met de pc moet ik ook een wachtwoord invullen :'( :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 25-03 22:21
D467 schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 15:31:
What the.....

Kijk eens hier...
Ik ben dus bang dat je de verkeerde versie van Swype hebt geïnstalleerd.
Een hard-reset lijkt de enige oplossing, of die oplossing proberen in de laatste post van de link.

[ Voor 5% gewijzigd door Rossi op 09-03-2010 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D467

D467

[M]

Rossi schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 15:55:
[...]

Kijk eens hier...
Ik ben dus bang dat je de verkeerde versie van Swype hebt geïnstalleerd.
Een hard-reset lijkt de enige oplossing, of die oplossing proberen in de laatste post van de link.
Hoe krijg ik die .cab ooit op mijn telefoon? Moet een wachtwoord invullen om verbinding te maken met de pc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi
D467 schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 16:03:
[...]

Hoe krijg ik die .cab ooit op mijn telefoon? Moet een wachtwoord invullen om verbinding te maken met de pc...
Ja sorry, had even niet goed gelezen. Dat is meer iets voor de topic-starter op xda. Excuus voor het geven van valse hoop.

Hard reset dus ben ik bang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D467

D467

[M]

Nou net maar een hard reset gedaan.
Lekker alle applicaties, sms berichten etc weg. (ja ik wist dat dat ging gebeuren bij een hard reset).

Echt dom dat 1 applicatie zomaar het wachtwoord kan veranderen. Wat een *** telefoon denk ik nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryonic90
  • Laatst online: 26-08 20:06
Dat is natuurlijk niet iets van de telefoon, maar dat zit in de applicatie.
De telefoon doet alleen maar wat hem verteld wordt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi
D467 schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 16:18:
Nou net maar een hard reset gedaan.
Lekker alle applicaties, sms berichten etc weg. (ja ik wist dat dat ging gebeuren bij een hard reset).

Echt dom dat 1 applicatie zomaar het wachtwoord kan veranderen. Wat een *** telefoon denk ik nu.
Het komt gewoon omdat de swype-versie die jij hebt gebruikt geript is uit een provider-branded phone.
Jij gebruikt iets illegaal, dus de bijkomende gevolgen zul je moeten accepteren. Als je je beter ingelezen had, had je kunnen weten dat er een versie rondzwerft die niet goed is.
N/o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D467

D467

[M]

Rossi schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 16:24:
[...]

Het komt gewoon omdat de swype-versie die jij hebt gebruikt geript is uit een provider-branded phone.
Jij gebruikt iets illegaal, dus de bijkomende gevolgen zul je moeten accepteren. Als je je beter ingelezen had, had je kunnen weten dat er een versie rondzwerft die niet goed is.
N/o
Dit versie die ik gedownload had was de fixxed versie voor de HD 2. Wel vreemd dat het het wachtwoord van ''windows 6.5 lockscreen'' aanpast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi
D467 schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 16:29:
[...]

Dit versie die ik gedownload had was de fixxed versie voor de HD 2. Wel vreemd dat het het wachtwoord van ''windows 6.5 lockscreen'' aanpast.
Ja ik weet ook niet precies waarom er nu juist een wachtwoord wordt veranderd (ik weet te weinig van de werking van WM wat dat betreft) maar het was al wel bekend.
Toevallig deze gedownload?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D467

D467

[M]

Rossi schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 16:38:
[...]

Ja ik weet ook niet precies waarom er nu juist een wachtwoord wordt veranderd (ik weet te weinig van de werking van WM wat dat betreft) maar het was al wel bekend.
Toevallig deze gedownload?
Ja die heb ik gedownload.... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
  • Laatst online: 04-10-2022
creatif schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 09:35:
[...]

Wist ik veel, heb die verkoper al een mailtje gestuurd waar mijn ding blijft.

Bevalt die softcase? sluit ie goed af? ligt ie lekker in de hand? Heb je je HD2 al een paar keer laten vallen en is ie nog heel/onbeschadigd? :*)

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D467

D467

[M]

Iemand inmiddels trouwens al iets goeds gevonden om op je smsjes een wachtwoord te zetten?
Dan hoef ik die standaard lock teminste ook niet te gebruiken :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Q-bone
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:38

Q-bone

Dusss...

Kan iemand mij uitleggen wat het verschil tussen de UK en de NL versie is? is dat alleen de software taal? lijkt me niet echt logisch om daar een aparte versie voor te maken namelijk...

bla?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Q-bone schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 17:56:
Kan iemand mij uitleggen wat het verschil tussen de UK en de NL versie is? is dat alleen de software taal? lijkt me niet echt logisch om daar een aparte versie voor te maken namelijk...
google is your best friend, als je dat eerst eens probeert en als je er niet uitkomt kan je je vraag altijd nog stellen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Q-bone

Q-bone

Dusss...

duh,

Bij deze:

bla?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ Le Funk
  • Niet online

JJ Le Funk

Verwijderd schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 17:59:
[...]

google is your best friend, als je dat eerst eens probeert en als je er niet uitkomt kan je je vraag altijd nog stellen..
als je geen voorbeeld zoekquery bijvoegd vind ik je reply van toepassing op elke vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
Q-bone schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 17:56:
Hetzelfde verschil als een windows 7 NL en windows 7 UK.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Q-bone

Q-bone

Dusss...

ik las wel dat je de uk versie kan omzetten naar nl, ivm het eerder beschikbaar zijn van updates voor de uk versie. Is het voor de rest nog handig om een uk versie te hebben? zie het voordeel niet zo.

bla?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
Q-bone schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 18:27:
ik las wel dat je de uk versie kan omzetten naar nl, ivm het eerder beschikbaar zijn van updates voor de uk versie. Is het voor de rest nog handig om een uk versie te hebben? zie het voordeel niet zo.
Het is handig als je engels spreekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• creatif
vanpeltje schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 17:42:
[...]

Bevalt die softcase? sluit ie goed af? ligt ie lekker in de hand? Heb je je HD2 al een paar keer laten vallen en is ie nog heel/onbeschadigd? :*)
Softcase bevalt perfect. Het is flexibel plastic, maar stug genoeg om heel goed af te sluiten. En sorry, ik heb m'n HD2 nog niet laten vallen, dus ik weet niet hoe dat is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Magnat-
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19-03-2020
Barfman schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 18:24:
[...]

Hetzelfde verschil als een windows 7 NL en windows 7 UK.
Ik heb via windows update een NL language pack binnengehaald die mijn engelse Windows 7 compleet nederlands maakte, die bestaan voor roms denk ik niet :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkeOkeOke
vanpeltje schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 17:42:
[...]

Bij Netimes duurde het bij mij ook 4 weken. Ligt niet aan die Chineesjes maar aan Hong Kong post, die maken er een klerezooi van!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno-Basje
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09 22:15
Het was ook eerst wifi aanzetten alvorens de router in te schakelen.
[/quote

Inderdaad, het werkt nu. En ik dacht nog wel dat ik zo goed gelezen had. Dit schrijf ik nu via Wifi Router!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guru1000
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-02-2021
Razkal schreef op maandag 08 maart 2010 @ 23:34:
[...]

Staat het vinkje uit onder active sync bij instellingen - overige - usb naar pc ? Zo niet, vink hem uit eens uit en probeer het nog eens. Heb het namelijk ook gehad dat ie niet wilde verbinden omdat dat vinkje bij snellere datasynchronisatie er nog stond.
thnx, dit verhelpt het probleem idd. Wel vaag dat zo'n optie niet werkt dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guru1000
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-02-2021
Ik zoek eigenlijk nog een must have app om de programma's direct af te sluiten ipv dat het geminimaliseerd wordt. Vroeger gebruikte ik SPB pocket plus, is dat nog steeds een goed programma? Of zijn er beter progs voor het direct sluiten van applicaties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D467 schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 15:08:
Iemand flash al werkend gekregen met opera?

Zit overal te zoeken waar ik 3.1 kan downloaden, blijkbaar moet ik deze vragenlijst invullen en kan ik hem downloaden? Btw is het geen trail version?
https://www.adobe.com/cfu...ent=mmform&name=flashlite
:Y Opera 10Beta.. volgens mij ergens op xda te vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 30-08 12:55
Kan iemand mij vertellen wat er in deze string staat, bij een standaard ROM?

HKCU\Software\HTC\Manila\HomeBackgroundPath

Het gaat erom dat ik de standaard zwarte achtergrond per ongeluk heb verwijderd en in die register key moet het pad naar de originele staan. Thanks alvast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CRXed schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 22:06:
Kan iemand mij vertellen wat er in deze string staat, bij een standaard ROM?

HKCU\Software\HTC\Manila\HomeBackgroundPath

Het gaat erom dat ik de standaard zwarte achtergrond per ongeluk heb verwijderd en in die register key moet het pad naar de originele staan. Thanks alvast.
bij mij staat \My Documents\Mijn achtergronden\B&W025.jpg

Uiteraard moet je B&W025 veranderen naar een filename van een wallpaper die wel in jouw Mijn achtergronden map staat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

No Windows Phone 7 Series Upgrade For HD2
Monday, 08 March 2010

HTC HD 2 Although an update to unlock hidden RAM was released or leaked a few days ago, we’ve all been eagerly waiting for the real Windows Mobile 7 or Windows Phone 7 Series upgrade to the HTC HD2 Pocket PC. Here comes a confirmation to our disappointments.

We have heard some rumors in the past that a Windows Mobile 7 Upgrade will be made available to the HTC Touch HD2 PocketPC when it is officially launched and it was even vaguely confirmed by HTC. But when Microsoft introduced their new Windows Phone 7 Series at the MWC last month, it is heard that none of the current PocketPC phones on the market will get an upgrade to the new OS.

The reason is that most of the current Windows Mobile 6.x devices are not able to meet all the requirements, one or other, for the masterpiece Operating System by Microsoft.

As the legendry PocketPC that runs Windows Mobile 6.x versions, at least HTC HD2 would have got a chance to run the Windows Phone 7 Series and no is the answer from Microsoft. HD2 has been thrown off the list for the simple reason that it has two extra keys on the front that is not useful for the WP7 Series devices and one mandatory key for the search option is not present.

According to Microsoft’s official words from Natasha Kwan, GM for Microsoft’s Mobile Communications Business in Asia-Pacific region HTC HD2 lacks a dedicated search key needed for WP7 Series and for the reason that they have very specific requirements for WP7 Series, the currently available devices in the market will not be upgradable.

From all these do not get to a conclusion that Microsoft is washing off the Windows Mobile 6.x versions, but, as we reported you early, they will be rebranded to Windows Phone Classic and will be given at a budget-minded rate with some new 6.x based applications for different classed customers. Also the Widows Mobile 6.5 will be upgraded to 6.5.3 before the brand renaming which will enhance the Windows Mobile 6.5 users.
Source

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maximus1
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06-01 12:46
Achjah, aangezien we 5 knoppen onder hebben, waarvan (als WP7S op de HD2 geinstalleerd is) er 2 niet gebruikt kunnen worden, zorgt XDA echt wel dat 1 van die knoppen de search knop word en dan zou WP7S vloeiend moeten runnen :)

Ik maak me er geen zorgen om, of het nou officieel is of niet, de HD2 zal zeker WP7S gaan draaien. :)

Edit: En ik was bang toen ik laatst hoorde dat de HD2 iets hardwarematigs zou missen, dat dat echt iets was qua beeldscherm ofso. Maar nu blijkt het 1 lullige knop te zijn waarvan de HD2 er genoeg heeft :)

[ Voor 23% gewijzigd door maximus1 op 09-03-2010 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
Verwijderd schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 22:18:
[...]

bij mij staat \My Documents\Mijn achtergronden\B&W025.jpg

Uiteraard moet je B&W025 veranderen naar een filename van een wallpaper die wel in jouw Mijn achtergronden map staat
Ja dat snap ik, maar ik zoek naar de default waarde die daar staat als je je wallpaper nog niet hebt aangepast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CRXed schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 22:43:
[...]
Ja dat snap ik, maar ik zoek naar de default waarde die daar staat als je je wallpaper nog niet hebt aangepast!
orginele afbeeldingsbestand heet wallpaper_009.png en staat in het zelfde mapje als hierboven aangegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
Verwijderd schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 23:00:
[...]

orginele afbeeldingsbestand heet wallpaper_009.png en staat in het zelfde mapje als hierboven aangegeven.
[HKEY_CURRENT_USER\Software\HTC\Manila]
"HomeBackgroundPath"="\\My Documents\\Mijn achtergronden\\MyWall.png"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRXed
Verwijderd schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 23:00:
[...]

Kan je die mailen naar me? Ik heb dat bestand niet meer. (PM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maximus1 schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 22:39:
Achjah, aangezien we 5 knoppen onder hebben, waarvan (als WP7S op de HD2 geinstalleerd is) er 2 niet gebruikt kunnen worden, zorgt XDA echt wel dat 1 van die knoppen de search knop word en dan zou WP7S vloeiend moeten runnen :)

Ik maak me er geen zorgen om, of het nou officieel is of niet, de HD2 zal zeker WP7S gaan draaien. :)

Edit: En ik was bang toen ik laatst hoorde dat de HD2 iets hardwarematigs zou missen, dat dat echt iets was qua beeldscherm ofso. Maar nu blijkt het 1 lullige knop te zijn waarvan de HD2 er genoeg heeft :)
Microsoft heeft herhaaldelijk gezegd dat we moeten wachten op MIX over HD2.
Ten eerste denk ik dan, indien HD2 geen upgrade zou krijgen kunnen ze dat toch meteen zeggen? Nu is het nog een teaser. Nog een paar dagen, dan weten we het zeker. Je zou als amerikaan wel gek zou om dan een HD2 te kopen als ie na 6 maanden geen upgrade krijgt naar WM7. Alhoewel 450 dollar unlocked wel erg cheap is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leeuwtje1
Verwijderd schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 23:47:
[...]

Microsoft heeft herhaaldelijk gezegd dat we moeten wachten op MIX over HD2.
Ten eerste denk ik dan, indien HD2 geen upgrade zou krijgen kunnen ze dat toch meteen zeggen? Nu is het nog een teaser. Nog een paar dagen, dan weten we het zeker. Je zou als amerikaan wel gek zou om dan een HD2 te kopen als ie na 6 maanden geen upgrade krijgt naar WM7. Alhoewel 450 dollar unlocked wel erg cheap is.
Het zou ook nog kunnen dat ze het de Dev phone maken voor de release. Het is het enige Winmo toestel dat het eventueel zou kunnen draaien. Het lijkt mij een beetje sterk dat ze naar iedereen zon prototype gaan sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmageddon
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:10
Guru1000 schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 20:22:
Ik zoek eigenlijk nog een must have app om de programma's direct af te sluiten ipv dat het geminimaliseerd wordt. Vroeger gebruikte ik SPB pocket plus, is dat nog steeds een goed programma? Of zijn er beter progs voor het direct sluiten van applicaties?
Daar heb je helemaal geen applicatie voor nodig?
Start > Settings > System > Task Manager > Button.
Even een vinkje bij end programms by tapping "X"

Leer je telefoon kennen zou ik zeggen... Loop even alle settings door om je telefoon naar jou zin te tweaken. Succes!

Aap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

harmageddon schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 08:21:
[...]

Leer je telefoon kennen zou ik zeggen... Loop even alle settings door om je telefoon naar jou zin te tweaken. Succes!
Dan mag jij me vertellen waar jij dat op je HD 2 gevonden hebt, want als je naar settings gaat, kom je in het lijstje met aanpassen,draadloze verbinding en dergelijke ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valleyman
  • Laatst online: 15:02
harmageddon schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 08:21:
[...]

Zeg grapjas, dat werkt niet bij de HD2.

@Guru1000
Je kunt een alternatieve taskmanager installeren. Kijk bijvoorbeeld hier bij puntje 7: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=583638

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
-Magnat- schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 19:11:
[...]

Ik heb via windows update een NL language pack binnengehaald die mijn engelse Windows 7 compleet nederlands maakte, die bestaan voor roms denk ik niet :D
Onderstaand komt in de buurt...

Change the Language of HTC Sense
Go to HKEY_CURRENT_USER\MUI\CurLang and change the value 409 to 408 (Hex) (for example Greek) or try another value for your language. You can find all Windows Locale Codes here: http://www.science.co.il/Language/Locale-Codes.asp
Please read this thread before changing language: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=583878

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Valleyman schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 09:00:
[...]

Zeg grapjas, dat werkt niet bij de HD2.

@Guru1000
Je kunt een alternatieve taskmanager installeren. Kijk bijvoorbeeld hier bij puntje 7: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=583638
Werkt wel hoor, bij mij wel... Start/Instellingen/Menu/Systeem/Task Manager Button etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkeOkeOke
"
Dan mag jij me vertellen waar jij dat op je HD 2 gevonden hebt, want als je naar settings gaat, kom je in het lijstje met aanpassen,draadloze verbinding en dergelijke "

+1

[ Voor 80% gewijzigd door OkeOkeOke op 10-03-2010 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valleyman
Verwijderd schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 11:17:
[...]

Werkt wel hoor, bij mij wel... Start/Instellingen/Menu/Systeem/Task Manager Button etc.
En waar vind je dan end programs by tapping "X"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkeOkeOke
Valleyman schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 11:26:
[...]

En waar vind je dan end programs by tapping "X"?
Denk dat hij toch een andere Taskmanager heeft geinstalleerd.
Of een Rom waar hij ingebakken zit.

[ Voor 7% gewijzigd door OkeOkeOke op 10-03-2010 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmageddon
Zucht... ik zeg toch leer je telefoon kennen.
Ga dan in Sense > Settings > menu(rechts onderin) > all settings > System > Task Manager > Button.

edit: standaard 1.66 WWE rom.
edit2: Wel met dutty's taskmanager installed (task manager rechtsboven, en in het start menu een echte settings button.

[ Voor 33% gewijzigd door harmageddon op 10-03-2010 12:52 ]

Aap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy

Convoy

g44p

Verwijderd schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 08:59:
[...]

Dan mag jij me vertellen waar jij dat op je HD 2 gevonden hebt, want als je naar settings gaat, kom je in het lijstje met aanpassen,draadloze verbinding en dergelijke ;).
Settings > All lsettings > System > Task Manager > Tabblad Button

en daar staat ie toch echt tussen, ongeacht de ROM die je gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

freekweb schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 12:41:
[...]

Settings > All lsettings > System > Task Manager > Tabblad Button

en daar staat ie toch echt tussen, ongeacht de ROM die je gebruikt.
Instellingen / menu / meer / systeem...

daar staat niets over taakbeheer

1.66

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij ook niet hoor !!
Verwijderd schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 13:02:
[...]

Instellingen / menu / meer / systeem...

daar staat niets over taakbeheer

1.66

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkeOkeOke
harmageddon schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 12:39:
Zucht... ik zeg toch leer je telefoon kennen.
Ga dan in Sense > Settings > menu(rechts onderin) > all settings > System > Task Manager > Button.

edit: standaard 1.66 WWE rom.
edit2: Wel met dutty's taskmanager installed (task manager rechtsboven, en in het start menu een echte settings button.[/b][/b]
Dus een andere taskmanager.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Filipek
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 03-03-2022
Is er toevallig die misschien (inside) informatie heeft over wanneer de Nederlandse versie van de Vodafone update komt? Ik vind het best raar dat het zo lang duurt nadat de UK versie is uitgekomen, ze hoeven alleen de taal te veranderen en dan is het zo gebeurd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lithje
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 16-04-2021
Vanwege bovenstaande 'task manager discussie' ook maar eens Dutty Task Manager geïnstalleerd om ook gebruik te maken van de 'X-button'.. (bij mijn 1.44 versie was dat namelijk ook niet mogelijk)

Nu lijkt het bij alle programma's (die ik geprobeerd heb) te werken, behalve 'Comm manager'. Die blijft gewoon netjes in 'taakbeheer' staan nadat ik op de desbetreffende 'x' gedrukt heb!
Niet echt interessant verder, maar het viel me wel op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmageddon
OkeOkeOke schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 13:10:
[...]

Dus een andere taskmanager.
Je hebt hoe dan ook een taskmanager, en die moet dus op de beschreven plek staan.

Aap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sk0o
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11-09 16:06
Nadat ik Bsb Tweaks en Brandswitch op me Hd2 heb gezet, Is mijn batterij verbruik drastisch afgenomen.

Voor tijd kon mijn HD 2 nog geen dag lang aanstaan. NU haal ik makkelijk 2 dagen .
Echt een aanrader voor mensen bij wie 3g ook dag en nacht aanstaaat voor niks.
:)

(Rom 1.66 - Bsb tweaks Power savind [on])

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkeOkeOke
harmageddon schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 13:22:
[...]

Je hebt hoe dan ook een taskmanager, en die moet dus op de beschreven plek staan.
Haha...niet dus.
Deinstalleer jij Dutty's Taskmanager eens en kijk dan maar eens bij instellingen>meer>systeem.

[ Voor 17% gewijzigd door OkeOkeOke op 10-03-2010 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmageddon
OkeOkeOke schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 13:28:
[...]

Haha...niet dus.
Deinstalleer jij Dutty's Taskmanager eens en kijk dan maar eens bij instellingen>meer>systeem.
Ik moet je (helaas :P) gelijk geven, maar je weet nu iig de oplossing! ;)

Aap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy

Convoy

g44p

OkeOkeOke schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 13:28:
[...]

Haha...niet dus.
Task Manager is een standaard onderdeel van winmo, dus die moet er staan... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

freekweb schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 14:50:
[...]

Task Manager is een standaard onderdeel van winmo, dus die moet er staan... ;)
niet daar!

Er is wel taakbeheer, die staat ook in mijn homescreen snelkoppelingen, die geeft geen button/knop

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 10-03-2010 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Is iemand wel eens met een dosbox aan het knutselen geweest? The legend of Kyrandia is een fantastische point en click adventure serie die zich uitstekend zou lenen voor de HD2....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• creatif
kbloem schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 15:11:
Is iemand wel eens met een dosbox aan het knutselen geweest? The legend of Kyrandia is een fantastische point en click adventure serie die zich uitstekend zou lenen voor de HD2....
Zou je niks met ScummVM kunnen? Heb ik wel eens wat mee gedaan..
Website

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4tune
kbloem schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 15:11:
Misschien is dit iets?

http://pocketdosbox.sourceforge.net/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Dosbox ben ik vandaag al mee aan de slag geweest onder windows 7. Daar kreeg ik de games niet aan de gang. Ik krijg mijn HD2 als het goed is uiterlijk begin volgende week. Dan ga ik even met deze twee aan het prutsen. ScummVM kende ik nog niet.

Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4tune
kbloem schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 17:56:
Dosbox ben ik vandaag al mee aan de slag geweest onder windows 7. Daar kreeg ik de games niet aan de gang. Ik krijg mijn HD2 als het goed is uiterlijk begin volgende week. Dan ga ik even met deze twee aan het prutsen. ScummVM kende ik nog niet.

Thanks
Deze dan ook nog even bekijken.

http://bochs.sourceforge.net/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In Outlook (2007) maak ik nu een onderscheidt tussen twee agenda's (zakelijk en prive), evenals twee contactpersoons-lijsten (zakelijk en prive). Gebruikmakend van Exchange bekijk ik die op mijn telefoon (evenals de mail), maar ik kan op de HTC niet vinden waar ik de tweede agenda of tweede contactpersoonlijst kan selecteren??? Iemand enig idee? Of is dit een hele domme oplossing :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elwin23
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 03-01-2022
Verwijderd schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 18:40:
In Outlook (2007) maak ik nu een onderscheidt tussen twee agenda's (zakelijk en prive), evenals twee contactpersoons-lijsten (zakelijk en prive). Gebruikmakend van Exchange bekijk ik die op mijn telefoon (evenals de mail), maar ik kan op de HTC niet vinden waar ik de tweede agenda of tweede contactpersoonlijst kan selecteren??? Iemand enig idee? Of is dit een hele domme oplossing :)
gaat het om een shared calander oid? Of van een ander Exchange account (die je bij opstarten Outlook kiest)?
Ben beetje bang dat dat niet lukt wat je wil, correct me if I'm wrong.
Weet wel dat Windows Mobile 7 strax eindelijk multiple exchange accounts ondersteund :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdbde
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 03-08-2022
zucht.. sorry voor deze vraag

heeft iemand een link naar een goede versie van swype? ik heb al uren zitten zoeken, maar alle links waren dood die ik tegen kwam.
hier op hd2 tweakers forum ben ik al wel een werkende tegen gekomen maar die kan ik niet meer vinden. heb de .cab ook niet meer helaas.
als iemand zaken goed kan vinden ben ik het wel maar nu zit ik zelf vast haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4tune
Swype is min of meer illegaal omdat het niet als stand alone is te verkrijgen. Daarom maar geen directe link.

Zoek eens op de forums van XDA of PPCgeeks met trefwoorden Fixed Swype HTCBlackBird

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valleyman
4tune schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 19:44:
Swype is min of meer illegaal omdat het niet als stand alone is te verkrijgen. Daarom maar geen directe link.

Zoek eens op de forums van XDA of PPCgeeks met trefwoorden Fixed Swype HTCBlackBird
ik dacht juist dat je die NIET moest hebben omdat die verschillende wachtwoorden wijzigt, maar correct me if I'm wrong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hai ik heb een klein vraagje

normaal downloade ik een rom NLD en dan was hij nederlands

nu download ik
Duttys Leo Sense 2.5 Multi-Lang V2.3 |WWE|FRA|GER|ITA|NLD|PTG|NOR|SVE|SPA|DAN|ChangeLog

alleen kan ik maar 1 bestand vinden en dat is multi lanuage
als ik die instaleer is hij standaart engels hoe krijg ik hem nou nederland, of moet ik een ander rom downloaden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-09 21:11

Crusader

Arc Nature

Is er inmiddels nog steeds geen fix voor die location service die maar steeds de verkeerde locatie aangeeft? Zelfs een hardreset helpt niet.

If it ain't broken, play with it till it breaks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Zoals in Het algemeen beleid te lezen staat is het:
• verboden om warez aan te bieden of er naar te vragen
• spam te plaatsen
• verboden om inks naar custom ROM's plaatsen.