Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkleerssen
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

henkleerssen

Your life is as you narrate it

Verwijderd schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 19:14:
Ik heb nu 1,5 jaar de Touch Diamond. Bevalt me erg goed maar ik wacht met smacht op het einde van mijn abbo, zodat ik de HD2 kan aanschaffen. De Diamond moet ik elke avond opladen, bij matig gebruik.

Heb even wat research gedaan naar het batterijverbruik van de HD2, ook via de beginpost en de link naar XDA. Maar ik ben toch benieuwd naar jullie persoonlijke mening over het batterijverbruik. Hoeveel gebruiken jullie 'm en moeten jullie 'm dagelijks laden?
Nou ik heb onlangs een nieuwe batterij erbij gekocht.. en hij lijkt weer als nieuw.
Je kunt hebt batterijvriendelijke custom roms (zelfs met wm 6.5.. op xda, het diamond forum heb je de meeste roms van alle htc toestellen voor en is daarmee waarschijnlijk het drukst bezochte). En ik krijg momenteel een standby tijd van minstens toch 3 dagen. Ik draai er alles op wat ik voor mijn smaak nodig heb: navigatie, e-mail/internet .. en het werkt prima. Het scherm is wel een stuk kleiner dan hd2 natuurlijk..
Ik vind de hd2 toch wat te groot voor mijn zak... dus ik ga niet over..misschien tzt over naar diamond 2 maar niet zo'n halve netbook voor mij..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09 19:35
nou hij staat erop en hij werkt, maar hoe verander ik nu in vredesnaam de taal naar nederlands? :(

heb deze rom:

*weg* Lees eens Beleid met betrekking tot custom ROM's door.

[ Voor 34% gewijzigd door RoD op 06-03-2010 10:44 ]

PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smirnoff
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:22
micheldenhaag schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 23:14:
[...]

Er is een enorm topic op xda over, maar in de oplossende sfeer lees ik niks.
Heb jij HTC al benaderd hierover?
Ik had mijzelf er eigenlijk al bij neergelegd, omdat voordat ik de HD2 kreeg er al vanaf wist.
Dus ik heb HTC niet benaderd, maar dat vind ik zelf altijd het probleem met XDA.... zoveel leesvoer dat je door de bomen het......

@ Joene, post even je bevindingen na een weekje draaien. Ben benieuwd.

[ Voor 7% gewijzigd door Smirnoff op 06-03-2010 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EBOOZ
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-09 10:22
Henkie schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 09:56:
nou hij staat erop en hij werkt, maar hoe verander ik nu in vredesnaam de taal naar nederlands? :(

heb deze rom:

*knip*
Ik denk dat je nog even moet wachten voordat je de NLD kan downloaden:
http://forum.xda-develope...?p=5777418&postcount=1661
Razkal schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 19:40:
[...]

Neuh, lijkt me ook geen puik plan, weet niet hoeveel mb's het bij elkaar zijn maar je hebt geloof ik 200 MB storage online bij microsoft. Maar als je die jpeg's nou eens op verborgen zet? Neemt ie ze dan ook mee?
Kan me herinneren dat ik op m'n oude nokia n82 de jpeg's uit sygic op verborgen zette omdat ze anders ook allemaal in m'n gallery stonden. Misschien helpt het in dit geval ook?
Verbergen van de files was inderdaad de oplossing! Thanks :)

[ Voor 43% gewijzigd door RoD op 06-03-2010 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Henkie schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 09:56:

heb deze rom:

*knip*
Instellingen - Landinstellingen & tekst - Regionaal - Regio?
Ik weet het niet hoor, heb geen WWE versie maar dat lijkt mij de meest voor de hand liggende plek

[ Voor 7% gewijzigd door RoD op 06-03-2010 20:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdbde
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 03-08-2022
Verwijderd schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 10:20:
[...]

Instellingen - Landinstellingen & tekst - Regionaal - Regio?
Ik weet het niet hoor, heb geen WWE versie maar dat lijkt mij de meest voor de hand liggende plek
mijjj zal je geen bsb tweaks zien draaien maar die kon toch manila language veranderen? geen idee of dan ook toetsenbord nederlandse output geeft. dat antwoord isvvoor een bsb gebruiker weggelegd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micheldenhaag
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 01-07 17:38
Smirnoff schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 10:11:
[...]

Ik had mijzelf er eigenlijk al bij neergelegd, omdat voordat ik de HD2 kreeg er al vanaf wist.
Dus ik heb HTC niet benaderd, maar dat vind ik zelf altijd het probleem met XDA.... zoveel leesvoer dat je door de bomen het......

@ Joene, post even je bevindingen na een weekje draaien. Ben benieuwd.
Ik kan me niet voorstellen dat hier in ons eigen landje iedereen er vrede mee heeft dat eigenlijk een fatsoenlijk telefoongesprek voeren niet mogelijk is omdat je oorspeaker bij hoge frequenties over zn nek lijkt te gaan (maar het speakertje is ok, het is de overmodulatie in de software)...

Komop HD2'ers... misschien moeten we er een topic over starten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook ik heb last van krakend geluid. Bij een gesprek met een vaste verbinding is dit minder tot niet. Verder stoor ik mij aan het feit als ik een telefoon gesprek start de volume op zijn max staat. Ik moet dat de volume handmatig verhogen dan weer verlagen. Of eerst de externe luidspeaker aanzetten/uitzetten, dan valt ie terug naar de oude volume stand.

HTC helpdesk geeft wel wat tips maar als ze het uiteindelijk ook niet weten verwijzen ze je naar de reparatie service. Terwijl het toch software matig probleem is. Een beetje jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06:19

SaN

Ik heb het ook, ik denk alleen dat het te maken heeft met het losse onderdeeltje van de camera. Als je op een tab drukt van manilla (zeg contacten of muziek) dan trilt het toestel. Dan hoor ik ook een soort trilling uit het toestel komen. Dat is volgens mij hetzelfde. Erg slordig voor zo'n dure telefoon.

Als je je telefoon schudt bij je oor kan je het trouwens ook horen.

[ Voor 10% gewijzigd door SaN op 06-03-2010 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micheldenhaag
SaN schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 11:49:
Ik heb het ook, ik denk alleen dat het te maken heeft met het losse onderdeeltje van de camera. Als je op een tab drukt van manilla (zeg contacten of muziek) dan trilt het toestel. Dan hoor ik ook een soort trilling uit het toestel komen. Dat is volgens mij hetzelfde. Erg slordig voor zo'n dure telefoon.

Als je je telefoon schudt bij je oor kan je het trouwens ook horen.
Wat jij hoort is waarschijnlijk de speling van het toetsenblok onder je scherm. Dat zit er bij sommige HD2's wat minder strak in.
Het door mij geschetste probleem is puur softwarematig. Als je het toestel niet beweegt bestaat het toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06:19

SaN

Nee, ik hoor precies waar het vandaan komt, ik hoor het ook als ik die knopjes vast hou of indruk en schud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananeman
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Filipek schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 23:15:
Voor de mensen die ongewild knoppen indrukken tijdens het bellen:

je hebt op XDA ergens een programma waarmee je alle fysieke knoppen kan blokkeren als je gebeld wordt (dus je kan alleen opnemen door te sliden dan), scheelt een hoop ergernis en zou er standaard op moet zitten vind ik.
Dat programma moet ik hebben. Eens zoeken op XDA.

Motor-forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 06:26

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

henkleerssen schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 09:37:
[...]

Nou ik heb onlangs een nieuwe batterij erbij gekocht.. en hij lijkt weer als nieuw.
Wat voor 1 heb je gekocht, want die van mij houdt net 1 dag vol :/

GöÐ, ®Ë§þËÇT åñÐ Höñöµ® | LÜ©K>SkïLL | XT®ËËM|®åGË ||Funky Monkeys || Fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixxel
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 07-09 00:22
Ik bivakkeer vandaag op de deurmat, hopelijk komt de postbode lekker vroeg vandaag, de deurmat kriebelt ;)
Zeeeeeeeer benieuwd naar mn HD2 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 11:29:
Ook ik heb last van krakend geluid. Bij een gesprek met een vaste verbinding is dit minder tot niet. Verder stoor ik mij aan het feit als ik een telefoon gesprek start de volume op zijn max staat. Ik moet dat de volume handmatig verhogen dan weer verlagen. Of eerst de externe luidspeaker aanzetten/uitzetten, dan valt ie terug naar de oude volume stand.

HTC helpdesk geeft wel wat tips maar als ze het uiteindelijk ook niet weten verwijzen ze je naar de reparatie service. Terwijl het toch software matig probleem is. Een beetje jammer.
Ik heb weer een ander probleem (denk ik) mensen die mij bellen horen zichzelf dubbel
Verder ontiegelijk vaak vastlopers, als ik toestel wil ontgrendelen lukt dat vaak niet en moet de batterij er weer uitgehaald worden, dit doe ik zeker 6 x per dag.. Verder is het enige prog wat ik geinstalleerd heb Nodata, en niks anders..

(4 HR's Gedaan Upgrade naar 1.66 gedaan, gedowngrade naar de standaard rom 1.48, daarn weer naar 1.66 maar geen resultaat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kraats
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:31

kraats

Ik rol

Verwijderd schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 13:20:
Ik heb weer een ander probleem (denk ik) mensen die mij bellen horen zichzelf dubbel
Welk netwerk heb je? Ik heb het idee dat dit probleem redelijk standaard is op 't KPN netwerk. Ik heb er met meerdere toestellen last van. HD2 heb ik nog niet, dus kan je nog niet zeggen of het daarmee erger is dan met andere toestellen.

Waar is Jos de Nooyer toch gebleven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kraats schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 13:22:
[...]
Welk netwerk heb je? Ik heb het idee dat dit probleem redelijk standaard is op 't KPN netwerk. Ik heb er met meerdere toestellen last van. HD2 heb ik nog niet, dus kan je nog niet zeggen of het daarmee erger is dan met andere toestellen.
Sorry had het erbij moeten zetten, ik heb vodafone..
En voorheen op mijn xperia had ik dat probleem niet.
Ik kreeg het probleem pas toen ik naar 1.66 heb ge-upgrade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkleerssen
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

henkleerssen

Your life is as you narrate it

XTREEMRaGE schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 12:53:
[...]

Wat voor 1 heb je gekocht, want die van mij houdt net 1 dag vol :/
zie het draadje van de p3700

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edtbonep
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20:36
Hebben jullie ook nog steeds problemen met Twitter op de HD2?
Het laatste bericht is bij mij van afgelopen donderdag.....
Op de PC wel gewoon bijgewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valleyman
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 14:05
edtbonep schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 17:05:
Hebben jullie ook nog steeds problemen met Twitter op de HD2?
Het laatste bericht is bij mij van afgelopen donderdag.....
Op de PC wel gewoon bijgewerkt.
heb ik ook last van, de tijd wordt wel bijgewerkt, maar mijn laatste bericht stamt van vrijdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cablekevin
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 31-08 10:39

Cablekevin

CCCP Baby!

Geen last meer van twitter problemen sinds gisteren @ 15:30 ong. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EbOoZ schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 10:17:
[...]

Ik denk dat je nog even moet wachten voordat je de NLD kan downloaden:
http://forum.xda-develope...?p=5777418&postcount=1661
Inmiddels is Duttys Leo Multi-Lang V2.3 NLD beschikbaar op een plek waar ik niet naar mag linken (maar het rijmt op media :X )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maximus1
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06-01 12:46
Verwijderd schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 18:22:
[...]

Inmiddels is Duttys Leo Multi-Lang V2.3 NLD beschikbaar op een plek waar ik niet naar mag linken (maar het rijmt op media :X )
Lol, het lijkt op wikipedia? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maximus1
Voor degene die een transparante slider hebben...

Welke hebben jullie gebruikt? Want ik heb er 2 geprobeerd en daarna starte mijn sense niet meer op. Oftewel, niet werkend op de mijne.

Ik heb een L26 1.2V ROM waardoor ik begin te denken dat dat hieraan ligt.
Weet iemand een transparante slider die ik zou kunnen proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nafi
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-02-2021
Spijtig genoeg heb ik laatst gesynchroniseerd met MyPhone en wellicht daardoor staan al mijn Windows Live contacten tussen mijn contacten op mijn HD2. Het zijn er een stuk of 400 dus heeft iemand enig idee hoe ik deze weer kan verwijderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epafroditus
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 04-03-2024
Nafi schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 20:55:
Spijtig genoeg heb ik laatst gesynchroniseerd met MyPhone en wellicht daardoor staan al mijn Windows Live contacten tussen mijn contacten op mijn HD2. Het zijn er een stuk of 400 dus heeft iemand enig idee hoe ik deze weer kan verwijderen?
Ik had dat ooit ook toen ik Live Messenger gebruikte op mijn vorige mobiel.
Op de HTC werd er om gevraagd bij het aanmelden in Live Messenger; wilt u uw contactpersonen lokaal opslaan? Of iets dergelijks. Daar zal het dus door gekomen kunnen zijn.

Pas in ieder geval op: ik besloot toen de contactpersonen te verwijderen; die waren toen in mijn msn-account ook verdwenen. Misschien kun je één of andere reset uitvoeren?

[ Voor 3% gewijzigd door Epafroditus op 06-03-2010 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

quote:
boccakill schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 22:46:
Mijn tomtom (versie 7.910) doet het opeens niet meer op de htc hd2.... heeft het gewoon gedaan tot nu toe. Draai Hij wacht op GPS signaal die hij niet krijgt. Ik heb niks anders gedaan, alles staat open.... enig idee?
Keertje opnieuw opstarten wil ook wel eens kwaaltjes verhelpen.
Dit had ik al geprobeerd... Weet iemand anders een oplossing hoe ik mijn gps signaal weer terugkrijg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honey
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06:53
Voor iemand die een uitgebreide calculator zoekt, ik kwam deze tegen:http://www.windowsmobilecalculator.com/Calcpro.php lijkt erg uitgebreid.

Vraag, ik wil Co0kie's Home Tab - Extended QuickLinks, Appointments and More proberen. Ben helemaal nieuw met de HD2. Het is een .cab als ik het goed zie, dus gewoon een programma.

- moet ik iets backuppen voordat ik dit probeer?
- kan het ook weer verwijderd worden als ik mijn standaard HTC scherm weer wil gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Epafroditus schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 21:14:
[...]

Ik had dat ooit ook toen ik Live Messenger gebruikte op mijn vorige mobiel.
Op de HTC werd er om gevraagd bij het aanmelden in Live Messenger; wilt u uw contactpersonen lokaal opslaan? Of iets dergelijks. Daar zal het dus door gekomen kunnen zijn.

Pas in ieder geval op: ik besloot toen de contactpersonen te verwijderen; die waren toen in mijn msn-account ook verdwenen. Misschien kun je één of andere reset uitvoeren?
Tijdens toevoegen van een email account staat standaard aangevinkt:
"Contacten van Windows Live opslaan in de lijst met contactpersonen van je mobiele telefoon"
Die moet je dus ook uitvinken. Eerst rustig lezen en niet zomaar alles snel accepteren. Maar daar heb je nu niks aan. Er wordt in de 1e of 2e deel van het draadje wel een oplossing gegeven. Dus ff de search functie gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nafi
  • Laatst online: 02-02-2021
honey schreef op zondag 07 maart 2010 @ 01:21:
Voor iemand die een uitgebreide calculator zoekt, ik kwam deze tegen:http://www.windowsmobilecalculator.com/Calcpro.php lijkt erg uitgebreid.

Vraag, ik wil Co0kie's Home Tab - Extended QuickLinks, Appointments and More proberen. Ben helemaal nieuw met de HD2. Het is een .cab als ik het goed zie, dus gewoon een programma.

- kan het ook weer verwijderd worden als ik mijn standaard HTC scherm weer wil gebruiken?
Nee je hoeft niets te backuppen en je kan het gewoon weer deïnstalleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maximus1
honey schreef op zondag 07 maart 2010 @ 01:21:

Nee en Ja.

Ik zelf vind dat deze .cab een must is op je HD2. De update 3 dagen geleden is helemaal top, alles loopt lekker soepel en mooie animaties.

Vele kunnen dit denk ik met mij delen. Op pocketnews hebben ze zelfs al aandacht besteedt aan deze Cookie's Home Tab.

Veel plezier ermee, het zal je veel plezier beleven :)

Installeer ook gelijk de CHTEditor, hiermee kun je heel makkelijk allemaal aanpassingen doen voor je Cookie's Home Tab.

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=633590

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is ook een toppertje voor de HD2 :)
http://www.winmo.nl/wifi-remote-access/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• postbantania
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 14-07 13:25
Sinds kort kan ik geen Favoriete snelkoppelingen meer toevoegen (en verwijderen) onder het menu van het internet tabblad. Ik heb onlangs CoOkie Home Tab 1.6 geïnstalleerd en BsBTweaks. ROM Versie 1.66.
Het was nou net zo'n handige handige functie.
Kan ik dit probleem oplossen in de Registry ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honey
Ik heb SPB Backup gekocht, omdat het ook de registry backupped. Het liefst heb ik de backups op mijn PC. Daar moet je Spb Backup Sync voor gebruiken.

Spb Backup Sync is een erg simpel programma en je kunt niet instellen welk soort back je wilt. Maakt hij altijd een Full Backup? :?

De gebruiksaanwijzing is wat sober.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cablekevin

Cablekevin

CCCP Baby!

Quote on that! - Hoop dat de 2.0 snel uit komt, wil al een aardig lange tijd kunnen smssen met mijn laptop terwijl mijn telefoon in mijn zak zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turbojonny
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12-09 15:04
[...]

2,5 is toch al uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrokenRules
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-03 14:20
Cablekevin schreef op zondag 07 maart 2010 @ 12:25:
[...]

Quote on that! - Hoop dat de 2.0 snel uit komt, wil al een aardig lange tijd kunnen smssen met mijn laptop terwijl mijn telefoon in mijn zak zit.
volgens mij is dit al te doen met de 1.6 beta 1 versie die te downloaden is op: http://www.julien-manici....obile_wifi_remote_access/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BrokenRules schreef op zondag 07 maart 2010 @ 12:51:
[...]

volgens mij is dit al te doen met de 1.6 beta 1 versie die te downloaden is op: http://www.julien-manici....obile_wifi_remote_access/
Werkt inderdaad al prima in de 1.6 beta1.
Je kunt zelfs kiezen uit je telefoon contacten lijst, dus je hoeft het nummer niet in te voeren.
Contact kiezen, bericht tikken en zenden maar. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BrokenRules schreef op zondag 07 maart 2010 @ 12:51:
[...]

Werkt goed, af en toe foutmeldingen maar na refresh weer okee...

Sms gaat ook vlekkeloos :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cablekevin

Cablekevin

CCCP Baby!

Idd perfect! - Dat remote control is trouwens wel een super vette functie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cablekevin schreef op zondag 07 maart 2010 @ 13:38:
Idd perfect! - Dat remote control is trouwens wel een super vette functie!
Lijkt op MyMobiler, maar dan moet je usb verbinding hebben :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:50
Verwijderd schreef op zondag 07 maart 2010 @ 13:55:
[...]

Lijkt op MyMobiler, maar dan moet je usb verbinding hebben :Y
Ik heb MyMobiler via wifi draaien hoor, dus zonder usb.

System | Racing is in my Blood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LemonC200
  • Laatst online: 19:17
Ik zag op XDA devlopers een bericht over momax batterijen. Ook al zou de batterij een lagere capiciteit hebben(1100 mah). Toch zou hij langer mee gaan.
Ik heb hem maar besteld op ebay 21 euro. Het geeft wel een goed gevoel als je op google momax intikt staat hun site gelijk boven aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maximus1
jan-willem3 schreef op zondag 07 maart 2010 @ 15:55:
Ik zag op XDA devlopers een bericht over momax batterijen. Ook al zou de batterij een lagere capiciteit hebben(1100 mah). Toch zou hij langer mee gaan.
Ik heb hem maar besteld op ebay 21 euro. Het geeft wel een goed gevoel als je op google momax intikt staat hun site gelijk boven aan.
Hmm, ziet er inderdaad verleidelijk uit, maar zoals je misschien al gelezen had in die posts is het verstandig om even te wachten tot de X-Level Batterij uitkomt voor de HD2.
Dat zal echt een grote improvement maken. Dus daar wacht ik dan ook op.

Mijn batterij gaat gewoon een goede dag mee, 20 a 30 procent aan het einde van de dag. Dan heb ik er op gesurft, gebeld, gesmst, muziek geluisterd en spelletjes op gespeeld.
Dus ik kan nog wel even wachten :)

Maar laat ons horen wat nou echt de winst is van die batterij :) ben wel benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LemonC200
  • Laatst online: 19:17
Als ik hem heb zal ik het laten horen. Jammer vind ik aan de HTC dat de batterijklep niet een geheel is. Er is nou wel zo'n batterij pack met kickstand. Maar daarna lijkt je HTC meer op een dromedaris. Van mij mag de telefoon best 4 mm dikker zijn als er dan een mooi 2000 mah batterij in past

Update:
Misschien bestel ik ook nog een losse charger voor de batterij.
Dat is makkelijker met opladen. De tweede batterij van mij vorige telefoon stopte ik altijd in mijn portomenee. ;)
Merk je weinig van.

[ Voor 26% gewijzigd door LemonC200 op 07-03-2010 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 12:33:
Ik heb tweets verwijderd via Twitter op internet. Nu staan deze tweets wel nog op mijn telefoon bij HTC Peep.
Is er een manier om ook deze tweets te verwijderen ? Als ik op een tweet klik en hem ingedrukt houd kan ik hem verplaatsen naar favorieten maar dan krijg ik de melding dat hij al via een andere hulpmiddel is verwijderd.
Hoe kan ik hem verwijderen van de foon ?
Heeft iemand een idee hoe ik de tweets kan verwijderen van Peep ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
Verwijderd schreef op zondag 07 maart 2010 @ 16:55:
[...]

Heeft iemand een idee hoe ik de tweets kan verwijderen van Peep ?
Uitloggen op twitter via start -> gegevensdiensten. Daarna weer inloggen en je tweets worden opnieuw gesynchroniseerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Barfman schreef op zondag 07 maart 2010 @ 17:26:
[...]

Uitloggen op twitter via start -> gegevensdiensten. Daarna weer inloggen en je tweets worden opnieuw gesynchroniseerd.
Heb ik gedaan, alle tweets staan er nog ....( heb ze via twitter op pc verwijderd) Ik volg niemand meer , alles staat er nog... Nog een idee ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag op HTC Pedia gepubliceerd:
Official Rom HotFix Feb 2010 for HTC Leo Dutch

Update Radio 2.07.51.22_2

Ook op de site van pocketnow wordt aangegeven dat er wat in de lucht zit.....
http://pocketnow.com/soft...al-rom-update-for-the-hd2

De download is 191 Mb groot en dat zou betekenen een geheel nieuwe installatie voor alleen een nieuwe radio.... ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edtbonep
Verwijderd schreef op zondag 07 maart 2010 @ 19:01:
[...]

Heb ik gedaan, alle tweets staan er nog ....( heb ze via twitter op pc verwijderd) Ik volg niemand meer , alles staat er nog... Nog een idee ?
Hm..., dit probleem heb ik dus ook.... :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno-Basje
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09 22:15
Wifi Router.....

Ik heb het nog steeds niet aan de praat. En ik lees ook verschillende ervaringen, bij de een werkt het wel en bij de andere werkt het niet. Als ik het aanzet op mijn HD2 dan ziet mijn macbook het netwerk gewoon niet. In het vorige topic stonden wat aanwijzingen als wifi uitzetten alvoren wifirouter aan te zetten, maar dat werkt ook niet bij mij. Ook las ik iets over een cabje, waarna het wel zou werken.

Heeft iemand tips over hoe wifirouter aan de praat te krijgen? Heb inmiddel wel eindelijk tethering via bluetooth werkend, maar ik vind gewoon dat wifi router ook moet werken, het zit er immers op.

Thx,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
Verwijderd schreef op zondag 07 maart 2010 @ 19:01:
[...]

Zet eerst sense uit, daarna ga je via de verkenner naar: "\Application Data\HTC\Twitter" ,en verwijder alle foto's. Daarna ga je naar "\Temp\TwiEng" , en verwijder alles in deze map. Zet nu sense weer aan, en refresh twitter.

[ Voor 4% gewijzigd door Barfman op 07-03-2010 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Barfman schreef op zondag 07 maart 2010 @ 19:55:
[...]

Zet eerst sense uit, daarna ga je via de verkenner naar: "\Application Data\HTC\Twitter" ,en verwijder alle foto's. Daarna ga je naar "\Temp\TwiEng" , en verwijder alles in deze map. Zet nu sense weer aan, en refresh twitter.
Yep, zo moet het...
Dank je wel !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Barfman schreef op zondag 07 maart 2010 @ 15:23:
[...]

Ik heb MyMobiler via wifi draaien hoor, dus zonder usb.
Via IP van de HD2 of zo? Heb 'm hier wel via BT draaien maar hoe ik het zou moeten doen via WiFi :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
Verwijderd schreef op zondag 07 maart 2010 @ 22:13:
[...]

Via IP van de HD2 of zo? Heb 'm hier wel via BT draaien maar hoe ik het zou moeten doen via WiFi :?
Staat een handleiding op de site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij werkt WiFiRouter gewoon, programma aangeklikt en met de notebook het Wifirouter netwerk aangeklikt. Verbinding werd gemaakt na het invoeren van de code. Verder geen andere dingen hoeven doen.
Techno-Basje schreef op zondag 07 maart 2010 @ 19:46:
Wifi Router.....

Ik heb het nog steeds niet aan de praat. En ik lees ook verschillende ervaringen, bij de een werkt het wel en bij de andere werkt het niet. Als ik het aanzet op mijn HD2 dan ziet mijn macbook het netwerk gewoon niet. In het vorige topic stonden wat aanwijzingen als wifi uitzetten alvoren wifirouter aan te zetten, maar dat werkt ook niet bij mij. Ook las ik iets over een cabje, waarna het wel zou werken.

Heeft iemand tips over hoe wifirouter aan de praat te krijgen? Heb inmiddel wel eindelijk tethering via bluetooth werkend, maar ik vind gewoon dat wifi router ook moet werken, het zit er immers op.

Thx,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edtbonep
Verwijderd schreef op zondag 07 maart 2010 @ 20:04:
[...]

Yep, zo moet het...
Dank je wel !
Ook bij mij heeft dit schijnbaar gewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Barfman schreef op zondag 07 maart 2010 @ 22:17:
[...]

Staat een handleiding op de site.
Gezien, ga er even mee aan de gang :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edtbonep
Met mijn oude Eten gsm kon ik bij de gemaakte foto's meteen ook de gps-coordinaten plaatsen.
Bij de HD2 kan dat volgens mij alleen bij Footprints.
Bestaat er een mogelijkheid om dit ook meteen in een gemaakte foto te plaatsen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cablekevin

Cablekevin

CCCP Baby!

edtbonep schreef op maandag 08 maart 2010 @ 10:27:
Met mijn oude Eten gsm kon ik bij de gemaakte foto's meteen ook de gps-coordinaten plaatsen.
Bij de HD2 kan dat volgens mij alleen bij Footprints.
Bestaat er een mogelijkheid om dit ook meteen in een gemaakte foto te plaatsen?
Als je BSB geinstalleerd hebt kun je GPS fotografie activeren, dan kun je tussen die modus switchen, dan schrijft die automatisch de gps-coordinaten erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand ervaring met de reparatieservice van HTC (reparatieduur)? In het specifiek het vervangen van een scherm.
Ze zeiden toen ik de telefoon ging opsturen, dat het ongeveer 10 dagen zou duren, en bij technical support tracking staat er "we are reparing your phone", maar dit kan ook een automatisch bericht zijn bij het ontvangen van de telefoon...

Nu zegt iemand aan de telefoon dat het wel 3/4 weken kan duren maar het klonk niet alsof hij echt wist waar hij het over had zeg maar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmageddon
  • Laatst online: 12-09 08:47
Verwijderd schreef op maandag 08 maart 2010 @ 11:10:
Iemand ervaring met de reparatieservice van HTC (reparatieduur)? In het specifiek het vervangen van een scherm.
Ze zeiden toen ik de telefoon ging opsturen, dat het ongeveer 10 dagen zou duren, en bij technical support tracking staat er "we are reparing your phone", maar dit kan ook een automatisch bericht zijn bij het ontvangen van de telefoon...

Nu zegt iemand aan de telefoon dat het wel 3/4 weken kan duren maar het klonk niet alsof hij echt wist waar hij het over had zeg maar...
Mijn ervaring met HTC (dat het opstuurt naar belgië) is dat het 2 weken duurt voordat je je telefoon terug hebt. Maar dit zegt natuurlijk niks :) het is maar een indicatie.

Aap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

harmageddon schreef op maandag 08 maart 2010 @ 11:40:
[...]

Mijn ervaring met HTC (dat het opstuurt naar belgië) is dat het 2 weken duurt voordat je je telefoon terug hebt. Maar dit zegt natuurlijk niks :) het is maar een indicatie.
2 weken is prima te overzien, als het daarbij blijft :)
thx voor je comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Magnat-
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19-03-2020
Techno-Basje schreef op zondag 07 maart 2010 @ 19:46:

Als ik het aanzet op mijn HD2 dan ziet mijn macbook het netwerk gewoon niet. In het vorige topic stonden wat aanwijzingen als wifi uitzetten alvoren wifirouter aan te zetten, maar dat werkt ook niet bij mij.
Quotes uit deeltje 3
-Magnat- schreef op woensdag 09 december 2009 @ 12:48:
[...]

Ik heb de "schuifjes" als volgt staan
Instellingen -> draadloze bediening

Vliegtuigmodus->uit
Telefoon->aan
Bluetooth->uit
WLAN->aan
Microsoft direct push->uit
Gegevensverbinding->aan
Wi-Fi Router->aan

Weet niet of je er wat aan hebt, maar misschien dat je WLAN ook aan moet hebben om de HD2 als router te laten functioneren
afterburn schreef op woensdag 09 december 2009 @ 14:34:
[...]

Idd, dan werkt het. Beetje vaag, aangezien het ding zelf wifi aanzet als je de router start. Als je wifi aan hebt staan voor je de router start, dan werkt het wel.

Bedankt!
Het was ook eerst wifi aanzetten alvorens de router in te schakelen.

[ Voor 48% gewijzigd door -Magnat- op 08-03-2010 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stephan224
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 31-10-2022
Hoe bevalt het typen op de HTC HD2? Is het on screen toetsenboard een beetje goed te bedienen of is het net zoals bij de "oude" HTC Diamond lastig omdat alles zo klein is?

Ik twijfel tussen een Nokia N900 en een HTC HD2. Echter wat me ontzettend tegenhoudt om een HD2 te nemen is de bediening van het toestel.

Software Developer, checkout my bitcoin software at my website www.haasonline.com (Trade Bots and more...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stephan224 schreef op maandag 08 maart 2010 @ 12:45:
Hoe bevalt het typen op de HTC HD2? Is het on screen toetsenboard een beetje goed te bedienen of is het net zoals bij de "oude" HTC Diamond lastig omdat alles zo klein is?

Ik twijfel tussen een Nokia N900 en een HTC HD2. Echter wat me ontzettend tegenhoudt om een HD2 te nemen is de bediening van het toestel.
bediending is super, typen moest ik wel aan wennen omdat ik een fysiek toetsenbord gewend was. Gaat nu prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EBOOZ
Ik had voorheen een Touch Cruise en die heeft t.o.v. de HD2 een vrij klein scherm. Typen op de HD2 is dus voor mij een verademing ;)

Tip is wel om die functie te gebruiken die je typefoutjes corrigeert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)

Vraag jezelf wel af of je echt een prutser bent met je telefoon. De N900 is niet echt toegankelijk voor de mainstream gebruiker. Het feit dat je een aparte telefoon applicatie moet starten voordat je kunt bellen zegt al genoeg natuurlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunZip
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 22-10-2017

Heb ze allebei (liefhebberei.....lol) beiden hebben hun sterke en zwakke kanten maar een ding is zeker.....typen gaat op de N900 als een speer, veel minder fouten dan op de HTC HD2 met een naar mijn mening te gevoelig scherm. "Resco Keyboard" gaf enige verbetering maar het is nog verre van ideaal. Heb nu "Swype" draaien en heb ook de "Dutch cab" maar weet nog niet hoe deze te installeren. Weet iemand dat toevallig?

Als je veel typed of SMS'd dan voor de N900 gaan echter,.....Maemo 5 en Win. Mob.6.5 is appels met peren vergelijken!

Grtz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EBOOZ
[...]

Dank! Ben nu aan het flashen :) Was volgens mij ook wel nodig, want zoals ik al eerder aangaf gebeurden er soms rare dingen met m'n telefoon :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Master
  • Laatst online: 20:27
Iemand die dit ook maar enigzins snapt?

Via dit topic kun je het spel Warcraft 2 voor de HD2 downloaden; http://www.htcforum.nl/forum/viewtopic.php?f=33&t=3609

Heel leuk en aardig allemaal, maar de topicstarter spreekt zichzelf tegen met de installatie van het bestand. Namelijk de hij verteld eerst; Zip file uitpakken, inhoud kopieren naar de geheugenkaart van de HD2 et Voila je kunt spelen.

Maar hij verteld later dat je het complete Cab bestand naar de telefoon moet kopieren, hierna kun je het bestand vanuit de telefoon installeren.

Nu klopt optie 2 sowieso al voor geen bal, aangezien het een ZIP file is en geen .cab bestand.
Maar als ik het bestand uitpak en hierna de inhoud overzet naar de telefoon, dan kan ik het spel wel spelen.
Het eerste level kan ik dan nog gewoon spelen, hierna komt het spel bij de loading screen van het 2de level en floept hij eruit! Hierna keert de telefoon terug naar "File Explorer"

Mijn vraag; Weet iemand wel een geniale uitleg hoe dit spel nou precies te installeren valt, waardoor het spel ook gewoon goed speelbaar blijft.

Razer 18 * 32GB * i9 13950HX 5,5 GHz * 4TB ssd * RTX 4090

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lithje
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 16-04-2021
Heb je die 'CAB' ook geprobeerd? Je PC ziet een CAB namelijk als een ZIP bestand. Het kan dus zomaar zijn dat het wel een CAB is. Maar zoals ik al zei, weet niet of je het al geprobeerd hebt of bij voorbaat al dacht, dat werkt niet! Mocht het een CAB zijn dan kan hij hem nog steeds uitpakken als een ZIP/RAR. Snap je het nog? ;)

[ Voor 17% gewijzigd door lithje op 08-03-2010 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Master
  • Laatst online: 20:27
Nee het werkt niet, ik had het bestand al wel eens op de telefoon gezet. Nu moet ik wel zeggen ik heb het bestand nu uitgepakt, ook op de telefoon gezet. Nu laden alle levels netjes door.

Razer 18 * 32GB * i9 13950HX 5,5 GHz * 4TB ssd * RTX 4090

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honey
Moet ik echt elke keer door het instellingen menu om mijn geluids/bel profiel te veranderen in vergadering en andersom, of is er een sneltoets?

btw Co0kies Home tab maakt de telefoon bijna helemaal af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmageddon
  • Laatst online: 12-09 08:47
honey schreef op maandag 08 maart 2010 @ 16:14:
Moet ik echt elke keer door het instellingen menu om mijn geluids/bel profiel te veranderen in vergadering en andersom, of is er een sneltoets?

btw Co0kies Home tab maakt de telefoon bijna helemaal af.
Wat dacht je van de hardware volume knoppen? Je kan toch prima als je in een vergadering zit je telefoon op stil zetten op die manier?

Aap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dust2Dust
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 13-09 10:18
Ik heb sinds twee weken een HD2. Gelijk een soft-rubberen case er om heen gedaan en een screenprotector er op.

Ik weet zeker dat het toestel nog niet is gevallen en draag hem altijd in de binnenzak van mijn kolbert.

Vandaag kwam ik tijdens het verwisselen van mijn SD kaart er achter dat in alle vier de hoeken van de behuizing van het toestel scheurtjes in het plastic zitten. Ik dacht eerst dat het streepjes van de fabrieksmal waren maar onder een vergrootglas zijn het duidelijk scheurtjes.ze beginnen aan de rand naast het glas en stoppen (vooralsnog) bij de knik naar de achterkant van het toestel. Ze zijn dus ongeveer 7 mm lang.

Ik wil kijken of ik foto's kan posten maar het lijkt me moeilijk want het zijn echt kleine scheurtjes.

Vraag is of er meerdere mensen zijn met dit probleem. Het kan zijn dat het je nog niet eens is opgevallen, dus kijk er vooral even naar. Ik heb op de internetz iig nog niets kunnen vinden.

Ik ga het toestel opsturen voor garantie maar wil voordien even horen of er mensen bekend zijn met deze scheurtjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micheldenhaag
FunZip schreef op maandag 08 maart 2010 @ 14:23:
[...]

Heb ze allebei (liefhebberei.....lol) beiden hebben hun sterke en zwakke kanten maar een ding is zeker.....typen gaat op de N900 als een speer, veel minder fouten dan op de HTC HD2 met een naar mijn mening te gevoelig scherm. "Resco Keyboard" gaf enige verbetering maar het is nog verre van ideaal. Heb nu "Swype" draaien en heb ook de "Dutch cab" maar weet nog niet hoe deze te installeren. Weet iemand dat toevallig?

Grtz.
Dat dutch cabje van swype zoek ik :) kun je mij aan een downloadplek helpen? _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

teake schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 19:07:
[...]

Is outlook toevallig leeg, en staat de synchronisatie zo ingesteld dat de PC de baas is? (Bij conflicten telefoon overschrijven). Wellicht moet je daar een instelling veranderen.
En anders misschien via Microsoft Myphone oid proberen over te zetten?
Het probleem lag hem in het feit dat mijn vriend zijn contacten allemaal nog op de SIM-kaart had staan.
nadat we die gekopieerd hadden nar het geheugen van de HD2 zelf, werd ineens wel alles gesynchroniseerd.
Dus opgelost. In ieder geval bedankt voor het meedenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunZip
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 22-10-2017
micheldenhaag schreef op maandag 08 maart 2010 @ 16:59:
[...]

Dat dutch cabje van swype zoek ik :) kun je mij aan een downloadplek helpen? _/-\o_
Hier: http://forum.xda-develope...06&page=3&highlight=swype
Maar ik weet nog niet hoe ik hem toe moet passen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 25-03 22:21
FunZip schreef op maandag 08 maart 2010 @ 17:21:
[...]

Hier: http://forum.xda-develope...06&page=3&highlight=swype
Maar ik weet nog niet hoe ik hem toe moet passen.....
Dat is geen cabje, dat is gewoon een zipbestand met een dutch dictionary in txt-files. Het is de bedoeling dat je zelf alle woorden kopieert en plakt. Door deze woorden te plakken (kan het beste in een email, want daar heb je geen tekens-restrictie zoals bij smsen) en ze dan allemaal te selecteren, kan ze een heel aantal woorden in één keer leren aan swype.
Een langdurig en saai proces, en de geluiden zijn verdeeld over of dit echt goed werkt. Het schijnt namelijk dat het bestand waar je woorden aan toe kan voegen (te leren dus), niet groter kan zijn dan 65kb. Dit zou betekenen dat je nooit een compleet woordenboek kan toevoegen.
Het echte woordenboek (een #.lib-file als ik het goed heb) is nog niet gekraakt door de mensen van xda, dus een echte goed werkende versie van swype met nederlands woordenboek is er volgens mij gewoon nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Windkracht13
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 04-10-2024

Windkracht13

Hoezzz íe nou?

Verwijderd, niet goed gezocht... 8)7

[ Voor 81% gewijzigd door Windkracht13 op 08-03-2010 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-10-2022
Dust2Dust schreef op maandag 08 maart 2010 @ 16:33:
Ik heb sinds twee weken een HD2. Gelijk een soft-rubberen case er om heen gedaan en een screenprotector er op.

Ik weet zeker dat het toestel nog niet is gevallen en draag hem altijd in de binnenzak van mijn kolbert.

Vandaag kwam ik tijdens het verwisselen van mijn SD kaart er achter dat in alle vier de hoeken van de behuizing van het toestel scheurtjes in het plastic zitten. Ik dacht eerst dat het streepjes van de fabrieksmal waren maar onder een vergrootglas zijn het duidelijk scheurtjes.ze beginnen aan de rand naast het glas en stoppen (vooralsnog) bij de knik naar de achterkant van het toestel. Ze zijn dus ongeveer 7 mm lang.

Ik wil kijken of ik foto's kan posten maar het lijkt me moeilijk want het zijn echt kleine scheurtjes.

Vraag is of er meerdere mensen zijn met dit probleem. Het kan zijn dat het je nog niet eens is opgevallen, dus kijk er vooral even naar. Ik heb op de internetz iig nog niets kunnen vinden.

Ik ga het toestel opsturen voor garantie maar wil voordien even horen of er mensen bekend zijn met deze scheurtjes.
Volgens mij heb ik het ook en zijn het geen scheurtjes maar gewoon de plekken waar het metaal aan elkaar vast zit.

Kun je wel foto's posten van je soft case? ik ben namelijk ook op zoek!

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dust2Dust
vanpeltje schreef op maandag 08 maart 2010 @ 18:24:
[...]

Volgens mij heb ik het ook en zijn het geen scheurtjes maar gewoon de plekken waar het metaal aan elkaar vast zit.

Kun je wel foto's posten van je soft case? ik ben namelijk ook op zoek!
Ik heb deze besteld bij deze ebayer. Had hem binnen 4 dagen in huis en toen ik hem bestelde was de shipment gratis.

Past perfect en alle openingen en sensoren zijn goed te bereiken/vrij.

In veel kleuren beschikbaar. alleen de zwarte is niet transparant, alle andere kleuren wel (dan zie je de tekst achter op je HD2)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razkal
  • Laatst online: 11-12-2024
vanpeltje schreef op maandag 08 maart 2010 @ 18:24:
[...]

Heb ook maar even gekeken, is volgens mij ook gewoon een "vouw", als je bijv. rond je 3.5mm jack kijkt zie je net zoiets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dust2Dust
Razkal schreef op maandag 08 maart 2010 @ 19:03:
[...]

Heb ook maar even gekeken, is volgens mij ook gewoon een "vouw", als je bijv. rond je 3.5mm jack kijkt zie je net zoiets.
Het doet mij heel sterk denken aan de haarscheuren in de SE Experia. Vooral omdat niet alle hoeken eender zijn. Eén hoek is pas half door (vlak bij het scherm). Het lijkt mij dat dit de integriteit van de behuizing volledig verkloot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edtbonep
Cablekevin schreef op maandag 08 maart 2010 @ 10:49:
[...]

Als je BSB geinstalleerd hebt kun je GPS fotografie activeren, dan kun je tussen die modus switchen, dan schrijft die automatisch de gps-coordinaten erbij.
Ik kan in BsB-Tweaks hierover niets vinden.
Misschien kijk ik niet op de goede plaats?
Ik heb versie 1.6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cablekevin

Cablekevin

CCCP Baby!

edtbonep schreef op maandag 08 maart 2010 @ 19:19:
[...]

Ik kan in BsB-Tweaks hierover niets vinden.
Misschien kijk ik niet op de goede plaats?
Ik heb versie 1.6.
2e item die je kunt selecteren: Hidden Camera Modus (Enable camera hidden modes)
Dan ga je naar camera en dan druk je het menu open, druk je op het cameratje, dan ga je naar volgende, en dan kan je daar GPS Photo selecteren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edtbonep
Wat stom van mij.....
Bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razkal
  • Laatst online: 11-12-2024
Dust2Dust schreef op maandag 08 maart 2010 @ 19:15:
[...]

Het doet mij heel sterk denken aan de haarscheuren in de SE Experia. Vooral omdat niet alle hoeken eender zijn. Eén hoek is pas half door (vlak bij het scherm). Het lijkt mij dat dit de integriteit van de behuizing volledig verkloot.
Klinkt alsof het scherm te strak in de behuizing zit dan.
Bij mij zien alle hoeken er hetzelfde uit. Het ziet er bij mij ook meer uit als een lijntje wat ontstaat omdat er 2 helften (in dit geval dus 2 helften om er voor te zorgen dat er een ronding ontstaat) tegen elkaar "geplakt" zijn. Kan je misschien toch proberen een foto te plaatsen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clonedonkey
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 12:56
Ik ben een beetje aan het proberen muziek albums op de hd2 te zetten. Heb een map music op mijn 16gb memorycard gezet en de htc sense vindt ze automatisch. Alleen van sommige albums kan hij geen hoesje vinden ook niet als ik hem opnieuw laat zoeken. Is het mogelijk zelf een hoesje te downloaden ergens en er dan op te zetten ? Zo ja, hoe werkt dit precies ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dust2Dust
Razkal schreef op maandag 08 maart 2010 @ 19:50:
[...]

Klinkt alsof het scherm te strak in de behuizing zit dan.
Bij mij zien alle hoeken er hetzelfde uit. Het ziet er bij mij ook meer uit als een lijntje wat ontstaat omdat er 2 helften (in dit geval dus 2 helften om er voor te zorgen dat er een ronding ontstaat) tegen elkaar "geplakt" zijn. Kan je misschien toch proberen een foto te plaatsen?
Ik ga het morgen bij daglicht proberen. Met kunstlicht lukt het met mijn camera helaas niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
clonedonkey schreef op maandag 08 maart 2010 @ 20:11:
Ik ben een beetje aan het proberen muziek albums op de hd2 te zetten. Heb een map music op mijn 16gb memorycard gezet en de htc sense vindt ze automatisch. Alleen van sommige albums kan hij geen hoesje vinden ook niet als ik hem opnieuw laat zoeken. Is het mogelijk zelf een hoesje te downloaden ergens en er dan op te zetten ? Zo ja, hoe werkt dit precies ?
Deeltje 6, zoeken op "album hoes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micheldenhaag
Rossi schreef op maandag 08 maart 2010 @ 17:45:
[...]

Dat is geen cabje, dat is gewoon een zipbestand met een dutch dictionary in txt-files. Het is de bedoeling dat je zelf alle woorden kopieert en plakt. Door deze woorden te plakken (kan het beste in een email, want daar heb je geen tekens-restrictie zoals bij smsen) en ze dan allemaal te selecteren, kan ze een heel aantal woorden in één keer leren aan swype.
Een langdurig en saai proces, en de geluiden zijn verdeeld over of dit echt goed werkt. Het schijnt namelijk dat het bestand waar je woorden aan toe kan voegen (te leren dus), niet groter kan zijn dan 65kb. Dit zou betekenen dat je nooit een compleet woordenboek kan toevoegen.
Het echte woordenboek (een #.lib-file als ik het goed heb) is nog niet gekraakt door de mensen van xda, dus een echte goed werkende versie van swype met nederlands woordenboek is er volgens mij gewoon nog niet.
Ik heb net een demo van Slide-IT eropgezet... een soort Swype. Dat heeft wel een nederlandse directory en werkt best aardig (merk het verschil met swype english nauwelijks).
Kwam daarbij tot de ontdekking dat ook gewoon ouderwets typen op dat keyboard veel makkelijker gaat omdat de toetsen verder van elkaar liggen.
Omdat ik typen geen probleem vind, maar het aantal gemaakte missers op het HTC keyboard te groot is, ga ik eens allerhande keyboards testen.
Mn ervaringen post ik hier wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paling1
  • Niet online

Paling1

R 8.5

clonedonkey schreef op maandag 08 maart 2010 @ 20:11:
Ik wil dat eigenlijk ook wel weten... ben vandaag ook begonnen om wat muziek op mijn geheugenkaartje te zetten...
Bij heet eerste album ging het al mis met de cover...Er staat een bestandje cover.jpg in de map met MP3's maar die ziet ie niet ofzo...

haha sneller typen... ik ga effe in deel 6 zoeken...

Verder nog wat ervaringen van afgelopen week:
Ik zat een weekje in Drenthe op een plek met wat minder goede ontvangst. Het vreemde was dus dat ik met mijn gloedje nieuwe HD2 geen bereik had, en mijn vrouw met haar 2 jaar oude el cheapo Nokia had wel gewoon probleemloos bereik. Allebei hebben we een T-Mobile abo. Er stond ipv ' 3G T-Mobile NL' alleen nog ' No Service' boven in mijn scherm. De batterij liep overdag ook terug van 100% naar ±50% gedurende de dag... Ik heb een paar keer een soft reset gedaan, maar dat hielp niets... Na een paar dagen zo rond gelopen te hebben waren we even naar Emmen geweest, en ik dacht dat ik daar toch zeker ontvangst zou moeten hebben... Maar helaas nog steeds niets... Toen heb ik de batterij even een paar minuten uit mijn telefoon gehaald, en daarna was ineens alles weer OK. Ook op de plaatsen waar ik eerder op de dag (en de week) geen bereik had... 8)7

Ook heb ik een aantal keren voor een wat langere tijd met TomTom aan gereden, en dat werkt uit de kunst.
Als ik de HD2 niet aan de lader hang, dan verlies je per uur ±15 a 16% aan lading. Met de 500 mAh lader die ik voor in de auto had gekocht, liep de acculading tijdens het navigeren gewoon op, dus 500 mAh is blijkbaar genoeg voor navigeren en opladen...
Wat me nog wel opviel is dat de telefoon echt loeiheet wordt van het navigeren...Op de achterkant bij de batterijklep zit dan een hele warme plek...

Verder heb ik de Cookie HomeTab extensie geinstalleerd (net weer effe geupdate naar de nieuwste versie) en dat werkt echt helemaal super! Dat is echt iets dat ze bij HTC eigenlijk vanaf het begin hadden moeten hebben _/-\o_
Het maakt de HD2 toch net effe wat handiger! Ik las op XDA trouwens dat ie ook bezig is om een lockscreen in te gaan bouwen. Da's helemaal mooi, want dan heb je S2U2 ook niet echt meer nodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guru1000
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-02-2021
Een hele goede avond allen :W

Ik heb sinds 2 weken ook een HD2 en bevalt mij tot nu toe redelijk goed. HTC is van ver gekomen als ik hem vergelijk met mijn Qtek S100 die ik enkele jaren geleden had.

Ik zit nu alleen met een probleempje. Ik heb Windows Mobile Apparaatcentrum gedownload en geinstalleerd, maar als ik de telefoon aansluit zegt de telefoon wel: "activesync, opslag of modem" waarna ik activesync kies. Maar toch blijft WMA zeggen geen telefoon verbonden. Hebben jullie een idee hoe dit kan?

Heb de zoekfunctie al gebruikt, maar kan niks vinden. :S

Alvast bedankt voor jullie hulp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clonedonkey
Wat is de snelste manier om files naar de memorycard in de hd2 te copieren ? Als ik het via het windows mobiele apparaten programma doe gaat het langzaam maar ook via deze computer en dan op de telefoon klikken. Ik had ergens iets gelezen dat je hem als een usb host ofzo kan benaderen en dat dit dan sneller is, maar weet niet meer hoe dit precies heet of waar ik dit gevonden had :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdohmen
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 14-09 16:41
Optie 1: Je memorycard in je kaartlezer van je pc/laptop stoppen

Optie 2: Je HD2 op je computer aansluiten via de USB kabel en dan op je HD2 de optie "DISK DRIVE" selecteren of de Nederlandse variant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paling1
  • Niet online

Paling1

R 8.5

Barfman schreef op maandag 08 maart 2010 @ 20:37:
[...]

Deeltje 6, zoeken op "album hoes"
Ik heb effe zitten klooien...
De opties uit de zoekresultaten die ik geprobeerd heb zijn:
  1. de cover jpeg's rezizen en hernoemen naar een ~htc_xxx.vin bestand;
  2. Mp3tag gebruiken.
Optie 1 werkt bij mij niet, maar optie 2 werkt als een tierelier!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clonedonkey
rdohmen schreef op maandag 08 maart 2010 @ 21:18:
Optie 1: Je memorycard in je kaartlezer van je pc/laptop stoppen

Optie 2: Je HD2 op je computer aansluiten via de USB kabel en dan op je HD2 de optie "DISK DRIVE" selecteren of de Nederlandse variant.
Optie 2 is het inderdaad. Alleen waar kan ik dit vinden ? Heb ooit de 1e keer dat ik de hd2 op mijn aansloot gekozen voor de sync mode en gezegd dat hij het nooit meer moest vragen en kan het nu niet meer vinden. Ook de handleiding helpt me niet echt helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dust2Dust
"Ik zit nu alleen met een probleempje. Ik heb Windows Mobile Apparaatcentrum gedownload en geinstalleerd, maar als ik de telefoon aansluit zegt de telefoon wel: "activesync, opslag of modem" waarna ik activesync kies. Maar toch blijft WMA zeggen geen telefoon verbonden. Hebben jullie een idee hoe dit kan?"

Kun je iets meer vertellen over je windows versie op je PC?

En toen je je HD2 aansloot zag je toen een pop-up rechts onder in je beeldscherm (PC) met een vermelding over het downloaden van drivers?

Probeer iig een andere usb aansluiting en bij voorkeur niet over een (al dan niet gepowerde) USB Hub

[ Voor 85% gewijzigd door Dust2Dust op 08-03-2010 21:45 ]

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Zoals in Het algemeen beleid te lezen staat is het:
• verboden om warez aan te bieden of er naar te vragen
• spam te plaatsen
• verboden om inks naar custom ROM's plaatsen.