clonedonkey schreef op maandag 08 maart 2010 @ 20:11:
Ik ben een beetje aan het proberen muziek albums op de hd2 te zetten. Heb een map music op mijn 16gb memorycard gezet en de htc sense vindt ze automatisch. Alleen van sommige albums kan hij geen hoesje vinden ook niet als ik hem opnieuw laat zoeken. Is het mogelijk zelf een hoesje te downloaden ergens en er dan op te zetten ? Zo ja, hoe werkt dit precies ?
Ik wil dat eigenlijk ook wel weten... ben vandaag ook begonnen om wat muziek op mijn geheugenkaartje te zetten...
Bij heet eerste album ging het al mis met de cover...Er staat een bestandje cover.jpg in de map met MP3's maar die ziet ie niet ofzo...
haha sneller typen... ik ga effe in deel 6 zoeken...
Verder nog wat ervaringen van afgelopen week:
Ik zat een weekje in Drenthe op een plek met wat minder goede ontvangst. Het vreemde was dus dat ik met mijn gloedje nieuwe HD2 geen bereik had, en mijn vrouw met haar 2 jaar oude el cheapo Nokia had wel gewoon probleemloos bereik. Allebei hebben we een T-Mobile abo. Er stond ipv ' 3G T-Mobile NL' alleen nog ' No Service' boven in mijn scherm. De batterij liep overdag ook terug van 100% naar ±50% gedurende de dag... Ik heb een paar keer een soft reset gedaan, maar dat hielp niets... Na een paar dagen zo rond gelopen te hebben waren we even naar Emmen geweest, en ik dacht dat ik daar toch zeker ontvangst zou moeten hebben... Maar helaas nog steeds niets... Toen heb ik de batterij even een paar minuten uit mijn telefoon gehaald, en daarna was ineens alles weer OK. Ook op de plaatsen waar ik eerder op de dag (en de week) geen bereik had...
Ook heb ik een aantal keren voor een wat langere tijd met TomTom aan gereden, en dat werkt uit de kunst.
Als ik de HD2 niet aan de lader hang, dan verlies je per uur ±15 a 16% aan lading. Met de 500 mAh lader die ik voor in de auto had gekocht, liep de acculading tijdens het navigeren gewoon op, dus 500 mAh is blijkbaar genoeg voor navigeren en opladen...
Wat me nog wel opviel is dat de telefoon echt loeiheet wordt van het navigeren...Op de achterkant bij de batterijklep zit dan een hele warme plek...
Verder heb ik de Cookie HomeTab extensie geinstalleerd (net weer effe geupdate naar de nieuwste versie) en dat werkt echt helemaal super! Dat is echt iets dat ze bij HTC eigenlijk vanaf het begin hadden moeten hebben
Het maakt de HD2 toch net effe wat handiger! Ik las op XDA trouwens dat ie ook bezig is om een lockscreen in te gaan bouwen. Da's helemaal mooi, want dan heb je S2U2 ook niet echt meer nodig...