Toon posts:

Cdwow prijzen in de pricewatch?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik vraag me af waarom Cdwow niet als winkel in de pricewatch geregistreerd word. Het is verreweg een van de goedkoopste online shops voor met name pcgames.

Ik heb wel op een bron (consumentenreview) gelezen dat de winkel allicht NTSC games zou verkopen zonder dat dat aangegeven word, waardoor je aan de door hun verkochte consolegames niks zou hebben. Ik weet niet, hebben meer mensen ervaring met consolegames van cdwow? Ik heb er enkel een keer een pc game besteld en dat werkte goed dus van daaruit geen punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soczol
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 27-09 22:22

soczol

Doet iets met energie

In de pricewatch staan alleen prijzen van shops die een Pricewatch abonnement hebben afgesloten. Blijkbaar heeft 'cdwow' geen abonnement afgesloten.

De shop is zelf wel aanwezig: http://tweakers.net/shopreview/7758/cd-wow!-nederland.html, maar er staan dus geen prijzen van in de pricewatch.

Zie ook Prijsvermeldingen van niet-klanten Pricewatch

[ Voor 24% gewijzigd door soczol op 04-03-2010 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Helaas valt daardoor deze winkel, die waarschijnlijk door zijn internationale beleid zich niet erg focust op dit soort nationale dingen als prijsvergelijkers, buiten de boot.

BFBC2 voor 32 euro bij release, dat is 4,50 minder dan de huidige laagste, jammer dat dat er niet in staat.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 10-03-2010 23:00 ]