Toon posts:

Philips Acoustic Edge 5.1

Pagina: 1
Acties:
  • 205 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Olla,

Alleen voor de geinteresseerden in die lekkere Philips Acoustic Edge 5.1 soundcard welke afgelopen zondag behandeld werd:
( http://www.tweakers.net/nieuws/16003 )
Deze kaart is dus niet in Nederland te koop en dat zal ook niet gaan gebeuren, volgens Philips.

Als je wilt kun je de kaart hier kopen (wel met creditcard uiteraard):
http://www.dartek.com/sitesearch/results.cfm?ItemNo=037849906460&REF= *D

Ik heb diverse sites bezocht maar dit is volgens mij de een van de weinige die relatief weinig shipping rekent en uberhaupt naar Nederland verzendt.
Veel plezier ermee, I will ;)

Thundermol

• justmental
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

justmental

my heart, the beat

Op donderdag 08 maart 2001 10:28 schreef Thundermol het volgende:
Olla,

Alleen voor de geinteresseerden in die lekkere Philips Acoustic Edge 5.1 soundcard welke afgelopen zondag behandeld werd:
( http://www.tweakers.net/nieuws/16003 )
Deze kaart is dus niet in Nederland te koop en dat zal ook niet gaan gebeuren, volgens Philips.

Als je wilt kun je de kaart hier kopen (wel met creditcard uiteraard):
http://www.dartek.com/sitesearch/results.cfm?ItemNo=037849906460&REF= *D

Ik heb diverse sites bezocht maar dit is volgens mij de een van de weinige die relatief weinig shipping rekent en uberhaupt naar Nederland verzendt.
Veel plezier ermee, I will ;)

Thundermol
#items in stock -> Please call
uh oh

Who is John Galt?

Verwijderd

Topicstarter
Lees nou eens goed.
Alleen voor de geinteresseerden. Ga spiekerkabeltjes kopen joh. ;)

• sju
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-05-2025

sju

rrradio

ja... die wil ik dus al een aantal maanden kopen..
Als ze hier dus shippen naar nederland zou dat wel bruut zijn.
Lijkt me wel handig dat we weer een gezamelijke aktie gaan houden om de verzendkosten te gaan delen. Dus als je deze kaart wil, zeg et dan ff hieronder, want dan kan ik kijken of er genoeg animo is.

blaat? BLAAAAAAAAT!

• justmental
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

justmental

my heart, the beat

Op donderdag 08 maart 2001 11:01 schreef Dondermol het volgende:
Lees nou eens goed.
Alleen voor de geinteresseerden. Ga spiekerkabeltjes kopen joh. ;)
Ik bedoel te zeggen dat je er wel eens heel lang op moet kunnen gaan wachten ;(
Wat wil je trouwens met zo'n speelgoedkaartje als je al een SB True Live In Concert! Platinum hebt? ;)

Who is John Galt?

Verwijderd

Topicstarter
Tja, het is voor mijn 24e :9 pc. Die moet nodig qua sound geupped worden want daar zit nog zo'n SB64peecee-ie in.

sju, goed initiatief.

Verwijderd

Ik ben eventueel wel geintereseerd. Ik heb naar Sparco in de VS gemaild en zij rekenden $67.61 voor een 4.1 kaart (voor mijn gebruik eventueel wel genoeg) en $36.42 verzend kosten. In totaal omgerekend dus fl. 244.- en dat vind ik toch wel te duur (een DMX Xfire kost de helft!).
Maar laat het even weten als er nog meer serieus geintereseerden zijn en we onze krachten kunnen bundelen.

Verwijderd

Dat gezweer bij de SB creative meuk.
Vermoeiend. :z
Die kaarten kunnen wel veel, en de analoge
kant werkt ook vrij goed.
Maar de SPDIF (digital in/out) van die creative dingen is echt bagger :r
Die is nog slechter dan de analoge werking,
dat opzich is wel een prestatie hoor. *D

Maar wel of niet fan van creative, het is toch van de dolle dat we in NL geen PHILIPS
productje kunnen kopen !!

Verwijderd

Ik ben op zoek naar de driver voor deze kaart voor xp maar kan hem nergens vinden.help!!!!

Verwijderd

kijk eens bij 3dsoundsurge

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08 15:07

Mijn Home Cinema in aanbouw

Verwijderd

ok thanks,
Maar in apparaatbeheer staat er bij pci invoerapparaat een rood kruisje, hoe kan ik dit weer goed krijgen?

• technopeuter
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-08 19:49
Geen idee deze kaart hoort toch in je AGP? (giebel)

Een rood kruisje betekend dat je'em in dit hardwareprofiel hebt uitgeschakelt, In de driver dus even weer inschakelen!
(dacht ik zo uit mijn hoofd zonder het te kunnen testen...)

Geweldige gel. kaart. Iedere tweaker zit met z'n divx'sjes die stereo geluid hebben en natuurlijke een creativekaarttje met 5 luidsprekers. Uit pure elende zetten ze dan livesurround maar aan. Bhahahaahahaahahah >:)

Wij (AE gebruikers) hebben full 5.1 geluid bij een stereoingang. met effecten die beter klinken dan DD! (8> 8-)
en dan zie je op dit forum een hele verhandeling over DPL2! Q-sound5.1 is echt duidelijk beter!
Kortom tweakerland weet niet wat ze missen. (technopeuter had in zijn babytijd ook een awe64gold.)

Ik wil geen kritiek horen van mensen die deze kaart niet in fatsoenlijk 5.1 gehoord hebben!

diskeltische lurker

Pagina: 1