Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hey allemaal,

Begin april ga ik een week op uitwisseling naar Amerika. Nu wou ik van de gelegenheid gebruik maken om daar een nieuwe gsm aan te kopen. Uiteraard simlock vrij als het even kan.
Mijn oog was gevallen op de Nexus One en de Xperia X10.
Alleen kan ik niet kiezen :+
De Xperia X10 heeft een iets groter scherm en is een echt multimedia beest imo.
Maar de Nexus One heeft dan weer enorme capaciteiten (root access en zo).

Kunnen jullie me schien helpen een keuze te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor.S
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09-09 15:43
Ik zou voor de Google Nexus gaan, dit is echter persoonlijk. Ik vind de interface van de SE absoluut niet mooi, en hij heeft ook pas Android 1.6. Daarentegen heeft de X10 wel een stuk betere camera; als ik de foto's die sony heeft verspreid mag geloven. Ook bij een nieuwe android versie, is er een grotere kans dat de Nexus deze direct krijgt, aangezien het google's 'kindje' is. Ohja, Ik vind de X10 ook wat lomp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 20:15:
Hey allemaal,

Begin april ga ik een week op uitwisseling naar Amerika. Nu wou ik van de gelegenheid gebruik maken om daar een nieuwe gsm aan te kopen. Uiteraard simlock vrij als het even kan.
Mijn oog was gevallen op de Nexus One en de Xperia X10.
Alleen kan ik niet kiezen :+
De Xperia X10 heeft een iets groter scherm en is een echt multimedia beest imo.
Maar de Nexus One heeft dan weer enorme capaciteiten (root access en zo).

Kunnen jullie me schien helpen een keuze te maken?
Ik zou voor de N97 mini gaan, oftewel kansloos topic dit.. Verdiep je in de toestellen en kies er een..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanN
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Het aanschaffen van een nieuwe toestel is iets heel persoonlijks. De ene wil een toestel met een mooi uiterlijk en de andere wil graag weer die ene functie in zijn toestel hebben. Aangezien elke gebruiker jou een andere advies zal geven voegt het topic dan ook niet veel toe. Loop de grote topics van beide toestellen eens langs;

- Het Sony Ericsson Xperia X10 (Rachael) topic - Deel 1
- Google Nexus One [deel 2] "web meets phone"

En maak op basis van je eigen eisen en wensen een keuze, daar kunnen wij je niet mee helpen en daarom gaat dit topic op slot :)

Strava | :-( + ┌(^0^)┘= :-)

Dit topic is gesloten.