Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 00:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

*BUMP*

Toevallig zat ik vanmorgen op de fiets en kwam ik erachter dat ik mijn telefoon niet bij had.
Ik dacht al zul je net zien dat er een rom update uitkomt vandaag....

En jahoor :D

http://www.htc.com/nl/Sup...spx?dl_id=980&news_id=692
ROM Version:

Greece: 1.36.482.1, Portugal: 1.36.410.1, France: 1.36.406.1, Denmark: 1.36.403.1,

Italy: 1.36.408.1, Europe: 1.36.401.1, Spain: 1.36.412.1, Russian Federation: 1.36.411.1,

Sweden: 1.36.413.1, Germany: 1.36.407.1, Nederland: 1.36.404.1, East Europe: 1.36.479.1,

Norway: 1.36.409.1

Improved Functions:

1. The trimmer bar will slide smoothly while trimming the mp3.

2. Enhance the system performance and stability.

3. Improves the ringtone sound quality.

Before you proceed, please confirm that this software upgrade is a newer version than what is currently installed on your device. If it is the same version and your device is operating normally, there is no need to reinstall the software.

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sarrr
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 18-09 13:37
Heeft iemand de Wi-Fi verbinding al (uitgebreid) getest? Ik lees hier en daar dat deze last zou hebben van uitval?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kickasz
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Ik heb de Wi-Fi verbinding nu een paar keer geprobeerd en ik moet zeggen dat deze bij mij iig perfect werkt. Mijn vorige telefoon (HTC Touch Diamond) was daarentegen echt een ramp!

Sc0rPi0N heb jij de nieuwe ROM al getest? Ik ben wel benieuwd naar de performance van de nieuwe ROM. Graag hoor ik of het überhaupt de moeite waard is om daarvoor alles opnieuw te moeten installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Scorpion:
We zijn erg nieuwssgierig naar je ervaring ROM update?????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Tot nu toe vind ik hem wel lekker draaien.
Voor mijn gevoel is hij inderdaad ook stabieler.

Waar ik nog wel eens vastlopers had zijn die nu niet meer voorgekomen.

[ Voor 40% gewijzigd door Frostbite op 14-07-2010 10:50 ]

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pietje63
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-09 14:03

pietje63

RTFM

Sc0rPi0N schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 10:48:
Tot nu toe vind ik hem wel lekker draaien.
Voor mijn gevoel is hij inderdaad ook stabieler.

Waar ik nog wel eens vastlopers had zijn die nu niet meer voorgekomen.
Ik heb de laatste tijd steeds vaker vastlopers (dat ik denk dat mijn telefoon in standby staat maar niet meer wakker wil worden -> enige optie is dan batterij eruit halen). Ik ga de ROM denk ik maar updaten.

Vind het wel altijd vervelend dat je dan al je data en programma's kwijt bent (en high scores in games :+)... Hoe zit het met programma's geinstalleerd op de SD kaart, moet je die ook opnieuw installeren?

De grootste Nederlandstalige database met informatie over computers met zoekfunctie!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pietje63

pietje63

RTFM

Ik heb regelmatig iets vreemds met mijn agenda op mijn homescreen.

Ik heb een afspraak in mijn agenda staat voor afgelopen zondag van 12-13:00 uur. Gisteren stond er op mijn homescreen de volgende tekst
Morgen: afspraak
12-13:00
Vandaag staat er op mijn homescreen de voglende tekst
Morgen: afspraak
Meerdere dagen
Ik heb dit ook al een keer met een andere afspraak gehad. Als ik hier op klik klopt alles in mijn agenda wel gewoon en moet ik zelfs terugbladeren om de afspraak van gisteren te vinden. Datum en tijd staan goed ingesteld.

Iemand ervaring?

De grootste Nederlandstalige database met informatie over computers met zoekfunctie!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcellux
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 19-05-2022
Bestaat er een programma in de windows marketplace die de gesprekskosten van je bundel bijhoud?

Whenever people agree with me I always feel I must be wrong

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

pietje63 schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 09:18:
[...]

Ik heb de laatste tijd steeds vaker vastlopers (dat ik denk dat mijn telefoon in standby staat maar niet meer wakker wil worden -> enige optie is dan batterij eruit halen). Ik ga de ROM denk ik maar updaten.

Vind het wel altijd vervelend dat je dan al je data en programma's kwijt bent (en high scores in games :+)... Hoe zit het met programma's geinstalleerd op de SD kaart, moet je die ook opnieuw installeren?
Die vastlopers had ik ook. Batterij eruit halen was idd de enige oplossing. Nu geen last meer van (na de update)
marcellux schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 21:04:
Bestaat er een programma in de windows marketplace die de gesprekskosten van je bundel bijhoud?
Denk dat SPB zoiets heeft.

[ Voor 57% gewijzigd door Frostbite op 22-07-2010 21:07 ]

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Van de week de radio even gebruikt ... wat een super ding is dat zeg. Gewoon kraakhelder (lijkt wel digitaal) geluid. Ik had hier oordopjes in gepropt van de HTC HD2 (met forward en rewind knoppen) en dan is het geluid ook super.

Tegenwoordig luister ik op de fiets van en naar het werk naar de radio op deze manier.

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pietje63

pietje63

RTFM

Ik heb TomTom geïnstalleerd en werkt zeer netjes! Ik heb in mijn auto een losse navigatie (Panasonic Strado) maar Tomtom op mijn telefoon werkt sneller. Ik denk er nu over om de carholder pricewatch: Haicom Car Holder HI-110 HTC HD Mini en tomtom zelf te gaan kopen (100 Euro vind ik hier een redelijk bedrag voor, nadeel is dat het op een SD wordt geleverd en ik liever een grotere SD gebruik..).

Enige nadeel is de grote van het scherm en geen gratis traffic info (op mijn Panasonic heb ik TMC, maar zoveel nut heeft dat ook alweer niet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

pietje63 schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 10:13:
Ik heb TomTom geïnstalleerd en werkt zeer netjes! Ik heb in mijn auto een losse navigatie (Panasonic Strado) maar Tomtom op mijn telefoon werkt sneller. Ik denk er nu over om de carholder pricewatch: Haicom Car Holder HI-110 HTC HD Mini en tomtom zelf te gaan kopen (100 Euro vind ik hier een redelijk bedrag voor, nadeel is dat het op een SD wordt geleverd en ik liever een grotere SD gebruik..).

Enige nadeel is de grote van het scherm en geen gratis traffic info (op mijn Panasonic heb ik TMC, maar zoveel nut heeft dat ook alweer niet).
Ik heb gewoon bij de Ritel een 10 euro ding gekocht met een zwanehals + zuignnap en verstelbare klemmen. Werkt perfect. Daarbij wel nog een losse 12V oplader gekocht zodat hij opgeladen wordt tijdens het rijden.

Zoiets

[ Voor 5% gewijzigd door Frostbite op 06-08-2010 10:30 ]

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcellux
Mijn HTC HD mini loopt steeds vast als ik de twitter ap start (HTCpeep). Alleen door het verwijderen van de batterij is de telefoon dan weer aan de gang te krijgen. Meerdere mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er ook Mini bezitters die deze telefoon goed bevallen en geen problemen hebben?

Ik wil hem misschien nog gaan kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Verwijderd schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 19:07:
Zijn er ook Mini bezitters die deze telefoon goed bevallen en geen problemen hebben?

Ik wil hem misschien nog gaan kopen.
Ik heb geen problemen. Het is even wennen eerst maar het bevalt me prima. En nog steeds geen enkel krasje op de telefoon !

Er is sinds vandaag weer een patch uitgebracht:
Update for HTC HD mini intermittent audio muting

Update trouwens : http://www.htc.com/nl/sup...p_id=314&cat=0&dl_id=1024

Hmm ik krijg hem er niet op. Heb HTC maar gemaild. Houd op bij 5%

[ Voor 5% gewijzigd door Frostbite op 11-08-2010 11:13 ]

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

• marcellux
Idd, ik krijg de update er ook niet op (ook een mail)
Heb trouwesn na een harde reset alles weer normaal werkend gekregen. Ik vind het verder een fijne telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem inmiddels aangeschaft en vind het een hele mooie telefoon al moet ik wel wennen aan de stand-by tijd.
Die is iets korter dan de Nokia E71 :-)

Maar het zelfde probleem met updaten.
Ook tot 5% en dan doet die het niet meer?

Hebben jullie al antwoordt hierop gehad?

Ik hoor/lees graag.
Sc0rPi0N schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 10:19:
[...]

Ik heb geen problemen. Het is even wennen eerst maar het bevalt me prima. En nog steeds geen enkel krasje op de telefoon !

Er is sinds vandaag weer een patch uitgebracht:
Update for HTC HD mini intermittent audio muting

Update trouwens : http://www.htc.com/nl/sup...p_id=314&cat=0&dl_id=1024

Hmm ik krijg hem er niet op. Heb HTC maar gemaild. Houd op bij 5%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcellux
Nee, nog niet. HTC heeft wel kontakt met me opgenomen en we communiceren nu via een webformulier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

marcellux schreef op zaterdag 14 augustus 2010 @ 22:16:
Nee, nog niet. HTC heeft wel kontakt met me opgenomen en we communiceren nu via een webformulier
idem eerst werd me gevraagd of ik hem wilde downloaden van europe2 (had ik al gedaan )

Vandaag nog een reacie gehad van Daniel (HTC):
Dank u voor deze info ik zal dit door geven. Mits u geen andere vragen/opmerkingen heeft hoeft u hier op niet te reageren

[ Voor 38% gewijzigd door Frostbite op 14-08-2010 23:23 ]

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pietje63

pietje63

RTFM

Mijn ervaring met de HTC helpdesk is wel goed, dus heb hoop.

Gisteren de firmware geupdate, nadat ik eerst een backup van alles heb gemaakt (met sprite backup, er is een gratis demo versie van 7 dagen, dus voldoet prima voor dit doel). Wat ik wel een nadeel vind is dat programma's op de SD kaart er nog opstaan maar niet automatisch in het startmenu verschijnen (ze zijn wel gewoon op te starten). Verder nog niet veel nieuws gemerkt met de nieuwe firmware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kami88
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-09-2023
Is de laatste update die op 5% bleef hangen, reeds gelukt bij iemand?

Soms blijft het toestel continu trillen wanneer ik een sms bericht krijg. Heb ik al 5 x gehad, zeer irritant 's nachts! :) Zijn er nog mensen die dit ondervonden hebben?

[ Voor 55% gewijzigd door kami88 op 20-08-2010 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Klusjesman
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Weet iemand hoe je op de HD Mini de contactpersonen op voornaam kunt sorteren? Ik kan het in de handleiding niet vinden en ook Google heeft me niet kunnen helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NIMIC
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
De_Klusjesman schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 20:23:
Weet iemand hoe je op de HD Mini de contactpersonen op voornaam kunt sorteren? Ik kan het in de handleiding niet vinden en ook Google heeft me niet kunnen helpen.
Wat ik doe is per contactpersoon de weergave aanpassen. Dit kan in zowel MS Outlook als in de telefoon zelf.
Helaas moet je wel alle contactpersonen hiervoor aanpassen, er zit niets anders op.

Op te telefoon kies je bewerken, en onderin voor "Meer". Klik vervolgens op de naam en pas het veld "Archiv. als" aan. Klik op de pijl naast de ophangen knop en het is aangepast.

In Outlook gaat het iets sneller als je er veel moet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pietje63

pietje63

RTFM

Damn, is Activesync voor hotmail beschikbaar, blijkt de hd mini (net als andere wm 6.5 toestellen) geen html mail via activesync te ondersteunen.

Nu activiesync voor kalender en contact en de windows live tool voor mijn mail.. Sinds ik activesync aan heb staat is mijn batterij wel erg snel leeg..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pietje63

pietje63

RTFM

pietje63 schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 09:35:
Sinds ik activesync aan heb staat is mijn batterij wel erg snel leeg..
Dit is nog erger dan ik dacht! Ik heb ACtiveSync nu ingesteld op 1x per uur (aangezien hij toch enkel mijn agenda en contact personen doet) en de e-mail op elke 30 minuten. In 7 uur tijd is mijn batterij 80% leeg! Ik heb mijn telefoon al aan en uit gezet om eventuele (energievretende?) achtergrondprocessen te killen -> helpt niet.

Iemand ervaring met dit probleem?

[Edit]
Nadat ik Activesync op handmatig had gezegd was het probleem nog niet verholpen (wel minder, de tel hield het ca 16 uur uit). Nu heb ik de Activesync verbinding verwijderd en opnieuw toegevoegd. Nog steeds op handmatig staan. Nu doet de batterij het weer normaal (70% na 24 uur). Ik ga morgen proberen (als ik mijn oplader voor de zekerheid meeneem) hem weer op 1 uur te zetten.

[ Voor 26% gewijzigd door pietje63 op 07-09-2010 08:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSXnoob
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23-08 10:11
Wat een pruts telefoon en service, ik heb de Mini dus en ineens kan ik geen smsjes versturen naar het buitenland, binnen NL werkt het normaal, als ik de simkaart uithaal en in een ander telefoon stop dan werkt het naar buitenland versturen weer wel 8)7

Dus ik de telefoon teruggestuurd en ze hebben het nagekeken, 2 weken later komt de telefoon terug en zelfde probleem, met een 15 euro reparatie rekening, maar we hebben geen defect aan u telefoon gevonden 8)7

Wie weet hier wat op of heeft het zelfde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pietje63

pietje63

RTFM

Tuzla schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 16:33:
Wat een pruts telefoon en service, ik heb de Mini dus en ineens kan ik geen smsjes versturen naar het buitenland, binnen NL werkt het normaal, als ik de simkaart uithaal en in een ander telefoon stop dan werkt het naar buitenland versturen weer wel 8)7

Dus ik de telefoon teruggestuurd en ze hebben het nagekeken, 2 weken later komt de telefoon terug en zelfde probleem, met een 15 euro reparatie rekening, maar we hebben geen defect aan u telefoon gevonden 8)7

Wie weet hier wat op of heeft het zelfde?
Ik kon heel lang geen mms'jes versturen. Na de (officiële) software update lukt het wel. Hierover stond niets in de release notes van de nieuwe firmware, misschien heeft het gewoon te maken met 'opnieuw beginnen'. Misschien verhelpt dit jouw probleem ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSXnoob
Ik blijf maar pech hebben met de mini :p

Nu werkt het smen, maar doet de GPS vaag, als ik het wil gebruiken met Sygic dan vind die de interne GPS nergens, externe pakt die wel maar intern is spoorloos.

Ik zie steeds in Sygic, gesloten gps vebinding, controleer je hardware instellingen. Heb de satelieten gedownload en alles, maar niks helpt, GPS blijft spoorloos :-(

• pietje63

pietje63

RTFM

Tuzla schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 15:35:
Ik blijf maar pech hebben met de mini :p

Nu werkt het smen, maar doet de GPS vaag, als ik het wil gebruiken met Sygic dan vind die de interne GPS nergens, externe pakt die wel maar intern is spoorloos.

Ik zie steeds in Sygic, gesloten gps vebinding, controleer je hardware instellingen. Heb de satelieten gedownload en alles, maar niks helpt, GPS blijft spoorloos :-(
Heb je nog wel de originele bestanden? Sinds ik Tomtom heb geïnstalleerd is een bluetooth bestand overschreven waardoor dat niet meer werkt...

• FSXnoob
Eh denk het niet, had er geen back-up van, gewoon alles geinstalleert en zit nu met de gebakken peer zonder GPS @ sygic.

Heb je enig idee om welk file het gaat wat is/word overgeschreven?

• pietje63

pietje63

RTFM

Nee, weet ik niet meer precies, maar waarschijnlijk zijn het voor GPS sowieso andere bestanden dan bij bluetooth. Bij bluetooth heb ik via internet kunnen vinden welke bestanden het probleem waren. Als je de bestanden vervolgens verwijderd of hernoemd worden ze naar een reboot automatisch hersteld (omdat het ROM bestanden zijn).

Doe je GPS het wel in andere software (bijv google maps) want dan zou het probleem ergens anders moeten zitten.

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Geef je toestel anders een een harde reset.

Hou het volume down ingedrukt en tegelijk de powerknop en zet je telefoon aan.
Na het bootloader scherm wordt er gevraagd of je het toestel wil resetten (volume up)

Daarna weer je toestel opnieuw instellen.

Je weet ook zeker dat je niet in je instellingen de GPS hebt gedeactiveerd?

Instellingen -> Locaties -> Locatiedienst. -> Die moeten allebei aanstaan.

[ Voor 12% gewijzigd door Frostbite op 16-09-2010 09:40 ]

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

• FSXnoob
Al die opties stonden ook aan, het bizarre is dat je in het sygic menu 9 opties hebt om te kiezen voor 'gps' verbinding, hij zegt failed detection bij alle 9 als die automatisch zoekt.

Maaaaaar... port 4 is dus blijkbaar de interne gps, kwam ik ook puur per toeval op omdat ik er op had geklikt en het liet staan, poosje later vond die de GPS en nu werkt het, heel bizar en onduidelijk gemaakt maar ja het werkt weer, thnx guys :)

Nieuwe opdracht van me is een site of prog vinden waar je live online kan pokeren via de mini :+

[ Voor 10% gewijzigd door FSXnoob op 16-09-2010 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSXnoob
Zijn wel meerdere maar meeste zijn niet voor winmobile helaas, cake poker gebruik ik nu en werkt perfect op de htc, best snel en simpel voor potje online pokeren in de trein :9~

En dan nog iets over het weer op de startpagina, ik heb het weer op elk 15 min. updaten staan, maar op de startpagina update het niet, alleen als ik op het weer icoontje zelf klik eerst dan worden de nieuwe weergegevens pas op de starpagina ook aangepast, doet die dat niet vanzelf? of loop ik een instelling er voor mis..

[ Voor 80% gewijzigd door FSXnoob op 18-09-2010 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MorDrakka
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 18-11-2024
Weet iemand of de applicatie AstroNavigator goed werkt op de Mini ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSXnoob
En nu valt mijn uit en start die niet meer op, tot ik de batterij uithaal en op nieuw instop, hij draait dan tot de screensaver aangaat en dan is die uit 8)7

• NIMIC
  • Niet online
Tuzla schreef op maandag 27 september 2010 @ 23:39:
En nu valt mijn uit en start die niet meer op, tot ik de batterij uithaal en op nieuw instop, hij draait dan tot de screensaver aangaat en dan is die uit 8)7
Dat heb ik ook met opera 10 draaiend.
Nu maar Opera 5 mini geinstalleerd. Hopelijk heeft die niet hetzelfde.

Verwijderd

Opera 10 werkt perfect hier hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superstudent
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08-01-2022
Hey, ik heb sinds enkele dagen een HD mini :). Erg leuk telefoontje, nog niet helemaal stabiel, maar ik moet nog uitzoeken hoe dat allemaal met custom roms werkt.
Ik kwam ergens de volgende Windows Mobile marketplace tegen: Omarket
http://www.freewarepocketpc.net/omarket/

Heb even gekeken, en hoewel het niet helemaal bug free werkt op de Mini zijn er ontzettend veel GRATIS apps te vinden hier. Ik heb zelf de market place van microsoft nog niet geprobeerd (te lui voor een live account), maar ik denk dat deze site hem wel overtreft qua gratis apps.

Zou leuk zijn als iedereen hier zijn ervaringen post, en dan vooral welke apps het interessants zijn en goed werken op de Mini!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superstudent
Een heel ander onderwerp mbt de accessoires.
1. Ik ben op zoek naar een mooi degelijk bewaarhoesje voor de Mini. Hebben jullie er al een gevonden die lekker compact en stevig is?
2. Welke microSD kaarten gebruiken jullie? Ik wil er zelf eentje van 16GB in zettten. Heb deze op het oog:
pricewatch: Sandisk microSDHC 16GB Class 2
Is klasse 2 snel genoeg voor apps, muziek, fotos, films afspelen?
3. Zijn er al mensen die accu's hebben gekocht (bijv 1500 of 1700mAh)?

Hopenlijk komt er weer wat leven in dit topic ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fatshark
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20-09 15:44

fatshark

fat to da bone

Zijn er al mensen met Android op de HD Mini, aangezien Android op de HD2 kan moet het toch ook lukken voor de HD Mini maar durf het zelf niet aan om de ROM te updaten omdat deze misschien specifiek is voor de HD2?

fat to da bone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09-09 15:07
fatshark schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 12:14:
Zijn er al mensen met Android op de HD Mini, aangezien Android op de HD2 kan moet het toch ook lukken voor de HD Mini maar durf het zelf niet aan om de ROM te updaten omdat deze misschien specifiek is voor de HD2?
De HD Mini en de HD2 zijn totaal verschillend, dus dat kan inderdaad niet. Misschien als iemand hem voor je aanpast, want ik ga ervan uit dat jij dat niet zelf kan.

Ik heb geen leuke ondertitel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZeLe
  • Registratie: Februari 2008
  • Nu online
Superstudent schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 15:30:
Een heel ander onderwerp mbt de accessoires.
1. Ik ben op zoek naar een mooi degelijk bewaarhoesje voor de Mini. Hebben jullie er al een gevonden die lekker compact en stevig is?
2. Welke microSD kaarten gebruiken jullie? Ik wil er zelf eentje van 16GB in zettten. Heb deze op het oog:
pricewatch: Sandisk microSDHC 16GB Class 2
Is klasse 2 snel genoeg voor apps, muziek, fotos, films afspelen?
3. Zijn er al mensen die accu's hebben gekocht (bijv 1500 of 1700mAh)?

Hopenlijk komt er weer wat leven in dit topic ;)
Ik heb via ebay een mooi PDair hoesje gekocht. Mooi, gevoerd leer. Werkt fantastisch en er zijn na 6 maanden nog geen gebruikssporen op te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds de overgang van zomer naar wintertijd geeft mijn HD Mini de tijd verkeerd weer. Nadat de tijd is goed gezet verspringt deze weer een uur naar voren na verloop van tijd.

Zijn er nog meer mensen die dit probleem herkennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanB
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 23:34

JanB

Het ken rotter !!!

Ja, ik heb hetzelfde probleem. Helaas nog geen oplossing gevonden.

Computers are like airconditioners: they work perfect until you open windows...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Ik heb handmatig de tijd aangeklikt en hem aangepast op "mijn locatie"

Daarna nergens geen last van.

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superstudent
MaZeLe schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 21:08:
[...]

Ik heb via ebay een mooi PDair hoesje gekocht. Mooi, gevoerd leer. Werkt fantastisch en er zijn na 6 maanden nog geen gebruikssporen op te zien.
Ok thnx, ik zal eens even kijken welk hoesje dat precies is.
Ik heb inmiddels wel een kaartje gekocht: Sandisk microSDHC 8GB Class 2
Deze werkt tot nu toe prima, kopieren gaat vrij snel op de kaart.

Ik heb van het weekend de Rom geupdate naar de nieuwste versie van de officiele HTC website. Wat een gedoe zeg, via de normale installatie werkt het niet, met geen mogelijkheid activesync alles geprobeerd. Hij geeft aan dat het apparaat niet aangesloten is, en dat terwijl hij wel de oude Rom versie kon detecteren met versienummer etc. Ik heb de installatie uitgepakt, en toen de HTC opgestart in bootloader functie (?), dus het scherm met rood blauw en groene strepen. Daarna het uitgepakte programma ROMUpdateUtility.exe gestart en toen de HTC aangesloten. Dit truukje werkte gelukkig!

Hebben jullie al custom roms geprobeerd van bijvoorbeeld XDA en/of htcpedia.com ?

Nog een vraagje, welke apps gebruiken jullie allemaal op de Mini? Ik zal binnenkort even een lijstje posten van interessante apps en games die ik heb gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JanB schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 15:34:
Ja, ik heb hetzelfde probleem. Helaas nog geen oplossing gevonden.
Van HTC kreeg ik de volgende oplossing:

Voor dit probleem is een oplossing voorhanden:
U gaat naar Instellingen - gegevensdiensten - tijdsynchronisatie - hier alles uitvinken.
Dan naar Instellingen - menu - meer - persoonlijk - telefoon - GSM/UMTSdiensten - tijdsynchronisatie - instellingen ophalen -alles uitvinken.
Nu dient u de klok opnieuw in te stellen.

Sindsdien verspringt mijn tijd niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanB
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 23:34

JanB

Het ken rotter !!!

Ik las deze oplossing gisteren op het htc forum. Ook bij mij staat de tijd tot nog toe goed.

Computers are like airconditioners: they work perfect until you open windows...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Superstudent schreef op woensdag 03 november 2010 @ 10:34:
[...]
Hebben jullie al custom roms geprobeerd van bijvoorbeeld XDA en/of htcpedia.com ?
Nee het is een werktoestel dus daar draai ik alleen official roms op.
Nog een vraagje, welke apps gebruiken jullie allemaal op de Mini? Ik zal binnenkort even een lijstje posten van interessante apps en games die ik heb gevonden.
Naast de bekendste navigatiesoftware, S2U2 ander unlockprogramma, S2P (muziek) en Mymobiler.
Had NOS Mobiel erop gezet maar die werkt niet meer.

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een HTC HD mini icm een vodafone abo + onbeperkt internet voor €9,50 per maand.
maar nou wil ik graag zeker weten of het nou gewoon kan om m'n gprs constant aan te laten staan want als ik op m'n tijd boven in m'n scherm tik dan zie je ook hoe lang je gprs al aan staat en dan staat er bijv. .... uur
dan denk ik toch van.. het zal toch niet als je over de ..... uur gaat, veel geld gaan kosten.

vandaar m'n vraag ;)
hoor het graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Controleer of je niet elke keer het weer automatisch ophaalt. Dan staat je verbinding vrijwel altijd open.

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja hij haalt het weer om de 30 min op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Verwijderd schreef op zondag 07 november 2010 @ 15:29:
ja hij haalt het weer om de 30 min op...
Ik heb dat hier op automatisch gezet.
Ook satelieten bij QuickGPS heb ik aangepast dat hij niet automatisch gaat downloaden, maar alleen bij Activesync verbinding met de PC.

Verder heb ik nog een mailsync-programma waarbij ik de Push heb uitgezet.

Zo had ik onlangs weer vaak dat de data openstond toen ik erachter kwam dat ik bij S2U2 had aangegeven dat hij het weer moest tonen. Hierbij stond dat hij het actuele weer moest tonen. Dat was de reden waarom hij elke keer verbinding maakte.

En het weer is een leuke gadget maar meer ook niet.

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Voor Vodafone is er een update uit : Netherland: 1.41.172.1

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superstudent
Ik ben nog behoorlijk tevreden met deze telefoon. Het enige wat me nu nog niet is gelukt is er een custom rom op te krijgen. De meeste applicaties werken prima op dit kleine telefoontje, zoals Tom Tom bijv.

Maar aangezien er weinig Tweakers met een HD Mini zijn en deze thread behoorlijk dood is heb ik nog een link naar een actieve community voor de HD Mini.

http://forum.xda-developers.com/forumdisplay.php?f=591

[ Voor 34% gewijzigd door Superstudent op 07-12-2010 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

halle mensen,

Ik kan geen mp3(geluidsbestand) via bluetooth met deze toestel versturen..:(

hoe versturen jullie een mp3tje eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sc0rPi0N schreef op maandag 22 november 2010 @ 10:25:
Voor Vodafone is er een update uit : Netherland: 1.41.172.1
Heeft iemand al ervaring met deze update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fatshark

fatshark

fat to da bone

Update for HTC HD mini Daylight Saving Time
http://www.htc.com/nl/Sup...p_id=314&cat=0&dl_id=1069

fat to da bone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pietje63

pietje63

RTFM

Mijn toestal is de laatste tijd steeds minder stabiel, ondanks dat ik er niets raars mee heb gedaan.. Net even in de task manager zitten kijken en manila.exe en services.exe gebruik elk ca 25% cpu kracht (niet continu, wel regelmatig).

Iemand ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcellux
Ik heb nu een custom build ROM update gedaan voor mijn HD mini. Deze -->http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=835151.
De ROM is gestript van alle onzin als CO-Pilot en heeft wat nieuwe dingen zoals nieuwste OPERA en windows office. Loopt als een trein en de telefoon is stabieler en sneller. De ROM is gebaseerd op de nieuwe 1.41 update die eigenlijk alleen bedoelt is voor VODAFONE branded HTC HD mini toestellen en komt in 4 verschillende uitvoeringen.

[ Voor 6% gewijzigd door marcellux op 29-12-2010 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb via centralpoint een franse HD mini gekocht voor een zeer goede prijs ( 180 euro ) splinternieuw. Als ik nu op de HTC site ga kijken zie ik dat er een rom upgrade voor de HTC mini is welke in verschillende talen te downloaden is. Zie: http://www.htc.com/nl/Sup...?p_id=314&cat=2&dl_id=980

Is het een probleem om die franse HD mini te voorzien van een Nederlandse rom?
Deze dus: Nederland: 1.36.404.1

Aangezien je een serienummer moet invoeren, is het niet zo dat je dan alleen een franse rom upgrade kunt kiezen?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Als je de nl rom wilt hebben dan stuur ik je wel een link oid.
Ik heb namelijk gewoon een nederlands toestel.
Staat online. PM me ff voor de link

[ Voor 35% gewijzigd door Frostbite op 07-01-2011 22:36 ]

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sc0rPi0N schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 21:21:
Als je de nl rom wilt hebben dan stuur ik je wel een link oid.
Ik heb namelijk gewoon een nederlands toestel.
Staat online. PM me ff voor de link
PM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z900
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23-07 12:41
Mijn (vodaphone) HTC mini geupdate naar 1.41xxx(vodaphone), sindsdien geen SMS meer te ontvangen.

Het lijkt de HTC HD2 wel in den beginne......tssssss

Iemand enig idee ?

@marcellux, bevalt ie nog steeds de custom ROM ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcellux
Ja hij bevalt wel goed maar ik ben nogal teleurgesteld in de twitter app van HTC. De telefoon is dan minutenlang niet te bedienen tijdens het opstarten van de app. Vaak loopt die vast ook. Duidelijk geval van te weinig processor kracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdidi
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 18:49:
Ik heb via centralpoint een franse HD mini gekocht voor een zeer goede prijs ( 180 euro ) splinternieuw. Als ik nu op de HTC site ga kijken zie ik dat er een rom upgrade voor de HTC mini is welke in verschillende talen te downloaden is. Zie: http://www.htc.com/nl/Sup...?p_id=314&cat=2&dl_id=980

Is het een probleem om die franse HD mini te voorzien van een Nederlandse rom?
Deze dus: Nederland: 1.36.404.1

Aangezien je een serienummer moet invoeren, is het niet zo dat je dan alleen een franse rom upgrade kunt kiezen?

Alvast bedankt!
Ik ben benieuwd of het je nog gelukt is om deze franse variant te voorzien van de NL rom? Want dan is het wel een koopje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fatshark

fatshark

fat to da bone

Android / Linux port for PHOTON (HTC HD MINI)
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?p=11332117

fat to da bone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben in het bezit van een HTC HD Mini, leuk ding.
Waar ik simpel van wordt is het toetsen geluid, onder het het knopje telefoon.
Ik heb me suf gezocht hoe dat uit kan zetten, maar zonder resultaat.
Is waarschijnlijk super simpel, als je het weet ......
Wie kan mij helpen ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pietje63

pietje63

RTFM

Ontwikkeling schiet aardig op. Paar 'kleine' dingen die nog niet werken (microfoon, GPRS/3G), maar de basis werkt (installeren van veel apps via de market werkt). De gebruikservaring is prima (al is de snelheid wisselend). Het is voor mij hierdoor wel duidelijk geworden dat Android een stuk beter in elkaar zit dan WinMo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZeLe
  • Nu online
Ik heb sinds ongeveer anderhalve week het probleem dat ik niet meer in Twitter kan inloggen, volgens de foutmelding omdat Twitter dat niet meer toestaat. Ben ik de enige hierin of hebben meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wens
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20-09 19:54
Verwijderd schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 08:53:
Ben in het bezit van een HTC HD Mini, leuk ding.
Waar ik simpel van wordt is het toetsen geluid, onder het het knopje telefoon.
Ik heb me suf gezocht hoe dat uit kan zetten, maar zonder resultaat.
Is waarschijnlijk super simpel, als je het weet ......
Wie kan mij helpen ??
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=708672

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NIMIC
  • Niet online
MaZeLe schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 22:12:
Ik heb sinds ongeveer anderhalve week het probleem dat ik niet meer in Twitter kan inloggen, volgens de foutmelding omdat Twitter dat niet meer toestaat. Ben ik de enige hierin of hebben meer mensen hier last van?
Ik heb hetzelfde probleem. Er is wel een update uitgebracht die het moet oplossen.
Deze dus:
http://www.htc.com/nl/Sup...p_id=314&cat=0&dl_id=1085

Maar het lijkt bij mij niet te werken. Ik ben dus overgestapt op Azurea. Die werkt prima.
Laat maar weten als het bij jou wel werkt, dan probeer ik het ook nog een keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZeLe
  • Nu online
NIMIC schreef op woensdag 20 april 2011 @ 08:50:
[...]

Ik heb hetzelfde probleem. Er is wel een update uitgebracht die het moet oplossen.
Deze dus:
http://www.htc.com/nl/Sup...p_id=314&cat=0&dl_id=1085

Maar het lijkt bij mij niet te werken. Ik ben dus overgestapt op Azurea. Die werkt prima.
Laat maar weten als het bij jou wel werkt, dan probeer ik het ook nog een keer.
Bedankt voor de heads up. Ik heb de update geinstalleerd, nu krijg ik telkens dat de Username en Password niet goed is, terwijl ik voor 100% zeker weet dat deze kloppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSXnoob
Ik heb net een 2de handse mini gekregen, maar ik vroeg me af of je zoals bij nokia's de optie had om te zien hoeveel de telefoon in het verleden gebruikt is ?

Ik herinner me van een oud nokia dat je iets moest intypen en je kreeg meteen:
Ontvangen calls: 89 uur
Verzonden calls: 71 uur
etc..

Is dit ook mogelijk bij de htc/mini?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [RNMC] Viper
  • Laatst online: 22:43

[RNMC] Viper

📱13mini ⌚️8 💻14" M1

Ik heb een lastig bluetooth probleem met mijn HD mini.

Momenteel ben ik in bezit van een Toyota met navigatiesysteem full-map van 2010. Deze ondersteunt bluetooth audio. Op de Toyota site staat dat de HD mini volledig compatible is.
Ik draai op zowel het navigatiesysteem als op de telefoon de nieuwste firmware, die beschikbaar is.

Het probleem:
Wisselvalig hapert de audio over bluetooth verbinding. De audio blijft op de telefoon doorspelen maar het geluid valt even weg op het navigatiesysteem. Dit gebeurt niet altijd (lees elke dag) en als het gebeurt dan is het heel wisselvalig.

Enkele punten die ik heb geprobeerd:
  • Herstarten van de telefoon.
  • Opnieuw pairen van bluetooth
  • Andere muziek opzetten
  • Navigatie uitzetten en aanzetten
  • Auto uitzetten en aanzetten
  • Telefoon dichter bij navigatie plaatsen
  • Telefoon niet in standby zetten
Geen van de bovenstaande punten verhielp het probleem, op het niet in standby zetten. Wanneer ik de telefoon uit standby haal (lees scherm aan laten staan) heb ik geen haperingen meer.

He who controls the past, commands the future. He who commands the future, conquers the past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi, ik heb ook een htc hd mini en ik heb niet zoveel verstand van mobieltjes.
Ik probeer me in te loggen bij Windows Live Messenger. Ik kom tot het moment dat je je emailadres en wachtwoord moet invullen, daarna krijg ik een schermpje waarin staat: 'Je kan niet worden aangemeld bij messenger. Probeer de tijd en datum bij te werken in de instellingen van je toestel.'
Maar de datum en tijd kloppen wel. Ik heb ook internetverbinding en mijn email is al goed ingesteld volgens mij...
Kan iemand mij helpen?

Talitha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NIMIC
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 14 augustus 2011 @ 15:32:
'Je kan niet worden aangemeld bij messenger. Probeer de tijd en datum bij te werken in de instellingen van je toestel.'
Gefeliciteerd met je HD mini.
Ik heb net even geprobeerd aan te melden met windows live via de telefoon. Dat werkt gewoon.
Hiervoor gebruik ik versie 10.6.0058.
Deze kun je downloaden uit de marketplace door te zoeken op live. (dat is versie 11.1)
Pagina: 1 2 Laatste