Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 294535

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://img25.imageshack.us/img25/8034/htchdmini.jpg
____________________________________________________________________________________________

Inhoudsopgave
  • Introductie
  • Specificaties
  • Nieuws
  • HTC Sense
  • Foto's
  • Video's
  • Prijzen
____________________________________________________________________________________________

Introductie
Op de MWC in Barcelona, 2010, heeft HTC de HD mini, samen met de Legend en Desire, aangekondigd. Het betreft hier een kleinere variant van de HD2. De HD mini over Windows Mobile 6.5.3 (de tocuh HD2 op 6.5, maar krijgt een update naar 6.5.3), met de custom Sense interface van fabrikant HTC zelf.

Het toestel beschikt over een 3,2 inch capactive aanraakgevoelig scherm, wat tot zeer snelle en goede response moet zorgen. Multitouch is aanwezig in verschillende applicaties, zoals de webbrowser. Het vrij kleine toestel (10.3 x 5.8 x 1.2 cm, met een gewicht van 110 gram) beschikt over een 5.0 megapixel camera aan de achterkant, en is enkel beschikbaar in het zwart. De HD mini heeft overigens een kanariegele binnenkant!

Specificaties
Afmetingen:
Afbeeldingslocatie: http://img62.imageshack.us/img62/1884/htchdminisize.jpg
Gewicht: 110 gram (met batterij)

Scherm formaat: 3.2 inch (8cm)
Scherm type: Capacitive
Resolutie: 320 X 480 HVGA

CPU clocksnelheid: 600MHz

Batterij type: Rechargeable Lithium-ion polymer or Lithium-ion battery
Capaciteit: 1200 mAh
Gesprekstijd: WCDMA tot 400 minuten, GSM tot 435 minuten
Standby tijd: WCDMA tot 500 uur, GSM tot 340 uur
Video speeltijd: Tot 8 uur
Audio speeltijd: Tot 12 uur

Camera: 5.0 Megapixel met autofocus

Aansluitingen: 3.5mm stereo audio jack en Standaard micro USB

ROM: 512 MB
RAM: 384 MB
SD: microSD™ tot 32 GB ondersteund

HSPA/WCDMA: 900/2100 MHz
GSM: 850/900/1800/1900 MHz

Browser: Opera Mobile™
3G:
  • Up to 7.2 Mbps download speed
  • Up to 2 Mbps upload speed
GPRS: Up to 114 kbps downloading
EDGE: Up to 560 kbps downloading
Wi-Fi®: IEEE 802.11 b/g

Audio formaten ondersteund:
.aac, .amr, .m4a, .mid, .mp3, .mp4, .qcp, .wav, .wma
Video formaten ondersteund:
.wmv, .asf, .mp4, .3gp, .3g2, .m4v, .avi

Nieuws____________________________________________________________________________________________

HTC Sense
Afbeeldingslocatie: http://cdn1.slashgear.com/wp-content/uploads/2010/02/HD-mini-Black_3-4_Left.jpg
HTC Sense is een schil die door HTC over zowel Android als WM6.5 wordt gegooid. In het geval van WM, betekend dit een totaal ander OS. Het OS beschikt, natuurlijk, nog over alle functies van WM maar in plaats van het saaie WM6.5 standaard uiterlijk (wat bijna nergens meer gebruikt wordt), krijgt de gebruiker nu verschillende tabs voorgeschoteld. Deze tabs huizen elk belangrijke functies, als internet, agenda, sms, email en dergelijke. Met een slepen van de vinger kan van tab worden gewisseld.

Foto's
Afbeeldingslocatie: http://www.allaboutphones.nl/photos/12662778794167/HTC-HD-mini.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.htc.com/uploadedImages/Common/Shared_Image/Gallery/HTC_HD_mini/large5.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.htc.com/uploadedImages/Common/Shared_Image/Gallery/HTC_HD_mini/large4.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.htc.com/uploadedImages/Common/Shared_Image/Gallery/HTC_HD_mini/large2.jpg

Video's
Sneak Peak: [YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=IF-ttLVFG3I]

HTC HD mini hands-on:

Promofilmpje HTC: [YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=_AR-nVm4EVM]

Nog een promofilmpje:

Prijzen
De HTC HD mini wordt leverbaar vanaf 2 April 2010.

Voor actuele prijzen, zie de pricewatch:http://tweakers.net/pricewatch/253415/htc-touch-hd-mini.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 343079

Leuk ding, lijkt mij wel wat:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmageddon
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-05 15:38
Leuke telefoon! Mooi design ook, zeker als je kijkt ten opzichte van de Touch HD en de HD2.
Echter vind ik de lage resolutie wel een groot knelpunt voor een 3.2 inch groot scherm.

Aap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cpt.skydiver
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20:11
Meteen al een verbeterpuntje voor de fp. De HD2 draait officieel (nog) geen 6.5.3 maar 6.5!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 294535

Topicstarter
Bedankt, verbeterd.
Echter vind ik de lage resolutie wel een groot knelpunt voor een 3.2 inch groot scherm.
Aan de ene kant wel, als je ziet dat mijn huidige nokia 5800: 640 x 480 heeft (geloof ik), maar aan de andere kant, de iphone heeft met zijn 3,5" grote scherm nog steeds maar 480 x 320, en daar is absoluut prima op te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cpt.skydiver
De nokia heeft 640 * 360 :).

Touch Diamond/Pro ed. hebben wel 640*480

Zelf (touch diamond) zou ik niet anders meer willen (en zeker geen iphone die res is gewoon te laag).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cv8x
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 29-11-2023

cv8x

Tsjakkaaaa

Lijkt me een geweldig toestel! Het verbaasd mij dat er zo weinig reacties in dit topic zijn, zeker tov het HTC HD2 topic (deel 9 al!). Leeft dit toestel niet onder de mensen of....?

In theory, there is no difference between theory and practice; In practice, there is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luqq
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:28
cv8x schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 13:50:
Lijkt me een geweldig toestel! Het verbaasd mij dat er zo weinig reacties in dit topic zijn, zeker tov het HTC HD2 topic (deel 9 al!). Leeft dit toestel niet onder de mensen of....?
Behoorlijk verbleekt onder de aandacht die de Legend en Desire krijgen, wat in mijn opzicht vrij logisch is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-05 17:52

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Hier de iphone gezien en op zich vind ik dat scherm helemaal niet verkeerd.

Hier ook het advies geschreven óf de HD2 of rond april de HD Mini.
En ze neigen naar de laatste omdat hij de helft van de hd2 kost.

Ach ik zie het wel, maar er wordt waarschijnlijk bij de provider een test exemplaar aangevraagd (met daarna een stuk of 75 met 1 jarig contract)

Drie keer raden wie hem mag gaan testen ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Frostbite op 24-03-2010 11:44 ]

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cv8x
  • Laatst online: 29-11-2023

cv8x

Tsjakkaaaa

Luqq schreef op zondag 21 maart 2010 @ 15:40:
[...]

Behoorlijk verbleekt onder de aandacht die de Legend en Desire krijgen, wat in mijn opzicht vrij logisch is :)
Dat is ook wel te begrijpen ja. Ook mij is het topic van de HTC Desire opgevallen :P

In theory, there is no difference between theory and practice; In practice, there is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MorDrakka
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 18-11-2024
Logisch ? Beetje moe van dat Android, deze telefoon springt juist zo naar voren door WinMo + Capacitief schermpje (van normale size).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha89
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 19:44
Ik heb hem vandaag besteld. Ik heb nu nog de Touch Diamond (originele). Ik vond de Diamond 2 nooit mooi. Ik begreep nooit waarom dat ding überhaupt de naam Diamond heeft gekregen. Deze gaf mij weer een beetje het Diamond gevoel. Tot slot vind ik de industriële look ram té vet :D .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Mooi ding, maar ik vind het een gok om nu nog voor 2 jaar met WM 6.5.3 in zee te gaan. Wat dat betreft heeft de HTC Legend meer noten op haar zang (de koppeling met Android geeft het betere toekomstkansen qua software).

Daarnaast heeft deze telefoon geen AMOLED wat de Legend en Desire wel voorschotelen. Al met al vind ik het dus puntje-bij-paaltje geen goede aanbieding, kijkend naar GSMWeb prijzen (hij is zelfs duurder dan een Legend).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Bij verschillende winkels is hij deze week leverbaar :)

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edman
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Denk dat ik deze ga halen.
Zat eerst te kijken naar een Android gsm. Maar vind een HTC Desire, Nexus One of een SE Xperia X10 te groot, een Xperia X10 mini (pro) te klein en een HTC Legend vind ik persoonlijk niet zo mooi. :P
Jammer dat deze HTC HD Mini dus geen Android heeft maar uit ervaringen met zijn grote broer (HTC HD2) blijkt dat er niet veel problemen zijn met het Windows OS.

EDIT: Net besteld bij GSMEasy i.c.m. Vodafone met een Gratis Wii! :)

[ Voor 10% gewijzigd door Edman op 29-03-2010 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MorDrakka
Iemand al meer ervaringen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08-05 08:18
Wat wil je weten?

Kyk hier eens naar: http://ai.rs/2010/04/htc-hd-mini-all-the-screenshots/

[ Voor 19% gewijzigd door Xmoo op 07-04-2010 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MorDrakka
Screenshots en (p)reviews wel een beetje gezien, ik dacht aan wat meer persoonlijke ervaringen, wellicht van mensen die een Touch Diamond hebben gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha89
  • Registratie: Juli 2007
Verschillende sites zijn op "leverbaar" gesprongen. Waaronder de coolblue sites. Ik hoop dat de mijne morgen binnenkomt!

Edit: heb mij bestelling geannuleerd. Het ging zich over de UK versie. Ik ga op zoek naar een ander toestel dat wel leverbaar is.

[ Voor 35% gewijzigd door Alpha89 op 09-04-2010 21:57 . Reden: Bestelling geannuleerd. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-07-2024
Rustig topic tot nu toe. :)

Ik zag hem in de winkel liggen en vond hem er goed uitzien aangezien ik van wat kleinere telefoons houd. Ongeveer net zo groot als mijn Touch Diamond maar met een groter scherm.
Nu zie ik dat de resolutie helaas lager is dan van de Diamond en je er qua internet browsen dus zelfs op achteruit ga! (nog meer scrollen)
Jammer.

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hars73
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-03 23:32

hars73

Papa van Dewi en Robin :-)

Deze telefoon staat hier nu ook op de kandidaatlijst.. ;) Naast de Touch Pro 2...
Tis alleen toch een aardig verschil in schermresolutie inderdaad. Maar wel een mooi klein toestelletje, handzamer dan de HD2. Lastige keuzes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Heb nu de HD2 en krijg zeer binnenkort de HD mini om te testen.

Hier worden 50 toestellen vervangen door dus of de HD2 of de Mini.
De HD2 is net iets te groot maar wel duidelijk. Ben dus benieuwd hoe het gaat met de HD mini.

Op zich moeten ze hier alleen hun agenda en mail synchen en verder ermee bellen de rest is een luxe.
Als je het natuurlijk heel basic bekijkt. Maar goed zo zo heb ik de Omnia ook afgewezen vanwege het niet goed kunnen navigeren (ellende met Tomtom en dat ons syncprogramma vrijwel onleesbaar werd door de standaard kleuren)

Als ik hem heb dan laat ik het wel weten.

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BMW_M3
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

BMW_M3

Ondertitel

weinig info over deze tel. Mij spreekt ie erg aan vanwege het formaat. M'n t-mobile abo loopt toch af dus dan neem ik deze wel denk ik.
Weet iemand alleen hoe t-mobile hun HTC toestellen aflevert, zitten er t-mobile logo's op en is de software veranderd door t-mobile ofzo. Of krijg je gewoon een origineel simlockvrij toestel?

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-07-2024
BMW_M3 schreef op zaterdag 24 april 2010 @ 20:07:
weinig info over deze tel. Mij spreekt ie erg aan vanwege het formaat. M'n t-mobile abo loopt toch af dus dan neem ik deze wel denk ik.
Weet iemand alleen hoe t-mobile hun HTC toestellen aflevert, zitten er t-mobile logo's op en is de software veranderd door t-mobile ofzo. Of krijg je gewoon een origineel simlockvrij toestel?
Voor zover ik weet staat er een t-mobile logo op (bovenaan) en ook een t-mobile rom. (waarbij met een beetje pech je interface roze is)

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cpt.skydiver
Is ie niet te proberen in de T-mobile winkel dan? Roze interface is afschuwelijk :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:55
Ik denk dat ik deze ook ga bestellen
Hij spreekt me heel erg aan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MorDrakka
Ik heb hem besteld bij T-Mobile, er zit geen T-mobile rom op(roze).

Tot zo ver erg tevreden. Een paar rarieteiten maar dat kan ook van de Sense ui zijn:

- Geen programma's tab in Sense interface(niet toe te voegen in instellingen)
- Aandelen ui, haalt aandelen op alleen uit states ?
- Geens creen protector meegeleverd.
- Geen SD kaart meegeleverd.

Maar goed, eerst eens een weekje mee werken. Ik had eerder de diamond en vind het resolutie verschil niet 'erg' storend. Heerlijk capacatief schermpje!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Doe eens een schermprintje posten via bijv mymobiler

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BMW_M3
  • Niet online

BMW_M3

Ondertitel

MorDrakka schreef op maandag 26 april 2010 @ 12:48:
Ik heb hem besteld bij T-Mobile, er zit geen T-mobile rom op(roze).

Tot zo ver erg tevreden. Een paar rarieteiten maar dat kan ook van de Sense ui zijn:

- Geen programma's tab in Sense interface(niet toe te voegen in instellingen)
- Aandelen ui, haalt aandelen op alleen uit states ?
- Geens creen protector meegeleverd.
- Geen SD kaart meegeleverd.

Maar goed, eerst eens een weekje mee werken. Ik had eerder de diamond en vind het resolutie verschil niet 'erg' storend. Heerlijk capacatief schermpje!!!
Is die ook simlock vrij dan? en zit er elders op de telefoon nog het t-mobile logo?

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Even contact gehad met de inkoper hier. Morgen komen ze binnen :)

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MorDrakka
BMW_M3 schreef op maandag 26 april 2010 @ 15:27:
[...]

Is die ook simlock vrij dan? en zit er elders op de telefoon nog het t-mobile logo?
- Ik weet niet of hij simlock vrij is.
- Ik heb nergens anders het T-mobile logo.

Contract tevens maar 1 jaar verlebngt moest 60€ bij betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BMW_M3
  • Niet online

BMW_M3

Ondertitel

MorDrakka schreef op maandag 26 april 2010 @ 16:05:
[...]

- Ik weet niet of hij simlock vrij is.
- Ik heb nergens anders het T-mobile logo.

Contract tevens maar 1 jaar verlebngt moest 60€ bij betalen.
Ja dat kwam er bij mij ook uit ongeveer. Relax 30 en internet.

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Er liggen er nu 3 voor me op het bureau :)

-edit-

Mis het startmenu linksboven ... is alleen te openen via het Windows-logo op het toestel zelf.
Verder is het voor de rest wel een leuk toestel.

Het is een T5555 zie ik nu.
Rom is: 1.09.404.1 (86084) NLD
Rom datum: 03/26/10
Radioversie: 0.63.05.18
Protocolversie: 32.28.05.05U

Hmm zal wel aan mij liggen maar het toestel is nog niet echt helemaal stabiel.
Is al een paar keer vastgelopen toen ik de achtergrond wilde aanpassen :o

[ Voor 108% gewijzigd door Frostbite op 27-04-2010 16:52 ]

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 73627

Ben benieuwd wat je er van vind. Krijg voor me werk ook een nieuwe telefoon. Maar vind de HD2 gewoon te groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MorDrakka
Sc0rPi0N schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 15:02:

Hmm zal wel aan mij liggen maar het toestel is nog niet echt helemaal stabiel.
Is al een paar keer vastgelopen toen ik de achtergrond wilde aanpassen :o
Je hebt gelijk! Het ligt aan jou. Ik heb nog geen vastlopers gehad. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Anoniem: 73627 schreef op donderdag 29 april 2010 @ 12:44:
Ben benieuwd wat je er van vind. Krijg voor me werk ook een nieuwe telefoon. Maar vind de HD2 gewoon te groot.
Moet zeggen dat ik het tot nu toe een lekker toestel vindt. Lekker compact en alles wat ik nodig heb :)
En vastlopers heb ik niet meer gehad. Waarschijnlijk ben ik gewoon te snel :D

Vandaag TT7 (VGA) en dat ging ook perfect.

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pietje63
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:53

pietje63

RTFM

Ik twijfelde tussen de Hero en deze telefoon. Veel verschillen, maar omdat deze wat nieuwer was toch maar deze gisteren deze gekocht (in de aanbieding bij de Media Markt voor € 333). Eerste indruk is wel OK, maar niet heel overtuigend:

- tekstinvoer gaat niet altijd even soepel (kan ook aan mij liggen)
- synchronisatie met Windows Live is OK, maar niet perfect (agenda is me nog niet gelukt, mail/contacten wel)
- sommige instellingen zijn raar verstopt (het wijzigen van de lelijke standaard achergrond moet bij achtergrond weer).

Eerste indruk van windows marketplace is goed (buienradar applicatie gezocht, gevonden en geïnstalleerd.

Vandaag naar mijn werk nog even mijn oude tel meegenomen (nog even wennen en nog geen beschermhoes).

De grootste Nederlandstalige database met informatie over computers met zoekfunctie!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Gisteren problemen met het verbinden met mijn WLAN.

Vreemd genoeg heb ik met geen enkel apparaat problemen en zelfs de HD2 kon probleemloos verbinding maken.

Ik kan het netwerk selecteren en dan na veel pogingen mijn WPA2 key ingeven maar dan doet hij niets meer... (key klopt gewoon dat weet ik 100% zeker)

Wel lastig als je bijv. Youtube wil bekijken en je data wil sparen.
Zal mijn toestel nog een resetten / uit / aanzetten maar goed vreemd is het wel.

Tekstinvoer is inderdaad wennen wil graag de 'voorstellen' uitzetten (soort van T9) maar dat kan ik nergens vinden. (bij HD2 was het gewoon een switch in het toetsenbord). Sommige letters moet je soms wel 3 / 4 keer indrukken want hij pakt dan eens ipv 'D' een 'S' bijvoorbeeld. Dat is wel irritant.

-edit- Gisteren toestel gereset en WLAN werkte weer.

[ Voor 35% gewijzigd door Frostbite op 04-05-2010 10:40 ]

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 300828

Hallo allemaal,
Deze HD mini is mijn eerste HTC, is allemaal nieuw voor me!

Vraagje, ik heb zakelijk exchange ingesteld, en bij instellingen (draadloze bediening) push mail aangezet, daaronder zit gegevensverbinding, deze staat ook aan, heeft de telefoon nu constant verbinding met internet?

alvast bedankt voor het antwoord,

Groetjes

Mark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
pietje63 schreef op maandag 03 mei 2010 @ 09:15:
deze gisteren deze gekocht (in de aanbieding bij de Media Markt voor € 333). Eerste indruk is wel OK, maar niet heel overtuigend:
Weet je toevallig ook tot wanneer deze aanbieding geld bij Media Markt ?

*** Edit ***

Ik bel ze zo wel even ;)

[ Voor 20% gewijzigd door Albert020 op 06-05-2010 09:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 73627

De telefoon blijft interessant, maar de resolutie is het enige wat me nog tegenhoud. Heeft iemand al een aantal apps geprobeerd ? Werkt Tom Tom bijvoorbeeld ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Anoniem: 73627 schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 11:23:
De telefoon blijft interessant, maar de resolutie is het enige wat me nog tegenhoud. Heeft iemand al een aantal apps geprobeerd ? Werkt Tom Tom bijvoorbeeld ?
Tomtom werkt zelf op de VGA resolutie.
Vind het op zich allemaal best meevallen met die resolutie. Ik had echt slechter verwacht.

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BMW_M3
  • Niet online

BMW_M3

Ondertitel

Ik snap eigenlijk niet wat er is met die resolutie. Moest het meer zijn?
Ik heb nu een N95, en daar ben ik super tevreden mee. Is de resolutie van de hd mini dan slechter dan de n95?

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spekker
  • Laatst online: 23:04
De mini is beter ( in theorie )

Reso Mini > 320 X 480 HVGA ( + Plus kleurijker beeld en 3,2 Inch scherm )

Reso N95 > 240x320 ( Minder kleurijker scherm , 2,6 Inch scherm )

Je zal er zeker op vooruit gaan ;)

ThinkPad T580 | i7 8550u | 32GB | 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Heb hem vandaag even bij MediaMarkt in me handen gehad maar ik ben nog erg aan het twijfelen
Daarom heb ik hem ook nog niet gekocht, vindt hem wat te breed lijkt me erg wennen.

[ Voor 16% gewijzigd door Albert020 op 06-05-2010 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Albert020 schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 21:17:
Heb hem vandaag even bij MediaMarkt in me handen gehad maar ik ben nog erg aan het twijfelen
Daarom heb ik hem ook nog niet gekocht, vindt hem wat te breed lijkt me erg wennen.
is net zo breed als de HTC Touch Diamond.

En de HD2 is toch wel iets breder hoor.

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Sc0rPi0N schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 08:24:
[...]

is net zo breed als de HTC Touch Diamond.

En de HD2 is toch wel iets breder hoor.
HTC Touch Diamond is 5,1 cm breed, de HD mini 5,8 cm breed, de HD2 6,7 cm breed

[ Voor 22% gewijzigd door Albert020 op 07-05-2010 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hallo allemaal,

Wie weet hoe ik een mp3 welke op de opslagkaart staat bij een contact kan zetten, ik kan het niet vinden?

Alvast bedankt voor het antwoord

Gevonden: Je moet de mp3 in de map my documents/ my ringtones zetten in het telefoon geheugen.

[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 300828 op 08-05-2010 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Heb hem gekocht, had overigens wel geluk, MediaMarkt heeft sinds vandaag,
de prijs weer opgeschroefd naar 366 euro, ik mocht hem nog net voor 333 euro :--)

Ben er tot nu toe erg tevreden mee
alleen lukt Gmail niet kan geen verbinding maken,
heb wel gewoon internet via Vodafone onbeperkt dit werkt goed,
maar als ik Gmail heb geconfigureerd en wil een mail binnen hallen krijg ik,
de melding dat hij niet kan verbinden met deze netwerk instellingen,
wat moet veranderen, alles staat veder goed ?

*** Edit ***

Kreeg vanmorgen wel me mails binnen met Gmail
Maar als ik een mailtje wil verzenden krijg ik de melding,
dat de verbinding niet goed is, uitgaande mail heb ik overigens,
veranderd naar "authsmtp@vodafone.nl" maar het probleem blijft ?

[ Voor 41% gewijzigd door Albert020 op 09-05-2010 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Begin hem wat meer te begrijpen, maar nu het volgende:

Met opera 10 en explorer geen flash, skyfire 1.5 erop gezet, en die zegt steeds out of memory!
Op internet wel gelezen meer mensen last van, wie weet een oplossing ?

Groetjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Anoniem: 300828 schreef op zondag 09 mei 2010 @ 10:04:

Met opera 10 en explorer geen flash, skyfire 1.5 erop gezet, en die zegt steeds out of memory!

Groetjes
Die Opera gebruik ik niet meer, hij reageerde helemaal niet goed,
moest wel 10 keer op het scherm tikken voor hij iets deed !
Gebruik nu gewoon IE, deze reageert wel gewoon goed ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Albert020 op 09-05-2010 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gijs2531
  • Registratie: November 2005
Iemand al enig idee hoe je T9 uitzet??

Op mijn HD2 kan ik op het toetsenbord kiezen wat ik wil maar op de HD Mini is het knopje niet aanwezig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Gijs2531 schreef op zondag 09 mei 2010 @ 14:26:
Iemand al enig idee hoe je T9 uitzet??

Op mijn HD2 kan ik op het toetsenbord kiezen wat ik wil maar op de HD Mini is het knopje niet aanwezig...
Ga naar:

Instellingen / Landinstellingen & Tekst / Tekstinvoer, T9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
  • Laatst online: 07-01 12:56
Ach ja, het kan aan mij liggen, maar volgens mij is de HD Mini gewoon een soort opvolger van de HD, maar dan iets kleiner? Zware rip-off van de HD2 als je het mij vraagt, een HD2 kost iets meer, maar dan heb je tenminste een WM toestel dat écht lekker werkt!

Ervaren jullie dat ook zo, of werkt het eigenlijk allemaal wel lekker?

Ik heb geen leuke ondertitel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
thijsje66 schreef op zondag 09 mei 2010 @ 16:04:
Ach ja, het kan aan mij liggen, maar volgens mij is de HD Mini gewoon een soort opvolger van de HD, maar dan iets kleiner? Zware rip-off van de HD2 als je het mij vraagt, een HD2 kost iets meer, maar dan heb je tenminste een WM toestel dat écht lekker werkt!

Ervaren jullie dat ook zo, of werkt het eigenlijk allemaal wel lekker?
Het is zeker weten een rip-off van de HD2
Maar de mensen die de HD Mini kopen willen,
niet zo'n groot toestel ( koelkast ) die niet in je broekzak past
Dit is wel mijn reden, dat ik deze heb aangeschaft ;)

P.S.

Ik vindt alles tot nu toe wel lekker en goed werken

[ Voor 12% gewijzigd door Albert020 op 09-05-2010 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
Daar heb je toch een punt. Ik heb hier dan een HD2, en merk er niet zo heel veel van in mijn broekzak, maar zodra ik hem eruit wil halen terwijl ik zit, fiets of iets dergelijks, kost het toch wel moeite. Dat weegt imho niet op tegen de voordelen van de HD2, maar ieder zijn smaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
thijsje66 schreef op zondag 09 mei 2010 @ 16:40:
Daar heb je toch een punt. Ik heb hier dan een HD2, en merk er niet zo heel veel van in mijn broekzak, maar zodra ik hem eruit wil halen terwijl ik zit, fiets of iets dergelijks, kost het toch wel moeite. Dat weegt imho niet op tegen de voordelen van de HD2, maar ieder zijn smaak.
Noem eens een aantal voordelen van een HD2 dan......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
Snellere processor
Meet RAM (hoewel Sense daar wel veel van vreet)
Groter scherm
Hogere resolutie

Natuurlijk is het 3e punt een kwestie van smaak, maar ik ga toch voor grote schermen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
thijsje66 schreef op zondag 09 mei 2010 @ 17:36:
Snellere processor
Meet RAM (hoewel Sense daar wel veel van vreet)
Groter scherm
Hogere resolutie

Natuurlijk is het 3e punt een kwestie van smaak, maar ik ga toch voor grote schermen ;)
idd, het is net wat je smaak is en ik vindt persoonlijk de HD2 echt veel te groot
en te zwaar, vandaar dat mijn voorkeur is uitgegaan naar de HD Mini

[ Voor 19% gewijzigd door Albert020 op 09-05-2010 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Voor wie exchange gebruikt, en de tijden wil aanpassen wanneer ie mail binnenhaalt:

Middelste windows toets, selecteer daar extra, dan active sync, daaronder kun je de dagen en tijden instellen.....

Hoop dat ik er iemand mee help, want heb zelf nogal zitten zoeken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Mijn collega en ik testen hem dus maar we lopen zelf tegen hetzelfde euvel aan nl de tekstinvoer.

Ik begin het nu irritant te vinden om telkens woorden opnieuw te typen op dat kleine scherm.
In dat geval zou een pennetje toch handiger zijn lijkt me.

Dan denk je terug aan de HD2 en dan heb ik wel zoiets van :/

Gisteren liep manilla.exe vast toen ik een SMS beantwoordde. Gevolg was dat ik niet meer uit het berichtenscherm kon. Zelfs de Slide-bar aan de onderkant gaf niets aan (leeg) en alleen Berichten kwam er te staan. Toen de batterij eruit gehaald en nu doet hij het weer goed.

Groot pluspunt vind ik de batterij. Waar die bij de HD2 al na 2 dagen vrijwel leeg is is deze nog steeds goed.

Waar ik in het begin best enthousiast was over de Mini begint dat nu te temperen en zie ik toch veel meer voordelen in de HD2.

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pietje63

pietje63

RTFM

Anoniem: 300828 schreef op zondag 09 mei 2010 @ 10:04:

Groetjes
Ik denk dat het aan je flash instellingen ligt. Gisteren bezocht ik (met ie) een website met een embedded yutube filmpje, werkte boven verwachting good. Heel super, en kan ook gewoon in- en uitzoomen.

Ik merk trouwens ook dat de textinvoer went. Bij het typen maak ik tegenwoordig veel minder fouten, en het gaat al bijna even snel als op mijn oude telefoon. Persoonlijk vind ik het kleine een groot pluspunt; hij ziet er gelikt uit en kan toch veel.

[ Voor 18% gewijzigd door pietje63 op 12-05-2010 09:36 ]

De grootste Nederlandstalige database met informatie over computers met zoekfunctie!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gijs2531
Albert020 schreef op zondag 09 mei 2010 @ 15:29:
[...]

Ga naar:

Instellingen / Landinstellingen & Tekst / Tekstinvoer, T9
Ah bedankt, vaag dat ze dat knopje bij de HD Mini weg gelaten hebben op het toetsenbord...

Even wat anders:

Mijn vriendin heeft hem nu 5 dagen en na zo'n korte tijd begint de cover van de batterij los te zitten en sluit hij niet meer mooi aan. Als je hem van voren ziet en hem in je linker hand houd kan je met je duim door licht tegen de linker zijkant aan te drukken de batterij cover er half afdrukken. |:(
Sinds dat ze hem heeft is de cover er alleen maar af geweest om de sim kaart en geheugenkaart er in te doen... En nee ze heeft hem ook niet laten vallen ofzo.

Lijkt mij in ieder geval niet helemaal de bedoeling, vanmiddag dan ook maar even terug naar de winkel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KarlMarX
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-04 20:37
Ik probeer mijn popmail in te stellen, maar ik mis een optie "Kies 'Geavanceerde instellingen'"

Uit de handleiding van de Vodafone site voor dit toestel:
Klik op 'Start' en kies 'Berichten' -> 'E-mail instellen'
E-mailadres: Eigen Vodafone e-mailadres (bijvoorbeeld mail12345678@vodafone.nl)
Kies telkens 'Volgende' om door te gaan
E-mailinstellingen automatisch ophalen van internet: Uitvinken
Uw e-mailprovider: E-mail via internet
Uw naam: Eigen naam
Weergavenaam voor account: Vodafone Mail
Inkomende mailserver: pop3.vodafone.nl
Accounttype: POP3
Gebruikersnaam: Eigen gebruikersnaam (gedeelte van het e-mailadres voor '@vodafone.nl')
Wachtwoord: Eigen wachtwoord (let op het gebruik van hoofd- en kleine letters)
Wachtwoord opslaan: Aanvinken
Uitgaande (SMTP) mailserver: authsmtp.vodafone.nl
Uitgaande server vereist bevestiging: Aanvinken
Dezelfde naam en hetzelfde wachtwoord gebruikten voor het verzenden van e-mail: Aanvinken
Kies 'Geavanceerde instellingen'
SSL vereisen voor inkomende e-mail: Uitvinken
SSL vereisen voor uitgaande e-mail: Uitvinken
Netwerkverbinding: Vodafone live!
Kies 'Gereed' om op te slaan
Kies 'Volgende'
Automatisch verzenden/ontvangen: Handmatig
Kies 'Voltooi' om het e-mailaccount aan te maken
Die optie mis ik dus gewoon. Op deze manier kan ik geen afwijkende poorten of beveiligde mailprotocollen kiezen. Zie ik iets over het hoofd, of mis iedereen deze optie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Net Sygic McGuider 2009 geïnstalleerd ( Werkt Perfect ! ) >:)

[ Voor 9% gewijzigd door Albert020 op 12-05-2010 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Gijs2531 schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 09:48:
[...]

Ah bedankt, vaag dat ze dat knopje bij de HD Mini weg gelaten hebben op het toetsenbord...

Even wat anders:

Mijn vriendin heeft hem nu 5 dagen en na zo'n korte tijd begint de cover van de batterij los te zitten en sluit hij niet meer mooi aan. Als je hem van voren ziet en hem in je linker hand houd kan je met je duim door licht tegen de linker zijkant aan te drukken de batterij cover er half afdrukken. |:(
Sinds dat ze hem heeft is de cover er alleen maar af geweest om de sim kaart en geheugenkaart er in te doen... En nee ze heeft hem ook niet laten vallen ofzo.

Lijkt mij in ieder geval niet helemaal de bedoeling, vanmiddag dan ook maar even terug naar de winkel...
Wat hebben ze gezegt bij de winkel ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZeLe
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21:38
Albert020 schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 19:08:
Net Sygic McGuider 2009 geïnstalleerd ( Werkt Perfect ! ) >:)
Moet je eigenlijk even de nieuwe versie installeren, Mobile Maps 2010.

Andere naam, principe is hetzelfde, het menu werkt makkelijker en het geheel is sneller. Verder werkt het met dezelfde maps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
MaZeLe schreef op donderdag 13 mei 2010 @ 13:32:
[...]

Moet je eigenlijk even de nieuwe versie installeren, Mobile Maps 2010.

Andere naam, principe is hetzelfde, het menu werkt makkelijker en het geheel is sneller. Verder werkt het met dezelfde maps.
Yess, heb hem gezien, echt veel verschil is er niet, zal hem eerdaags eens uitproberen :9

Bedankt.

[ Voor 15% gewijzigd door Albert020 op 13-05-2010 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Weet iemand toevallig of je ook de icoontje's beneden op je startscherm naar wens kunt veranderen ?
Ik weet alleen aan/uit of kunt rangschikken, maar wil ook andere proggie's kunnen starten daar........

[ Voor 4% gewijzigd door Albert020 op 13-05-2010 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gijs2531
Albert020 schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 22:32:
[...]

Wat hebben ze gezegt bij de winkel ?
De verkoper pakte nog een nieuwe HD Mini van achter weg om te kijken of die het ook had. Die had precies hetzelfde. Heb hem daarom ter plekke maar omgeruild voor een HD2, had niet het vertrouwen dat de HD Mini 2 jaar mee gaat als na 5 dagen de cover al los ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MorDrakka
Geen issue's met cover na drie weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Weet iemand nog een leuke custom taskbar voor de mini?
Probeer de wm6.5 versie van de HD2 en zelfs een qvga maar hij ziet er dan niet uit ...

hier ook geen last van de cover.

[ Voor 11% gewijzigd door Frostbite op 17-05-2010 16:11 ]

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BBenedictus
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 05-05 10:15
Of ik word nu echt te oud voor die elektronica.. maare als ik naar mijn voicemail bel, dan zou ik graag op '2' willen drukken om mijn welkomstboodschap te wijzigigen...

maarre.. Ik zie helemaal geen keypad meer? Is dit iemand nog opgevallen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbelbox
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23:06
hars73 schreef op woensdag 21 april 2010 @ 09:24:
Deze telefoon staat hier nu ook op de kandidaatlijst.. ;) Naast de Touch Pro 2...
Tis alleen toch een aardig verschil in schermresolutie inderdaad. Maar wel een mooi klein toestelletje, handzamer dan de HD2. Lastige keuzes.
Die twijfel heb ik dus ook.

Op het eerste gezicht vind ik de HD Mini er mooier uit zien, die TP2 heeft een voor mij een beetje een plastic-look.
Verder uiteraard het verschil met het uitklap keyboard, maar in hoeverre mis je dat bij de HD mini als je op je scherm gewoon een QWERTY hebt.

Moeilijke keuze.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZeLe
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21:38
Ik zou me niet door de resolutie laten tegenhouden. Het toestel is hier nu een week in gebruik en de resolutie en het gebruik vallen zeker niet tegen. Sommige programma's werken out of the box, anderen hebben iets meer 'instelwerk'.

Het is natuurlijk altijd wennen, maar ik moet zeggen dat het toestel beter bevalt dan de Touch HD...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pietje63

pietje63

RTFM

BBenedictus schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 19:19:
Of ik word nu echt te oud voor die elektronica.. maare als ik naar mijn voicemail bel, dan zou ik graag op '2' willen drukken om mijn welkomstboodschap te wijzigigen...

maarre.. Ik zie helemaal geen keypad meer? Is dit iemand nog opgevallen?
WTF, ik merk het nu pas (wilde een bedrijf bellen met keuze menu). Kan de optie ook nergens vinden. Even zoeken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hahahahaha,
Als je in telefoonscherm zit, zie je links onderin toetsblok, tik die maar aan en je kunt weer keuzes maken :)
Dus dat scherm zit er wel hoor !

Groetjes

Mark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ha mensen

Wie heeft T-Mobile en ook beroerde verbinding ? Heel vaak nu geen netwerk, amper 1 streepje 3g en vaak onbereikbaar?

Ligt dit aan mijn HTC mini of is T-Mobile aan het kloten ?

Groetjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pietje63

pietje63

RTFM

Anoniem: 300828 schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 17:06:
Hahahahaha,
Als je in telefoonscherm zit, zie je links onderin toetsblok, tik die maar aan en je kunt weer keuzes maken :)
Dus dat scherm zit er wel hoor !

Groetjes

Mark
Nog niet getest, maar ik geloof je zo dat dit werkt. Thnx! Die knop wel gezien, maar daarbij verwachte ik de toetsen te blokkeren (net zoals dezelfde knop in het startscherm doet).

[edit] getest wen werkt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BBenedictus
pietje63 schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 21:25:
[...]

Nog niet getest, maar ik geloof je zo dat dit werkt. Thnx! Die knop wel gezien, maar daarbij verwachte ik de toetsen te blokkeren (net zoals dezelfde knop in het startscherm doet).

[edit] getest wen werkt!
Zelfde hier!
Wat een stomme naam voor zo'n vitale functie :/

Het grappige is dat ik werkelijk alle knoppen had geprobeerd behalve die 8)7 Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pietje63

pietje63

RTFM

Voor de mensen die nooit op ed FP kijken, er staat een review van deze tel: reviews: HTC HD Mini: minder groot, minder smartphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NIMIC
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
En jammer dat de levering zo lang duurt bij t-mobile....
Ik hoop dat ik hem binnen een maand na bestelling krijg, maar dat is nog even afwachten...

Wel leuk de review trouwens, maar ik heb wel het idee dat niemand echt op deze telefoon zit te wachten.
Ook goed, heb ik een keer niet dezelfde telefoon als 1 miljoen andere Nederlanders... (zoals met de 5800)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcellux
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 19-05-2022
Ik heb de telefoon vandaag gehaald met een abo van Vodafone. Erg fijn toestel alleen heb ik een vraag en mss dat iemand hier het antwoord weet. Ik wil wat kopen in de Windows Mobile Marketplace maar ik moet dan een creditcard aangeven op het toestel. Is dat de enige manier? Geen ideal?

Whenever people agree with me I always feel I must be wrong

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcellux
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 19-05-2022
Ik vond deze update om de helderheid van het ringtone geluid te verbeteren. Ik heb het geinstalleerd maar kan niet helemaal definitief zeggen of het zoveel beter is.

http://www.htc.com/www/Su...spx?dl_id=947&news_id=652

Whenever people agree with me I always feel I must be wrong

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heeft iemand windows live messenger al eens gebruikt?
Ik krijg geen geluidje als iemand me roept, wel ingesteld.....

Thanks alvast voor een antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MorDrakka
Voor de geïnterresseerden TomTom 7 VGA werkt als een trein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

marcellux schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 20:57:
Ik vond deze update om de helderheid van het ringtone geluid te verbeteren. Ik heb het geinstalleerd maar kan niet helemaal definitief zeggen of het zoveel beter is.

http://www.htc.com/www/Su...spx?dl_id=947&news_id=652
Voor 1.35.xxx.x of lager? Ik zit nog op 1.09 ?
Zal hem zo eens installeren.

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koode
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 19:33
In veel reviews lees ik dat de resolutie een probleem is.
Wat merken jullie hiervan? Zijn er veel applicaties die niet (goed) werken?

Op internet (Windows Marketplace for Mobile) kan ik helaas niet zelf selecteren dat ik alleen programma's voor de HTC HD Mini wil zien (wat bijvoorbeeld in de Ovi Store wel kan!).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NIMIC
  • Niet online
Koen-D schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 23:42:
In veel reviews lees ik dat de resolutie een probleem is.
Wat merken jullie hiervan? Zijn er veel applicaties die niet (goed) werken?

Op internet (Windows Marketplace for Mobile) kan ik helaas niet zelf selecteren dat ik alleen programma's voor de HTC HD Mini wil zien (wat bijvoorbeeld in de Ovi Store wel kan!).
Hoi Koen,

Ik heb nog bijna geen problemen gehad met de resolutie en applicaties. De volgende applicaties werken zonder problemen:
  • NS Reisplanner Xtra
  • VeronicaEPG
  • Office mobile 2010
  • WinMoSquare (foursquare) (wel basic theme gebruiken)
  • fring (Skype)
  • iens (restaurants)
Wat bij mij niet werkt
  • Skyfire (out of memory)

[ Voor 3% gewijzigd door NIMIC op 06-06-2010 20:36 . Reden: Foute opmaak gerepareerd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koode
Bedankt voor je reactie!

Weet je het toevallig ook van:
  • Nu.nl (of De Telegraaf, of NOS)
  • Buienradar
  • Tweakers.nl
  • Hyves/Facebook
  • YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 23:13
Koen-D schreef op maandag 07 juni 2010 @ 11:33:
Bedankt voor je reactie!

• Buienradar
  • Tweakers.nl
  • Hyves/Facebook
  • YouTube
Overigens, voor Nu.nl moet je hier heen
Is nog niet te vinden in de marketplace. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pietje63

pietje63

RTFM

Koen-D schreef op maandag 07 juni 2010 @ 11:33:
Bedankt voor je reactie!

• Buienradar
  • Tweakers.nl
  • Hyves/Facebook
  • YouTube
Buienradar werkt. Youtube staat er standaard op (niet gebruikt, maar zal dus werken HTC kennende). Tweakers gebruik ik de website (meestal .mobi vind ik fijner werken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koode
brrrt schreef op maandag 07 juni 2010 @ 12:17:
[...]

Overigens, voor Nu.nl moet je hier heen
Is nog niet te vinden in de marketplace. :)
In de review van Tweakers.net staat dat er (op moment van schrijven) wel een applicatie voor Nu.nl was. Vroeg me dus af of deze inmiddels wel 'normaal' werkte. :)

En bestaat er al een Hyves-applicatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NIMIC
  • Niet online
Is jullie accu ook zo snel leeg?
Of heb ik te veel draaien, ik dacht van niet. Bluetooth al uit gezet, maar een dag houd ik nog niet vol. Dat is wel heel vervelend.

Staat facebook er ook niet standaaard op? Hij werkt in ieder geval ook.

[ Voor 18% gewijzigd door NIMIC op 07-06-2010 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

NIMIC schreef op maandag 07 juni 2010 @ 22:09:
Of heb ik te veel draaien, ik dacht van niet. Bluetooth al uit gezet, maar een dag houd ik nog niet vol. Dat is wel heel vervelend.

Mijn accu gaat best lang mee, maar ja ik hang hem ook regelmatig aan de auto oplader ivm tt.
Verder kan hij met gemak een aantal dagen zonder stroom. Punt is dat hij via usb heel traag oplaadt heb ik gemerkt.

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
Er bestaat in ieder geval een tweakers.net applicatie, tweakers.ml

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BBenedictus
NIMIC schreef op maandag 07 juni 2010 @ 22:09:

Ga anders even naar taakbeheer en kijk of daar wat aanstaat? Kijk ook even bij je draadloze bediening. Welke opties heb je daar aanstaan? Ik heb momenteel alleen telefoon aanstaan. En ik doe dan gemiddeld 3 dagen met een lading.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leon2W
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 20:38
Garmin XT Werkt super!
Alleen bij de TrackR! Applicatie krijg ik een heleboel errors. Iemand die daar iets meer vanaf weet?

http://www.trackr.nl/download/WindowsMobile.aspx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pietje63

pietje63

RTFM

BBenedictus schreef op dinsdag 08 juni 2010 @ 09:08:
[...]

Ga anders even naar taakbeheer en kijk of daar wat aanstaat? Kijk ook even bij je draadloze bediening. Welke opties heb je daar aanstaan? Ik heb momenteel alleen telefoon aanstaan. En ik doe dan gemiddeld 3 dagen met een lading.
Volgens mij hangt het leeggaan van de batterij nog het meest af van het gebruik (van het scherm). Dit vreet energie en is het veschil tussen 1 en 3 dagen.

Heeft iemand trouwens de tweakers.ml applicatie? Volgens mij is deze alleen te downloaden via de marketplace en daar staat hij bij mij niet in..

p.s. ik hoop dat Microsft een beetje opschiet met het implementeren van Activisync op hotmail, zodat ook mijn agenda kan worden gesynced.

[ Voor 9% gewijzigd door pietje63 op 14-06-2010 09:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pietje63

pietje63

RTFM

Koen-D schreef op maandag 07 juni 2010 @ 17:23:
[...]

In de review van Tweakers.net staat dat er (op moment van schrijven) wel een applicatie voor Nu.nl was. Vroeg me dus af of deze inmiddels wel 'normaal' werkte. :)

En bestaat er al een Hyves-applicatie?
Nu.nl werkt wel, maar je ziet wel af en toe dat hij gemaakt is voor een andere resolutie (in het openingsscherm willen nog wel eens wat dingen van het scherm vallen)

Pagina: 1 2 Laatste