Heb je de klantenservice gebeld? zij vertellen mij dat er niet eens een order in hun systeem staat??Cyclonic schreef op maandag 30 september 2013 @ 09:35:
Als ze me na 8 maanden geen korting meer geven ga ik het contract ontbinden, ik heb een print screen dat er 24 maanden 50% stond.
kan dat ?Cyclonic schreef op maandag 30 september 2013 @ 09:35:
Als ze me na 8 maanden geen korting meer geven ga ik het contract ontbinden, ik heb een print screen dat er 24 maanden 50% stond.
Dat is niet bepaald hetzelfde als een contract of koopovereenkomst.Cyclonic schreef op maandag 30 september 2013 @ 09:35:
naja je moet het contract krijgen en ondertekenen toch ? dus dan doe je dat niet ?Piggen schreef op maandag 30 september 2013 @ 09:37:
[...]
Dat is niet bepaald hetzelfde als een contract of koopovereenkomst.
Hoe kan een actie niet kloppen als ze een banner hebben en een interface rond de 3 toestellen hebben gemaakt voor de korting.Meulendijks89 schreef op maandag 30 september 2013 @ 09:49:
Heb nu al 3 keer gebeld mmar ze weten niks.. snap het niet mmaarde actie zal wel niet kloppen

Mtv gaat dus in het hokje crap provider
maar voor de mensen die al besteld hebben kunnen die er nog onderuit ? (stel het is toch 8 mnd)
Zolang je handtekening nergens onder staat, kunnen ze je niks maken.Wakez schreef op maandag 30 september 2013 @ 09:54:
maar voor de mensen die al besteld hebben kunnen die er nog onderuit ? (stel het is toch 8 mnd)
De klantenservice zij dat mijn order niet doorgekomen is en dat ik dus niet hoeft te annuleren... ik vind het allemaal erg vreemd hoor
Zelfde probleem hier woon in lingewaard ( tussen Arnhem en Nijmegen) en ben ook niet huiverig op tmobile. Zijn er mensen in deze omgeving die wel goede ervaringen hebben ?Tsurany schreef op maandag 30 september 2013 @ 09:06:
Het is jammer dat ze overgegaan zijn op het netwerk van T-Mobile. Heb daar helaas te weinig vertrouwen in om de overstap te wagen.
Zojuist een nieuwe bestelling geplaatst met hulp van de Live chat... kreeg nu een ordernummer van mevrouw na de bestelling.... ben benieuwd
En ik kreeg dit te horen:alwaysleft schreef op maandag 30 september 2013 @ 08:30:
Mmmm, het is gewoon een fout op de site. Dus kan nog allemaal ontbonden worden, zie chat met medewerker:
U bent nu verbonden met Rian (Verkoopadviseur).
mrbrightside: hallo
Rian (Verkoopadviseur): Goedemorgen.
alwaysleft: ik zie de htc one met 24 maanden 50% korting staan, klopt dit
Rian (Verkoopadviseur): Waarmee kan ik jue
Rian (Verkoopadviseur): helpen?
Rian (Verkoopadviseur): Ik kijk even, 1 moment\
alwaysleft: https://shop.mtvmobile.nl...oneazw.html?ab_agid=10001
Rian (Verkoopadviseur): Daar is 8 maanden korting bij een 24 jarig abonnement.
alwaysleft: tot hoe lang loopt die actie
alwaysleft: nee 24 maanden
alwaysleft: ?
Rian (Verkoopadviseur): Durf ik niet te zeggen
alwaysleft: zou u dat kunnen navragen, danku
Rian (Verkoopadviseur): Ik zie het inderdaad ook staan. Echter zal dit waarschijnlijk een fout op de site zijn
Rian (Verkoopadviseur): Want het hoort 8 maanden te zijn.
alwaysleft: dan mag u dat voor me navragen hoe het precies zit
Rian (Verkoopadviseur): Het staat verkeerd.
alwaysleft: dus als ik het nu bestel krijg ik het niet voor die prijs?
Rian (Verkoopadviseur): Dan zal het zeer waarschijnlijk geannuleerd worden.
Edit net gebeld en mijn order was niet doorgekomen, misschien dat er een vertraging is zei de mevrouw. Maar zij ging ervan uit dat de aanbieding waarschijnlijk ook niet doorgaatWelkom bij de MTV Mobile chat service. Eén van onze verkoop adviseurs is zo beschikbaar.
U bent nu verbonden met Rian (Verkoopadviseur).
Rian (Verkoopadviseur): Welkom bij T-Mobile chat! Ik help u graag met het plaatsen van uw bestelling. Mag ik uw naam vragen?
Mustafa: Hoi, mijn naam is mustafa
Rian (Verkoopadviseur): Goedemorgen Mustafa.
Rian (Verkoopadviseur): Waarmee kan ik je helpen?
Mustafa: ik heb een vraagje over de 24 maanden 50 % korting actie
Rian (Verkoopadviseur): Vraagt u maar.
Mustafa: ik lees nu allemaal tegenstrijdige berichten, dat de klantenservice en de twitter team elkaar tegen spreken
Mustafa: ene zegt dat t klopt, de andere niet
Mustafa: kunt u dut misschien verduidelijken?
Mustafa: dit
Rian (Verkoopadviseur): Er is ons nog niets medegedeelt dat het niet klopt.
Mustafa: Dus u gaat ervan uit dat t dan klopt?
Rian (Verkoopadviseur): Dus wij moeten er hier van uitgaan dat het klopt.
Rian (Verkoopadviseur): Ja inderdaad.
Mustafa: Zal dit nog bevestigd worden via de mail?
Mustafa: Had namelijk gisteravond mijn bestelling geplaatst
Rian (Verkoopadviseur): Bestellingen worden altijd bevestigt via de mail.
Rian (Verkoopadviseur): En u heeft maar 1 mail ontvangen?
Mustafa: Ja
Mustafa: Er stond in de mail dat er nog een mail van definitieve bevestiging zal komen
Mustafa: Maar was er niet meer zeker van na de tegenstrijdige berichten
Mustafa: Heb nu in ieder geval wat duidelijkheid
Rian (Verkoopadviseur): Dat snap ik
Rian (Verkoopadviseur): Enige dat ik kan zeggen is dat er gister meerdere orders niet zo doorgekomen.
Rian (Verkoopadviseur): dus wilt u zekerw eten, belt u even om te kijken of hij in het systeem staat.
Mustafa: Kan de twitter team dit ook inzien?
Rian (Verkoopadviseur): Dat weet ik niet, daar heb ik geen informatie overnamelijk.
[ Voor 3% gewijzigd door Musta op 30-09-2013 10:30 ]
NS FC: SW 2742 0448 8213
Behoorlijk kansloos dit, twijfel zelfs als de korting erop zit of ik het wel ga pakken, wordt zo moe van dit soort bedrijven.
Hebben ze nou de post op fb verwijderd? Waarin nog iemand anders om info had gevraagd hierover..
Hmm kreeg een bericht dat ik naar ene nummer moest bellen via fb, kwam ik uit bij T-Mobile en zij zeggen dat de aanbieding niet klopt. Dat de enige aanbieding 8 maanden is en dat hij dit zal melden aan zijn teamcoach..
Hmm kreeg een bericht dat ik naar ene nummer moest bellen via fb, kwam ik uit bij T-Mobile en zij zeggen dat de aanbieding niet klopt. Dat de enige aanbieding 8 maanden is en dat hij dit zal melden aan zijn teamcoach..
[ Voor 53% gewijzigd door Musta op 30-09-2013 10:59 ]
Dat bericht had ik geplaatst en verwijderd, maak even een bericht aan voor jezelf, ik heb het verwijdert omdat ik een prive bericht heb gestuurd..Musta schreef op maandag 30 september 2013 @ 10:55:
Hebben ze nou de post op fb verwijderd? Waarin nog iemand anders om info had gevraagd hierover..
Oh haha snap tMeulendijks89 schreef op maandag 30 september 2013 @ 11:01:
[...]
Dat bericht had ik geplaatst en verwijderd, maak even een bericht aan voor jezelf, ik heb het verwijdert omdat ik een prive bericht heb gestuurd..
[ Voor 5% gewijzigd door Musta op 30-09-2013 11:02 ]
Ik heb een nieuwe order geplaatst op advies van een mevrouw via de live chat, direct na de bevestiging kreeg ik van haar een ordernummer. Mevrouw zij dat ik na een uur kan bellen en dan vinden ze de bestelling via het ordernummer.. zojuist gebeld maar er is niks te vinden in hun systeem, wat een hopeloos gedoe dit en hoop dat ik dadelijk niet 2 bestellingen heb lopen ofzo
Ja dat hoop ik ook nu, want heb na aanleiding van belletje vanochtend weer een bestelling geplaatst.. Heb net de mtv mobile nummer weer gebeld en de meneer daar vroeg waar ik t had gezien nadat hij het op de site niet kon vinden.. Ik noemde tweakers en hij zei dat t een zeer scherpe aanbieding is,dat ze waarschijnlijk stunten met de prijzen en dat deze prijs best mogelijk is via een externe partij
Kreeg ook een bericht via fb dat ze het aan t onderzoeken zijn:
Kreeg ook een bericht via fb dat ze het aan t onderzoeken zijn:
MTV Mobile NL
Hoi,
We hebben deze problemen in onderzoek. Zodra er meer informatie bekend is kom hierop terug.
Groetjes,
Gebeld en zeiden dat ik het af moest wachten maar was niks bekend bij hun. Binnen 24 uur de definitieve mail en zeiden dat ik me kon bedenken binnen 7 dagen.
Hij heeft ook naar de link gekeken en begreep me wel maar kende het niet.
Hij heeft ook naar de link gekeken en begreep me wel maar kende het niet.
Als ik ergens een hekel aan heb is het wel wachten. Als de bevestiging binnenkomt voor 24mnd 50% korting hoef ik me niet te bedenken
Denk dat het alleen klanten is die een aanbieding ontvangen hebben via mail.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Voor verlenging ? Ik wil weten waar ik aan toe ben anders ga ik een rondje centrum doenAmaze86 schreef op maandag 30 september 2013 @ 13:48:
Denk dat het alleen klanten is die een aanbieding ontvangen hebben via mail.
Edit: lees net dit
@Sven__M Hoi Sven, deze actie is alleen te bestellen wanneer je de officiele mail hebt binnengekregen met een persoonlijk aanbod van MTV
1:37pm - 30 sep 13
[ Voor 24% gewijzigd door DM89 op 30-09-2013 13:55 ]
kreeg dit ook net via fb, so we kunnen er niet gebruii van maken?We hebben navraag gedaan en de link geldt alleen voor klanten die deze daadwerkelijk hebben gehad. Deze link is uitgelekt en geldt niet voor andere klanten. Mijn excuses voor het ongemak.
Groetjes
Maar het is ook te bestellen door ons... dus in hoeverre staan wij in ons recht. We hoefde niet in te loggen voor persoonlijk aanbod...
Zucht dit is vermoeiend
Zucht dit is vermoeiend
Twee jaar geleden heb ik een MTV mobile abonnement gehad. Wat een verschrikking!
Vorige maand werd ik nog gebeld door KPN of ik interesse had om terug te komen naar KPN (Hi).
Ze gingen alle oud MTV mobile abonnees af om te peilen hoe groot de schade was.
Over het algemeen wilde inemand er nog wat mee te maken hebben. De KPN medewerkster gaf aan dat ze bijhoorlijke imago schade hadden geleden door het gepruts van MTV mobile.
Wat een amateuristische bedoeling was dat zeg. Je kon via de website je belstatus opvragen bijvoorbeeld.
Er bestond althans een linkje voor op hun site. Echter werkte de hele techniek erachter nog niet. Na bijzonder onvriendelijk te woord te worden gestaan door de klantenservice (volgens mij een team van 5 personen) werd me verteld dat ik maar geduld moest hebben. Ik was tenslotte zelf abonnee geworden bij een nieuwe "provider" en dat bracht nu eenmaal opstartproblemen met zich mee... jep oke...
Zodra ik de boel op kon zeggen gedaan en weer terug naar T-mobile.
Vorige maand werd ik nog gebeld door KPN of ik interesse had om terug te komen naar KPN (Hi).
Ze gingen alle oud MTV mobile abonnees af om te peilen hoe groot de schade was.
Over het algemeen wilde inemand er nog wat mee te maken hebben. De KPN medewerkster gaf aan dat ze bijhoorlijke imago schade hadden geleden door het gepruts van MTV mobile.
Wat een amateuristische bedoeling was dat zeg. Je kon via de website je belstatus opvragen bijvoorbeeld.
Er bestond althans een linkje voor op hun site. Echter werkte de hele techniek erachter nog niet. Na bijzonder onvriendelijk te woord te worden gestaan door de klantenservice (volgens mij een team van 5 personen) werd me verteld dat ik maar geduld moest hebben. Ik was tenslotte zelf abonnee geworden bij een nieuwe "provider" en dat bracht nu eenmaal opstartproblemen met zich mee... jep oke...
Zodra ik de boel op kon zeggen gedaan en weer terug naar T-mobile.
[ Voor 6% gewijzigd door Lowizi op 30-09-2013 14:11 ]
Ik heb het vermoeden dat onze bestellingen gewoon genegeerd gaan worden. Ook ik kreeg zojuist de vraag of ik een persoonlijke mail ontvangen had. Wel vreemd inderdaad dat er nergens iets bij stond over persoonlijk aanbod / inlog nodig bla bla.
Krijg net ook een tweet met die vraag als ik een persoonlijke email had ontvangen, heb ik dus niet.rnd schreef op maandag 30 september 2013 @ 14:49:
Ik heb het vermoeden dat onze bestellingen gewoon genegeerd gaan worden. Ook ik kreeg zojuist de vraag of ik een persoonlijke mail ontvangen had. Wel vreemd inderdaad dat er nergens iets bij stond over persoonlijk aanbod / inlog nodig bla bla.
Maarja het is (via route) een site die voor iedereen te bereiken is en niks vereist kwa inloggen.. ook niet een voorwaarde ofzo ( members only)
Wat staat er in de mail , voor degenen die de mail hebben gehad? Denk dat alleen de poster van deze aanbieding dit had?
MTV Mobile @MTV_MobileNL 5u
Hoi Davy, naar mijn idee is het ook gewoon 24 maanden en kom hier straks op terug ^HK
MTV Mobile @MTV_MobileNL 36m
@dmeulendijks89 Hoi Davy, heb jij een persoonlijk aanbod gekregen van MTVMobile? Mag ik in DM je 06-nr, postcode+huisnummer en emailadres?
Davy @DMeulendijks89 37m
@MTV_MobileNL Nee, heb ik niet gekregen?
MTV Mobile @MTV_MobileNL 35m
@dmeulendijks89 Mag ik toch in DM je gegevens zodat ik kan controleren wat er met je (dummy) order is gebeurd? ^HK
MTV Mobile @MTV_MobileNL 25m
@dmeulendijks89 Wij gaan dit vandaag uitzoeken maar ik kan niet eerder dan morgen uitsluitsel geven.
^HK
Heb geen persoonlijke email gekregen van hun, heb dit ook eerlijk gezegd maar dan hadden ze het op de site duidelijk moeten weergeven, alleen voor bestaande klanten o.i.d....
ook wordt mijn order een DUMMY order genoemd zoals je hierboven ziet
Lees ook op twitter bijvoorbeeld:
MTV Mobile @MTV_MobileNL 1u
@ronaldhaas87 Hoi Ronald, heb je wel een persoonlijk aanbod gekregen van MTVMobile? anders werkt deze aanbieding niet.
^HK
Hoi Davy, naar mijn idee is het ook gewoon 24 maanden en kom hier straks op terug ^HK
MTV Mobile @MTV_MobileNL 36m
@dmeulendijks89 Hoi Davy, heb jij een persoonlijk aanbod gekregen van MTVMobile? Mag ik in DM je 06-nr, postcode+huisnummer en emailadres?
Davy @DMeulendijks89 37m
@MTV_MobileNL Nee, heb ik niet gekregen?
MTV Mobile @MTV_MobileNL 35m
@dmeulendijks89 Mag ik toch in DM je gegevens zodat ik kan controleren wat er met je (dummy) order is gebeurd? ^HK
MTV Mobile @MTV_MobileNL 25m
@dmeulendijks89 Wij gaan dit vandaag uitzoeken maar ik kan niet eerder dan morgen uitsluitsel geven.
Heb geen persoonlijke email gekregen van hun, heb dit ook eerlijk gezegd maar dan hadden ze het op de site duidelijk moeten weergeven, alleen voor bestaande klanten o.i.d....

Lees ook op twitter bijvoorbeeld:
MTV Mobile @MTV_MobileNL 1u
@ronaldhaas87 Hoi Ronald, heb je wel een persoonlijk aanbod gekregen van MTVMobile? anders werkt deze aanbieding niet.
[ Voor 44% gewijzigd door DM89 op 30-09-2013 15:43 ]
Net gebeld, alle orders worden geannuleerd met 50% korting 24 maanden lang. Was te verwachten.
spijtigalwaysleft schreef op maandag 30 september 2013 @ 19:15:
Net gebeld, alle orders worden geannuleerd met 50% korting 24 maanden lang. Was te verwachten.
Nee, helemaal niks. De MTV Mobile way blijkbaar, hahaWakez schreef op maandag 30 september 2013 @ 19:30:
krijgen we daar nog bericht van?
Ze kunnen niet zomaar eenzijdig annuleren. De overeenkomst is rechtsgeldig. Daarom moeten ze ook gewoon uitleveren, anders spreken ze en de wet tegen en hun eigen bestelvoorwaarden.
Canon Eos 40d, 28-105 F3.5-F4, 18-55 is F3.5-F5.6, Lowepro Slingshot 350AW, 70-200mm F4L,580EX II
Tsja, vaker dit soort topics gezien. De providers trekken toch meestal aan het lange eind..mat2005 schreef op maandag 30 september 2013 @ 19:57:
Ze kunnen niet zomaar eenzijdig annuleren. De overeenkomst is rechtsgeldig. Daarom moeten ze ook gewoon uitleveren, anders spreken ze en de wet tegen en hun eigen bestelvoorwaarden.

Klopt, alleen heb ik dit keer puur voor de abbo bestel. Telefoon is gewoon mooi meegenomen. 6gb data met 4g voor 22,50 euro is een goede deal en ik heb geen haast dus maakt me niet uit hoelang duurt. Uiteindelijk zal ik het krijgen.alwaysleft schreef op maandag 30 september 2013 @ 19:58:
[...]
Tsja, vaker dit soort topics gezien. De providers trekken toch meestal aan het lange eind..![]()
zonet even gebabbeld met een chatmedewerkster en ik vroeg of de aktie een geldige aktie is. Daarom werd met Ja beantwoord. Ik heb echter nog geen ordernummer, maar slechts de eerste email.
MTVMobile is een waardeloze organisatie. Geen 1 duidelijk antwoord over deze actie, dat blijkthmartino schreef op maandag 30 september 2013 @ 20:21:
zonet even gebabbeld met een chatmedewerkster en ik vroeg of de aktie een geldige aktie is. Daarom werd met Ja beantwoord. Ik heb echter nog geen ordernummer, maar slechts de eerste email.
ik heb nog even naar het ordernummer gevraagd. Deze ZOU in de eerste email moeten staan, maar die staat er niet bij.alwaysleft schreef op maandag 30 september 2013 @ 20:29:
[...]
MTVMobile is een waardeloze organisatie. Geen 1 duidelijk antwoord over deze actie, dat blijkt
offtopic. de vorige keer dat ik een abonnement verlengde was met Vodafone FF, volgens mij moet ik jou nog steeds dankbaar zijn
Offtopic, ja ik ben ban de codes toenhmartino schreef op maandag 30 september 2013 @ 20:32:
[...]
ik heb nog even naar het ordernummer gevraagd. Deze ZOU in de eerste email moeten staan, maar die staat er niet bij.
offtopic. de vorige keer dat ik een abonnement verlengde was met Vodafone FF, volgens mij moet ik jou nog steeds dankbaar zijn
Heeft er iemand ervaring met het bestellen bij MTV mobile? Binnen hoeveel dagen hoor je of je bestelling is geaccepteerd?
Nogmaals, alle bestellingen worden geannuleerd met 50% korting 2 jaar lang. 1,5 uur geleden gebeld...hmartino schreef op maandag 30 september 2013 @ 20:39:
Heeft er iemand ervaring met het bestellen bij MTV mobile? Binnen hoeveel dagen hoor je of je bestelling is geaccepteerd?
Dan vraag ik me af hoeveel tijd ze nodig hebben om de bestellingen te annulerenalwaysleft schreef op maandag 30 september 2013 @ 20:40:
[...]
Nogmaals, alle bestellingen worden geannuleerd met 50% korting 2 jaar lang. 1,5 uur geleden gebeld...
Vind het wel zo netjes als ze iets laten weten via een mail of iets dergelijks, ze kunnen niet alles annuleren en ons niks laten weten
ze kunnen ons best niks laten weten maar dan gaan we massaal bellen/emailen etc Daarnaast is de verspreiding van negatieve mond op mond reclame dan ook hoger. Als ze slim zijn dan bieden ze compensatie of iets dergelijks, mits het niet doorgaat.Meulendijks89 schreef op maandag 30 september 2013 @ 21:31:
Vind het wel zo netjes als ze iets laten weten via een mail of iets dergelijks, ze kunnen niet alles annuleren en ons niks laten weten
Mee eens !hmartino schreef op maandag 30 september 2013 @ 21:37:
[...]
ze kunnen ons best niks laten weten maar dan gaan we massaal bellen/emailen etc Daarnaast is de verspreiding van negatieve mond op mond reclame dan ook hoger. Als ze slim zijn dan bieden ze compensatie of iets dergelijks, mits het niet doorgaat.
Tja laten ze dan een toestelprijs maken van bv 50€ voor de 150minuten 2000mb abonnementen, zou ook redelijk zijn mi.hmartino schreef op maandag 30 september 2013 @ 21:37:
[...]
ze kunnen ons best niks laten weten maar dan gaan we massaal bellen/emailen etc Daarnaast is de verspreiding van negatieve mond op mond reclame dan ook hoger. Als ze slim zijn dan bieden ze compensatie of iets dergelijks, mits het niet doorgaat.
12X Rec peak energy 275 WP pal Zuid platdak 20° Growatt 3000 MTL-S /bj. Half mei 2018
Op Twitter staat dat ze pas morgen met een reactie komen.
Wij gaan dit vandaag uitzoeken maar ik kan niet eerder dan morgen uitsluitsel geven.
^HK
Wij gaan dit vandaag uitzoeken maar ik kan niet eerder dan morgen uitsluitsel geven.
PSN: speedrazor3
Ik begrijp goed dat ze tijd nodig hebben om een goede reactie te geven. Je hebt immers maar een kans en dat kan je beter goed doen.SpeeDRaZoR3 schreef op maandag 30 september 2013 @ 21:53:
Op Twitter staat dat ze pas morgen met een reactie komen.
Wij gaan dit vandaag uitzoeken maar ik kan niet eerder dan morgen uitsluitsel geven.^HK
Dat ze dit melden op Twitter zegt mij dat ze de situatie serieus nemen en met een passende reactie willen komen. Het zegt mij echter ook dat er een foutje is gemaakt.
Ik ben echter van mening dat de totaalprijs wel meevalt. In Nederland zijn de prijzen erg hoog en ik geloof echt niet dat zelfs op deze aanbieding verlies zou worden gemaakt als je ziet hoe andere aanbieders kunnen stunten als het er op aankomt.
Als ze slim zijn dan accepteren ze de klanten die aangemeld hebben en je neemt de gratis reclame die zij voor hun gaan verzorgen de komende maanden, indien alles naar behoren werkt
Dat was de reactie op mijn vraag via twitter hoe het nu allemaal zit.. ik wil een nieuwe telefoon en weet niet waar ik nu aan toe benhmartino schreef op maandag 30 september 2013 @ 22:09:
[...]
Ik begrijp goed dat ze tijd nodig hebben om een goede reactie te geven. Je hebt immers maar een kans en dat kan je beter goed doen.
Dat ze dit melden op Twitter zegt mij dat ze de situatie serieus nemen en met een passende reactie willen komen. Het zegt mij echter ook dat er een foutje is gemaakt.
Ik ben echter van mening dat de totaalprijs wel meevalt. In Nederland zijn de prijzen erg hoog en ik geloof echt niet dat zelfs op deze aanbieding verlies zou worden gemaakt als je ziet hoe andere aanbieders kunnen stunten als het er op aankomt.
Als ze slim zijn dan accepteren ze de klanten die aangemeld hebben en je neemt de gratis reclame die zij voor hun gaan verzorgen de komende maanden, indien alles naar behoren werkten vlekkeloos verloopt. Dit soort reclame kan wellicht meer opleveren dan de winst die ze anders zouden hebben gemaakt indien we de (dure zogenaamde) marktprijzen zouden betalen.

Hoop dat ze morgen optijd iets laten weten maar ben er bang voor... hoop dat ze iedereen gewoon goedkeuren, winst maken ze er zowiezo wel op.
Ik sprak iemand via de chat en gaf de link en vroeg of de aktie (nog) geldig is (vanavond gechat). Het antwoord was ja.Meulendijks89 schreef op maandag 30 september 2013 @ 22:12:
[...]
Dat was de reactie op mijn vraag via twitter hoe het nu allemaal zit.. ik wil een nieuwe telefoon en weet niet waar ik nu aan toe ben![]()
Hoop dat ze morgen optijd iets laten weten maar ben er bang voor... hoop dat ze iedereen gewoon goedkeuren, winst maken ze er zowiezo wel op.
Echter medetweaker alwaysleft sprak iemand aan de telefoon die zei dat alles ongeldig wordt verklaard. En dat de 24 maanden 50% korting niet juist is en dat het 8 maanden moet zijn.
Zolang ze zeggen dat ze met een antwoord komen is de kans dat het doorgaat nog steeds aanwezig.
De site is daarnaast ook nog steeds bereikbaar:
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
Bizar dat de website nog steeds beschikbaar is.hmartino schreef op maandag 30 september 2013 @ 22:22:
[...]
Ik sprak iemand via de chat en gaf de link en vroeg of de aktie (nog) geldig is (vanavond gechat). Het antwoord was ja.
Echter medetweaker alwaysleft sprak iemand aan de telefoon die zei dat alles ongeldig wordt verklaard. En dat de 24 maanden 50% korting niet juist is en dat het 8 maanden moet zijn.
Zolang ze zeggen dat ze met een antwoord komen is de kans dat het doorgaat nog steeds aanwezig.
De site is daarnaast ook nog steeds bereikbaar:Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
De webshop is buiten gebruik:alwaysleft schreef op maandag 30 september 2013 @ 22:42:
[...]
Bizar dat de website nog steeds beschikbaar is.
De webshop is momenteel niet beschikbaar
Excuses voor het ongemak
Beste klant,
Wegens zeer grote drukte is het tijdelijk niet mogelijk om gebruik te maken van de webshop.
Als u in onderstaand invulveld uw telefoonnummer achterlaat, houden wij u gratis per sms op de hoogte van wanneer de webshop weer toegankelijk is.
Zie ook de post in het andere topic.
Hier doet ie het gewoon.SpeeDRaZoR3 schreef op maandag 30 september 2013 @ 22:53:
[...]
De webshop is buiten gebruik:
De webshop is momenteel niet beschikbaar
Excuses voor het ongemak
Beste klant,
Wegens zeer grote drukte is het tijdelijk niet mogelijk om gebruik te maken van de webshop.
Als u in onderstaand invulveld uw telefoonnummer achterlaat, houden wij u gratis per sms op de hoogte van wanneer de webshop weer toegankelijk is.
Zie ook de post in het andere topic.
Moet je eens proberen te bestellen
KloptActionWaction schreef op maandag 30 september 2013 @ 23:11:
[...]
Moet je eens proberen te bestellen
Ik had gisteravond ook besteld, denk je eens een goeie deal te hebben! Maar helaas ook niet meer dan een eerste mail mogen ontvangen.
Vind het overigens wel echt verschrikkelijk dom om zoiets dan op de site te plaatsen waar iedereen bij kan, en waar dan ook geen waarschuwing bij staat dat het alleen voor geselecteerde mensen is, zou ze sieren om alsnog gewoon de actie uit te keren, ben ook redelijk verbaast dat ze ondanks de vragen en commotie eromheen het al een volle dag duurde en dat ze het gewoon online lieten staan, haal het dan meteen tijdelijk offline als je dan toch niet van plan bent het te leveren of er zoveel onduidelijkheid is..
Ik vrees dat ze zich gewoon zullen beroepen op drukfouten...hoewel dat feit rechtshalve volgens mij niet waterdicht is gezien het feit ze dit wel aan geselecteerde mensen deden aanbieden..
Vind het overigens wel echt verschrikkelijk dom om zoiets dan op de site te plaatsen waar iedereen bij kan, en waar dan ook geen waarschuwing bij staat dat het alleen voor geselecteerde mensen is, zou ze sieren om alsnog gewoon de actie uit te keren, ben ook redelijk verbaast dat ze ondanks de vragen en commotie eromheen het al een volle dag duurde en dat ze het gewoon online lieten staan, haal het dan meteen tijdelijk offline als je dan toch niet van plan bent het te leveren of er zoveel onduidelijkheid is..
Ik vrees dat ze zich gewoon zullen beroepen op drukfouten...hoewel dat feit rechtshalve volgens mij niet waterdicht is gezien het feit ze dit wel aan geselecteerde mensen deden aanbieden..
Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.
True thatOnly schreef op maandag 30 september 2013 @ 23:29:
Ik had gisteravond ook besteld, denk je eens een goeie deal te hebben! Maar helaas ook niet meer dan een eerste mail mogen ontvangen.
Reactie van MTV op Facebook
Helaas zijn er foutieve links in omloop gebracht die naar een actie pagina leiden van MTV Mobile, waarvoor onze excuses.
Deze pagina en aanbiedingen zijn echter alleen geldig wanneer je persoonlijk een officiële e-mail hebt ontvangen van MTV Mobile.
Wanneer je niet persoonlijk deze mail hebt ontvangen maar de link op een andere manier hebt verkregen, kun je geen order plaatsen. Iedere order geplaatst op een andere manier dan de officiële link kan niet verwerkt worden, je bestelling zal niet geaccepteerd worden.
Sorry voor de ontstane verwarring, natuurlijk kun je gebruik maken van alle andere aanbiedingen via onze officiële website http://www.mtvmobile.nl/home
Helaas zijn er foutieve links in omloop gebracht die naar een actie pagina leiden van MTV Mobile, waarvoor onze excuses.
Deze pagina en aanbiedingen zijn echter alleen geldig wanneer je persoonlijk een officiële e-mail hebt ontvangen van MTV Mobile.
Wanneer je niet persoonlijk deze mail hebt ontvangen maar de link op een andere manier hebt verkregen, kun je geen order plaatsen. Iedere order geplaatst op een andere manier dan de officiële link kan niet verwerkt worden, je bestelling zal niet geaccepteerd worden.
Sorry voor de ontstane verwarring, natuurlijk kun je gebruik maken van alle andere aanbiedingen via onze officiële website http://www.mtvmobile.nl/home
Waarom ben ik zo nieuwsgierig naar die speciale mail?
Want gezien de chaos weten ze vast ook niét aan wie die allemaal verstuurd is.
Want gezien de chaos weten ze vast ook niét aan wie die allemaal verstuurd is.
[ Voor 44% gewijzigd door Supertip op 01-10-2013 09:11 ]
12X Rec peak energy 275 WP pal Zuid platdak 20° Growatt 3000 MTL-S /bj. Half mei 2018
Dus wanneer krijgen we de mail dat de order is gecanceld? Niet dus.Meulendijks89 schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 08:43:
Reactie van MTV op Facebook
Uhm ik krijg net een bericht van dat ze gaan proberen de order af te handelen via fb, zou het dan toch doorgaan?
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen Musta
vraag me wel af of ze wel gaan controleren of je mail gehad heb...
Had ook geklaagd via fb op hun wall paar keer. Ik werd gebeld door een prive nummer, misschien waren zij t. En had gisteren een prive bericht gestuurd en kreeg een bericht dat ze t alsnog zouden proberen
Ik hoop nu wel dat vodafone niet moeilijk gaat doen, abo loopt op 18-11 af maar heb daar 2 abo's op mn naam staan (1 van mij en 1 van moederlief). Hoop dat dat geen probleem is.Wij gaan toch proberen om de order die je hebt ingegeven verder af te handelen.
Ik zie echter op dit moment 2 aanvragen in ons systeem staan. Kan ik er hiervan 1 laten vervallen ?
Kun je bevestigen dat je gekozen hebt voor een Samsung S4 samen met 2000MB en dat je gebruik wilt maken van nummerbehoud?
Belachelijk dus, ze trekken klanten dus voor. Of je geeft de actie aan iedereen of niet...
Daar sluit ik me bij aan. Heb ook geklaagd op fb wall en via PM daar. Als ik een reactie heb laat ik het wel weten.
sowieso zwart blijven maken op fb, geeft standaard het beste resultaat.
android since G1.
Via Facebook doorgekregen dat de deal toch doorgaat
.
Zie antwoord op mijn prive chat:
Hoi alwaysleft,
Ook jouw order hebben wij binnengekregen en is nu doorgezet naar de afdeling. Ik verwacht dat wij binnen 24 uur de order kunnen afronden en bevestigen. Excuses voor de vertraging.
Groet,
Henk MTV Mobile
Zie antwoord op mijn prive chat:
Hoi alwaysleft,
Ook jouw order hebben wij binnengekregen en is nu doorgezet naar de afdeling. Ik verwacht dat wij binnen 24 uur de order kunnen afronden en bevestigen. Excuses voor de vertraging.
Groet,
Henk MTV Mobile
Nou dan zal ik ze is een normale mail sturen. Ik heb geen Facebook en wil dat eigenlijk ook zo houden. Is wel vaker dat bedrijven via sociale media sneller reageren dan op mail/telefoon.
Contact
Contact met ons opnemen kan op de manier die jij wilt.
Twitter
Facebook
Bellen ( Verkoop) : 0800 - 866 5000
Klantenservice:
(MTV Mobile klant): 1200
(vanaf een ander toestel): 06 2400 1200
Een mail sturen is niet mogelijk. Bellen is op dit moment ook geen optie, zit in Suriname dus dat wordt een beetje duur. Zal morgen is kijken als ik geen bevestigingmail heb ontvangen.
Contact
Contact met ons opnemen kan op de manier die jij wilt.
Bellen ( Verkoop) : 0800 - 866 5000
Klantenservice:
(MTV Mobile klant): 1200
(vanaf een ander toestel): 06 2400 1200
Een mail sturen is niet mogelijk. Bellen is op dit moment ook geen optie, zit in Suriname dus dat wordt een beetje duur. Zal morgen is kijken als ik geen bevestigingmail heb ontvangen.
[ Voor 51% gewijzigd door SpeeDRaZoR3 op 01-10-2013 17:15 . Reden: Contactgegevens mtv ]
Ook ik kreeg zojuist de melding die alwaysleft plaatst.
"De bevestiging die je hebt ontvangen is een eerste bevestiging dat de order is binnengekomen bij T-Mobile. Zodra deze order is goedgekeurd en door de kredietcheck is gekomen zullen wij de orderbevestiging sturen per mail. Ik verwacht dat dit proces nog maximaal 24 uur kan duren voordat de bevestigingen worden uitgestuurd.
Groet, Henk"
"De bevestiging die je hebt ontvangen is een eerste bevestiging dat de order is binnengekomen bij T-Mobile. Zodra deze order is goedgekeurd en door de kredietcheck is gekomen zullen wij de orderbevestiging sturen per mail. Ik verwacht dat dit proces nog maximaal 24 uur kan duren voordat de bevestigingen worden uitgestuurd.
Groet, Henk"
Ben wel blij met deze oplossing, maar wacht nog even met juichen totdat de definitieve bevestiging binnenkomt, hopelijk vanavond of morgenochtend..
Zo net maar ff een tweet en fb berichtje afgeschoten naar MTV.
Ik had telefonisch kontact gehad met de verkoop en die zij, niemand gaat die aanbieding krijgen.
Ik zou het een waardeloze actie vinden als dat waar was, geeft een bedrijf een berg imago schade als die houding waar blijkt te zijn.
Ik had telefonisch kontact gehad met de verkoop en die zij, niemand gaat die aanbieding krijgen.
Ik zou het een waardeloze actie vinden als dat waar was, geeft een bedrijf een berg imago schade als die houding waar blijkt te zijn.
Ik heb het nu zwart op wit dat ik de actie krijgSupertip schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 21:58:
Zo net maar ff een tweet en fb berichtje afgeschoten naar MTV.
Verwijderd
Neem aan dat als één iemand de actie krijgt, iedereen het krijgt toch. Had jij zo'n persoonlijke mail trouwens?alwaysleft schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 22:45:
[...]
Ik heb het nu zwart op wit dat ik de actie krijg
Ik wacht overigens morgen even af, kijken of er een definitieve bevestiging in de mail komt, anders wordt het ook maar eens contact opnemen. Helaas, in dit geval, dat ik geen FB heb, want daarmee lijkt de communicatie wat makkelijker te gaan.
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2013 22:59 ]
Geen persoonlijke mail. Bevestiging zwart op wit via FB.Verwijderd schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 22:47:
[...]
Neem aan dat als één iemand de actie krijgt, iedereen het krijgt toch. Had jij zo'n persoonlijke mail trouwens?
Ik wacht overigens morgen even af, kijken of er een definitieve bevestiging in de mail komt, anders wordt het ook maar eens contact opnemen. Helaas, in dit geval, dat ik geen FB heb, want daarmee lijkt de communicatie wat makkelijker te gaan.
You Lucky.......alwaysleft schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 23:14:
[...]
Geen persoonlijke mail. Bevestiging zwart op wit via FB.
VIa facebook (algemeen bericht op hun pagina):
Wij hebben merendeel van alle orders alsnog kunnen oppakken van de afgelopen dagen en bieden onze excuses aan voor de ontstane verwarring. Iedereen die ons in privé benaderd heeft met vermelding van zijn/haar e-mailadres en postcode+huisnummer hebben wij gerust kunnen stellen en aangegeven dat wij de order in behandeling hebben genomen.
Wij gaan meer dan ons best doen om deze orders vandaag te verwerken in onze systemen zodat wij een definitieve bevestiging kunnen uitsturen.
Het komt dus allemaal goed
Wij hebben merendeel van alle orders alsnog kunnen oppakken van de afgelopen dagen en bieden onze excuses aan voor de ontstane verwarring. Iedereen die ons in privé benaderd heeft met vermelding van zijn/haar e-mailadres en postcode+huisnummer hebben wij gerust kunnen stellen en aangegeven dat wij de order in behandeling hebben genomen.
Wij gaan meer dan ons best doen om deze orders vandaag te verwerken in onze systemen zodat wij een definitieve bevestiging kunnen uitsturen.
Canon Eos 40d, 28-105 F3.5-F4, 18-55 is F3.5-F5.6, Lowepro Slingshot 350AW, 70-200mm F4L,580EX II
Waarom kan ik dit bericht niet zien? Is dit een slechte grap?mat2005 schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 12:05:
VIa facebook (algemeen bericht op hun pagina):
Ze hebben vertraging door een technisch probleem geven ze nu aan..ben nog steeds erg sceptisch..hoop dat alles nog gewoon goed gaat, maar meer communicatie zou sowieso gewenst zijn, je krijgt nu het gevoel dat het smoesjes zijn, maargoed, we wachten het maar weer af, maar denk zomaar dat ik voor het weekend geen nieuwe mobiel heb
Blijf beetje positief, want het is gewoon wel een goeie deal met de minuten en MB's die ik wil!
Misschien ben ik ook wel te ongeduldig: p
Er is vertraging ontstaan in het verwerken van de orders. Het is een technisch probleem die helaas niet door een druk op de beroemde knop te verhelpen valt. Onze collega;s werken hard achter de schermen aan een snelle oplossing.
Ik had graag het verlossende antwoord gegeven maar ik moet vragen om nog meer geduld.
Misschien ben ik ook wel te ongeduldig: p
Er is vertraging ontstaan in het verwerken van de orders. Het is een technisch probleem die helaas niet door een druk op de beroemde knop te verhelpen valt. Onze collega;s werken hard achter de schermen aan een snelle oplossing.
Ik had graag het verlossende antwoord gegeven maar ik moet vragen om nog meer geduld.
Hoi Davy,
Zoals je misschien hebt gelezen zijn alle orders van deze actie vertraagd.
Wij hebben gisteren zoals ik je al vertelde alle orders toch kunnen traceren en in onze systemen gezet echter de afhandeling zit nu vast op een technisch probleem. Mijn collega's hebben dit in onderzoek en werken hard aan een mogelijke oplossing.
Ik had je graag een ander antwoord gegeven maar ik moet toch nog om meer geduld vragen.
Alvast bedankt voor je begrip.
Groet,
Henk
Volgens mij zijn ze gewoon al een paar dagen aan het vergaderen hoe ze het beste eronder uit kunnen komen
Wij hebben gisteren zoals ik je al vertelde alle orders toch kunnen traceren en in onze systemen gezet echter de afhandeling zit nu vast op een technisch probleem. Mijn collega's hebben dit in onderzoek en werken hard aan een mogelijke oplossing.
Ik had je graag een ander antwoord gegeven maar ik moet toch nog om meer geduld vragen.
Groet,
Henk
Volgens mij zijn ze gewoon al een paar dagen aan het vergaderen hoe ze het beste eronder uit kunnen komen
Gaat heel moeilijk voor ze worden dan. Heb zwart op wit dat ik de actie krijgMeulendijks89 schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 18:22:
Hoi Davy,
Groet,
Henk
Op de actiesite:
Lijkt me dat ook wij gewoon een order geplaatst hebben? Dit zie ik als een bevestiging van dat ze de intentie hebben om te leveren! Nu maar rustig afwachten.ALLE GEPLAATSTE ORDERS ZIJN GEWOON GELDIG
Wegens storing duren orders wat langer. Onze excuses voor het ongemak.
Nou ik denk meer dat ze bekijken wat.de schade is, en wie er bij is voor de aanbieding en wie niet.Meulendijks89 schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 18:22:
Volgens mijn huis tuin en keuken berekening tov. andere telecomstunters 85€ per jaar per klant.
Of je als MTV Mobile daar zoveel imagoschade voor wil oplopen door alles af te gaan wijzen kan ik me echt niet voorstellen.
Ik moet opmerken dat het erg netjes is om die tekst op de website te zetten. Complimenten.
Idd, dus de deal gaat gewoon doorhmartino schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 19:08:
Ik moet opmerken dat het erg netjes is om die tekst op de website te zetten. Complimenten.
[ Voor 12% gewijzigd door alwaysleft op 02-10-2013 19:24 ]
Spijtig, ik heb gister een HTC One icm met een ander abo afgesloten omdat MTV zo hard aan het roepen was dat het een fout was en dat de orders niet door gingen... balen
Mooi, die alle orders zijn geldig gaat bij de rest van de printscreens.
Had het niet verder gevolgd en zie dit allemaal net pas maar vond het al vreemd dat je niks hoorde.
Nummerbehoud moest ook pas via de tweede mail.
Had het niet verder gevolgd en zie dit allemaal net pas maar vond het al vreemd dat je niks hoorde.
Nummerbehoud moest ook pas via de tweede mail.
je had ook heel even moeten wachten.. door alle verschillende verhalen ? kan je niet afzeggen nog ?Meulendijks89 schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 20:19:
Spijtig, ik heb gister een HTC One icm met een ander abo afgesloten omdat MTV zo hard aan het roepen was dat het een fout was en dat de orders niet door gingen... balen
Had een nieuwe telecoon nodig.. als hun zeggen dat het een fout is en het niet doorgaat... Had niet vereacht dat ze dan alsnog de orders goed gaan keuren.. helaas kan ik niet meer terug.Wakez schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 12:22:
[...]
je had ook heel even moeten wachten.. door alle verschillende verhalen ? kan je niet afzeggen nog ?
Vandaag een sms ontvangen dat de deal gewoon doorgaat maar dat ik nog even geduld moet hebben. Ik vind het erg netjes dat ze een en ander aan het oppakken zijn en de mensen nu informeren. Ik lees zelfs dat nieuwe orders morgen al geleverd worden. Toch een compliment waard.
Het is inderdaad netjes dat het doorgaat, dat nieuwe orders al vandaag worden uitgeleverd is juist niet netjes, diegene heeft namelijk ook gebruik gemaakt van de actie, door een foutje stond de link nog steeds in werking na het terugkomen van de shop, hij heeft 2x gedaan dus en nu opeens kan zijn order wel meteen door.
Vandaag bevestiging gehad beide Abbo's de One en de s4 worden woensdag bezorgd.
Na Facebook privebericht de order onder de aandacht gebracht, en meteen daarna bevestiging in de mailbox en de amp koerier komt woensdag.
En dit alles netjes afgehandeld door Henk van MTV Mobile.
Edit. What the f*ck worden alle twee de leveringen morgen gecanceld, wegens een technische storing bij t-mobile.
Gaat lekker daar
Na Facebook privebericht de order onder de aandacht gebracht, en meteen daarna bevestiging in de mailbox en de amp koerier komt woensdag.
En dit alles netjes afgehandeld door Henk van MTV Mobile.
Edit. What the f*ck worden alle twee de leveringen morgen gecanceld, wegens een technische storing bij t-mobile.
Gaat lekker daar
[ Voor 19% gewijzigd door Supertip op 08-10-2013 23:14 ]
ik nog steeds niets...elke keer geduld geduld..heb overigens niets op de frontpage van facebook gezet, doe steeds privé vragen. Heb maar weer een status update gevraagd.
Ze hebben trouwens de abbo's veranderd nu zag ik, zien er niet echt aantrekkelijk uit moet ik zeggen, ook een stuk duurder nu, 45 euro per maand voor de One, vaste prijs en dan nog 79.95 moeten bijbetalen, dat is met 250 min en 2Gb.
Met de 150 min en 2Gb is nu 41 per maand en 110 bijbetalen, tegenover 24,50 voor 8 maanden en de rest 49 euro = 41 gemiddeld zonder bijbetaling. Scheelt zomaar ff ruim 100 euro..
Hoewel het wel duurder is, ben ik wel fan van de opzet een vast bedrag per maand, wou dat dat ondertussen bij elke provider eens standaard werd, zou het geheel ook een stuk duidelijker van worden mijns inziens.
Ze hebben trouwens de abbo's veranderd nu zag ik, zien er niet echt aantrekkelijk uit moet ik zeggen, ook een stuk duurder nu, 45 euro per maand voor de One, vaste prijs en dan nog 79.95 moeten bijbetalen, dat is met 250 min en 2Gb.
Met de 150 min en 2Gb is nu 41 per maand en 110 bijbetalen, tegenover 24,50 voor 8 maanden en de rest 49 euro = 41 gemiddeld zonder bijbetaling. Scheelt zomaar ff ruim 100 euro..
Hoewel het wel duurder is, ben ik wel fan van de opzet een vast bedrag per maand, wou dat dat ondertussen bij elke provider eens standaard werd, zou het geheel ook een stuk duidelijker van worden mijns inziens.
[ Voor 16% gewijzigd door Only op 08-10-2013 10:41 ]
Ik las onder het aanbiedingen forum onder mtv mobile aktie dat 70% van de oude orders verwerkt zijn. Wellicht dat jij "ONLY" er een van bent. Ik heb inmiddels ook bevestiging gehad (op maandag) en alles ziet er goed uit. Ik denk dat je geduld snel beloond word.
Blijkbaar niet, nog steeds de bevestiging niet, zit ver in het alfabet..zal het wel mee te maken hebben..wel jammer dat de info steeds verschuift, elke dag is het we denken max 24 uur en dat nu al weekje lang..en als je zelf niks vraagt hoor je sowieso niets..
Ik heb vandaag de simkaart en telefoon ontvangen van mtv/tmobile(50% aktie voor 2 jaar). Ik ga de komende weken even flink testen aangezien ik door het hele land moet rijden voor mijn werk.
Het gaat lekker lopen bij MTV T-Mobile, ik kreeg een dag later de sim via de post.[message=41031920,noline]hmartino schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 18:10message]:
Ik heb vandaag de simkaart en telefoon ontvangen van mtv/tmobile(50% aktie voor 2 jaar). Ik ga de komende weken even flink testen aangezien ik door het hele land moet rijden voor mijn werk.
Die natuurlijk door een vakantiekracht van postnl bij de buren in de bus geprakt was.