Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michie23
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11-09 23:08
Nog geen topic over gezien. Ik ben geen held in TS en dus het mooi opfleuren van de 1e post. Maar ben wel reuzebenieuwd naar de ervaringen met deze 'nieuwkomer'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:43
Wat kan je erover zeggen? Het is eigenlijk gewoon Hi, wat op zijn beurt KPN is, met de naam en wat exclusieve content van MTV om meer jongeren aan te spreken. Ik weet niet of de administratie ook bij KPN/Hi ligt maar anders kan er weinig mis mee gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fitz
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 25-08 23:03

Fitz

Vincent! We happy?

Als je naar de layout van de website kijkt lijkt het heel veel op de Hi website. Daarnaast kan je aan de telefoonnummers zien (0900-0346 / 0900-0345) dat het richting dezelfde klantenservice gaat.

Het lijkt er dus op dat het gewoon dezelfde service en voorwaarden heeft als Hi.nl en daar is weinig mis mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gister net een MTV mobile abo afgesloten.
Ze zeggen dat de internetsnelheid veel hoger zou liggen dan die van een regulier hi abo.
Ik heb alleen geen enkel idee op welke site ik kan inloggen om bijvoorbeeld rekeningoverzichten in te zien ed.
Op zowel de kpn als de hi site geeft ie aan dat dit nummer niet bij kpn/hi hoort?
Saldo opvragen via 1244 werkt echter wel.
Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eypo
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 20:33
uhh

http://www.mtvmobile.nl/ ?

Oh en het is idd sneller:

MTV: Extra snel internet (download 768kb, upload 128kb)
Hi: 384/128kbps

Vodafone is nog steeds stukken sneller, als je uitgaat van de specificaties...

[ Voor 73% gewijzigd door Eypo op 22-04-2010 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skann
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-07 13:12
MTV is een beetje naaierij.
Als je een smsje stuurt, gaan er 2 minuten van je bundel af. ;) Bij mij zeiden ze dat in de hi shop er ook niet bij, heb het zelf maar even uitgezocht.

Het is interessant voor mensen die sneller willen internetten dan normaal bij hi en veel bellen. SMS'ers moeten Hi of Vodafone nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vin87
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 05-09 08:56
Skann schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 10:04:
MTV is een beetje naaierij.
Als je een smsje stuurt, gaan er 2 minuten van je bundel af. ;) Bij mij zeiden ze dat in de hi shop er ook niet bij, heb het zelf maar even uitgezocht.

Het is interessant voor mensen die sneller willen internetten dan normaal bij hi en veel bellen. SMS'ers moeten Hi of Vodafone nemen.
Hoezo is dat naaierij? Bij MTV Mobile krijg je voor bijvoorbeeld €20 120 minuten of 60 smsjes en dan komt 1 sms inderdaad overeen met twee minuten.. Dat lijkt me vrij normaal.

Je zegt het zelf al MTV Mobile is meer voor de bellers onder ons, net als KPN Personal Sim, Hi is inderdaad meer voor de smsers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skann
Vin87 schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 10:56:
[...]

Hoezo is dat naaierij? Bij MTV Mobile krijg je voor bijvoorbeeld €20 120 minuten of 60 smsjes en dan komt 1 sms inderdaad overeen met twee minuten.. Dat lijkt me vrij normaal.

Je zegt het zelf al MTV Mobile is meer voor de bellers onder ons, net als KPN Personal Sim, Hi is inderdaad meer voor de smsers.
Voor 20 eypo? Het begint op 27,50 he. Je krijgt het alleen voor 20 euro ongeveer het eerste jaar als je een 2-jarig abo afsluit.

Btw; KPN is niet voor bellers; dat is Telfort. KPN is voor mensen die niet weten wat ze willen (flexibel, lekker omlaag en omhoog wanneer je wil) en voor mensen boven de 60 die alleen maar KPN kennen/willen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

De internetsnelheid is erg leuk maar ik moet een vrij hoog abonnement afsluiten om aan de smsjes te komen terwijl ik dan enorm veel minuten ongebruikt laat. Internet zit dan wel in de prijs inbegrepen, dat scheelt dan wel weer. Je kan wel voor 3,50 weer een dubbel sms pack nemen, dan is het dus 1 minuut is 1 sms.
Enige voordeel is het sneller internet, daar loopt Hi wel mee achter. Verder zijn ze net zo duur als de rest volgens mij. Bij Hi betaal je misschien iets meer maar dan wel gelijk 320 smsjes per maand ipv 180 bij MTV.

Nee ze zijn niet revolutionair goedkoper en bieden amper smsjes wat voor een jongeren provider erg raar is maar ze hebben wel sneller internet dan Hi.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoals jullie al snel doorhadden is MTV in samenwerking met Hi, MTV Mobile gestart. MTV is een zelfstandige aanbieder die gebruik maakt van het KPN Netwerk. Hierdoor zal ik ook klachten over MTV voor jullie kunnen oppakken.
Tsurany schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 11:56:
De internetsnelheid is erg leuk maar ik moet een vrij hoog abonnement afsluiten om aan de smsjes te komen terwijl ik dan enorm veel minuten ongebruikt laat. Internet zit dan wel in de prijs inbegrepen, dat scheelt dan wel weer. Je kan wel voor 3,50 weer een dubbel sms pack nemen, dan is het dus 1 minuut is 1 sms.
Enige voordeel is het sneller internet, daar loopt Hi wel mee achter. Verder zijn ze net zo duur als de rest volgens mij. Bij Hi betaal je misschien iets meer maar dan wel gelijk 320 smsjes per maand ipv 180 bij MTV.

Nee ze zijn niet revolutionair goedkoper en bieden amper smsjes wat voor een jongeren provider erg raar is maar ze hebben wel sneller internet dan Hi.
Alle bovenstaande posts zijn juist. Dat je wanneer je veel SMS’t alleen nadeel hebt is niet volledig het geval.

Je kunt namelijk ook een MTV 1500 sms Pack afsluiten. Deze Pack kost EUR 15,- en dat is meer dan alle andere aanbieders. Momenteel zie je veel mensen die meer dan 1000 SMS-berichten versturen per maand, en daar dus flink voor moeten bijbetalen. MTV biedt dus de mogelijkheid 1500 SMS-jes in te kopen. En dus is er ook een goede oplossing voor het SMS-en.

Mirjam
MTV Webcare

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Ik heb even gekeken en als ik de Desire wil dan kan ik bij Hi voor 43,90 1600 smsjes sturen (600 uit de bundel en 1000 extra) en voor 42,95 bij MTV Mobile kan ik 1650 smsjes sturen. Verschil is wel dat Hi na een jaar op ~50 euro uit komt voor het tweede jaar.

Dus enkel als je echt heel veel smsjes stuurt is MTV Mobile wel voordeliger. Een leuke toevoeging voor de veel sms'er maar voor mij helaas niet interessant.

Zijn er trouwens nog plannen voor Hi om sneller internet aan te bieden? Nu zowel Telfort als MTV Mobile in het basis internet abonnement al sneller internet hebben opgenomen lijkt het me voor Hi een logische stap om dat ook te doen. Hi is nu samen met KPN de traagste aanbieder van internet tenzij je voor Extra Snel gaat.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skann
Verwijderd schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 13:46:
Zoals jullie al snel doorhadden is MTV in samenwerking met Hi, MTV Mobile gestart. MTV is een zelfstandige aanbieder die gebruik maakt van het KPN Netwerk. Hierdoor zal ik ook klachten over MTV voor jullie kunnen oppakken.

[...]

Alle bovenstaande posts zijn juist. Dat je wanneer je veel SMS’t alleen nadeel hebt is niet volledig het geval.

Je kunt namelijk ook een MTV 1500 sms Pack afsluiten. Deze Pack kost EUR 15,- en dat is meer dan alle andere aanbieders. Momenteel zie je veel mensen die meer dan 1000 SMS-berichten versturen per maand, en daar dus flink voor moeten bijbetalen. MTV biedt dus de mogelijkheid 1500 SMS-jes in te kopen. En dus is er ook een goede oplossing voor het SMS-en.

Mirjam
MTV Webcare
Ik werk zelf in een telecomzaak, en veel mensen sluiten een 1000 bundel af omdat ze ongeveer 500~600 smsjes versturen. Waarom dan die 1500?

Daarbij reken je bij MTV ook per minuut af. En je kan niks meenemen. Wat is daar dan de reden voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie weet wat de juiste instellingen (APN toegangspunten; internet; mms) zijn voor MTVMobile op de HTC Desire?

Inmiddels de juiste instellingen gevonden voor MTV Mobile op de HTC Desire.
En een belletje gepleegd naar de helpdesk waaruit bleek dat er ook iets niet goed stond in mijn profiel bij MTV Mobile waardoor ik zowiezo geen internet toegang had. :?

de juiste instellingen zijn: :D

KPN / HI / MTV Mobile
Naam: Mobiele Startsite
APN: internet
Proxy: leeg
Poort: leeg
MMSC: http://mp.mobiel.kpn/mmsc
MMS-Proxy: 10.10.100.20
MMS-poort: 5080
MMC: 204
MNC: 08
APN-Type: default

(zie http://www.mobileheaven.n...o-internet-instellen-apns)

En is vandaag (26-05-2010) soms een storing met MTV Mobile? Er bleek volgens de helpdesk inderdaad een storing te zijn vanaf 11.00 uur tot 's avonds.
8)7

[ Voor 67% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2010 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oneindig Internet vs Fair User Policy:

Vandaag nog een medewerker van MTV Mobile gesproken over Oneindig Internet vs Fair User Policy.

Hij gaf aan dat het landelijke gemiddelde 1,85 GB is en dat er FUP van 10 x het gemiddelde geldt.
Dus voor MTV Mobile mag je ruim 18,50 GB (!?!) per maand aan data binnen halen. Dit mag met data zijn in de vorm van mail, browsen, youtube, streaming radio etc, maar niet als router/modem voor je laptop.

Dit wordt binnenkort vermeldt op de site van MTV Mobile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarZ
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-08 08:33
Is het mogelijk om je Hi abbo bij MTV te verlengen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalua
  • Registratie: April 2009
  • Nu online
StarZ schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 13:59:
Is het mogelijk om je Hi abbo bij MTV te verlengen?
Ja dit is gewoon mogelijk. net zoals je een Hi abonnement kunt verlengen naar een KPN personal sim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarZ
Kalua schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 14:04:
[...]

Ja dit is gewoon mogelijk. net zoals je een Hi abonnement kunt verlengen naar een KPN personal sim.
Zou je me kunnen vertellen hoe ik heb niks kunnen vinden op de MTV m site...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Verwijderd schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 17:22:

Vandaag nog een medewerker van MTV Mobile gesproken over Oneindig Internet vs Fair User Policy.

Hij gaf aan dat het landelijke gemiddelde 1,85 GB is en dat er FUP van 10 x het gemiddelde geldt.
Dus voor MTV Mobile mag je ruim 10,85 GB per maand aan data binnen halen. Dit mag met data zijn in de vorm van mail, browsen, youtube, streaming radio etc, maar niet als router/modem voor je laptop.

Dit wordt binnenkort vermeldt op de site van MTV Mobile.
Je bedoeld ruim 18,5GB? Want 10x1,85 is 18,5. Zou wel heel nice zijn maar wel erg vreemd dat Hi nog aan 250MB vasthoud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarZ
Tsurany schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 14:25:
[...]

Je bedoeld ruim 18,5GB? Want 10x1,85 is 18,5. Zou wel heel nice zijn maar wel erg vreemd dat Hi nog aan 250MB vasthoud.
Uit dit maak ik op dat de FUP van Hi ook omhoog is gegaan!
" Deze limiet wordt maandelijks gesteld op 10x het gemiddelde dataverbruik."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalua
  • Registratie: April 2009
  • Nu online
StarZ schreef op donderdag 03 juni 2010 @ 14:11:
[...]

Zou je me kunnen vertellen hoe ik heb niks kunnen vinden op de MTV m site...
Ga gewoon langs een belcompany/t for telecom/phonehouse of via de klantenservice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2017 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09-09 21:24

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica

Powered by

Zover ik weet kan je je rekening inzien op mtvmobile.nl. Log daar eens in en bekijk daar je rekening :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plisson
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 14:11
Is het nou mogelijk om je rekening online in te zien? op mtvmobile.nl kan ik helemaal niks erover vinden. En als je 1200 belt kom je ook niet verder :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 17:22:

Beetje laat, maar ik wil het nog kwijt: ik geloof er werkelijk niets van dat het gemiddelde 1,85GB per maand is. Zelfs als ik heel erg veel mobiel internet, dan kom ik nog niet boven 1GB uit. Ik gok dat hij 1,85GB per jaar bedoelt, maar dat is dus een gokje. :P

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
  • Laatst online: 21:20
Ik ga toch maar eens kijken wat mijn gemiddelde is aan smsjes per maand.
Ik wil graag de Samsung Galaxy S.
MTV: 20 euro p/m. 300 belminuten of 150 smsjes.
Hi: 30 euro p/m. 225 belminuten of 450 smsjes.

MTV is 10 euro goedkoper, heeft sneller internet, maar met weinig smsjes.
De korting van MTV is geldig voor de helft van de looptijd. Dus een jaar ( Bij 2 jarig abbo ) ga je in plaats van 20 dan 40 euro betalen!
Hi blijft 30. Betekend dat de abbo kosten op het zelfde uit komen na 2 jaar. Dan is de keus snel gemaakt. 450 smsjes of 150 smsjes voor het zelfde bedrag?

( Correct me if im wrong please )

• brrrt
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20:43
technoaddict schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 12:23:
Ik ga toch maar eens kijken wat mijn gemiddelde is aan smsjes per maand.
Ik wil graag de Samsung Galaxy S.
MTV: 20 euro p/m. 300 belminuten of 150 smsjes.
Hi: 30 euro p/m. 225 belminuten of 450 smsjes.

MTV is 10 euro goedkoper, heeft sneller internet, maar met weinig smsjes.
De korting van MTV is geldig voor de helft van de looptijd. Dus een jaar ( Bij 2 jarig abbo ) ga je in plaats van 20 dan 40 euro betalen!
Hi blijft 30. Betekend dat de abbo kosten op het zelfde uit komen na 2 jaar. Dan is de keus snel gemaakt. 450 smsjes of 150 smsjes voor het zelfde bedrag?

( Correct me if im wrong please )
We hebben nooit gezegd dat MTV zo voordelig was hoor. ;)
MTV is alleen handig als je of heel weinig smst of als je extreem veel (lees: 1500 smsjes) smst. En de belminuten zijn alleen voordelig dankzij die 'eerste jaar 50% korting-aktie'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jellydaddy
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 06-12-2022
Ik ben nu sinds een paar maanden klant bij MTV mobile. Niet ontevreden. Goed bereik (tja, gewoon KPN netwerk), en een hoge FUP. Volgens een medewerker die ik aan de telefoon sprak lag die boven de 1000 MB per maand.
ECHTER...ik heb mijn abo afgesloten via t for telecom. De deal was het eerste jaar E7,55 per maand korting. Na mijn rekeningen er eens op nagekeken te hebben zag ik die korting nergens terug... Gebeld met de klantenservice maar ik moest toch echt bij t for telecom zijn. Ik naar de winkel...ik moest toch echt bij MTV mobile zijn want op mijn contract staan de gegevens goed. Het verhaal van het kastje en de muur ken ik nu wel, dus ik heb ze in de winkel laten bellen. Gelukkig was het snel geregeld en is mij beloofd dat de korting met terugwerkende kracht alsnog wordt geregeld.

Engeltje naast mijn hoofd: "kan gebeuren, het is snel rechtgezet, het is goed geregeld zo, niks aan de hand."

Duiveltje naast mijn hoofd: "Doe dit bij honderd klanten, 10 hebben het niet door, zo weer duizend euro verdiend!"

Mijn punt: Mensen, controleer goed of je beloofde korting goed wordt doorgevoerd, MTV is al duur genoeg met z'n twee minuten per sms.
Ik ben erg benieuwd naar jullie ervaringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madx33
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 01-05 17:22
Ik zit te denken aan een Iphone4 bij MTV mobile.
Ik bel en SMS weinig maar wil veel online zitten. Ik wil geen download limiet.
Het lijkt voor mij dat MTV de beste keus is.
download van 3,6 Mb/s. Volgens de actievoorwaarden is 1.5 gig p mnd de fair policy. Hierna gaat de snelheid omlaag. Net als T-mobile dus (alleen deze doet dat bij 2 gig)

Dus met het kleinste Iphone bel/sms abonnement maar met snel internet;
  • ben je bij T-mobile duurder uit. Je hebt wel meer bel min en sms maar bent trager online.
  • ben je bij KPN/HI duurder uit. Je hebt wel meer bel min en SMS en bent veel sneller online maar hebt
    een data limiet van 500 MB (!)
Irritant alleen met hun inflatiecorrectie in het contract. Maar ja, dat schijnen andere providers ook al te hebben.

Het lijkt voor mij dus (iemand die weinig belt en SMS't) en voor iemand die gigantisch veel SMS't (en dat grote SMS pakket neemt) een goede provider.
En voor de rest hopen ze natuurlijk dat je buiten je bundel komt want dat is pas echt verdienen voor Mirjam en haar collega's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pieter87
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11-09 12:21
madx33 schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 09:46:
Ik zit te denken aan een Iphone4 bij MTV mobile.
Ik bel en SMS weinig maar wil veel online zitten. Ik wil geen download limiet.
Het lijkt voor mij dat MTV de beste keus is.
download van 3,6 Mb/s. Volgens de actievoorwaarden is 1.5 gig p mnd de fair policy. Hierna gaat de snelheid omlaag. Net als T-mobile dus (alleen deze doet dat bij 2 gig)

Dus met het kleinste Iphone bel/sms abonnement maar met snel internet;
  • ben je bij T-mobile duurder uit. Je hebt wel meer bel min en sms maar bent trager online.
  • ben je bij KPN/HI duurder uit. Je hebt wel meer bel min en SMS en bent veel sneller online maar hebt
    een data limiet van 500 MB (!)
Irritant alleen met hun inflatiecorrectie in het contract. Maar ja, dat schijnen andere providers ook al te hebben.

Het lijkt voor mij dus (iemand die weinig belt en SMS't) en voor iemand die gigantisch veel SMS't (en dat grote SMS pakket neemt) een goede provider.
En voor de rest hopen ze natuurlijk dat je buiten je bundel komt want dat is pas echt verdienen voor Mirjam en haar collega's.
Zit je ondertussen bij MTV Mobile en ben je er tevreden mee?\
Ik heb namelijk bij de Hi! winkel ook een interessante aanbieding gekregen met MTV Mobile. Dit scheelt echt veel in vergelijk met een gewoon Hi! iPhone abonnement.

PvOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-09 14:44

Gutteguttegut

CEO of TFD

Klopt het dat je je ongebruikte belminuten niet mee neemt naar de volgende maand?
{dat dacht ik te horen in een hi winkel)

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jassy
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-09 21:24
Dat klopt, je kan je ongebruike minuten niet meenemen. Los daarvan vond ik MTV Mobile dermate duur dat ik ze helemaal links heb laten liggen.

Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pieter87
Volgens berekeningen in de winkel kom ik echter met een MTV abo veel goedkoper uit dan een Hi abo. Dit gekeken naar een combinatie waarbij een iPhone 4 geleverd wordt (1 jarig abo).

Nadelen van MTV is in mijn ogen:

- betalen per minuut
- 1 smsje is 2 belminuten (hoezo de omgekeerde wereld?)
- beltegoed is niet mee te nemen naar de volgende maand
- 30 cent per minuut of smsje buiten de bundel
- 3,6Mbit i.p.v. 7,2Mbit verbinding (niet zo'n groot issue lijkt mij)

Voordelen:

- FUP op internetverbinding (waar staat die nu ongeveer op?)
- Voor 1 euro smsjes verdubbelen (dus 1 smsje = 1 belminuut)
- De helft van de contractperiode voor de halve prijs

Wat is wijsheid? Doordat ik al een tijdje klant ben heb ik korting kunnen regelen. Hierdoor kost mij een 1 jarig abo met iPhone 4 en 300 belminuten+internet €768,- totaal (abo + bijbetalen telefoon) voor een jaar. Dit lijkt mij een vrij nette aanbieding?

[ Voor 16% gewijzigd door pieter87 op 14-01-2011 16:20 ]

PvOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afgelopen zaterdag heb ik een abonnement bij Belcompany afgesloten. Een MTV Mobile abonnement met een Samsung Galaxy Tab.

Het internetten bevalt mij nog niet zo, geregeld krijg ik een foutmelding en streaming tv en radio werken niet. Thuis op het netwerk werkt het daarentegen uitmuntend! Wat een snelheid en wat een prachtig beeld.

Omdat ik elke dag 2 keer over 45 minuten in de trein zit is de snelheid onderweg het belangrijkste, echter ik heb een 3GS snelheidstest gedaan via "my3gspeed.com" maar hier kwam de downloadsnelheid uit op 0,57 MB. Nu heb ik ook nog een Iphone via Hi met internet Xtrasnel, hier haal ik 0,36 MB mee. Zij geven aan dat je 1 mb kunt halen.

MTV geeft aan dat ze 3,6 MB kunnen halen. Wat is jullie ervaring met de internetsnelheid?

En kan iemand een link plaatsen waar het staat dat je je saldo niet meeneemt? Mij is bij Belcompany verteld dat dit wel kon, ik heb namelijk nog enkele maanden een dubbel abonnement lopen. "Dit kun je zo meenemen naar de volgende maand" zeiden ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

In de Hi winkel staat op en reclame bord dat je je belminuten niet mee kunt nemen naar de volgende maand...

Ik haal met mobilespeedtest.com 1917kbps in de auto in Heerhugowaard met een 3MB bestand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pieter87
MTV Mobile werkt via het KPN netwerk. Dat zou toch betekenen dat het technisch (kwa gehaalde snelheid) gedeelte hetzelfde moet zijn?

PvOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daar haal ik maar 262 kbps, toch maar is de klantenservice bellen, of weet iemand nog iets anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Ik haal nu in het centrum van Hoorn 1908kbps. Redelijk constant dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wachten...
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 14:12
Ik vraag me ook nou af wat verstandig is.
Ik gebruik heel veel whatsapp maar daarbij sms ik ook best wel wat.
Ik heb nu tmobile 30 + int & sms verdubbelaar en dat bevalt me opzicht wel.
echter wil ik toch verder kijken en vraag me dus af of het verstandig is om MTV mobile te nemen.
het is maandelijks niet duur zeker nu met die 50% korting actie, maar misschien uiteindelijk wel ?
ik vind het ook wel jammer dat je je minuten niet mee kan nemen naar de volgende maand.

En er wordt mij ook wel is verteld dat Tmobile slechter bereik heeft in amst, hoorn, etc, is dat zo ?
ik ga namelijk nu wat vaker richting Amsterdam en Hoorn maar wil wel graag dat men bereik goed is.

Dus tmobile VS MTV mobile?

Als je dit kunt lezen, dan werkt mij Signature!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 17:25:
Daar haal ik maar 262 kbps, toch maar is de klantenservice bellen, of weet iemand nog iets anders?
Vandaag klantenservice van MTV Mobile gebeld. Door de lange wachtrij bij de technische helpdesk zou ik teruggebeld worden, maar ik wacht nog steeds.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 22:09
Tweakers hier met een MTVmobile die iets vreemds is opgevallen aan de rekening over Maart 2011?

Zowel mijn partner als ik hebben bij MTVmobile een contract - nu viel het ons op dat we allebei buiten de bundel zijn gegaan deze maand - volgens Hi dan - want als ik het aantal gebelde minuten pak en daarbij het aantal gesprekken optel, komen we allebei ver onder het aantal minuten in de bundel en dus is het minimaal verdacht te noemen dat de rekening hoger uitvalt.

Het vreemde lijkt ook dat we allebei qua percentage duurder uit zijn, lijkt wel alsof er op beide rekeningen 40% bij de vaste bundel kosten is opgeteld. Denk dat er iets is fout gegaan bij Hi , maar het zou wel fijn zijn om te horen of anderen ook iets vreemds hebben gemerkt.

[ Voor 26% gewijzigd door Lord_Dain op 17-04-2011 21:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben0s
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 17:15
Zit sinds 2 weken bij MTVmobile. Ben erg tevreden over de internet snelheid, heb gemiddeld 3200kbps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Mijn rekening ziet er prima uit, ik heb ruim binnen mn bundel gebeld.

Ook ik ben verder erg tevreden over MTV Mobile, ik merk geen verschil met toen ik nog bij Hi zat (is alleen goedkoper en sneller internet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kypo
  • Laatst online: 15:37
Nav dit bericht, moet ik me nu zorgen gaan maken? En er staat niet of er voor de bestaande klanten iets veranderd, en of er uberhaupt voor de dochterbedrijven van de KPN iets veranderd.

En staat er in de AV van MTV mobile ook dat dit zomaar mag, heb deze misschien niet aandachtig genoeg doorgelezen :$ ?

Ik zie het namelijk niet zo zitten aangezien ik voornamelijk whatsapp gebruik om mijn vrienden te spreken (studenten leven ... ;) ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plague
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Mdehoog schreef op donderdag 21 april 2011 @ 19:05:
Nav dit bericht, moet ik me nu zorgen gaan maken? En er staat niet of er voor de bestaande klanten iets veranderd, en of er uberhaupt voor de dochterbedrijven van de KPN iets veranderd.

En staat er in de AV van MTV mobile ook dat dit zomaar mag, heb deze misschien niet aandachtig genoeg doorgelezen :$ ?

Ik zie het namelijk niet zo zitten aangezien ik voornamelijk whatsapp gebruik om mijn vrienden te spreken (studenten leven ... ;) ).
Als je nou eens die AV's leest, dan weet je dat ze bestaande abonnementen niet zomaar mogen aanpassen. Dus je hoeft je nergens zorgen over te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Ik ben van plan om over te stappen naar MTV-Mobile binnenkort.

Kan iemand van de huidige gebruikers me vertellen hoe de netwerkverbinding aangegeven wordt ?
Is het een directe verbinding, of zien de toestellen het als een Roaming situatie

Aangezien ik in het grensgebied woon, en regelmatig overstapjes maak in Belgie heb ik nu Roaming "uit" staan, maar dat zal niet zo goed werken als je in een NL-situatie qua roaming zit ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

FreshMaker schreef op donderdag 28 april 2011 @ 13:33:
Ik ben van plan om over te stappen naar MTV-Mobile binnenkort.

Kan iemand van de huidige gebruikers me vertellen hoe de netwerkverbinding aangegeven wordt ?
Is het een directe verbinding, of zien de toestellen het als een Roaming situatie

Aangezien ik in het grensgebied woon, en regelmatig overstapjes maak in Belgie heb ik nu Roaming "uit" staan, maar dat zal niet zo goed werken als je in een NL-situatie qua roaming zit ...
Het is geen roaming verbinding.
Ik heb in mn display nog steeds Hi staan trouwens maar dat komt denk ik omdat ik ben overgestapt van Hi naar MTV.
Ik kan ook nog op hi.nl mn telefoonrekeningen inkijken e.d. en daar staat dan wel weer netjes MTV Mobile bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Mijn vraag was vanwege het gegeven dat sommige Telfort en Tele2 "vrienden" wel continu het R teken hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Dat is voor mij ook de reden dat ik bij Telfort weg wil. In het grensgebied schiet dat inderdaad niet op.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JipJapGoedje
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 03-09 16:14
Blackberry pack is dat hetzelfde als BIS? Kost namelijk 5 € ipv de meer gebruikelijke 15€ bij de andere providers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gigapower
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-09 23:06
Ze zijn duur geworden zeg! voorheen kreeg je eerste jaar 50% korting, vorige week keek ik, toen was het nog 9 maanden, en vandaag zie ik dat het nog maar 6 maanden is die korting (op een tweejarig abonnement!).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke, ik heb een vraagje over MTV Mobile.

Bij het afsluiten van een abbo werd er mij onbeperkt internet beloofd. Is dat daadwerkelijk onbeperkt? En voor hoe lang? Ik neem aan voor de tijd dat ik abbo heb (is 2 jaar).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Verwijderd schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 15:44:
Oke, ik heb een vraagje over MTV Mobile.

Bij het afsluiten van een abbo werd er mij onbeperkt internet beloofd. Is dat daadwerkelijk onbeperkt? En voor hoe lang? Ik neem aan voor de tijd dat ik abbo heb (is 2 jaar).
Laat het zwart op wit zetten als je dat beloofd is ;)
En anders even de informatie op de site door lezen, daar staat alles in wat je wil weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gutteguttegut schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 10:59:
[...]
Laat het zwart op wit zetten als je dat beloofd is ;)
En anders even de informatie op de site door lezen, daar staat alles in wat je wil weten :)
Het is een grote jungle daar op die site. Zal vast wel ergens een verborgen pagina zijn met allerlei dingen die je het liefst van te voren voor geschoteld kreeg.

Ik zal straks even kijken op mijn contractje, zodra ik thuis ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsgreen
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07-02 13:07

itsgreen

Large and in charge

Verwijderd schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 11:56:
[...]

Het is een grote jungle daar op die site. Zal vast wel ergens een verborgen pagina zijn met allerlei dingen die je het liefst van te voren voor geschoteld kreeg.

Ik zal straks even kijken op mijn contractje, zodra ik thuis ben.
Mwa ik kan je garanderen dat je maar max 1 gig hebt... Tis een virtuele provider op KPN dus dat zijn grofweg dezelfde voorwaarden vaak...

Als je je verveeld en ons allemaal een dienst wil bewijzen span je een rechtzaak aan wegens misleiding :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben niet zo bekend in rechtzaken en ik moet eerst bewijs hebben dat idd max 1 gig heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Op de site staat max 1GB per maand klik.

Volgens mij heb ik nog 1,5GB in mn abbo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gigapower
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-09 23:06
Is dit onlangs veranderd ofzo? ik heb paar maanden geleden geinformeerd bij MTV mobile, en toen werkten ze met een FUP (zat rond de 1 of 1,5 gig ofzo) en als je er boven zit werd je afgeknepen op snelheid (zoals t-mobile dat doet).

ik denk dat als je toen je afsloot en onbeperkt internet beloofd werd dat dat dus op die manier gebeurd.

[ Voor 26% gewijzigd door Gigapower op 04-08-2011 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Ze hebben het inderdaad van de week veranderd!
Vorige week stond er nog fairuse 1,5GB per maand en nu staat er niets meer over fairuse maar gewoon vast 1GB per maand.

Ik heb meteen contact opgenomen met MTV mobile met de vraag om uitleg.

Ze dame welke ik aan de lijn kreeg gaat het voor me uit laten zoeken.

[edit]
Ik kan helaas de oude site van MTV Mobile niet meer vinden (met daarop de fairuse policy van 1,5GB).

[edit 2]
Als ik de tariefen bekijken in de pdf welke bij MTV Mobile online staat wordt het nog iets vreemder.
* Voor 1 augustus 2011 klant geworden? Check dan www.mtvmobile.nl/FUP voor de voor jou geldende internetvoorwaarden.
Maar die link is dood....

[edit 3]
Ok, weer iets gevonden:
http://gsm.mtvmobile.nl/m...M5NextUrl=RAINF&M5Arg=804
Ben je klant geworden na 1 augustus 2011 check dan jouw voorwaarden op www.mtvmobile.nl/internet

Waarom een Fair Use Policy?
MTV Mobile heeft voor het gebruik van Internet op je mobiel een Fair Use Policy (FUP). De Fair Use Policy staat ook omschreven in de algemene voorwaarden (Art 1.7 lid 6). MTV Mobile heeft deze Fair Use Policy om de kwaliteit van het datanetwerk te kunnen waarborgen voor al zijn gebruikers. Dus ook voor jou.

Hieronder lees je meer informatie over wat de Fair Use Policy is en geven we tips en trucs om je dataverbruik binnen de perken te houden.

Voorwaarden Fair Use Policy
Bij de MTV Mobile abonnementen is zogenaamd “onbeperkt” internet inbegrepen. Het abonnement heeft geen vaste limiet in MB’s. Je kunt zoveel internet op je mobiel gebruiken als je wilt, waarbij het verbruik echter wel redelijk dient te zijn. Op dit moment ligt de FUP-grens voor de MTV Mobile Abonnementen op 1,5 GB. Dit geldt zowel voor de normale MTV Mobile Packs, als voor het MTV Mobile Blackberry Pack.
Dus voor de "oude" gebruikers geldt nog steeds 1,5GB.....hoop ik....

[ Voor 88% gewijzigd door Gutteguttegut op 04-08-2011 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleYouPee
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09-09 20:02
We verwachten dat je dit zelf kan beslissen. Dit topic is voor ervaringen.

[ Voor 84% gewijzigd door RoD op 11-08-2011 15:30 ]

• FlasHie_FlaSh
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12-06-2021
bij mtv mobile heb je GEEN BELSTATUS!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhaeTom
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:07
Dat is vreemd, ik lees dat meer op internet, maar las in het begin van dit topic dat MTV het weer wel heeft. Kan iemand hier duidelijkheid in geven? Het is namelijk wel een belangrijke voorwaarde voor mij om een abbo af te sluiten.
Voor iedereen die het trouwens belachelijk vindt dat je smsjes 2 belminuten kosten, MTV-mobile biedt voor €1 extra 2x zoveel smsjes aan. Op die manier heb je dus toch een normale regeling, voor 1 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen,

Ik voel me bedondert tot en met.

Ik heb mijn eerste factuur gekregen. Wat een zooitje, het lijkt wel of er per dag wordt gekeken waar de wind vandaan komt om te bepalen of iets gratis in de bundel zit of niet. Geen snars van te begrijpen.

Ik zou 120 minuten en 60 sms moeten krijgen. Ik heb ook de sms verdubbelaar aangezet.

Ik heb alle 0,00 kostende minuten bij elkaar opgeteld van de factuur (afgerond naar boven op de minuut): 85 gekregen, de rest is allemaal “buiten bundel”. In de bundel zit 60 SMS, en ik heb de verdubbellaar aangezet, maar slechts 22 SMS zijn gefactureerd als 0,00.

Ik ben zo verschrikkelijk boos...

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2011 18:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jellydaddy
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 06-12-2022
Verwijderd schreef op zaterdag 27 augustus 2011 @ 17:12:
Mensen,

Ik voel me bedondert tot en met.

Ik heb mijn eerste factuur gekregen. Wat een zooitje, het lijkt wel of er per dag wordt gekeken waar de wind vandaan komt om te bepalen of iets gratis in de bundel zit of niet. Geen snars van te begrijpen.

Ik zou 120 minuten en 60 sms moeten krijgen. Ik heb ook de sms verdubbelaar aangezet.

Ik heb alle 0,00 kostende minuten bij elkaar opgeteld van de factuur (afgerond naar boven op de minuut): 85 gekregen, de rest is allemaal “buiten bundel”. In de bundel zit 60 SMS, en ik heb de verdubbellaar aangezet, maar slechts 22 SMS zijn gefactureerd als 0,00.

Ik ben zo verschrikkelijk boos...
Ik weet uiteraard niet wat er in de winkel tegen je is gezegd en wat er precies in jouw contract staat maar bij mijn weten gaat het hier om 120 minuten OF 60 smsjes... belminuten + sms dus tot 120 is dan binnen de bundel. Met de gegevens die je hierboven vermeldt ben je zo te zien idd een heel eind richting de 120. Met de verdubbelaar tel je 1 minuut maar ook binnen de 120 minuten met de belminuten erbij gerekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben er inmiddels achter dat het OF is inderdaad... Dat is mij totaal niet duidelijk geworden bij de Phonehouse... Ik voel me dus behoorlijk misleid. Wat nu wijsheid is weet ik ook niet, met de nieuwe dataabbonnementen kan ik zomaar duurder uitzijn als ik er werk van maak en het voor elkaar krijgen kan het contract te laten ontbinden. Als dat al lukt, want dit is er een van de kleine lettertjes die je had kunnen/moeten lezen...

Met mijn 27,50 abbonnement met verdubbelaar, zou ik nu toch 120 minuten moeten kunnen bellen (en daarmee 60 smsjes verspelen) en dan toch ook nog 60 smsjes moeten kunnen versturen van de verdubbellaar, niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben zeer ontevreden over de opbouw van de zeer onduidelijke nota's...heb verder geleerd dan de kleuterschool maar dit vereist universitaire opleiding +++.....start 18e van de maand, nieuwe minuten 1e van de volgende maand, dan afrekening 18e van de volgende maand dus om te checken heb ik steeds 2 maand afrekeningen nodig. Dat is al verwarrend verder is er geen update te krijgen via de site sinds 25 augustus..hallo we leven vandaag 12 september..helpdesk : ja we kennen het probleem...ik :nou doe er dan wat aan!
slechts het laatste maandoverzicht van de afrekening via de site te zien?
beloofde 1e jaars korting ook niet verrekend en miz veel te hoge rekeningen...maar het uitzoeken vraagt tijd maar zal daar zeker op terugkomen (ook als ik scheef zit met deze bewering!). Heb diverse abonnementen lopen bij conculega's ( Ben, T-mobile en Telfort ) maar deze gaat zeker niet verlengd worden.grrr :( :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Verwijderd schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 14:52:
Ik ben er inmiddels achter dat het OF is inderdaad... Dat is mij totaal niet duidelijk geworden bij de Phonehouse... Ik voel me dus behoorlijk misleid. Wat nu wijsheid is weet ik ook niet, met de nieuwe dataabbonnementen kan ik zomaar duurder uitzijn als ik er werk van maak en het voor elkaar krijgen kan het contract te laten ontbinden. Als dat al lukt, want dit is er een van de kleine lettertjes die je had kunnen/moeten lezen...

Met mijn 27,50 abbonnement met verdubbelaar, zou ik nu toch 120 minuten moeten kunnen bellen (en daarmee 60 smsjes verspelen) en dan toch ook nog 60 smsjes moeten kunnen versturen van de verdubbellaar, niet?
Nee, nogmaals, het is 120 min of 120 sms. Je zou het kunnen zien als 120 units die je elke maand krijgt waarbij elke minuut 1 unit kost en elke sms zonder de sms-verdubbelaar 2 units en met verdubbelaar 1 unit. Jij kan dus nu met de verdubbelaar 60 min bellen en 60 smsjes versturen of 90 min bellen en 30 smsjes versturen, snap je? :)

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Datastream
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Ik wil een smartphone met oneindig internet. Of tenminste veel internet voor weinig. Aantal sms en belminuten boeien mij niet superveel. Dus ik dacht ik ga voor mtvmobile.

Natuurlijk eerst kijken wat mensen ervan vinden die het al hebben maar nu zie ik op sites zoals deze dat de service belabberd is en dat je bijna nergens nuttige informatie kan krijgen die ook nog duidelijk wordt weergegeven.

Is dat allemaal waar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skann
MTV Mobile verandert alles vanaf 12 december! Dus ik zou snel zijn.

Ze gaan het helemaal anders doen als de rest. ;)

Je kan als Stap 1 kiezen hoeveel INTERNET je wilt. Dus niet hoeveel BELMINUTEN je wilt, zoals bij de rest.

Het loopt per: 500MB, 1000MB, 2000MB, 2500MB met als laagste prijs €27,50 en hoogste €50,00 per maand.
Daarnaast zal je belminuten moeten kopen: 100 is €7,50 per maand. Dit is 100 minuten of 50SMS.

Ze hebben een extra internet add-on. €5 voor 250MB.

Staat nog nergens op internet, maar ik heb de sheets al wel. Moet zeggen; je betaalt voor 1000MB en 100minuten of 50 SMS €42,50.

Bij Vodafone is dit ook 42,50. Ware het niet dat je daar per seconde afrekent, je onbeperkt SMS krijgt, het buitenland uit je bundel gaat etc. Dus zo top is MTV ook niet meer.

[ Voor 24% gewijzigd door Skann op 30-11-2011 20:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Heb sinds vorige week mtv mobile, met nummer behoud en dat is nog niet omgezet.

Krijg ik net een smsje dat ik 25mb heb verbruikt en 25 euro kan betalen.
maar Bij FAQ staat het volgende stukjes tekst:
Dit nummer kan je gebruiken totdat je huidige nummer is overgezet naar MTV Mobile. Als je dat doet, betaal het buiten bundeltarief voor bellen, sms'en, mms'en, internet op je mobiel, etc

Maar wat is het buiten het bundel tarief voor internet? Dat is er niet zover ik weet, ga je over je bundel van 1 gb heen dat wordt je snelheid laag.
uit de FAQ: De data snelheid van je verbinding heeft te maken met je maandelijkse bundel tegoed. Is je tegoed van de maand verbruikt dan wordt de datasnelheid trager maar je kunt nog wel blijven internetten.

Vaag, kan het ook nergens terug vinden dat bedrag :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09:53

netblade

Sunrise

hjs schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 14:59:
Heb sinds vorige week mtv mobile, met nummer behoud en dat is nog niet omgezet.

Krijg ik net een smsje dat ik 25mb heb verbruikt en 25 euro kan betalen.
maar Bij FAQ staat het volgende stukjes tekst:
Dit nummer kan je gebruiken totdat je huidige nummer is overgezet naar MTV Mobile. Als je dat doet, betaal het buiten bundeltarief voor bellen, sms'en, mms'en, internet op je mobiel, etc

Maar wat is het buiten het bundel tarief voor internet? Dat is er niet zover ik weet, ga je over je bundel van 1 gb heen dat wordt je snelheid laag.
uit de FAQ: De data snelheid van je verbinding heeft te maken met je maandelijkse bundel tegoed. Is je tegoed van de maand verbruikt dan wordt de datasnelheid trager maar je kunt nog wel blijven internetten.

Vaag, kan het ook nergens terug vinden dat bedrag :(
Je zult MTV even moeten bellen of data ook buiten de bundel valt, want volgens mij worden je bundels pas geactiveerd als je oude nummer geporteerd is.

Edit : http://gsm.mtvmobile.nl/i...article/MTV_tarieven1.pdf

Als u overstapt met nummerbehoud van een andere serviceprovider ontvangt u een SIM kaart met een tijdelijk nummer. Dit nummer kunt u gebruiken tot uw huidige nummer is overgezet. Voor dit
zogenaamde nul-euro abonnement betaalt u geen abonnementskosten, Let op: intensief gebruik kan tot hoge kosten leiden! Zodra uw telefoonnummer is overgenomen van uw oude provider (de 'portering'),
gaan de tarieven van uw abonnement gelden. U ontvangt per brief bericht wanneer de nummerwisseling plaatsvindt. Voor bellen naar het buitenland en het gebruik van betaalde servicenummers gelden
andere tarieven en aanvullende voorwaarden, zoals deze hierboven vermeld staan

Bellen en SMS € 0,20
Internet op uw mobiel €2,50 per Mb. Je betaalt per kb

[ Voor 27% gewijzigd door netblade op 03-12-2011 20:31 ]

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Spotify nu ook bij mtv mobile.

Kost net zoveel als rechtstreeks bij Spotify, alleen je krijgt via mtv 500mb extra data verkeer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben0s
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 17:15
Kreeg zojuist een brief van MTV mobile dat ze gaan stoppen. En dat ik een nieuw contract kan krijgen bij HI of mijn bestaande contract gewoon kan laten doorlopen. Ik denk dat ik maar helemaal stop met een abonnement op telefonie, de prijzen zijn zo misleidend dat ik ze geen cent meer gun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supertip
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
Zo ff opnieuw leven in dit topic blazen.

Ik heb net gebruik gemaakt van de super aanbieding
Van MTV 24 maanden 50% korting 150 min. 2000mb voor 24.50€ ipv. 49.00€ in combinatie met een gratis HTC one silver.
Dit abbo gaat mijn 150 i-smart T-Mobile vervangen.
Ik ben benieuwd hoe het gaat verlopen, gezien het aantal klachten dat beduidend minder is geworden sinds MTV host bij t-mobile, heb ik er alle vertrouwen in.

[ Voor 10% gewijzigd door Supertip op 29-09-2013 10:36 ]

12X Rec peak energy 275 WP pal Zuid platdak 20° Growatt 3000 MTL-S /bj. Half mei 2018

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 17:01
Hoe zijn de ervaringen sinds de overstap naar T-Mobile? Of in ieder geval het afgelopen jaar bij mensen die het hebben? Denk ook aan de bovenstaande aanbieding en denk niet dat het in de Randstad gebied problemen zal opleveren maar als je wat verder gaat naar het zuiden? Iemand die zijn ervaringen kan delen over het recentere bereik van MTV Mobile?

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supertip
  • Niet online
Musta schreef op zondag 29 september 2013 @ 12:12:
Hoe zijn de ervaringen sinds de overstap naar T-Mobile? Of in ieder geval het afgelopen jaar bij mensen die het hebben? Denk ook aan de bovenstaande aanbieding en denk niet dat het in de Randstad gebied problemen zal opleveren maar als je wat verder gaat naar het zuiden? Iemand die zijn ervaringen kan delen over het recentere bereik van MTV Mobile?
Ik heb zuidelijk geen problemen, wel hebben collega's met Vodafone problemen.
Ik zie ze regelmatig naar het raam lopen om een goede 3G verbinding te krijgen.
Maar je zou jezelf ff op de dekkingskaart van T-Mobile kunnen storten, dan heb je antwoord op je vraag.

12X Rec peak energy 275 WP pal Zuid platdak 20° Growatt 3000 MTL-S /bj. Half mei 2018

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Mensen die de actie hebben besteld met MTV Mobile en de HTC One krijgen dit niet per mail bevestigd, jammer dus. Kan je in de T-Mobile shop ook deze actie nemen?

[ Voor 9% gewijzigd door alwaysleft op 29-09-2013 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supertip
  • Niet online
alwaysleft schreef op zondag 29 september 2013 @ 19:31:
Mensen die de actie hebben besteld met MTV Mobile en de HTC One krijgen dit niet per mail bevestigd, jammer dus. Kan je in de T-Mobile shop ook deze actie nemen?
Dan ben ik de enigste dan?
Bij mij bevestigd via email incl. de HTC one silver korting 24 maanden 24,50€

Maar als je.schuift met je internet bundel onder de 2000MB val je in het 8 maanden korting verhaal.

[ Voor 18% gewijzigd door Supertip op 29-09-2013 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cass
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 01-02 12:19

Cass

24JA SolarPercium 290Wp SE5000

Supertip schreef op zondag 29 september 2013 @ 21:53:
[...]

Dan ben ik de enigste dan?
Bij mij bevestigd via email.
heb ook een bevestiging per e-mail, het gehalveerde maandbedrag wordt wel genoemd, maar niet het aantal maanden dat de korting van toepassing is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supertip
  • Niet online
Cass schreef op zondag 29 september 2013 @ 22:08:
[...]

heb ook een bevestiging per e-mail, het gehalveerde maandbedrag wordt wel genoemd, maar niet het aantal maanden dat de korting van toepassing is
Ik heb net de S4 voor mijn vrouw besteld en inderdaad een heel andere email bevestiging als ik met de htc One had.
Ook maandbedrag alleen niet de looptijd.

We wachten af....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 17:01
Er staat bij mij wel 2 jaar en maandelijkse kosten 27.50 bij de s4. Er wordt niks over een korting vermeld in de mail

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonic
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11-09 20:47
Htc One hier staat niks over korting alleen 30 euro aansluitkosten daaronder 27,50 in groot en dan 55 eronder. Tevens naam van bank en rekening niet ingevuld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supertip
  • Niet online
De htc one heb ik gisteren besteld het lijkt er toch echt op dat ik de enigste ben die een goede volledige bevestigingsmail heeft gehad.

Ik kan er geen pic. van plaatsen ivm. de privé gegevens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 12:30
Ik heb ook een bevestiging email gekregen,

Bedankt voor je bestelling

Beste Meulendijks ,
Wij hebben jouw bestelling in goede orde ontvangen.

1. Na goedkeuring van je bestelling ontvang je de definitieve bevestiging per e-mail.
2. Indien nodig kun je via die e-mail de betaling regelen en nummerbehoud aanvragen.
3. Tenslotte krijg je een e-mail van onze koerier voor het maken van een bezorgafspraak.

Jouw bestelling:
Alle gegevens...

One
HTC One zwart

One

One

MTV Mobile 2 jaar
MTV Mobile MTV Mobile 2 jaar

MTV Mobile 2 jaar

MTV Mobile 2 jaar

MTV Mobile 2000 MB
MTV Mobile MTV Mobile 2000 MB 14.4 Mb/s

MTV Mobile 2000 MB

MTV Mobile 2000 MB

MTV Mobile 150 minuten
MTV Mobile MTV Mobile 150 minuten

MTV Mobile 150 minuten

MTV Mobile 150 minuten

Direct te voldoen € 0.00
Aansluitkosten
Eenmalig op eerste factuur
€ 30.00
Totaal maandelijkse kosten
€ 24.50
€ 49.00

Alles staat er dubbel in 8)7 maar hoop dat het verder goed verloopt, mooie actie, volgens de klantenservice op voorraad en binnen 2 dagen in huis.... ben benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-10-2024
Hier ook een redelijke goede bevestigingsmail binnen. Helaas staat bij mijn banknaam mijn geboortejaar genoteerd. 8)7

We zien het wel! Zolang je niets ondertekend hebt ben je nergens toe verplicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supertip
  • Niet online
Cache schreef op maandag 30 september 2013 @ 07:58:
Hier ook een redelijke goede bevestigingsmail binnen. Helaas staat bij mijn banknaam mijn geboortejaar genoteerd. 8)7

Maar het komt vast goed, voor zo'n zacht prijsje, daar kan je niet voor in de rij gaan staan zoals bij de T-Mobile openings acties. :+

[ Voor 16% gewijzigd door Supertip op 30-09-2013 08:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
Cache schreef op maandag 30 september 2013 @ 07:58:

Mijn bank is ook mijn geboortedatum, beetje vreemd.

Een vrouw de chat van MTVMobile zij dat als je alles goed hebt ingevuld de deal rond is je hoeft geen contract te tekenen zij ze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Mmmm, het is gewoon een fout op de site. Dus kan nog allemaal ontbonden worden, zie chat met medewerker:

U bent nu verbonden met Rian (Verkoopadviseur).
mrbrightside: hallo
Rian (Verkoopadviseur): Goedemorgen.
alwaysleft: ik zie de htc one met 24 maanden 50% korting staan, klopt dit
Rian (Verkoopadviseur): Waarmee kan ik jue
Rian (Verkoopadviseur): helpen?
Rian (Verkoopadviseur): Ik kijk even, 1 moment\
alwaysleft: https://shop.mtvmobile.nl...oneazw.html?ab_agid=10001
Rian (Verkoopadviseur): Daar is 8 maanden korting bij een 24 jarig abonnement.
alwaysleft: tot hoe lang loopt die actie
alwaysleft: nee 24 maanden
alwaysleft: ?
Rian (Verkoopadviseur): Durf ik niet te zeggen
alwaysleft: zou u dat kunnen navragen, danku
Rian (Verkoopadviseur): Ik zie het inderdaad ook staan. Echter zal dit waarschijnlijk een fout op de site zijn
Rian (Verkoopadviseur): Want het hoort 8 maanden te zijn.
alwaysleft: dan mag u dat voor me navragen hoe het precies zit
Rian (Verkoopadviseur): Het staat verkeerd.
alwaysleft: dus als ik het nu bestel krijg ik het niet voor die prijs?
Rian (Verkoopadviseur): Dan zal het zeer waarschijnlijk geannuleerd worden.

[ Voor 6% gewijzigd door alwaysleft op 30-09-2013 08:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonic
alwaysleft schreef op maandag 30 september 2013 @ 08:30:
Mmmm, het is gewoon een fout op de site. Dus kan nog allemaal ontbonden worden, zie chat met medewerker:

U bent nu verbonden met Rian (Verkoopadviseur).
mrbrightside: hallo
Rian (Verkoopadviseur): Goedemorgen.
alwaysleft: ik zie de htc one met 24 maanden 50% korting staan, klopt dit
Rian (Verkoopadviseur): Waarmee kan ik jue
Rian (Verkoopadviseur): helpen?
Rian (Verkoopadviseur): Ik kijk even, 1 moment\
alwaysleft: https://shop.mtvmobile.nl...oneazw.html?ab_agid=10001
Rian (Verkoopadviseur): Daar is 8 maanden korting bij een 24 jarig abonnement.
alwaysleft: tot hoe lang loopt die actie
alwaysleft: nee 24 maanden
alwaysleft: ?
Rian (Verkoopadviseur): Durf ik niet te zeggen
alwaysleft: zou u dat kunnen navragen, danku
Rian (Verkoopadviseur): Ik zie het inderdaad ook staan. Echter zal dit waarschijnlijk een fout op de site zijn
Rian (Verkoopadviseur): Want het hoort 8 maanden te zijn.
alwaysleft: dan mag u dat voor me navragen hoe het precies zit
Rian (Verkoopadviseur): Het staat verkeerd.
alwaysleft: dus als ik het nu bestel krijg ik het niet voor die prijs?
Rian (Verkoopadviseur): Dan zal het zeer waarschijnlijk geannuleerd worden.
Ik zat gister nog in chat met een medewerker, omdat ik wilde vragen of een note 3 ook in aanmerking kwam voor die 24 maanden 50% werd mij verteld nee alleen de S4 Iphone 4s en de One, en dat de aanbieding online was zolang ze voorraad hadden.

Begint al goed :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk80
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18-05-2020
alwaysleft schreef op maandag 30 september 2013 @ 08:30:
Mmmm, het is gewoon een fout op de site. Dus kan nog allemaal ontbonden worden...
Het lijkt mij eerder een onwetende verkoopmedewerker,

http://www.mtvmobile.nl/MTV/htdocs/page/campagne/actie1.aspx

Een foutje in de header en in het hele vervolgproces? Met Superdeal erbij...
Misschien wilde MTVmobile het niet zo groots hebben, dat is iets anders,
gewoon printscreen maken door heel je bestelproces heen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
Net mtv mobile gebeld om te vragen als de bestelling goed doorgekomen is maar zij kon niks vinden en ze weet ook niks van een 24mnd actie.. alleen 8 mnd beetje vreemd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Meulendijks89 schreef op maandag 30 september 2013 @ 08:53:
Net mtv mobile gebeld om te vragen als de bestelling goed doorgekomen is maar zij kon niks vinden en ze weet ook niks van een 24mnd actie.. alleen 8 mnd beetje vreemd
Heel bizar. Kortom, dit is helemaal geen geldige actie. Het leek me al te mooi om waar te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Het is jammer dat ze overgegaan zijn op het netwerk van T-Mobile. Heb daar helaas te weinig vertrouwen in om de overstap te wagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13:27
Via het Twitter account (@mtv_mobileNL)beweren ze toch echt dat de actie klopt! Tenminste icm de HTC one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
Zojuist nog een keer gebeld met MTV Mobile en deze keer een ander persoon aan de telefoon gekregen, Hij kon ook niks vinden en weet verder nergens niks vanaf. Hij zij dat je via de site mtvmobile.com moet kijken en dan zie je de acties van dit moment.

Hij zij dat de actie van 24md korting waarschijnlijk een oude actie is o.i.d en vroeg als ik het via google had gevonden, ik zij nee via tweakers.net maar hij zij dus dat ik dat niet moet doen en gewoon via de www.mtvmobile.nl moet kijken en niks anders..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Maite schreef op maandag 30 september 2013 @ 09:16:
Via het Twitter account (@mtv_mobileNL)beweren ze toch echt dat de actie klopt! Tenminste icm de HTC one
Klopt. Gewoon screenshots maken van de actie. Heb ik ook gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wakez
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 11-09 23:09
alwaysleft schreef op maandag 30 september 2013 @ 09:32:
[...]

Klopt. Gewoon screenshots maken van de actie. Heb ik ook gedaan.
maar de laatste pagina (orde bevestiging) geeft geen loop tijd aan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
Snap er niks meer van, klantenservice weet niks, via twitter zeggen ze dat het wel klopt??? wat is het nou en wat moet ik doen met mijn order...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Meulendijks89 schreef op maandag 30 september 2013 @ 09:17:
Zojuist nog een keer gebeld met MTV Mobile en deze keer een ander persoon aan de telefoon gekregen, Hij kon ook niks vinden en weet verder nergens niks vanaf. Hij zij dat je via de site mtvmobile.com moet kijken en dan zie je de acties van dit moment.

Hij zij dat de actie van 24md korting waarschijnlijk een oude actie is o.i.d en vroeg als ik het via google had gevonden, ik zij nee via tweakers.net maar hij zij dus dat ik dat niet moet doen en gewoon via de www.mtvmobile.nl moet kijken en niks anders..
Kortom. Miscommunicatie alom. De tweets zijn het bewijs dat de actie klopt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonic
Als ze me na 8 maanden geen korting meer geven ga ik het contract ontbinden, ik heb een print screen dat er 24 maanden 50% stond.
Pagina: 1 2 3 Laatste