meerdere abonnementen op 1 aansluitingen!
Laatste poging, daarna genoodzaakt Ziggo stop te zetten.
ik woon in een herenhuis waar meerdere appartementen in zijn onderverdeeld.
Nu hebben wij in het pand de beschikking over internet via Ziggo dmv het inloggen op ons account wat de verhuurder voor ons heeft aangemaakt.
Nu is dit natuurlijk ontzettend traag, want als de benedenbuurvrouw online gaat, kan ik er niet meer op.
Ik heb mijn Alles in 1-extra pakket mee genomen naar dit adres, nu doet de telefoon het, digitale televisie, maar geen internet.
Dit komt omdat dit signaal niet door kan gegeven worden door de kabelaansluiting die er is geplaats, wat niet de hoofdaansluiting is.
Daar zit dus het draadloze abonnement op.
HOE? Kan ik toch gebruik blijven maken van mijn eigen abonnement.
heel erg bedankt voor de gene met de gouden TIP!
Laatste poging, daarna genoodzaakt Ziggo stop te zetten.
ik woon in een herenhuis waar meerdere appartementen in zijn onderverdeeld.
Nu hebben wij in het pand de beschikking over internet via Ziggo dmv het inloggen op ons account wat de verhuurder voor ons heeft aangemaakt.
Nu is dit natuurlijk ontzettend traag, want als de benedenbuurvrouw online gaat, kan ik er niet meer op.
Ik heb mijn Alles in 1-extra pakket mee genomen naar dit adres, nu doet de telefoon het, digitale televisie, maar geen internet.
Dit komt omdat dit signaal niet door kan gegeven worden door de kabelaansluiting die er is geplaats, wat niet de hoofdaansluiting is.
Daar zit dus het draadloze abonnement op.
HOE? Kan ik toch gebruik blijven maken van mijn eigen abonnement.
heel erg bedankt voor de gene met de gouden TIP!