Ik ben op zoek naar een kwalitatief goede HDMI-kabel waarbij prijs/kwaliteit in evenwicht zijn. Ik heb op internet HDMI-kabels gezien van 400 euro....dat vind ik wat teveel van het goede. Wie is er thuis in de kabel-markt en weet een merk waarbij prijs/kwaliteit optimaal zijn. Doel is tv aan te sluiten op onkyo reciever.
Gewoon merkloos a circa € 1,- per meter voldoet prima.
Bijvoorbeeld deze: http://www.cdrwinkel.com/.../1719/HDMI_kabel_10m.html
En laat je vooral niets wijsmaken over gouden kabels met kristaldeeltjes door elfjes gesmeden bij maanlicht
Bijvoorbeeld deze: http://www.cdrwinkel.com/.../1719/HDMI_kabel_10m.html
En laat je vooral niets wijsmaken over gouden kabels met kristaldeeltjes door elfjes gesmeden bij maanlicht
Maar koop wel afgeschermde, gebalanceeerde kabels als je echt 10m moet overbruggen anders heb je wel kans dat het signaal niet goed overkomt.
"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand
ari3 schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 00:06:
Maar koop wel afgeschermde, gebalanceeerde kabels als je echt 10m moet overbruggen anders heb je wel kans dat het signaal niet goed overkomt.
Waarvan akte dus...RolfLobker schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 00:03:
Mijn HDMI 1.3 kabel van 10 meter van € 19,95 werkt PERFECT! Zelfs de kwaliteit van de connectors is naar mijn mening hoog. Dus qua afscherming, balancering, draaiing of weet-ik-veel-wat-voor-onzin moet je je niets aantrekken hoor!
Maar zorg wel dat je een fatsoenlijk degelijke kabel koopt.
Bij een kameraad laatst, had een kabel bij de Action gekocht. 7 euro ofzo.
Zodra een stroomkabel in de buurt van de HDMI kabel kwam, hield het beeld er mee op!
Dus, wel degelijk en liefst afgeschermd, maar duur hoeft zeker niet!
Bij een kameraad laatst, had een kabel bij de Action gekocht. 7 euro ofzo.
Zodra een stroomkabel in de buurt van de HDMI kabel kwam, hield het beeld er mee op!
Dus, wel degelijk en liefst afgeschermd, maar duur hoeft zeker niet!
𓆑 𓆑 𓆑 𓆑 𓆑 𓆑
Ik heb voor mijn ouders een budget 15m hdmi kabel (15 euro) gekocht, welke langs veel leidingen en stroomdraden loopt. Geen vuiltje aan de lucht. Perfecte beeldkwaliteit. Het is zonde om er meer dan 100 euro voor uit te geven.
I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.
Dit is in principe toch ook gewoon oplichting? Allemachtig, ik wist wel dat het erg was met verkopers maar dit had ik nou niet bepaald verwacht, wat een onzinS2801 schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 00:14:
Bekijk dit filmpje eens.
http://www.youtube.com/watch?v=Imf48f932Lw
Ik heb een paar weken terug €45,- (wel 15 meter) betaald voor deze HDMI-kabel op kabeltje.com. De kabel is van het merk HQ, en ik heb er inmiddels bijna al mijn kabels van; goede stevige connectoren met stugge dikke kabels, aanrader!
kheb hem zelf ook ;)
Werkt als een tiet, en niet duur. Maar dat had je wellicht allemaal gevonden als je hier ook gekeken had:
HDMI kabel: 11 euro of 140 euro? Deeltje 2 en met tags is dat toch zo te vinden op vandaag?
Werkt als een tiet, en niet duur. Maar dat had je wellicht allemaal gevonden als je hier ook gekeken had:
HDMI kabel: 11 euro of 140 euro? Deeltje 2 en met tags is dat toch zo te vinden op vandaag?

En daarom gaat deze ook op slot. Had met gemak in HDMI kabel: 11 euro of 140 euro? Deeltje 2 gepast. Sterker nog: daar had het niet eens gevraagd hoeven worden, want het antwoord staat daar gewoon in.loewie1984 schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 10:17:
kheb hem zelf ook ;)
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.