Eindelijk!
Nee, ik doel niet op het weerbericht wat me zojuist vertelde dat het mogelijk heel misschien zou kunnen gaan sneeuwen. Al zou me dat wel zeer goed uitkomen, maar dat is een ander verhaal...
Jullie willen het horen? Dat treft, ik heb nu wat tijd over dus kan ik 't vertellen
Het begon allemaal vorig jaar, zo tegen 20 december. Het waren koude, donkere dagen. Aan de lucht verschenen donkere wolken; er was ander weer op komst. Weer wat we hier lange tijd niet gezien hadden. En vooral het soort weer waarvan de ene helft van 't land niet kan wachten om het te zien, de andere helft van 't land ziet 't liever niet. Hoewel, ze zien het wel graag, maar dan wel ergens anders. Bij voorkeur op een vakantiebestemming.
Weldra verschenen die donkere wolken dus boven m'n huis en lieten ze hun lading vallen... Sneeuw
Sterker nog, veel sneeuw
Om dit lange verhaal iets in te korten: ik heb dus een doe-het-zelf sneeuwschuiver gemaakt, maar sinds 'ie helemaal af is (tenminste, dat denk ik), is er geen vlokje meer gevallen. En ik wil 'm graag nog eens testen...
Wat er dan eindelijk is?
Nieuwe, verse, statsVOLLE stats!
Ik neem aan dat jullie voor die stats kwamen, dus ik ga jullie niet langer ophouden!
In deze stats hebben we drie nieuwe leden!

Welkom Eridanos

Welkom Marten

Welkom Wouter Mense
{verhaal}
DPC SETI@Home hitparade van 3 maart 2010
Mijlpalen
Nieuwe Leden
SETI@Home Links
SETI@Home webpage
SETI@Home forum
DPCH Suggestiepagina
Bron
Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......